דנה גומז סוויפט
היי אני ממש מקווה שאתן אוהבות את הסיפור כי אני ממש משקיעה , ותודה לכל מי שמגיבה:)

בדרך לתהילה – פרק 13 (בבקשה תקראו!)

דנה גומז סוויפט 06/10/2013 751 צפיות 3 תגובות
היי אני ממש מקווה שאתן אוהבות את הסיפור כי אני ממש משקיעה , ותודה לכל מי שמגיבה:)

״קומי אלי צריך להתארגן היום סוף סוף טסים למיאמי ״ אמילי אמרה לי
״ עוד עשר דקות״ אמרתי לה ושמתי את השמיכה על ראשי , שמעתי דפיקות בדלת אמילי פתחה את הדלת ״היי״ היא אמרה ליכולתי לשמוע את החיוך בקולה ״היי״ שמעתי את הקול העמוק הגברי הזה וכמעט הייתי בטוחה שזה הוא , הורדתי את השמיכה מפני והסתובבתי , וכן זה היה לוק ,
״תיהיו בלובי עוד שעה ויבואו מוניות לקחת אותנו לשדה התעופה״ ,״טוב , ולוק מה זה הפרצוף המדוכא הזה על הפנים שלך מישהי דחתה את לוק בנט ?״ אמילי אמרה לו וצחקה ״איזה פרצוף מדוכא? ״ הוא אמר ״תעשה לי טובה לוק וספר הכל״ היא אמרה לו ״ טוב כן מישהי דחתה אותי, התנשקנו והיא אמרה שהיא לא הגישה כלום אבל אני כן ״ הוא אמר לאמילי וידעתי שהוא מדבר עליי , ובטח גם אמילי הבינה את זה ״אני יודעת מה אתה צריך לעשות״ אמילי אמרה לו , ״פאק״ לחשתי בלי שאף אחד שמע , אם אמילי אומרת לו מה לעשות זה בטוח יהיה משהו שיעצבן אותי ״אתה צריך לגרום לה לקנא ״ אמילי אמרה ״לקנא ? טוב נראלי שזה יעבוד , מה את חושבת אלי" מה כאילו אני רציני צריכה לענות על זה ״אני חושבת שאם היא לא הרגישה כלום בנשיקה אני לא חושבת שהיא תקנא ״ אמרתי לו ״אבל שווה לנסות לא?״ הוא אמר ״אני חושבת שזה לא ממש יזיז לה ״ אמרתי לו בעצבים והוא שם לב לזה ואז הוא יצא מהחדר .
—-
סוף סוף נחתנו כל אחד לקח את המזוודות שלו והלך לכיוון הדיוטי פריי המשפחות של כולם היו שם ופתאום ראיתי את אמא שלי ״אמא!!!!!״ רצתי וחיבקתי אותה חזק חזק ודיברתי איתה כמה כיף לי בסיבוב ההופעות , כולם כבר סיימו להגיד לום למשפחותיהם ואז ראיתי מישהו , לא לא יתכן , אין מצב שזה הוא ״אוסטין!!????״ התקדמתי לעברו ״אלי״ הוא אמר לי ורצתי אילו נתתי לו חיבוק חזק חזק וסירבתי לעזוב.

-נקודת המבט של לוק-
״מי זה?״ שאלתי את אמילי שעמדה לידי והצבעתי על הבחור שמחבר חזק את אלי
״ כן. אתה לא ממש תואהב את זה ״ היא אמרה לי ״זה האקס של אלי, היא אומרת שהיא אוהבת אותו אבל בתוך תוכה היא לא ״ היא אמרה לי ״זה בסדר את לא צריכה לשכנע אותי להרגיש יותר טוב״ אמרתי לה ״אני אומרת לך את האמת , הם היו ביחד בערך ארבע חודשים ואז הוא עבר לקנדה , את האמת אין לי מושג מה הוא עושה פה ״ היא אמרה לי והלכה למשפחתה , נשארתי עומד שם ופיתאום ראיתי פיתאום ראיתי אותו נחתך לה נשיקה קטנה על השפתיים , מה?! מה נראלו שהוא מנשק אותה?! הייתי עצבני על כל העולם , לא רציתי לראות אותם אז הלכתי ליד מקסין שישבה בצד ״מקנא אחי?״ היא אמרה לי עם חיוך. ״נו אל תתחילי איתי גם את״ אמרתי בעצבים ״טוב תירגע ״ היא אמרה לי ובאמת הייתי צריך להירגע עוד חסר לי שכל העצבים שלי יצאו על הבן אדם הלא נכון .

-מנקודת מבטה של אליסון-
אוסטין נתן לי נשיקה קטנה על השפתיים היא הייתה נעימה אבל לא כמו של לוק , רגע מה פיתאום אני חושבת על לוק עכשיו אני עם אוסטין , הוא הסביר לי שהוא בא רק לשבועיים ואחר כך הוא חוזר לקנדה , התבאסתי אבל שמחתי שזה יוצא על התקופה שאני יהיה פה , הלכנו כולם למלון הוא היה דומה למלון הקודם רק שבו היו פחות קומות , אבל כרגיל היינו בפנטהאוז , שזה היה קומה 11 , אוסטין בא איתי למלון ירדנו לבריכה וכך גם כולם , נכנסנו לבריכה ולבשתי את הבגד ים הזוהר שלי, אני אישית מאוד אהבתי אותו , ואז כמו כל פעם בבריכה כשהורדתי את הבגדים ונשארתי רק עם בגד ים לוק פשוט בהה בי , נכסנו לבריכה ואוסטין הצמיד אותי לקיר הבריכה והתחיל לנשק אותי ובסופו של דבר התנשקנו צרפתית , יכולתי לראות שלוק מסתכל עלינו מקנא הרגשתי לא נעים בשבילו אבל מצד שני כל הזמן הוא עושה את זה אז מה אכפת לי ואז אוסטין ואני סיימנו להתנשק ואז פשוט יבשתי על קרש הבריכה שרק רגלי בתוך המים ואז ראיתי את לוק מוריד חולצה הוא היה כזה סקסי וחתיך ואז קופץ לבריכה את קפיצת הראש המושלמת שלו ואני חושבת שאוסטין שם לב שבהיתי בו כי הוא לקח אותי ונישק אותי שוב ושוב .

-נקודת מבטו של לוק-
״אני הולכת לחדר אוסטין״ אלי אמרה לאוסטין ״טוב אני תכף בא בייב״ הוא השיב לה והתקדם אליי
״ אוקיי לוק תקשיב לי טוב טוב , אני יודע הכל עליך ועל אלי אז תפסיק לשחק בה כי היא שלי ״ אוסטין אמר לי הייתי מופתע לא הבנתי מאיפה הוא הביא את זה
״ זה איום כאילו , וחוץ מזה מה גורם לה להיות שלך?״ אמרתי לו
״ זה שהיא אוהבת אותי ״ הוא אמר
״ חבל בשבילך שאותי היא אוהבת יותר ״ אמרתי לו מלא בביטחון למרות שכמעט ולא הייתי בטוח שזה נכון והוא הלך משם .


תגובות (3)

תמשיכיי

06/10/2013 08:21

מתי את ממשיכה??

10/10/2013 10:03

זה לא פייר !! כבר התחלת סיפור חדש ?? אפילו לא סיימת את הסיפור הזה ויש כאן מלא כאלה שבמתח!! ת-מ-ש-י-כ-י-!-!-!

24/10/2013 10:56
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך