GrimReaper
^~^ תהנו :)

ביבריה~ פרק 11.

GrimReaper 19/07/2013 151 צפיות 3 תגובות
^~^ תהנו :)

"מה את מסמיקה נסיכה?" חייך ליאו בערמומיות.
"מה?! לא!" אמרה סנדרה והסמיקה אפילו יותר.
"מתגוננת הא?" גיחך ליאו.
"אתה פשוט בלתי נסבל!" אמרה סנדרה והשתחררה מהחיבוק של ליאו בקושי רב. "אני לא סובלת טיפוסים כמוך!" צעקה סנדרה. היא ידעה שמה שהיא אומרת הוא לא נכון כי הלב שלה דפק במהירות והיא לא יכלה להוציא את המגע של ליאו מהראש שלה.
"ס..סנדרה…" גימגם ליאו. דמעות עלו בעיניה של סנדרה. ליאו מעולם לא קרא לה בשמה. סנדרה ברחה משם בריצה סוערת.
"מ..מה זה היה?" גמגם ליאו. בפניו ניכר כי הוא אכן נפגע ממה שסנדרה אמרה לו.
"אני לא יודע…אבל לפי מה שאני רואה פה…היא די אוהבת אותך, למרות מה שהיא אמרה…" אמר ניקו.
"אני לא כל כך בטוח…לי זה נראה כאילו היא לא מחבבת אותך במיוחד." אמר נייט. נייט הספיק להיתאהב בסנדרה לכן הוא שמח בעובדה שהם רבו. רייצ'ל שתקה. ליאו נראה שבור. ניקו התיישב ליד ליאו ושם יד על כתפו, מבטו של ניקו היה תומך כאילו מכיר את ההרגשה הזו. "אל תדאג אחי, הכל יהיה בסדר…" הוא אמר בשקט.


תגובות (3)

תמשיכייי

19/07/2013 08:28

אני לא ממש הבנתי את הסיפור… ליאו הוא נפיל שכאילו בא להרוג אותה, אבל הוא מתאהב בה ולא מסוגל. במקום זה הוא מביא אותה לביבריה, פנימייה מיוחדת כזאת, ומשתמע מכך שזה היה חלק מהתוכנית המקורית… בקיצור, לא הבנתי את התפתחות העלילה.

19/07/2013 08:34

תמשיכיייי

19/07/2013 17:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך