המשך יבוא.....

בית הספר למוטנטים – פרק 9

31/05/2012 782 צפיות 3 תגובות
המשך יבוא.....

שיצאתי היה לי שמלת סטרפלס קצרה בצבע לבן אם פרחים בסגנון הוואי בצבע ירוק ומתחת בגד ים סטרפלס שחור
ירדנו לבריכה והם קפצו למים והתיזו עלי והרטיבו לי את השמלה הלבנה שהפכה לשקופה.
הורדתי את השמלה וכל הבנים שהיו בשטח הבריכה הסתכלו עלי.
קפצתי למים והתחלתי להתיז על אנגל וסיליבר כאשר פלים בא מאחורה טפס אותי והרים אותי מעל כתפיו ונפלתי למים.
"אתה תשלם על זה" אמרתי לפלים והוא התחיל לשחות מהר ואני שחיתי אחריו לבסוף שתפסתי אותו הוא הסתובב עלי ואמר "תפסת אותי" ואני צחקתי.
הוא הצמיד אותי לגופו ואמר "מה העונש שלי?" התקרבתי עליו כאילו אני עומדת לנשק אותו וכאשר הוא התקרב לנשק אותי אני אחזתי בראשו והטבעתי אותו ואמרתי "זה העונש שלך" והתחלתי לשחות מהר לכיוון החבורה שדרך אגב הסתכלו עלינו כמו על סרט.
הוא צעק "את תשלמי על זה זואי" והתחלתי לצחוק.
יצאתי מה המים ונשכבתי על מיטת השיזוף בעודי מורחת קרם הגנה כדי לא להישרף.
שמתי את האוזניות על פול וליום ושמעתי את השיר של ריאנה,כריס בראון,סיה ועצמתי את עייני וחשבתי מחשבות חיוביות אשר הרגשתי גל של קור בגופי ופתחתי את עיניי וראיתי את פלים אם חיוך ערמומי על פניו וכוס מים קפואים שהרגע נשפכה עליי.
שמתי את השמלה שהתייבשה בשמש והתחלתי לרוץ אחרי פלים בעודי צוחקת.
צעקתי אליו "אתה תשלם אל זה פלים" והוא צחק.
לבסוף ראיתי את פלים מתחבא מאחורי העץ ובאתי מאחוריו ואמרתי "בווו" והוא קפץ והסתובב אלי וצחק "באמת הפחדת אותי זואי" אמר פלים ואני השבתי לו "זה הייתה הכוונה שלי פ-ל-י-ם"
"את יודעת שתשלמי על זה" הוא אמר והתחלתי לרוץ והוא אחרי.
לאחר מכן רצתי לתוך מקום שומם מאיש והוא אחרי לבסוף הוא הצליח לתפוס אותי ושנינו החלקנו הוא נפל עלי וגופי צמוד לשלו שלפתע הוא רכן לנשק אותי.
התנשקנו במשך כמה דקות עד שהתנתקנו וחיכנו אחד לשני והוא עזר לי לעמוד.
כאשר קמתי היה לי כאבים חזקים בשריר ואמרתי "נירא לי שנתפס לי שריר ברגל מתי שנפלנו"
והוא חייך ובלי הזערה מוקדמת הוא הרים אותי כמו שהחתן מרים את הכלה והושיב אותי על ספסל שהיה במרחק מטרים ספורים.
הוא הוריד את הנעל סניקרס הלבנות שלבשתי והתחיל לעסות לי את הרגל.
חייכתי אליו והוא אליי,אמרתי לו "תודה" והוא עזר לי לקום ומשך אותי עליו כך שגופינו היו צמודים.
הוא לחש לי באוזן "אין בעד מה" ואז התחלנו להתנשק בלהיטות.
מכוון שהיה גבוהה ממני עמדתי על קצות האצבעות ונישקתי אותו והוא חיבק אותי.
התנשקנו נשיקה עזה וארוכה עד שנגמר לנו האוויר.


תגובות (3)

ואו…..

31/05/2012 10:49

מדהים חייבת להמשיך!!! O;

31/05/2012 11:49

פלים??????!!!! עאעאעאעעאע איזה חמדמדים תמשיכי|!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

31/05/2012 12:37
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך