ב'ת
אין לי מילים על הפרק הזה באמת!!!! אין לי מיליםם חוץ מג'רמיי ואלקסיס פוראבר!!!!!
איזה פרק מהממם :)))))) הפרק האהוב עליי :)
אזזז...
מה יקרה כשקמרון יפגוש שוב את אלקסיס ??
ומה קרה אחרי הKISS של אלקסיס וג'רמי ??? ( אני לא מאמינה שזה קרה אעעעעע )

כל זאת בפרק הבאאא שללל " בית האומנה סטיילינסון "

נ.ב
מי מופתע מהפרק כמוני ?? ( חחח אני הכותבת היחידה שמתלהבת מהדמויות שלה XD )

" בית האומנה סטיילינסון " let me kiss you ;)

ב'ת 23/04/2013 650 צפיות 11 תגובות
אין לי מילים על הפרק הזה באמת!!!! אין לי מיליםם חוץ מג'רמיי ואלקסיס פוראבר!!!!!
איזה פרק מהממם :)))))) הפרק האהוב עליי :)
אזזז...
מה יקרה כשקמרון יפגוש שוב את אלקסיס ??
ומה קרה אחרי הKISS של אלקסיס וג'רמי ??? ( אני לא מאמינה שזה קרה אעעעעע )

כל זאת בפרק הבאאא שללל " בית האומנה סטיילינסון "

נ.ב
מי מופתע מהפרק כמוני ?? ( חחח אני הכותבת היחידה שמתלהבת מהדמויות שלה XD )

פרק 9:

"למה זה קורה לי? " מלמלתי לעצמי והסתכלתי על ג'רמי שבהה בקמרון בעצבנות .
"הוא נראה נחמד " , אליסון אמרה לי, " כן כן בטח !" אמרתי לאליסון בלגלגנות .
" נו קדימה קמרון , תציג את עצמך בפני התלמידים " ג'יין אמרה לקמרון בהתלהבות .
" טוב אז אני קמרון ניק , אני באתי מקליפורניה לוס א'נגלס , ואני שמח להיות פה "
קמרון אמר וחייך אליי , " פאק " בטעות המילה יצאה לי מהפה , " אלקסיס ! " אליסון אמרה לי וציחקקה
חשבתי שזה גם יצחיק את ג'רמי אבל הוא לא חייך הוא אפילו לא היה קרוב לזה .
" אוקיי תלמידים עכשיו אתם צריכים לחזור לחדרים שלכם , ואני מקווה שתתנהגו יפה לאורח החדש " גברת ג'יין אמרה וחייכה חיוך מאולץ .
כל התלמידים קמו , אליסון קמה ואמרה " אוחחח הם לא יכלו לשים פה כיסאות, נתפסו לי כל השרירים "
אבל לא התעסקתי בזה הסתכלתי בין התלמידים , מנסה למצוא את הפרצוף של קמרון .
ראיתי אותו , הוא עמד ובהה באולם הכניסה של בית האומנה סטיילינסון ,הוא קלט ואז קרה מה שקרה הוא קלט אותי והתחיל להתקדם אליי " אוי לא " מלמלתי לעצמי.
" היי אלקסיס הרבה זמן לא התראינו .. " קמרון אמר לי , " כן הרבה זמן .." אמרתי לו וניסתי כמה שאפשר לחייך אליו . " אז מה קורה איתך ? " קמרון שאל אותי , " אצלי בסדר " אמרתי לקמרון , " ואצלך ? "
שאלתי את קמרון , " אצלי גם בסדר " קמרון אמר וחייך . " אלקסיס.. רציתי להגיד שלא סתם באתי לפה "
קמרון אמר לי. " בבקשה בבקשה שלא יבקש ממני לחזור אליו " אמרתי לעצמי בראש , " אלקסיס !!" שמעתי את אליסון קוראת לי , " אממ אני חייבת ללכת " אמרתי לקמרון והלכתי במהירות אל אליסון .
" אליסון הצלת אותי !! " אמרתי לה כשהגעתי אליה , " מה ? מה קרה ? " אליסון אמרה לי והתחלתי להסביר לה , ותוך כדי התרחקנו מקמרון .
כשסוף סוף הסברתי לאליסון הכול נזכרתי שלא ראיתי את ג'רמי , " איפה ג'רמי ? " שאלתי את אליסון ,
" אני ממש לא יודעת רק עכשיו שמתי לב ". אליסון הלכה לחדר שלה ואני התחלתי ללכת לחדר שלי .
לפתע נזכרתי לאן ג'רמי יכול ללכת , התחלתי ללכת למקום הטיפה חשוך ששם ג'רמי אמר לי להחזיר את הנקמה שלי לויקטוריה והאחרות . התחלתי ללכת וראיתי אותו שם.
הוא ישב ברצפה . "ג'רמי ! מה אתה .. ?" . " מה את רוצה ? " ג'רמי אמר לי באדישות .
" מה קרה ?" אמרתי לו , " כלום " הוא ענה , " ג'רמי אתה .." התחלתי להגיד אבל ג'רמי עצר אותי ואמר , יותר נכון צרח "את יכולה לחזור לחדר שלך אל תדאגי לי ! " , " למה אתה כל כך כועס מה עשיתי לך?! " אמרתי לו בכעס , " כלום " הוא צרח עליי . " אל תגיד לי כלום ! קרה משהו ואני רוצה שתספר !" צרחתי עליו בחזרה .
לפתע ג'רמי קם התקרב אליי ואמר לי בכעס " אז אני לא רוצה לספר אוקיי ", " אל תספר לא צריך !!"
אמרתי לו , " יופיי אז תלכי מפה כבר תחזרי לקליפורניה ביחד עם קמרון שלך " הוא אמר לי ראיתי איך הכול נהיה מטושטש וידעתי מה הולך לקרות , מחיתי את הדמעה הראשונה לפני הנהר שיצא לי מהעיינים . " אלקסיס " ג'רמי אמר , " עזוב אני הולכת " אמרתי לו . " לא ! " ג'רמי אמר לי , " אני מצטער , אלקסיס " ג'רמי אמר לי . התקרבתי אליו ואמרתי " אז מה קרה ? " , " את רוצה את הסיבה האמיתית "
הוא אמר לי , " כן " אמרתי לו בהחלטיות , ואל תשאלו אותי איך זה קרה אבל לפני שהבנתי מה קרה
ג'רמי התקרב אליי קרוב מהרגיל ואתם בטח מנחשים מה קרה .

ההמשך המותחח יבוא ;)


תגובות (11)

~סורי שאני לא קשורה~
מה שלומך בתאל!
לא ראיתי אותך הרבההההההההההה
חשבתי שיצאת למדר בלעדי>

23/04/2013 11:15

אעעע bitli לאן נעלמת לי ????? מה קורה ??? :)) אני בצאט

23/04/2013 11:17

הלכתי לשם…

23/04/2013 11:19

ואוו פרק יפה תמשיכייייי חחחחח כמה שאלות בתאל
אוהבת שרית

23/04/2013 11:46

חחחח תודהה :)))) היית מופתעת מהKISS של אלקסיס וג'רמי ??

23/04/2013 11:54

כן מאוד מאוד מופתעת =0

23/04/2013 12:52

נשיקה ישששש

23/04/2013 13:43
yishalem100 Y

מושלממת!!!
את כותבת מהממם!!
אני במתחחח עצום….^_^…
למרות שאני יודעת מה הולך לקרות אבל עדיף שתמתחי אותנו חחח….
תמשיכי ותשלחי לי מהררררררר……..
איזה חמוד ג'רמי…..LOVE
3>

24/04/2013 08:20

חחחחח תודה :)))))))) תראי מה כתבתי לך אהבתי מאודד את הפרק שהעלת !!!
ואני במתח עצוםם !!

24/04/2013 08:41

חיחיחיחייח מישהי הבינה למה רשמתי למעלה "let me kiss you ;)"
אם לא הבנתם … אתן חייבות לשמוע וואן די :)

25/04/2013 08:36

יפה:)

26/04/2013 09:00
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך