דנה גומז סוויפט
היוש מקווה שאהבתם את הפרק !
אשמח לתגובות ❤️

בדרך לתהילה – פרק 5 ;)

היוש מקווה שאהבתם את הפרק !
אשמח לתגובות ❤️

-נקודת מבטה של אליסון-

עוד 4 ימים אנחנו מתחילים את סיבוב ההופעות , אמילי כבר הצליחה לצלם אותי מליון פעמים , מקס היא אחת הבנות הכי חמודות שפגשתי ואני מרגישה כאילו היא אחותי הגדולה , ומאט היה ממש נחמד אליי , הכל היה מושלם חוץ מהבעיה הכי גדולה שלי שנקראת ׳לוק׳ לפעמים הוא חמוד אליי ולפעמים הוא סתם זבל וזה משגע אותי מנסה לגרום לי לקנא שהוא מתמזמז עם בנות מול העיניים שלי לא מבין שזה לא מזיז לי, אבל לא יכולתי להתעלם מהפעמים שהוא היה אליי חמוד ורצתי פשוט לבלוע לו את הפה בנשיקות בינינו אני חושבת שגם הוא רצה .
״אלי! אלי!״ שמעתי נקישות חזקות על דלת האמבטיה ״תצאי כבר ״ אמילי צעקה לי , מה יש לי בזמן האחרון אני טרודה במחשבות על הסיבוב הופעות יותר מדי איך תעבור ההופעה הראשונה שלי ? איך הקהל יגיב ? ואיך אני אמורה לעבור 4 חודשים עם לוק?!?! אני חושבת שזאת השאלה שהכי הטרידה אותי . לבשתי על עצמי שמלה סטרפלס שחורה חלה עם עגילים בצבע אדום-כתום כזה ושרשרת ונעל באותו הצבע עשיתי לי בלייביליס טיפה בקצוות השיער ויצאתי .
״ אוו תראי את כל הבנים החתיכים שם״ אמילי אמרה כשהיא מחייכת אליהם ומשחקת בשערה הבלונדיני , ״ אני הולכת לשבת ליד הבר ״ אמרתי לאמילי, ״היי אלי״ מקס באה לשבת לידי ״ברמן תביא לנו לשתות ״ מקסין אמרה אליו שהיא מחייכת , שתתי את האלכוהול והרגשתי את השריפה בגרון , הייתי צריכה לה ישתחרר הלילה , ״בואי נלך לרקוד ״ מקס משכה אותי מהבר , רקדנו ועשינו חיים !

-נקודת מבטו של לוק-
הסתכלתי על מאט שם ברחבת הריקודים בודר שהבנות לא יתחילו להוריד ממנו בגדים מרוב שהן היו צמודות אליו, בנתיים שהוא חרמן שם על כל בנות אני יושב פה מנסה לשכנע את עצמי שאלי היא כלום בשבילי חוץ מפרצוף יפה , אבל יותר מדי יפה! הדרך שבה היא רוקדת ומוציאה כל תנועה בצורה מושלמת וחושנית ושהיא מזיזה את שפתיה למילות השיר ומוזיזה את הגוף אני מוקסם מכל תנועה שלה! אוף לוק תוציא אותה מהראש , ״תביא לי את הכי חזק שלכם פה״ אמרתי לברמן , והתחלתי לשתות חצי בר .

-נקודת מבטה של אליסון –
הלכתי לשירותים ופתאום לוק הגיע יכולתי לראות עד כמה שיכור הוא , וריח האלכוהול ממנו היה ממש חזק , ״אלי״ הוא אמר לי ומיד הצמיד אותי לקיר מנסה לתת לי נשיקה בשפתיים , ניסית להרחיק אותו עם הידים שלי אך הוא עדיין היה קרוב ביותר אליי והרגשתי את הריח של האלכוהול רק הולך וגובר . ״תעזוב אותי כבר! ״ צעקתי עליו ״אליסון בל , אל תגידי שאת לא רוצה עכשיו לנשק אותי״ הוא אומר כשהוא בקושי מצליח לעמוד על הרגליים ״שעה את בשירותים ״ אני שומעת את קולה של מקס שהיא צוחקת , כשהיא עוד לא ראתה שאיזה מצב אני ולוק נמצאים ״ תעזוב אותי כבר ״ אמרתי לו שוב ומקס שמעה את זה היא ראתה את לוק מצמיד אותי לקיר ואוחז בידי בחוזקה , ״לוק!״ היא צעקה , מה אתה עושה ומשכה אותו ממני מיד ! ״מצטערת על אחי הוא מרבה לעשות דברים כאלה ואני מנסה להעמיד פנים שאני לא מכירה אותו״ היא אמרה בציניות ושינינו צחקנו , היא לקחה את לוק למלון ואחרי חצי שעה גם אני ואמילי חזרנו . לבשתי עלי את הטי שירט הבטן והמכנס הקצר שימשו עבורי פיג׳מה והלכתי לישון , התחלתי לחשוב בלילה על איך שלוק היה , זה היהממש מוזר לראות אותו ככה , ידעתי שהוא בחור של מועדונים , אבל להיות שיכור כמו שהוא זה היה כבר מוגזם.

-נקודת מבטו של לוק-
קמתי בבוקר היה לי האנגהובר מטורף כזה שבחיים לא היה לי ! והתחלתי להיזכר בדברים מאתמול זרתי איך מאט ואני רקדנו וכל בנות היו מסביבנו ואז התחלתי לשתות , ונזכרתי מה עשיתי לה בשירותים לאלי , אני חייב להיתנצל לבשתי עלי מכנס והייתי בלי חולצה והלכתי לחדר שלה חשבתי אולי אני יצליח לגרות אותה כמו שהיא עשתה לי , דפקתי בדלת והיא פתחה לי , היא הייתה לבד בחד אמילי לא הייתה איתה מה שהיה מצוין! ״היי ל-ל-לוק״ היא אמרה בגימגום ״היי, תקשיבי אני מצטער על אתמול הייתי לגמרי שיכור וקמתי עם האנגאובר מטורף! אז מצטר על כל מה שקרה ״ אמרתי לה ושמתי לב שהיא הסתכלה כמה פעם על קוביות בבטן שלי, ״זה בסדר שמתי לב שהיית ממש שיכור״ היא אמרה וחייכה את החיוך המושלם שלה ואפילו שהיא קמה בבורפקר היא הייתה נראית כמו מלאך , ״אני שמח שהבהרנו את זה ״ אמרתי לה מחייך בחזרה, ועשיתי את דרכיי אל הדלת ״ אה. ועוד משהו ״ הסתובבתי ואמרתי לה ״אם הנשיקה שלנו לא הייתה עכשיו היא הולכת להיות בקרוב ״ניסיתי לעצבן אותה חייכתי חיוך מתגרה והיא כולה הייתה עצבנית וסגרה לי את הדלת בפנים, טוב בסוף סוף החלטתי אני הולך לגרום לה לשנוא אותי אולי ככה יהיה לי יותר קל לשכוח ממנה, טוב ננסה ונראה איך זה ילך .


תגובות (1)

חפרי לך שתמשיכי וזה עזר חחחח
תמשיכי

26/09/2013 11:53
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך