ב'ת
אחח ג'רמי הזה הורס תבריאות !! שמעקסי שכזה ..
אהה נכון בחזרה לסיפור ,

אזז
מה התוכנית של גרמי החתיךך ??
האם אלקסיס תצליח להחזיר לבנות ??.
והאם ג'רמי ואלקסיס יגידו סוף סוף את האמת ? , כאילו ג'רמי תגיד לה כבר אתה אוהב...
כל זה בפרק הבא של ..
" בית האומנה סטיילינסון "
ביינתיים ביוש <33 לאב יו

" בית האומנה סטיילינסון " ;)

ב'ת 11/04/2013 741 צפיות 6 תגובות
אחח ג'רמי הזה הורס תבריאות !! שמעקסי שכזה ..
אהה נכון בחזרה לסיפור ,

אזז
מה התוכנית של גרמי החתיךך ??
האם אלקסיס תצליח להחזיר לבנות ??.
והאם ג'רמי ואלקסיס יגידו סוף סוף את האמת ? , כאילו ג'רמי תגיד לה כבר אתה אוהב...
כל זה בפרק הבא של ..
" בית האומנה סטיילינסון "
ביינתיים ביוש <33 לאב יו

פרק 6:

קמתי כדי לפתוח את הדלת, פתחתי את הדלת וראיתי את ג'רמי " גרמי מה אתה?" הוא עצר אותי ואמר " בואי אחריי " . יצאתי אחריו וסגרתי את הדלת בצפייה שהבנות לא יקומו וירדפו אחריי . ג'רמי רץ במסדרון ואמר לי " בואי אחריי " רצתי אחריו עד שהגענו למקום טיפה חשוך " גרמי למה הבאת אותי לכאן ? אמרתי לו , " תקשיבי אני יודע שאת לא הלשנת על הבנות ויש לי רעיון איך להחזיר להן " ג'רמי אמר לי בהתלהבות.
" ג'רמי אני לא באתי לכאן כדי לעשות שטויות אני לא ילדה בת עשר , אני צריכה לחזור לחדר שלי " פניתי לאחור וג'רמי תפס לי את היד ואמר " תקשיבי אלקסיס , ויקטוריה והאחרות הן אכזריות הן עשו את זה לילדות אחרות והם יעשו את זה גם לך " " מה פתאום אכפת לך ? אתה הרי ידעת שהן עשו את זה לילדות אחרות , אז למה לא הזהרת אותי !!" צעקתי עליו , " לא יודע לא חשבתי שהן יעשו את זה לך , זה היה נראה כאילו הן התחברו אלייך " ג'רמי אמר ונראה עצוב , " את צודקת הייתי צריך לומר לך איך לא חשבתי שהן יקנאו בך !" ג'רמי אמר לי והשפיל את המבט . " לקנאות ? בי?!? " אמרתי לו , " כן את… לא משנה את חייבת להחזיר להן ! אם לא הן ימשיכו !! " , עבר רגע של שקט ואז אמרתי לג'רמי " אתה יודע מה ? אני אחזיר להן !!! אף אחת לא משפילה את אלקסיס רוזלין !!! " ג'רמי הסתכל עליי, חייך ואמר " בדיוק ככה !! " , " אז מחר תפגשי אותי במפגש הבוקר ואני אספר לך על התוכנית , ולביינתים צריך לחזור לישון לפני שישימו לב שנעלמתי " " כן גם אצלי זה ככה " אמרתי לו ומיהרנו לצאת מהמקום ג'רמי ליווה אותי עד לחדר שלי ואמר לי " אל תשכחי מחר בבוקר " . " אני לא אשכח עכשיו ברשותך אני צריכה לחזור לחדר של הבנות הדוחות !! " אמרתי לג'רמי והוא צחק " שקט הן עוד יקומו וישפכו גם עלייך דלי של מים !" אמרתי לו והוא עוד יותר צחק .. " טוב אני נכנסת ביי " אמרתי לג'רמי ונכנסתי לחדר בחזרה למיטה שלי , חשבתי על המפגש מחר בבוקר ונרדמתי .

קמתי לצלילי פעמון " קומו , קומו , לקום!! " גברת ג'יין צרחה במסדרונות " אוחח " מלמלתי לעצמי
הסתכלתי על השעון שבע בדיוק , קמתי הבנות לא היו בחדר " אהה מפגש הבוקר " מלמלתי לעצמי ,
" מפגש הבוקר !!! " צעקתי , התלבשתי מהר ורחצתי את הפנים צחצתי שיניים ומיהרתי לרדת במדרגות הלבנות , כשהגעתי לקרקע חיפשתי את ג'רמי , מצאתי אותו עומד ומחייך אליי רצתי אליו .
" בוקר טובב ישנונית !! " ג'רמי אמר לי , " היי אז מה התוכנית ? " שאלתי אותו , " לא כל כך מהר ! יש לנו עוד שעה בדיוק " הוא אמר וצחק , " שעה ?" אמרתי לו ואז קלטתי המפגש מתחיל בכלל בשמונה ! אוף סתם מיהרתי , " טוב בכל זאת אני כבר רוצה להחזיר למגעילות האלה " אמרתי לו ותוך כדי העפתי אליהן מבט , הן הסתכלו עלי וציחקקו כולם חוץ מג'נפיר .. " אתה יודע שג'נפיר לא קשורה לזה " אמרתי לג'רמי , " אהה כן את זה אני יודע , ג'נפיר לא אוהבת לעשות דברים כאלה " ג'רמי אמר לי
ושוב הפעם הסתכלתי עליהן אבל הפעם הסתכלתי על ויקטוריה היא הסתכלה עליי וצחקה בקול רם יותר.
אז פניתי אל ג'רמי ואמרתי לו " אז שוב מהי התוכנית ??


תגובות (6)

תמשיכיי איזה מיסקן גרמי
נוו אני במתח תמשיכיי
את הסיפור המושלם הזה
אואבת שרית

11/04/2013 11:32

טעות חחח
אוהבת שרית תמשיכייייייי

11/04/2013 11:32

תודה שרית :)))) גם אני אוהבת <3

12/04/2013 05:28

תמשיכיי
את הסיפור
אוהבת שרית ותודה

12/04/2013 05:30

תמשיכי!!

12/04/2013 05:31

תודה :))))

30/04/2013 10:13
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך