GrimReaper
תהנו ^^ הפרק הזה מוקדש לכל מי שקורא את הסיפור שלי.
תודה לכולכם! אני אוהבת אתכם D:

ביבריה~ פרק 10.

GrimReaper 12/07/2013 198 צפיות תגובה אחת
תהנו ^^ הפרק הזה מוקדש לכל מי שקורא את הסיפור שלי.
תודה לכולכם! אני אוהבת אתכם D:

"טוב בואי, דרך אגב הילד העגמומי שדיבר עם ליאו זה פאץ'. הוא תמיד כזה והוא גם לא כזה חברותי אז אל תקחי את זה קשה אם הוא מתעלם ממך." אמר ניייט והוביל את סנדרה אל הספרייה.
"תכירי, זאת החברה הכי טובה שלך בתקופת הלימודים האינטנסיבית, הספרייה!" אמר נייט בדרמטיות וסנדרה צחקה. "אני יודעת ואתם גם מבלים שם אחר הצהריים."
"אכן כן, אז בואי נכנס." אמר נייט ומשך את סנדרה אל הספרייה.
"היי נייט מי זאת?" שאלה נערה שחומה עם שיער שחור מתולתל בבמבוקים יפים ועיניי שקד גדולות, יפייפיה אמיתית. "זאת סנדרה המפורסמת, היא השיגה מלגה." חייך נייט.
"או! אז את הנערה המפורסמת! אני רייצ'ל." חייכה.
"נעים מאוד, סנדרה." השיבה סנדרה בחיוך.
"את הנושא שכל הבית ספר מדבר עליו, את מפורסמת. וזה ישאר ככה לעוד הרבה זמן." אמר נער גבוה עם שיער חום ועיניים אפורות. "את יכולה לקרוא לי ניקו." הוא הוסיף וקרץ לה.
"טוב אלה הם אנשים מדליקים שכל הזמן בספרייה." צחק נייט.
"זה בסדר, גם אני תולעת ספרים." אמרה סנדרה.
"תגידי איך את ואנימה?" שאל ניקו.
"אני?! אני חולה על אנימה, ומנגה וכל העולם השלם הזה של הקוספלייס!" אמרה סנדרה בהתלהבות.
"ברוכה הבאה למועדון!" צחקה רייצ'ל.
"כן, כאן אנימה זה הדבר!" אמר נייט.
"טוב לפחות אני אוכל להשוויץ באוסף המרשים שלי של חפצי אנימה ומנגות." אמרה סנדרה.
"אה באמת?" אמר ניקו.
"יש לי חדר שלם בבית שמוקדש רק למנגות, השגתי את כל העותקים של Fairy Tail גם את הפאן מיידס! לקח לי הרבה זמן למצוא אותם." אמרה סנדרה.
"היא בהחלט מתנהגת כמו עשירה. עכשיו יקירה תגידי לי איפה השגת את כל זה?" אמר ניקו בהתעניינות.
"אני חיפשתי בכל מקום אפשרי ולא מצאתי!" הוסיף.
"חיפשת בדוכני מעריצים? זה עלה לי הרבה יותר ממה שהמחיר המקורי של זה היה אבל זה בהחלט שווה את זה." אמרה סנדרה.
"זה המקום היחידי שלא חיפשתי בו…" אמר ניקו בקול מבוייש במעט.
"אולי זה לטובה הייתה מתרושש ברגע, למזלי יש לי כושר מיקוח די נחמד." חייכה סנדרה.
"נו כמה עלה עותק מקורי של Fairy Tail?" שאל ניקו.
"750 יורו, וזה עוד הנחה טובה מאוד במקור זה 1,500 יורו." אמרה סנדרה.
"וואו! בשביל לרכוש את זה צריך להיות עשיר בטרוף!" שרקה רייצ'ל.
"אל תעלבי, אבל איך זה שלמשהי ממוצעת כמוך יש כל כך הרבה כסף? " שאל ניקו.
"אתה צוחק נכון?! הייתי צריכה לקרועה את התחת שלי בחמש עבודות שונות עד שהשגתי הכול וגם יש לי כמה חברים שלהם זה ממש לא בעיה לקנות לי ליומהולדת שני עותקים מקוריים. אז קצת טושייה קצת עזרה מחברים וואלה!" אמרה סנדרה.
"זה רשמי אני מעריץ שלך!" אמר ניקו. ניקו ירד לריצפה והשתחווה אל סנדרה.
"מ..מה אתה עושה?" צחקה סנדרה.
"את תצטרחי הרבה אומץ להסתובב עם מטורפים כמונו." חייכה רייצ'ל.
"אני רואה שרחשת לעצמך גם חברים וגם מעריצים הא? את ממש מציאה נסיכה." אמר ליאו שחיבק את סנדרה מאחור. סנדרה הסמיקה.


תגובות (1)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

13/07/2013 12:43
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך