דנה גומז סוויפט
היי זה הסיפור הראשון שלי פה , אני מקווה שתואהבו אותו פה !!

להמשיך ?
בקשה תגיבו :)

בדרך לתהילה -פרק 1

דנה גומז סוויפט 24/09/2013 615 צפיות 2 תגובות
היי זה הסיפור הראשון שלי פה , אני מקווה שתואהבו אותו פה !!

להמשיך ?
בקשה תגיבו :)

קמתי בבוקר מוכנה להתחיל את היום הראשון שלי בקולג׳ , כן סוף סוף אני בקולד׳ וסוף סוף אני בת 18 . ״אליסון ! תמהרי אמילי פה !״. לבשתי עלי שורט ג׳ינס כחול כהה, וחולצה טי שירט אדומה טיפה בטן ונעלי בובה אדומות, שטפתי את הפנים התאפרתי טיפה ועשיתי מחליק בשיער , יש לי שיער בצבע חום בהיר ועיניים ירוקות , בכליי השיער שלי הוא גלי כזה אבל סתם רציתי לעשות מחליק . ירדתי ראיתי את אמילי החברה הכי טובה שלי עומדת ליד הדלת
״את מוכנה?״ היא חייכה
״נולדתי מוכנה״ ושינינו גיחכנו . נכנסנו לאוטו שלה הדלקנו את רדיו ממש גבוה להתחלנו לנסוע . במשך כל הנסיעה חשבתי איך זה יהיה ביום הראשון הרי בתיכון אמילי כל הזמן הייתה המקובלת יותר מבין שנינו לא מלי יש שיער בלונדיני חלק ועיניים בצבע דבש והיא טיפה יותר בהירה ממני . חשבתי איזה בנות יהיו שם ואם הם יהיו נחמדות ואני יתיידד עם עוד כמה בנות , ואחרי זה חשבתי על הבנים כי בתיכון היה רק חבר אחד וגם איתו לא הרגשתי כאילו אני ממש אוהבת אותו , וכל שאר הבנים לא הסתכלו עלי בכלל . ניסיתי להפסיק לחשוב על זה ולשמוע מוסיקה .
״את בסדר אלי ? לא דיברת כל הנסיעה״ (אלי זה הכינוי שלי כולם קוראים לי ככה.)זה היה נראה כאילו לאמילי לא מפריע בכלל שהיא לא מכירה אף אחד בקולג׳.
״ הכל מצוין״ אמרתי מנסה להתכוון לזה .
״הגענו״ אמילי אמרה . ירדנו שנינו מהאוטו הולכות לכיוון המזכירות שיתנו לנו מפתחות לחדר , הגנו המזכירה שאלה אותנו מה השמות
״ אליסון בל ואמילי הדסון״
״אתן חדר 113הנה המפתחות שלכן״ היא הושיטה את ידה ונתנה לי את המפתחות לחדר.
״בואי נעלה לחדר אמ ״ ( קיצור לאמילי) עלינו שנינו לחדר החדר היה קטן אבל יפה הקירות היה בצבע סגול בהיר היה פלזמה קטנה ,מיני מקרר, שולחן חום עם שתי כיסאות ומיטת קומותיים.
״אני למעלה״ אמילי צעקה בהיתרגשות ושמה את התיקים שלה על המיטה העליונה .
״שיט״ אמרתי , ושתינו התחלנו לצחוק . ירדנו למטה מסתובבות בין כל הילדים, וכבר בנים באו והתחילו עם אמילי הבנתי שלא יהיה הרבה שונה משנה שעברה . אני לא מסוג הבנות שביישניות וזה אני פשוט לא מסוג הבנות שיתחילו עם בנים בחזרה, לא היה לי בעיה שאמילי לפעמים כזאת הרי אנחנו לא אותו בן אדם אז פשוט הצלחתי לחדר ושיחקתי באייפון .

-אחרי שעתיים –

השעה הייתה כבר חמש אמילי חזרה לחדר .
״נהנית עם הבנים למטה אני רואה״ חייכתי לה חיוך מתגרה כזה
״הם רק התחילו איתי תרגעי ..״ היא גיחכה
״אבל אחד מהם עושה מסיבה היום בערב את רוצה לבוא ?״ אמילי שאלה . האמת מסיבה זה בדיוק מה שאני צריכה עכשיו .
״ברור שאני יבוא ״ אמרתי בלי לחשוב פעמיים.


תגובות (2)

מושלן

24/09/2013 03:50

ממש יפה

24/09/2013 12:43
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך