ב'ת
גרמי לאב יוו חתיכיי !!
בחזרה לסיפור ..

אזז
מי עמד מלפני אלקסיס וג'רמי ?
האם אליסון צודקת ואכן ג'רמי אוהב את אלקסיס ?
נו ג'רמי תגיד לה את זה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחח XD
ג'רמי חתיך שכזה !!!!! ואלקסיס כל הכבוד תודה באמת שהואלת בטובך להחזיר לה!!

בקיצוררר מקווה שאהבתם !!!!! ביינתים ביוש
ביוש ביוש ביוש <3333

מב'ת החופרת !!! ( חחח חופרת שכמותי ;) )

" בית האומנה סטיילינסון " לאבבב יו ג'רמי חתיכיי !!!!

ב'ת 12/04/2013 702 צפיות 8 תגובות
גרמי לאב יוו חתיכיי !!
בחזרה לסיפור ..

אזז
מי עמד מלפני אלקסיס וג'רמי ?
האם אליסון צודקת ואכן ג'רמי אוהב את אלקסיס ?
נו ג'רמי תגיד לה את זה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחח XD
ג'רמי חתיך שכזה !!!!! ואלקסיס כל הכבוד תודה באמת שהואלת בטובך להחזיר לה!!

בקיצוררר מקווה שאהבתם !!!!! ביינתים ביוש
ביוש ביוש ביוש <3333

מב'ת החופרת !!! ( חחח חופרת שכמותי ;) )

פרק 7 :

אז פניתי אל ג'רמי ואמרתי לו " אז שוב מהי התוכנית ?? " . " אז ככה יש לי שלושה אפשרויות, אחד : אפשר לשים להם נמלים במיטה , שתיים : אפשר להחזיר להם עם דלי של מים גם , שלוש : אפשר .."
" רגע " אמרתי לג'רמי , " מה? " הוא ענה לי , ולקח לי שתי שניות כדי להבין שאני לא צריכה להחזיר לדוחות ההן , " ג'רמי , אני לא עושה את זה " אמרתי לו , " מה? למה ? את צריכה תוכנית אחרת ?" ג'רמי שאל אותי .
" לא זה לא קשור לתוכנית אני .. אני לא כזאת ,אני לא רעה ומגעילה כמוהן , אם אני אעשה את זה אני לא ארגיש טוב עם עצמי , אז אני החלטתי אני לא מחזירה להן " אמרתי לג'רמי , וראיתי איך הוא נהיה מאוכזב ממני . " טוב אז מה נעשה ?" הוא שאל אותי .
חייכתי אליו ואמרתי " כלום " , " אבל הן ימשיכו עם זה " ג'רמי אמר לי , " אל תדאג אני אסתדר " אמרתי לו . " טוב איך שאת רוצה , בכל זאת אני רוצה לעזור לך " ג'רמי אמר לי ," אתה בטוח ? " שאלתי אותו ," כן ברור !" . " תודה" אמרתי לג'רמי ואז ג'יין נכנסה והתחילה את מפגש הבוקר .

כשנגמר מפגש הבוקר כל התלמידים הלכו לארוחת הבוקר בקפטיריה , לקחתי את המגש שלי ולקחתי שוקו ולחמניה לא הייתי ממש רעבה , התיישבתי באיזשהו שולחן כי אני כבר לא ישבתי עם הקבוצה שלי , למרות שחלק מהקבוצה לא עשתה לי כלום ,עדיין ויקטוריה שם.. ואני לא רוצה לשבת באותו שולחן איתה .
התיישבתי בשולחן , פתחתי את השוקו שתיתי קצת וזרקתי אותו לפח , הוא היה מגעיל ! , ואז מישהי התיישבה בשולחן שליי , הרמתי את הראש כדי לראות מי היא וזאת הייתה אליסון .
" היי " אליסון אמרה לי , " היי אליסון " אמרתי לה , " אז איך עבר עלייך היום הראשון פה ?" , " גרוע " אמרתי לה , והתחלתי לספר לה את כל הסיפור . " איזה רעות !!" אליסון אמרה לי , " כן אני יודעת אבל אני לא מחזירה להן " . " למה ?" אליסון שאלה אותי , " כי אני לא כזאת " עניתי לה והיא אמרה לי צודקת בחירה נבונה . ולפתע ויקטוריה והחברות שלה התקדמו אליי " אלקסיס ? מה קורה? איך עברה עלייך המקלחת ? ויקטוריה אמרה לי . הסתכלתי על ויקטוריה , " מה את צריכה עוד מקלחת ? ויקטוריה שאלה אותי בקול רם כדי שכולם ישמעו . ראיתי את אליסון מסתכלת עליי , ואז כל הפנים של התלמידים פנו אליי הושפלתי !
אב הפעם לא נתתי לה להתחמק , לקחתי את השקית שוקו שלי ופוצצתי אותה על הראש של ויקטוריה .
" מפגרת !!!" ויקטוריה צעקה עליי . " לא נורא " אמרתי לה , " זה מגיע לך ! " אמרתי לויקטוריה ואז היא לקחה את מיץ התפוזים של אליסון ושפכה עליי ומשם התחילה מלחמת אוכל ..

בסופו של דבר אני וויקטוריה הוזמנו לשיחה ושם גברת ג'יין צרחה עליי אבל יותר על ויקטוריה !
וכל התלמידים היו מלוכלכים והכול בגללי ! .
כסיימתי להתלקח ולהתלבש בדקתי מה השעה 2:00 ואז שמעתי את ג'יין אומרת ברמקולים של בית האומנה " כל התלמידים הגיעה זמן ההפסקה ". " זמן ההפסקה ?" אמרתי לעצמי ויצאתי מהחדר .
ראיתי את ג'רמי עומד מחוץ לדלת שלי . " אז את באה להפסקה ?" הוא שאל אותי , " יש פה הפסקה ?" שאלתי אותו והוא אמר לי וצחק " ברור ! מה זה בית כלא ? " , " דומה " אמרתי לו וחייכתי , ג'רמי צחק ואמר " טוב בואי לפני שההפסקה תיגמר ! , ואהבתי מה שעשית לויקטוריה !" הוא צחק ואמרתי לו " זה הגיע לה " , " אוקיי יהיה לנו זמן לדבר על זה אחר כך עכשיו בואי " ג'רמי אמר לי ותפס לי את היד
" קדימה " הוא משך אותי , " בסדר בסדר אני באה " אמרתי לו ונגררתי אחריו תוך כדי שאני מסמיקה !
בדרך ראינו את אליסון , היא הסתכלה עלי חייכה ואמרה לי בלחש , " נו נו את מושכת אלייך מעריצים כבר עכשיו !" , הסמקתי עוד יותר ואמרתי לה " זה לא קשור אנחנו לא …" אליסון עצרה אותי ואמרה ,
" כן כן ממש " , לא הספקתי להגיב לה כי ג'רמי התחיל שוב עם הריצה המטורפת שלו והחזיק לי את היד.
ואז ג'רמי עצר ומלפנינו עמדה ………..


תגובות (8)

ואוו איזה פרק יפה וכול הסיפור עצמו מושלם נוו תמשיכיי אני במתח וגרמי באמת כזה חתיך חחחח
אוהבת את הסיפור שלך
תמשיכיייי אוי לא גם אני חופרת חחחח
אוהבת שרית

12/04/2013 06:44

חחחח :) תודה ונדבקת ממני בחפירות XDDD אוי שוב חפרתי !!!
חחחחח :)) <3

12/04/2013 06:47

חחחחחחחחחחח

12/04/2013 06:48

וויקטוריה הזאת יום יבוא ואני אתפוס אותה !!!!! אני אראה לה מזה להשפיל את אלקסיס !!!!! אף אחד לא משפיל את הדמויות שלי !!! חחחחחחחחח XDDDD

12/04/2013 06:54

נוו ומתי היום הזה יבאו חחחח

12/04/2013 06:56

זה עם ערפדים ואנשי זאב???

12/04/2013 07:46

תמשיכי

13/04/2013 04:27

היום הזה יבוא בקרובב שרית ;)
ולשנינוש : עכשיו שאני חושבת על זה אוליי….

13/04/2013 11:27
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך