ב'ת
אזז ..
מי מתקתק בדלת ???
איך אלקסיס תסתדר מחר אחרי הפדיאחה הענקית שלה ??
והאם היא תחזיר לבנות נקמה ????

אני מקווה שהיא כן תחזיר נקמה כי אני כן !!!!
כל זאת בפרק הבא של " בית האומנה סטיילינסון "

הפרק סוף סוף ייצא לי ארוך אבל לא משהו :P
אז אהבתם ;)?..??

" בית האומנה סטיילינסון " :))))

ב'ת 11/04/2013 643 צפיות 7 תגובות
אזז ..
מי מתקתק בדלת ???
איך אלקסיס תסתדר מחר אחרי הפדיאחה הענקית שלה ??
והאם היא תחזיר לבנות נקמה ????

אני מקווה שהיא כן תחזיר נקמה כי אני כן !!!!
כל זאת בפרק הבא של " בית האומנה סטיילינסון "

הפרק סוף סוף ייצא לי ארוך אבל לא משהו :P
אז אהבתם ;)?..??

פרק 5:

נכנסתי לספרייה , ואני חייבת להודות שספרייה כזאת ראיתי רק בסרטים ! היא ענקית וכמובן שהלכתי לאיבוד בתוכה , עד שראיתי את הקבוצה שלי מאחורי ערימת ספרים אבל עצרתי כי שמעתי לחשושים מאחורי עוד ערימת ספרים , התקרבתי קצת והצלחתי לשמוע רק את המשפט הזה
" נעשה לה משהו משפיל .. מול כולם ! , במיוחד מול ג'רמי ! " הייתי המומה מי יכולה לעשות לי דבר כזה?
צעדתי לאחור אבל לא שמתי לב לספר שהיה מאחורי הרגל שלי ובום ! נפלתי , ולא מספיק זה כל ערימת הספרים נפלה עליי !!!!, "איהה " צעקתי , הקבוצה שלי הסתובבה וקמה מהר , וכמובן שבאו לעזור לי ובסופו של דבר לא הייתי צריכה לעזור ב"יום המעשים הטובים" . אישה זקנה שכנראה היא גברת ורנר אמרה לי שאני לא חייבת לעזור ואני יכולה
לחזור לחדר שלי , יצאתי מהספרייה ונזכרתי בלחשושים ששמעתי קודם , עליתי במדרגות ישר אל החדר שלי כדי ללכת לישון אחרי היום המתיש הזה , אבל לא הצלחתי לישון במחשבה שרוצים לתמון לי מלכודת מול כולם ! , חשבתי והחלטתי שהיום אני לא אצא מהחדר וככה הבנות שאין לי מושג מי הן לא יכולו לעשות כלום וכל העבודה שלהן תשתבש וסוף סוף הצלחתי להירדם ושקעתי בשינה עמוקה .
קמתי בצפייה שאני אקום בבית שלי , בתוך החדר שלי , אבל הצפייה הזאת נעלמה מהר כי ראיתי את ג'נפיר ישנה במיטה שלה, קמתי כדי לבדוק מה השעה.. 11:00, " אחד עשרה?" לחשתי לעצמי , ישנתי הרבה .. עברתי למצב ישיבה מן הסתם הכיבוי אורות פה ב9:00 אז לא היה לי מה לעשות , חשבתי על ההורים שלי ואז התחלתי לראות טיפה מטושטש , לא יכול להיות שאני בוכה ! , לא האמנתי עד שהרגשתי דמעה זולגת על הלחיי שלי , קמתי מהמיטה כדי לשטוף פנים יצאתי מהחדר ניסתי להיזכר בסיור שהיה לי גברת ג'יין כדי למצוא את השירותיים נזכרתי פניתי ימינה מהחדר שלי נכנסתי לשירותיים פתחתי את הברז והשפרצתי על עצמי מיים הסתכלתי על המראה , לבדוק אם הדמעות הפסיקו . אחרי שהדמעות הפסיקו לזלוג יצאתי מחדר השירותיים לפתע שמעתי רעש . הסתובבתי לבדוק מי מאחורי, אף אחד . המשכתי ללכת ושמעתי מאחורי צעדים " לא להסתכל לאחור , לא להסתכל לאחור " לחשתי לעצמי הלב שלי דפק מהר . הסתובבתי . לא הספקתי לראות מי היה מאחורי כי המישהו הזה שפך עליי דלי שלם של מיים .
שמעתי מישהי צוחקת ,זאת הייתה ….אותה הילדה שלא הייתה שמחה שהצטרפתי לחדר של הבנות.
היא צחקה ושמעתי עוד צחקוקים לא האמנתי !!!
הבנות שהיו מאחוריה הן ויקטוריה והקבוצה שלה . עכשיו הבנתי למה אליסון התכוונה !
ואז כל התלמידים יצאו מהחדרים כי כנראה הם שמעו את המים ואת הצחקוקים של ויקטויריה והאחרות
ושם בין כל התלמידים ראיתי את ג'רמי . גברת ג'יין מיהרה לפזר את כולם והיא לקחה אותי למקלחת ושאלה אותי מה קרה לא אמרתי לה מה באמת קרה שיקרתי ואמרתי לה שרציתי לקחת דלי מלא במים לחדר שלי כדי שאני אשטוף שם את הפנים במקום לחזור לחדר שירותיים של הבנות , והחלקתי אז הדלי נפל עליי . גבכרת ג'יין אמרה לי לא להתחיל לעשות שטויות בבית האמונה סטיילינסון לא הלשנתי על הבנות כי אני לא מלשנית !!! . חזרתי לחדר שלי החלפתי בגדים הסתכלתי על הבנות ששיחקו אתן ישנות " זאת מלחמה " לחשתי לעצמי , ונזכרתי שראיתי את ג'נפיר לפני שקמתי , אז היא לא הייתה שותפה לזה ,אולי בגלל זה היא הסתכלה עליי ביום הראשון היא ניסתה לרמוז לי שלא כדאי לי להצטרף לחבורת המגיעלות האלה !!
ואני ברוב טיפשותי לא שמתי לב למרות שגם אליסון הזהירה אותי .
חזרתי למיטה שלי , אבל שמעתי תקתוק בדלת .. קמתי כדי לפתוח את הדלת, פתחתי את הדלת וראיתי את ….


תגובות (7)

מה תגידי את צוחקת עלי מזה לא משהוא?
זה יצא מהמם ויפה ומקסים ומדים חחח
תמשיכייייי
את הסיפור היפה אזה
אוהבת שרית

11/04/2013 10:41

חחח תודה שרית !!! LOVE YOUU !!!!
ואני חושבת שאני יכולה לעשות פרק יותר יפה מזה :))))))

11/04/2013 10:44

אז יופי תמשיכייייי
אוהבת אותך גם=)

11/04/2013 10:47

תמשיכי!! אני ממש אוהבת את הסיפור שלך.

11/04/2013 11:06

חובה המשך!

11/04/2013 11:28

יפה,תמשיכו,איזה מתח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!3<:))))))))))))))))

12/04/2013 04:31

תודה לכן :** <3 ;)

12/04/2013 05:27
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך