בין חלום למציאות (18+)

11/04/2018 2628 צפיות אין תגובות

היא שוכבת על הצד במיטה שלה לבד.
לגופה טייץ, תחתון חוטיני וטישירט.
היא קצת מנומנמת ועייפה, יום חסר כוחות כזה.
היא לא יודעת אם היא חולמת או שבאמת הוא נשכב עכשיו לצידה, כשהגב שלה צמוד לחזה שלו והיד שלו מונחת על הירך שלה.
היד הגדולה שלו מתחילה לטייל במעלה הירך, מלטפת אותה ועולה למותן החשופה.
המגע של ידו על העור שלה גורם לה להצטמרר ולנשימותיה להיות כבדות יותר.
היא התגעגעה למגע שלו, ליד הגדולה שמלטפת אותה מהמותן וחושפת עוד קצת מהעור שלה כשהוא מרים לה קצת את החולצה ומלטף ברפרוף את הבטן שלה.
היד שלו לא מנתקת מגע ומלטפת אותה בחזה מעל החולצה.
הוא מרגיש איך הפטמה שלה מזדקרת תחת מגע ידו, צובט חלש ותוך כדי השפתיים שלו מנשקות את האוזן שלה, מגניב נשיכות קטנות ונעימות באוזן והיא מרגישה את הנשימות שלו שגם הן נעשו קצת יותר כבדות, מתאימות את עצמן לנשימות שלה.
היא עדיין שוכבת קצת מנומנמת עם עיניים עצומות ונהנת מהרגע, עדיין לא החליטה אם הוא פה באמת או שזה חלום.
תוך כדי שהיד שלו ממשיכה למעוך את החזה שלה הוא לוחש לה אם היא התגעגעה אליו.
היא לא עונה רק מושיטה את ידה לשלו ומורידה אותה מהחזה למותן ומשם מכניסה אותה לתוך הטייץ, מתחת לתחתון.
פותחת קצת את רגליה מפנה לו גישה ונותנת לו להרגיש כמה היא חלקה ורטובה.
היא משאירה את ידה על שלו בזמן שהוא מעסה לה את הדגדגן גורם לה לגנוח את שמו שוב ושוב.
ובקול חזק יותר כאשר מוסיף נשיקות ונשיכות קטנות בצווארה.
הוא לוקח את ידה שמונחת על שלו בלי מילים היא מבינה שהיד שלה תישאר על הדגדגן בזמן ששלו עם שתי אצבעות בתוכה.
מחדיר את האצבעות הארוכות שלו לתוכה לאט ועמוק, יודע שככה היא אוהבת ושזה מטריף אותה.
היא מסובבת קצת את פניה לשלו נושכת את שפתו התחתונה, גונחת לו לתוך השפתיים ומסתכלת לו בעיניים.
הוא גונח איתה ומגביר את מהירות החדירה, והיא מתאימה את עצמה עם ידה שצמודה לשלו.
הוא רואה על פניה שהיא עומדת לגמור, שומע את זה בנשימות שלה.
גונחת את שמו ומתכווצת עליו.
היד שלה הפסיקה לזוז אבל שלו זזה לאט עדיין בתוכה עד שהוא מרגיש שזה דועך לאט ורק שזה מפסיק לגמרי היא מרגישה אותו מתנתק ממנה.
מוציא את ידו, מחבק אותה במותן ונצמד אליה.
הראש שלה נשמט לצד של המיטה.
נשיקה קטנה בלחי ונעלם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה