פרק רומנטי במיוחד....
אני לא יעלה פרק מחר כי אני בטבריה אז שאחזור אני יפצה בשני פרקים :]
המשך יבוא.....

בית הספר למוטנטים – פרק 10

31/05/2012 656 צפיות אין תגובות
פרק רומנטי במיוחד....
אני לא יעלה פרק מחר כי אני בטבריה אז שאחזור אני יפצה בשני פרקים :]
המשך יבוא.....

כאשר נפרדנו הוא לחש לי "אני אוהב אותך זואי" וחיכה לתשובה ולבסוף אמרתי "גם אני אוהבת אותך פלים" והוא הרים אותי שוב ונישק אותי.
הוא סחב אותי עד החדר,כשנכנסנו לחדר הוא הושיב אותי על מיטתי והבנים נעצו בנו עיניים ואנגל שאל "אתם יכולים להסביר לי מה קורה פה?" ופלים הסתכל אלי והנהנתי והוא אמר "אני וזואי חברים" והחברים שלו נתנו לו כיפים ואמרו "כל הכבוד גבר".
לאחר שהבנים יצאו מהחדר כי חשבו שכדאי להשאיר אותנו לבד בחדר [הסוטים האלה] פלים הוציא מה הארכה לעזרה ראשונה תחבושת ומשחה. הוא שם על ידיו חופן של המשחה והתחיל לעסות לי את הרגל בעדינות כדי שלא יכאב לי ואז עטף אותה בתחבושת האלסטית בזהירות והניח את רגלי על המיטה.
הוא נתן לי נשיקה על השפתיים והלך לחדר האוכל.
עצמתי את עייני ונרדמתי,כאשר שמעתי דפיקות על הדלת וניגשתי אליה,פתחתי אותה ומי עמד שם אם לא בובי.
"מה את עושה פה זואי?" הוא שאל בנימה עצבנית.
"אני גרה כאן לשבועיים למה זה מעניין אותך" השבתי לו באותו טון
"טוב תמסרי לחבריך לחדר שיש אספה מחר לגבי ארגון הנשף שערך מידי שנה"
"בסדר אני ימסור להם" אמרתי והוא הלך משם וסגרתי את הדלת וחשבתי לעצמי "איזה חוצפן"
נכנסתי לחדר האמבטיה ופשטתי את בגדי ואת התחבושת שפלים שם לי מקודם.
חפפתי את שערי בשמפו ומרכך של קונדישנר וסיבנתי את גופי לאחר שסיימתי לסבן את גופי שטפתי את שערי וגופי במים חמימים.
שיצאתי לקחתי את המגבת שהייתה תלויה וייבשתי את גופי,לאחר מכן לבשתי את ההלבשה שמתי את החזייה והתחתונים שבגוון ורוד ביבי ,מכנסון טייץ שחור וכשבאתי ללבוש את החולצה המשובצת והמכופתרת שגדולה על בכמה מידות נכנס פלים וראה אותי רק במכנס וחזייה ורודה והוא אמר "הנה חלום שהתגשם " והתקרב אלי והצמיד אותי לגופו והתנשקנו נשיקה לוהטת ולבסוף אחרי התחרטות רבה הפסקתי אותו אמרתי לו לצאת כדי שאני יסיים להתלבש והוא לא הסכים אז דחפתי אותו וסגרתי את הדלת.
לבשתי מהר את החולצה המכופתרת הגדולה ושמתי את נעלי הפרווה שלי שבצורת מגף עד חצי ברך בגוון חום בהיר.
יצאתי החוצה והבנים היו כבר בחדר וחלקם נכבו על המיטה ולהפתעתי כולם ישנו במכנס קצר ובלי חולצה .
הם הסתכלו אלי ועל המכנסון הקצר והחולצה שגדולה אלי ואמרו "איזה פיג'מה סקסית"
ואמרתי "תודה ופלים רץ אלי והרים אותי באוויר והשליך אותי על המיטה שהוא נופל מעלי ומתחיל לנשק אותי ואנגל אמר "תמצאו חדר" וכולם צחקו.
אמרתי להם את ההודעה שבובי אמר לי לעביר להם והם ענו בחיוב.
כולם נכנסו לישון ורק אני ופלים היינו ערים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך