בית הלוטוס- פרולוג

03/06/2014 575 צפיות אין תגובות

קייטלין פתחה את עיניה במהירות מופתית ובפחד.
"איפה אנחנו?!" השיר של בית הלוטוס בחלומה זמזם בראשה.
נשימותיה הכבידו עליה, והיא הרגישה ביד חטובה מחזיקה בכתפה הרוטטת. פניה המזיעות והעייפות נוגבו ע"י מגבת לחה שהושיט לה אחיה, ג'ייסון. שיערו הבלונדיני הקצר זהר בחושך ששרר במונית השקטה. לפני שנרדמה שמעה את הרדיו הישן של המונית, אבל עכשיו הכול היה שקט במונית.
"היי, ילדים, הגענו." קולו העמוק של נהג המונית החביב נשמע מהמושב הקדמי.
קייטלין נשמה עמוק, חיבקה חזק את אחיה, והורידה את הג'קט הכחול והמשובץ מגבה, שהיה שייך לג'ייסון. היא סגרה את רוכסן הג'קט הסגלגל שלה, לקחה את תיקה ויצאה מן המונית החמימה.
בחוץ היה קר. די קר. כפות ידיה של קייטלין, שכוסו בכפפות צמר, כבר התחממו במונית, אבל בחוץ ידיה הרגישו כאילו ידה קפאה בתוך הכפפה.
היא רעדה פעם אחת, אבל אז התגברה על הקור והתכסתה גם בצעיף חמים שכיסה את צווארה. תיקה הכבד והמלא לא הקשה עליה, אלא רק הקור. לאחר רגע, יצא נהג המונית ופתח את תא המטען והוציא את המזוודות באיטיות, כשכפות ידיו הגדולות נחות על המזוודות ברשלנות. ג'ייסון, שכוסה אף הוא היטב כמו קייטלין, ארז את שתי המזוודות הקשות יותר, ואילו קייטלין סחבה את השלישית והרביעית, שהיו קלות לנשיאה.
"תודה רבה לך, אדוני." ג'ייסון נתן טיפ גדול ושקוע לנהג המונית שחייך וענה "על לא דבר" , נכנס למונית ונסע משם.
"טוב, בוא נזוז ג'ס, די קריר פה ואני רוצה כבר להיות מול האח החמים."
ג'ייסון הנהן באיטיות וחייך, ושני האחים הלכו במורד השביל לביתם החדש.

***

"אמ.. ג'ס, אתה בטוח שזו הכתובת?" קייטלין שאלה בהיסוס את ג'ייסון, כששני האחים עמדו מול בית עצום וגדול-ממדים.
ג'ייסון ההמום נראה קצת פגיע באותו רגע, כשהסתכל בדף בו הייתה רשומה הכתובת של ביתם. "לא, זו לא טעות, אין פה עוד בתים, לפחות לא ברחוב. זה הבית. בוודאות. רואה? זה קורטן אנ ג'ייק 18, למרות שאין יותר בתים באיזור. זה מוזר, אבל זה הבית." הוא הניף את ידו, והצביע על שלט ישן וחרוב מעץ שעליו חרטו באותיות זהובות 'קורטן אנ ג'ייק 18'.
קייטלין החלה להתקרר כי עמדה יותר מדי זמן באותו המקום, כך שהיא החלה להזיז את רגליה וידיה במהירות בשביל להתחמם קצת.
"טוב, אם זה הבית, אז המפתח תואם."
הוא פתח את ידו השניה, בה הונח בנוחות מפתח זהוב וקטן. "נשכפל אותו עוד פעם אחת ליתר ביטחון כשנתמקם."
קייטלין חייכה קלות בשביל להראות לג'ייסון שהיא באמת שמחה. ג'ייסון חייך חזרה.
הם צעדו יחדיו לבית, ואז ג'ייסון התאים את המפתח הזהוב והזעיר לחור המנעול, ופתח. הוא סובב את ידית הדלת הכסופה, והדלת נפתחה לרווחה.
קייטלין גירדה את קצה ברכה בלחץ, וג'ייסון גירד באוזנו באי-הבנה.
"ברוכה הבאה לבית הלוטוס!"
חייכה לעברם בחיוך חמים ומזמין אישה גבוהה וארוכת צוואר ודקיקה באופן מדהים. "תיכנסו בבקשה!"

אם אהבתם, תגיבו ותדרגו ותענו אם תרצו המשך ^


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך