liron100
אני יודעת שהפרק לא נגמר במתח ושהוא די קצר... אבל ההמשך יהיה פצצה! אני מקווה שתיהנו ואל תשכחו לדרג ולהגיב.

בית בייקול | פרק 4- לוח שנה

liron100 25/06/2015 623 צפיות 2 תגובות
אני יודעת שהפרק לא נגמר במתח ושהוא די קצר... אבל ההמשך יהיה פצצה! אני מקווה שתיהנו ואל תשכחו לדרג ולהגיב.

" שבו" הורה לנו מר גולד והצביע על שני כיסאות, גדולים יפים ומרופדים שעמדו מול השולחן. לילו התיישבה על הכיסא השמאלי ואני על הכיסא הימני. הכיסא היה רך להפליא- הייתי יכולה לישון עליו אם הייתי רוצה, אבל לא. עליי להיות ערנית. לילו אומנם הוציאה אותנו ממצב רע, אך הכניסה אותנו למצב גרוע בהרבה. מה נגיד עכשיו למר גולד?
" כן, על מה רציתן לדבר?" שאל מר גולד בסקרנות בעודו משדך מספר ניירות ומכניס אותם לתוך שמרדף . בלעתי את רוקי, לא היה לי שום רעיון.
" רצינו לדבר איתך על זה שאנחנו צריכות עוד בגדים בארון, נכון קייט?" פלטה במהירות לילו והסתכלה לעברי. הנהנתי מיד.
" אתה יודע… עכשיו שאנחנו שתיים בחדר, אין לנו מספיק בגדים. אנחנו צריכות יותר." המשיכה לילו וקולה נרגע.
" אתן בטוחות שרק על זה רציתן לדבר איתי?" שאל מר גולד והרים את גבתו. הנהנו.
" טוב, אני אזמין עוד בגדים. בת כמה את קייט?"
" שתיים- עשרה"
" בדיוק כמו המידה של לילו" ענה," הבגדים יגיעו עד שבוע הבא".
"תודה מר גולד " אמרה לילו.
" אני רק רוצה להזכיר לכן שביום חמישי בערב, אתן צריכות להביא את סל הכביסה שבחדר שלכן למכבסה ולהביא אותו לקירה." הוסיף מר גולד. הבטתי בלוח השנה הקטן שנעמד על השולחן ולרגע אחד הבנתי משהו. לא זכרתי מה התאריך היום. " העלמה קייט, התאריך היום הוא ה- 2015\4\19. יום חמישי." הרגשתי נבוכה, הסמקתי וחייכתי לעברו." הנה קחו" אמר מר גולד והושיט לידי לוח שנה גדול וטוש שחור, " אני חושב שראיתי מסמר על אחד הקירות שבחדר שלכן. תתלו אותו. עכשיו, לא הספקתי להכין קפה ועוד מעט יש לי פגישה. תחזרו לחדריכן." קמנו ויצאנו מהחדר.
" מאיפה הגיע הרעיון של הבגדים?" שאלתי את לילו בדרכנו לחדרנו בקומה השלישית.
" לא יודעת, בכל מקרה אנחנו צריכות עוד. הצלתי את המצב, את צריכה להודות לי."
" תודה" עניתי.

לילו גררה את דלת החדר הצידה ונכנסנו אליו. תליתי את לוח השנה על מסמר ליד החלון ואת הטוש השחור הנחתי על השידה.


תגובות (2)

הסיפור מקסים ולא נראה כמותו באתר. אני יכולה לומר לך שהרעיון מקורי ומהמם! את ממש מזכירה לי את עצמי בכתיבה שלך. תשתדלי ממש להאריך את הפרקים אבל אין טעם להתעכב על זה כי כבר הערת לעצמך על זה.
מחכה בקוצר רוח להמשך! אוהבת! :)

25/06/2015 21:07

    תודה רבה רבה!
    את נותנת לי מלא מוטיבציה להמשיך ותודה ממש על כל המחמאות…
    המשך יבוא…טם טם טם!

    25/06/2015 21:47
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך