ב'ת
O.M.G !!!!!!
מה קמרון רוצה מאלקסיס?? היי ג'רמי תחזור מהר לחדר של אלקסיס !!! ( כאילו שהוא שומע אותי XD )
אז..

מה קמרון רוצה מאלקסיס ??
האם אלקסיס תגיד לג'רמי את התשובה ..?
ואלקסיס תצרח לג'רמי לחזור לחדר ולכסח את קמרון ???
( טיפה נסחפתי ..)
בקיצור כל זה בפרק הבא של " בית האומנה סטיילינסון "
נ.ב :

ג'רמי אני מצווה עלייך לרוץ בחזרה לחדר ולהציל את אלקסיס מקמרון !!!!
ובדרך לכסח אותו !!! ולהראות לו מזה !!!
ו... טוב חפרתי XDDDD ביוש ....

" בית האומנה סטיילינסון " the love is in the air !!! ;) אחחח איזה חמודים ג'רמי ואלקסיס הא ??

ב'ת 30/04/2013 479 צפיות 12 תגובות
O.M.G !!!!!!
מה קמרון רוצה מאלקסיס?? היי ג'רמי תחזור מהר לחדר של אלקסיס !!! ( כאילו שהוא שומע אותי XD )
אז..

מה קמרון רוצה מאלקסיס ??
האם אלקסיס תגיד לג'רמי את התשובה ..?
ואלקסיס תצרח לג'רמי לחזור לחדר ולכסח את קמרון ???
( טיפה נסחפתי ..)
בקיצור כל זה בפרק הבא של " בית האומנה סטיילינסון "
נ.ב :

ג'רמי אני מצווה עלייך לרוץ בחזרה לחדר ולהציל את אלקסיס מקמרון !!!!
ובדרך לכסח אותו !!! ולהראות לו מזה !!!
ו... טוב חפרתי XDDDD ביוש ....

פרק 11:
לפתע ג'רמי עצר , " מה קרה ? ,למה עצרת ?" שאלתי את ג'רמי ואז הבנתי מלפנינו עמד קמרון והוא לא היה כל כך שמח .
האמת שאני וג'רמי לא שמנו לב אליו כל הדרך , עד שכמעט נתקלנו בו .
הסתכלתי על ג'רמי ומשכתי אותו הצידה . מזל שהוא הסכים איתי .. כי אם לא הייתי מזיזה אותו מי יודע מה היה קורה .
אני וג'רמי המשכנו ללכת בלי להסתכל לאחור על קמרון . כשהמשכנו ללכת לא דיברנו כי הייתי עסוקה במחשבות ..
" אלקסיס , אני יכול לשאול אותך שאלה ? " קמרון שאל אותי , " כן בטח " אמרתי לו והצטערתי .
" למה קמרון עזב אותך ?? " ג'רמי שאל אותי ונתקעתי בלי תשובה .
וברור שאני יודעת את התשובה , קמרון עזב אותי כי הייתי סגורה מדיי , לא ניסתי איתו יותר מדיי דברים אם אתם מבינים למה אני מתכוונת .. ובקיצור בגלל זה קמרון עזב אותי , ולא רציתי לספר את זה לג'רמי כי הוא היה אומר לי שהוא ילד מטומטם ומפגר ! ואת זה כבר שמעתי מהחברות שלי , אבל באיזשהו מקום הוא צודק . לא שאני הולכת לנסות את זה בעתיד הקרוב אבל קמרון צדק .
" אממ אני לא יודעת " אמרתי לג'רמי , " נו אלקסיס ? " ג'רמי אמר לי וקלט ששיקרתי לו .
" טוב .. קמרון עזב אותי כי .. " כמעט אמרתי לג'רמי , אבל אז קלטתי שהגענו לחדר שלי , " אופס חייבת ללכת " אמרתי לו וברחתי לדלת שלי , " נו באמת אלקסיס .." ג'רמי אמר לי , " אני מבטיחה שאני אספר לך אחר כך " אמרתי לו והחזקתי את הידית של הדלת , לפני שנכנסתי לחדר ג'רמי אמר לי " אלקסיס לא שכחת משהו ? " והוא הסתכל עליי בחיוך , " אופס כמעט .." אמרתי לו , התקרבתי אל ג'רמי ונישקתי אותו בלחיי . " אכמ אכמ " ג'רמי השתעל בכוונה , צחקתי והתקרבתי אליו שוב ונתתי לו נשיקה בלחיי השנייה .
" אכמ אכמ " הוא השתעל שוב , " מצטערת " אמרתי לו בחיוך , ולפני שנכנסתי לחדר ג'רמי החזיק לי את היד וסובב אותי אליו , " את לא חושבת שאני שכחתי משהו ?" ג'רמי שאל אותי .צחקתי ואמרתי לו , " אממ אני לא יודעת אולי.. " אבל ג'רמי לא נתן לי להמשיך כי הוא הדביק לי נשיקה , כשהוא סוף סוף סיים שאלתי אותו בצחוק," עכשיו אתה מוכן לשחרר אותי ?" , ג'רמי צחק ואמר , " בסדר בסדר אבל את חייבת לי תשובה " , "טוב טוב " אמרתי לו ונכנסתי לחדר בחיוך ענק , איזה מזל שאני מכירה אותו .. אמרתי לעצמי ..
וישבתי על המיטה שלי .
" אלקסיס ?" שמעתי קול אבל לא של מישהי מוכרת ,זה אפילו לא היה קול של בת , קמתי במהרה וראיתי את קמרון .
" קמרון ?!? " אמרתי .


תגובות (12)

כן ארבה מאוד kiis
חחחחח אין על הסיפור המושלם הזה
ואיך יצא? מהמהם
תמשיכייייייייייייייייייייי
LOVE YOU שרית

30/04/2013 10:38

חחחחחחחחחח לא נורא זה יצא מממששששש יפה!!! אני מאוהבת בסיפור הזה ובאלקסיס וגרמי^^ כלכך חמודים ביחד^^ תמשיכיייי ואת לא צריכה לשנות כלום כי הוא פשוט מושלמוש.

30/04/2013 10:42

מושלם

30/04/2013 10:44

סיפור מהמם ! תמשיכי ..

30/04/2013 10:45

תקראו שוב כי שיניתי קצת את הסיפור XDDD עכשיו אני אוהבת את הפרק !!!!

30/04/2013 10:48

OMG תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייי
שינית יפה מאוד=)
תמשיכייייייייייייייייייייייייי את הסיפור המושלם הזה
אוהבת שרית

30/04/2013 10:56

תודה נכון שזה יותר יפה מהקודם ?! ?

30/04/2013 11:00

שניים יפים =)

30/04/2013 11:01

חח אבל זה יותר ! :)))))
את בצאט ???

30/04/2013 11:02

כן=)

30/04/2013 11:03

תמשיכיי

30/04/2013 11:22

תודה ♥♥♥♥♥♥♥

01/05/2013 04:53
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך