GrimReaper
תהנו ^^

ביבריה~ פרק 6.

GrimReaper 04/07/2013 164 צפיות 2 תגובות
תהנו ^^

ליאו חזר לחדר של סנדרה כשבידיו חומר מחטא פלסטרים ותחבושות. "אתה יודע לא היית צריך להביא כל כך הרבה דברים…" אמרה סנדרה והשפילה את מבטה.
"נסיכה, בתור מלאך שנפל אני בהחלט מבין יותר טוב ברפואה." חייך ליאו והתחיל לחבוש לסנדרה את הרגל. כשסיים עשה קשר פפיון יפה ונשק לרגלה. סנדרה הסמיקה כמו עגבנייה. "א..אתה מבין שלא היית צריך לעשות את ז..זה נכון?" גמגמה סנדרה.
"כן אני יודע אבל עכשיו על בטוח לא תכאב לך הרגל." גיחך ליאו.
"אמ…תודה ליאו…" אמרה סנדרה ונשכבה על מיטתה.
"אין בעד מה, נסיכה." אמר ליאו וכיסה אותה בשמיכה. סנדרה הסתובבה אל הקיר ועצמה עיניים. ליאו כיבה את האור ונשכב על הרצפה כשהוא מביט בגבה של סנדה. 'עכשיו זאת הזדמנות נהדרת להרוג אותה..' חשב לעצמו ליאו. 'לא! אני לא אפגע בה! לעולם לא!'

סנדרה התעוררה והופתעה לגלות שלצידה יושב ליאו עם המזוודות הארוזות שלה. "בוקר היפייפיה הנרדמת, הגיע הזמן להתכון ליום הראשון שלך בביבריה." חייך ליאו ונשק למצחה. סנדרה הסמיקה.
"אתה עושה את זה בכוונה?!" שאלה סנדרה בנימה כועסת אך בליבה היא קיפצה מרוב אושר.
"אכן כן." צחק ליאו וקרץ לה. סנדרה קמה ממיטתה וניסתה לעמוד אך נפלה. ליאו הרים אותה ועזר לה להגיע לאמבטייה. "תודה…" אמרה סנדרה ונעמדה ליד הכיור. ליאו שלא רצה שסנדרה תיפול שוב תמך בה מאחור. סנדרה צחצחה שיניים הסתרקה ובחנה את עצמה במראה. "אוף השיער שלי נראה איום ונורא!" אמרה סנדרה באכזבה. "אל תדברי שטיות הוא נראה נפלא! עכשיו בואי ניקח אותך להתלבש, הבגדים שלך על המיטה הכנתי לך אותם אתמול בלילה וגם ארזתי את המזוודות שלך אתמול." אמר ליאו והוביל את סנדרה לחדרה. ליאו הרים את סנדרה באוויר והושיב אותה על מיטתה. "אם תצטרכי משהו תגידי אני אהיה פה מאחורי הדלת." אמר ליאו ויצא מחדרה.


תגובות (2)

תמשיכי

04/07/2013 04:26

תמשיייכיי (:

04/07/2013 05:42
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך