GrimReaper
תהנו מפרק ארוך ^^

ביבריה~ פרק 9.

GrimReaper 10/07/2013 153 צפיות 2 תגובות
תהנו מפרק ארוך ^^

"אה..אני צריכה להתלבש אם לא אכפת לך אתה יכול להסתובב בבקשה?" שאלה סנדרה בשקט.
"ברור…" השיב לה ליאו והסתובב. סנדרה החליפה את בגדיה בתלבושת בית הספר.
"זהו…" אמרה סנדרה.
"וואו! את נראית…נהדר!" אמר ליאו.
"תודה." חייכה סנדרה.

"אמ…ליאו…איפה אנחנו אמורים לשבת?" שאלה סנדרה והביטה בחוסר אונים בכל השולחנות הארוכים והתפוסים בילדים עשירים. "במקום השמור רק לי." אמר ליאו תפס בזרועה של סנדרה והוביל אותה אל השולחן המפואר ביותר. "ו..וואו…אתה בהחלט יודע לחיות…" אמרה סנדרה.
"אוי! זה סושי!? תמיד רציתי לטעום סושי!" אמרה סנדרה בהתלהבות.
"אה…אז את אוהבת אוכל ימי…אני ארשום את זה לפני, שבי תוכלי מה שבא לך וכמה שבא לך." חייך ליאו.
סנדרה התיישבה. אך היא לא הרגישה בנוח לשבת מול כל האוכל הזה ולבחור לעצמה מטעמים. ליאו שכנראה הבחין בכך לקח את הצלחת של סנדרה ומלא אותה באוכל הכי משובח וכמובן בסושי.
"תוכלי, את צריכה להיות חזקה לא?" חייך ליאו.
"ת..תודה ליאו." אמרה סנדרה והחלה לאכול.
"היי ליאו, מי הנערה המקסימה הזאת?" שאל נער בלונדיני עם עיניים כתומות את ליאו.
"היי נייט, תכיר זאת סנדרה אפיאל היא התלמידה החדשה שתלמד בכיתה שלכם." אמר ליאו.
"או אז את הנערה המפורסמת שהתקבלה לכאן בזכות מלגה! אני נייט." אמר נייט בחיוך שובה לב.
"אני סנדרה, נעים מאוד." אמרה סנדרה והגישה לנייט את ידה.
"אוי אוי, אין צורך לנימוסים כאלה, אני אומנם בא ממשפחה מפורסמת אבל אני נער רגיל בדיוק כמוך." חייך נייט ולחץ את ידה.
"ליאו, רוזלינה צריכה לדבר איתך.." אמר נער מסתורי בעל שיער שחור ועיניים ירוקות.
"מה עכשיו?" שאל ליאו. סנדרה שמעה בנימת קולו של ליאו אכזבה.
"כן…" אמר הנער.
"אוך! החיים שלי מסובכים מדי!" אמר ליאו בקול מתלונן. "נייט תארח לסנדרה חברה ושלא תעז לנטוש אותה איפשהו כי אם אני אגלה שמשהו הלך לא בסדר, אני אתלוש לך את הראש." הוסיף ליאו בקול מאיים ואז קם והלך במהירות.
"וואו באמת אכפת לו ממך…" אמר נייט.
"לא, יש לו משימה שהוא צריך למלא בגלל זה הוא שומר עליי…" אמרה סנדרה ונגסה בחתיכת הסושי העגולה. "אוי זה מעולה!" אמרה סנדרה בהפתעה. נייט צחק.
"אף פעם לא אכלת סושי?" שאל נייט בנימה משועשעת.
"לא…" אמרה סנדרה והשפילה את מבטה.
"זה בסדר, אני אף פעם לא אכלתי פאי תפוחים אמיתי." אמר נייט.
"מה באמת?" צחקה סנדרה.
"אני רציני…הי רוצה שאני אכיר לך כמה אנשים? אף פעם לא מזיק כמה חברים." חייך נייט.
"בשמחה." חייכה סנדרה.


תגובות (2)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

10/07/2013 14:42

תמשייכיי

12/07/2013 03:36
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך