ב'ת
וואי וואי !! ג'רמי הזה !!!!!!!!!
דיי'מ בוי !!!!!!
חחח XD בחזרה לסיפור
אזז ..

האם אלקסיס תגיד לג'רמי למה קמרון עזב אותה ???
ואיך ג'רמי יגיב לתשובה ??
והאם תיהיה עוד :* ???

כל זה בפרק הבא של " בית האומנה סטיילינסון "
נ.ב :

ייצא לי פרק מלא נשיקות לא ???
וגם טיפה קצר הא ???
אם לא ייצא טוב תגידו מה לתקן :)))
ביינתים ביוש :)))

" בית האומנה סטיילינסון " the love is in the air !!! ;) אחחח איזה חמודים ג'רמי ואלקסיס הא ??

ב'ת 29/04/2013 587 צפיות אין תגובות
וואי וואי !! ג'רמי הזה !!!!!!!!!
דיי'מ בוי !!!!!!
חחח XD בחזרה לסיפור
אזז ..

האם אלקסיס תגיד לג'רמי למה קמרון עזב אותה ???
ואיך ג'רמי יגיב לתשובה ??
והאם תיהיה עוד :* ???

כל זה בפרק הבא של " בית האומנה סטיילינסון "
נ.ב :

ייצא לי פרק מלא נשיקות לא ???
וגם טיפה קצר הא ???
אם לא ייצא טוב תגידו מה לתקן :)))
ביינתים ביוש :)))

פרק 11:
לפתע ג'רמי עצר , " מה קרה ? ,למה עצרת ?" שאלתי את ג'רמי ואז הבנתי מלפנינו עמד קמרון והוא לא היה כל כך שמח .
האמת שאני וג'רמי לא שמנו לב אליו כל הדרך , עד שכמעט נתקלנו בו .
הסתכלתי על ג'רמי ומשכתי אותו הצידה . מזל שהוא הסכים איתי .. כי אם לא הייתי מזיזה אותו מי יודע מה היה קורה .
אני וג'רמי המשכנו ללכת בלי להסתכל לאחור על קמרון . כשהמשכנו ללכת לא דיברנו כי הייתי עסוקה במחשבות ..
" אלקסיס , אני יכול לשאול אותך שאלה ? " קמרון שאל אותי , " כן בטח " אמרתי לו והצטערתי .
" למה קמרון עזב אותך ?? " ג'רמי שאל אותי ונתקעתי בלי תשובה .
וברור שאני יודעת את התשובה , קמרון עזב אותי כי הייתי סגורה מדיי , לא ניסתי איתו יותר מדיי דברים אם אתם מבינים למה אני מתכוונת .. ובקיצור בגלל זה קמרון עזב אותי , ולא רציתי לספר את זה לג'רמי כי הוא היה אומר לי שהוא ילד מטומטם ומפגר ! ואת זה כבר שמעתי מהחברות שלי , אבל באיזשהו מקום הוא צודק . לא שאני הולכת לנסות את זה בעתיד הקרוב אבל קמרון צדק .
" אממ אני לא יודעת " אמרתי לג'רמי , " נו אלקסיס ? " ג'רמי אמר לי וקלט ששיקרתי לו .
" טוב .. קמרון עזב אותי כי .. " כמעט אמרתי לג'רמי , אבל אז קלטתי שהגענו לחדר שלי , " אופס חייבת ללכת " אמרתי לו וברחתי לדלת שלי , " נו באמת אלקסיס .." ג'רמי אמר לי , " אני מבטיחה שאני אספר לך אחר כך " אמרתי לו והחזקתי את הידית של הדלת , לפני שנכנסתי לחדר ג'רמי אמר לי " אלקסיס לא שכחת משהו ? " והוא הסתכל עליי בחיוך , " אופס כמעט .." אמרתי לו , התקרבתי אל ג'רמי ונישקתי אותו בלחיי . " אכמ אכמ " ג'רמי השתעל בכוונה , צחקתי והתקרבתי אליו שוב וננתי לו נשיקה בלחיי השנייה .
" אכמ אכמ " הוא השתעל שוב , " מצטערת " אמרתי לו בחיוך , ולפני שנכנסתי לחדר ג'רמי החזיק לי את היד וסובב אותי אליו , " את לא חושבת שאני שכחתי משהו ?" צחקתי ואמרתי לו , " אממ אני לא יודעת אולי.. " אבל ג'רמי לא נתן לי להמשיך כי הוא הדביק לי נשיקה , כשהוא סוף סוף סיים שאלתי אותו בצחוק," עכשיו אתה מוכן לשחרר אותי ?" , ג'רמי צחק ואמר , " בסדר בסדר אבל את חייבת לי תשובה " , "טוב טוב " אמרתי לו ונכנסתי לחדר בחיוך ענק , מזל שהכרתי אותו .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך