GrimReaper
תהנו ^^
אני מאוד גאה בפרק הזה!

ביבריה~ פרק 2.

GrimReaper 30/06/2013 185 צפיות 2 תגובות
תהנו ^^
אני מאוד גאה בפרק הזה!

"אז ככה מותק, אני מתחקר אותך כי אני צריך להכיר יותר טוב את הבן אדם שעליו אני אמור להגן, אני בבית שלך שוב מאותה סיבה, ורק את רואה אותי כי רק אלייך אני רוצה להתגלות. זה מספק לך תשובות?" שאל ליאו. "כן…אבל ממה אתה צריך להגן עליי?" שאלה סנדה.
"ביבריה, זה מקום מסוכן…את יקירתי, לך יש תפקיד מאוד חשוב בעתיד לכן אני צריך לשמור שלא יעונה לך כל רע נכון?" אמר ליאו בנימה סבלנית אך תקיפה.
"איזה תפקיד?" שאלה סנדרה מתעלמת לגמרי מהנימה התקיפה של ליאו.
"אל תקדימי את המאוחר, נסיכה." אמר ליאו והדגיש את המילה נסיכה. 'נסיכה? מי הוא חושב שאני? אני לא טיפוס כזה!' התעצבנה סנדרה. "אוי תסתכלי מה השעה…את צריכה ללכת לישון נסיכה." אמר ליאו.
"ומה איתך? אתה רוח אתה לא ישן נכון? אז מה אתה הולך לעשות?" שאלה אותו בנימה משועשעת ומפתה בו זמנית. ליאו הסתכל עליה במבט שועלי ואמר, "אני כמובן הולך לצפות בך ישנה."
לתשובה כזאת סנדרה בהחלט לא ציפתה. "טוב אני הולכת להתקלח…" אמרה ולקחה בגדים מהארון.
"אוווו אני הולך להצטרף אלייך!" אמר ליאו בהתלהבות.
"מה?!" סנדרה צעקה מזועזעת, הלחיים שלה נצבעו אדום לוהט.
"שששש…אנחנו לא רוצים להעיר את הישנים נכון, נסיכה?" שאל אותה ליאו והניח אצבע על שפתייה.
סנדרה הרגישה את המגע ולרגע היא אפילו התענגה עליו אך מיד התעשתה. "תגיד איך זה שאני מרגישה את המגע שלך?" שאלה סנדה.
"בואי אני אגלה לך סוד אני לא רוח…אני מלאך שנפל." אמר ליאו משועשע מהמבט המבולבל של סנדרה.


תגובות (2)

וואי סופסוף סיפור קצת שונה ! תמשייכיי דחווף

30/06/2013 14:30

חמוד ושונה אהבתי

30/06/2013 17:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך