ים551
פרק הבא מחר!!!!!1

את בסדר?

ים551 24/09/2014 679 צפיות 2 תגובות
פרק הבא מחר!!!!!1

היי אני אמילי ואני החלטתי לשתף את סיפור חיי אולי לא תאמינו לא אולי כן זה בחירה שלכם כל מה שאני יכולה להגיד לכם שזה אמיתי!
הכל התחיל ביום חמישי אחד
היתעוררתי בבוקר התלבשתי צחצחתי שיניים כרגיל כמו יום רגיל עדיין לא ידעתי למה לצפות לא ידעתי מה הולך ליקרות לי ביום הזה מה הדבר שאני יגלה הדבר שאני פשוט לא יכולה לתאר.
אחרי שאכלתי ירדתי למאיה השכנה שלי והחברה הכי טובה שלי ואז הלכנו לטום בבניין ליד הגענו לבית ספר ישר שאני ניכנסת אני רואה את גיא הילד החדש הוא קצת מוזר הוא ממש לבן כזה ומיסתורי אבל לא היה לי כל כך אכפת ממנו עכשיו כשהמשכנו ראיתי את רן ורועי עוד שני ילדים קצת מוזרים אבל הם ממש מצחיקים עם אני חושבת על זה כימעט כל ילד בבית ספר שלנו קצת מוזרים או שאולי אנחנו המוזרים כי עם כולם שונים זה אומר שהם בעצם דומים ואנחנו שונים ככה התחלתי לחשוב מחשבות וללכת לא שמתי לב לכלום עד שנתקעתי בגל הה גל הוא נחמד חתיך חכם מצחיק מה עוד אפשר לבקש והדבר הכי חשוב הוא לבד .
גל: את בסדר
אני:כן סליחה לא שמתי לב אליך כלומר זה לא כאילו שאני לא שמה לב אלייך אני כן שמה לב אלייך כאילו לא שמה לב אלייך כאילו טוב אני פשוט יפסיק לדבר
כל: חחח זה בסדר אני מבין את באה לשיעור?
אני: כן ברור
ככה הלכנו לנו ודיברנו חשבתי שזה נצח ואפילו לא שמתי לב לצלצול שזה די חבל כי כשנינסו לכיתה…
המורה:מה קורה מאחרים ברבע שעה מה זה צריך להיות מתי באתם לפה למה אתם כל הזמן מאחרים
אני לא שמעתי כלום רק חשבתי על גל
המורה: אמילי אמילי אמילי
אני:העהעה מה כן הה שבע
המורה: אמילי תתחילי להקשיב תישבי במקומך

צלצולללללל ניגמר בית ספר
אני:מאיה את באה
מאיה לא אני יכולה ללכת איתך היום ברגל סוריייי
טום:גם אני סליחה
אז ככה אני הלכתי לי לבד ברגל אפילו שאני לא יודעת איך ולאן ללכת (מי שלא הבין אני חדשה בבצפר עברתי לכאן ליפני חצי שנה בערך)
פתאום אני נכנסתי לסמטה בטח תעיתי בדרך אופס כדי שאני יחזור אבל פתאום איש פתאום קופץ אלי עם משהו ביד שלא לא הספקתי ליראות כלום ופתאום…


תגובות (2)

גל יכול להיות גם בת :(:(:(.
חח סליחה אבל בשכבה שלי שלושה גל בנים ורק אני בת…מצד שני ישש לי שם של מישהו חתיך ;) חחח

24/09/2014 16:58

    אני חושבת שערבבתי בתגובה שלי זכר ונקבה, כמעט בכל התגובה !!!
    חח אז סליחה

    24/09/2014 17:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך