דנה גומז סוויפט
היי :) מקווה שאהבתם את הפרק !
אשמח לתגובות!❤️

בדרך תהילה פרק 4

היי :) מקווה שאהבתם את הפרק !
אשמח לתגובות!❤️

״ אלי ,אלי קומי כבר ״ אמילי צעקה עלי, ״עוד מעט,למה את מעירה אותי עכשיו?״ שאלתי אותי שאני חצי ישנה ״משעמם לי״ היא אמרה , לקחה כרית והתחילה לזרוק עלי , שמענו דפיקה בדלת , אמילי פתחה את הדלת שמעתי קול כזה קול גברי ויפה שנמשכתי אליו , לא ראיתי מי זה הראש לי היה מתחת לכרית , הורדתי את הכרית מראשי וראיתי אותו , זה היה לוק הוא היה בלי חולצה ,גאד יכולתי להישבע שהוא היה נראה מושלם עם עיניו הכחולות והקוביות , אבל הוא מגעיל ומעצבן אז זה לא שווה את זה בכלל , ״תיהיו באולם החזרות עוד שעתיים ״ והוא חייך אלינו חיוך , מה הוא פיתאום נחמד ?! מה עם הבלונדינית שלו מאתמול , עמד לידו מישהו הוא חייך אליי היה לו עיינים חומות כהות ושיער שטני , הוא היה נראה ממש נחמד .
____

"נו…אמ תצאי כבר מהאמבטיה ״ דפקתי בדלת של האמבטיה בחדנו, ״סוף סוף יצאת ״ והסתכלתי עליה וחייכתי ״תתארגני מהר ונצא״ היא אמרה לי לבשתי מכנס שחור רופף ,טי שירט ורודה שראו לי טיפה את הבטן אני אוהבת לשים חולצת שרואים לי את הבטן , ולבסוף נעלי אדידס ורודות , סידרתי את השיער בקוקו יפה ומתוח והסתכלתי במראה לא האמנתי שבעוד שבוע וחצי אני הולכת להופיע מול מלא אנשים , הגשמתי את החלום שלי , אני זמרת , יש לי אלבום ואנשים משלמים כדי לראות אותי , אני כל כך מודה לאותה ילדה שצילמה אותי באותה מסיבה והעלתה ליוטיוב !, לפני שיצאתי מהמקלחת נכחתי אודם ורדרד ומסקרה בעיניים , עכשיו אני מוכנה , יצאתי ואני הלכתי לכיוון האופנוע שלי , ״להסיע אותך באופנוע או שתסעי במכונית שלך?״ שאלתי את אמילי ״את יודעת שאני מפחדת מוות מאופנועים״ היא אמרה לי וגיכחה.

– מנקודת מבטו של לוק-

״היי אחי ״ מאט חברי הטוב ביותר קרא לי
״היי ״ עניתי לו חזרה ״ראיתי איך הסתכלת היום בבוקר על אחת מהבנות ״ ״איזו מהן ? ״ אמרתי וצחקתי
״זאת עם העיניים הירוקות ״ הוא אמר לי , ידעתי שהוא מדבר על אליסון , ״אתה מדבר שטויות הסתכלתי שם על עוד מלא בנות והיא בכלל שונאת אותי ואני אותה ״ ״מה שתגיד אחי..״ הוא אמר בציניות .
ראיתי אותה על אופנוע בצבע ירוק בהיר ושחור , היא נהגה באופנוע ואז היא הורידה את את הקסדה בעדינות וביופי כזה , מצד אחד היא הייתה כל כך טום בוי מצד שני הייתה הכי נשית שיש , מה ישלך?!? לוק צא מזה ! היא סתם חוץ מפנים יפות, אבל לא יכולתי להתעלם והעובדה של כמה שאני אוהב בנות שכוכבות באופנוע , זה כזה סקסי. ״ לוק !לוק !״ מאט הסיח את דעתי ״לפי איך שאתה בוהה בא זה לא נראה כאילו אתה שונא אותה״ הוא חייך אליי חיוך ערמומי כזה ״היא כלום חוץ מפנים יפות ״ אמרתי לו תוך כדי שאני מנסה לשכנע את עצמי , ״בטח..״ הוא גיכח .

-מנקודת מבטה של אליסון-
ירדתי מהאופנוע, ראיתי איך לוק בוהה בי זה היה מוזר , ראיתי את אמילי יוצאת מהאוטו והלכתי לקראתה ״היי ״ אמילי אמרה ללוק
״ היי זה החבר הכי טוב שלי, מאט הוא יוצא איתנו לסיבוב הופעות ״ הוא אמר לשיתנו
״היי ״ אמרתי לו ונתתי לו חיבוק , גם אמילי עשתה ככה . נכנסנו לחדר החזרות ועשינו חזרות במשך שעה שלמה , ואמילי צילמה אותי כל הזמן . ״ יש לכם הפסקה של 10 דקות״ אמר המורה לריקוד , כולם הלכו לשתות מים , אפילו אמילי אני שתיתי טיפה וחזרתי להתאמן לבד כי לא הייתי סגורה על הריקוד, ואז לוק בא בדיוק כשהייתי באמצע התנועות הוא יסתכל עלי ואז בא ושם את הידים שלו על המותניים שלי
״לא ככה , את צריכה להזיז יותר את הישבן״ הו אמר לי תוך כדי שהוא מזיז לי את המותניים שהראש שלו בין הצוואר לראש שלי , עזוב אותי אמרתי והעפתי את הידים שלו ממני.
״בואו נחזור לעבוד ״ אמר המורה לריקוד ״אל תשכחי להוזיז את הישבן ״ לוק אמר לי ״אתה מאתגר אותי?״ שאלתי אותי מרימה גבה ״אההממ כן.. ״ הוא אמר לי ואז התחיל השיר שרתי ורקדתי בצורה הכי מפתה ונגרה שיש , ראיתי עומס בצד עם מאט ומזיל ריר.. אני חושבת שיצא לי חיוך קטן בגלל זה באמצע השיר.

-מנקודת מבטו של לוק-

״אחי תרגיע את ההורמונים שלך״ מאט אמר לי ״סתום!״ אמרתי לו ונתתי לו דחיפה קטנה , ״אתה לגמרי חרמן אליה ״ הוא ממשיך להגיד לי כל מני הערות קטנות כאלה וכל הזמן אני מראה לו כאילו היא כלום בשבילי, היא סיימה את הריקוד , היא התקדמה אליי התקרבה אליי ממש קרוב שיכולתי לבריח את הבושם המושלם שלה כאילו היא מוקפת במילוני ורדים ״נראה שעברתי את האתגר בהצלחה״ היא לחשה לי באוזן וטפחה אל החזה שלי , ״נראה שגם היא לא ממש שונאת אותך״ מאט אמר לי וצחק ״יאוו סתום כבר ״ נתתי לו מכה על הראש וצחקתי גם . ראיתי את אלי מתקדמת לעבר האופנוע השלה ״אלי!״ קראתי לעברה ״היי , מה קורה?״ היא שאלה ״אופנוע יפה ״ אמרתי לה ״תודה ״היא ענתה לי מחייכת עם החיוך המושלם שלה ״טוב אז נראה אותך אחר כך?״ ״סבבה״ היא ענתה לי והולכת לעבר האופנוע .


תגובות (1)

תמשיכי חחחח

26/09/2013 05:13
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך