אני מודיע מראש, יכול להיות שבהרשמה הזאת לא כל הדמויות ייכנסו. מקווה שתירשמו! לכל מי שדואג, הסיפור לא יחליף אף אחד מהסיפורים העכשווים האלה, אז אל תתרצו לי סיבות לא להירשם!!

בית ספר לחיים – הקדמה, הסבר והרשמה.

12/10/2015 1487 צפיות 160 תגובות
אני מודיע מראש, יכול להיות שבהרשמה הזאת לא כל הדמויות ייכנסו. מקווה שתירשמו! לכל מי שדואג, הסיפור לא יחליף אף אחד מהסיפורים העכשווים האלה, אז אל תתרצו לי סיבות לא להירשם!!

ליאו התעורר בעקבות הדפיקות החוזרות והנשנות על דלת חדרו.
הוא הזדקף למצב ישיבה על על המיטה הקשה ורטן בשקט.
"אני בא!" הוא צעק בעצבנות.
הוא יצא מהמיטה, צחצח את שיניו ושטף את פניו. לאחר מכן הוציא כמה בגדים מהארון והחליף אותם בפיג'מה שלבש. אחרי שסיים להתארגן, הוא לקח את התיק השחור והמלא עד אפס מקום שנשען על הקיר.
הוא צעד לעבר הדלת הגדולה והחומה ופתח אותה.
"היפהפיה הנרדמת התעוררה." נשמע קול שהגיע מאחיו התאום של ליאו, סקוט.
ליאו החזיר לו חיוך מזויף והתיישב.
כעבור דקה הוא שמע את אמו בת' קוראת להם לבוא.
הם צעדו ויצאו מהבית, טורקים את הדלת הכבדה מאחוריהם ונכנסים לאוטו הלבן, או לפחות זה שהיה פעם לבן ועכשיו דמה יותר לצבע של אבק.
"מתרגשים?" שאלה בת' בחיוך בזמן שהתחילה להתניע את האוטו.
"כן!" צעקה בלה, אחותו התאומה של ליאו, שישבה בסמוך אליו וכמעט קרעה לו את עור התוף.
"דברי בשם עצמך, טינקרבל." גיחך לעברה ליאו.
לפני שבלה הספיקה להגיב, סקוט כבר ענה במקומה. "היא כבר אמרה לך שהיא לא אוהבת את הכינוי הזה."
"זה הכינוי שלה. שתתמודד." אמר ליאו בחיוך ועיניו הכהות נצצו, "חוץ מזה, מתי נהפכת לסנגור שלה? אה שכחתי, מתמיד."
"ילדים, די לריב." אמרה בת' ומיד השתרר שקט באוטו. "זה לא אומר שאסור לדבר." היא מיהרה להגיד לאחר כמה דקות.
אך כל אחד כבר פנה לעיסוקיו. ליאו שמע מוזיקה, סקוט נרדם ובלה קראה ספר.

"תהנו!" אמרה בת' ונישקה כל אחד מילדיה כשיצאו מהאוטו.
"אמא את עושה לנו בושות." מלמל סקוט.
"אוקיי, אוקיי." אמרה בת'. "בהצלחה!"
זה רק בית ספר, חשב לעצמו ליאו, למה היא עושה מזה סיפור כל כך גדול?

הסיפור ידבר על ליאו, סקוט ובלה(והדמויות שלכם), שלישיית תאומים לא זהים שנשלחים ע"י אמם החד – הורית לפנימייה.
הם חושבים שזאת פנימייה רגילה, אך הפנימייה מיוחדת יותר ממה שחשבו.
הפנימייה מחולקת ל'בתים', מעין קבוצות, ולכל קבוצה יש את הכישרון המיוחד שלה.
אלה הבתים:
בית ההנהגה – הבית של המנהיגים מלידה. יש להם ביטחון, קסם אישי ויכולת הנהגה ושיפוט מיוחדת. חלקם יהיו ערמומיים ושקרנים טובים וחלקם השני יהיו מופנמים יותר, שיכולות ההנהגה שלהם לא בולטות אך הם בהחלט קיימות. הם לוקחים השראה ממנהיגים דגולים וממצביאים ומרגלים מפורסמים.
בית החכמה – הבית של החכמים, תולעות הספרים(והסיפורים ;)), הגאונים, בעלי הפתרונות והרעיונות הטובים ביותר. הם אוהבים להמציא דברים וחידות מאתגרות. הם לוקחים השראה ממדענים מפורסמים וכימאים ידועים.
בית הספורט – הבית הזה תמיד בעד תחרויות ותמיד בעד ניצחון. הוא מלא בספורטאים מכל הסוגים שרואים חשיבות גדולה בכך. הם חזקים ואמיצים אך חלקם הגדול לא טיפוס מוצלח בכל מה שקשור בלימודים.
הם לוקחים השראה מספורטאים מובחרים ומ'ווינרים' אמיתיים.
בית האומנות – הם אוהבים לצייר ולפסל. לבחון ציורים ופסלים, להציג כישרונות ויכולות.
רובם יכולים לעשות המון דברים מרשימים. את ההשראה הם לוקחים מציירים, פסלים ומחוללי קסמים מפורסמים.
בית המוזיקה והמחול – מתחלק בעיקר לשלושה חלקים. חלק 1 – השירה. אלה ששרים מדהים והקול שלהם איכותי. חלק 2 – הנגנינה. לרוב יהיו כאלה גם זמרים וגם נגנים. הנגנים מנגנים מרשים מאוד וידעים לנגן על מספר רב של כלי נגינה. חלק 3 – המחול. אלה הם הרקדנים המוכשרים שיודעים לרקוד מגוון רב של סגנונות. בית זה לוקח את השראתו מזמרים, נגנים ורקדנים מפורסמים.
בית הרפואה – הם חולמים להיות רופאים/וטרינרים, ויש להם את הכישרון לזה. יש להם את השכל וההבנה וכשאחד מילדי/חיות הפנימייה נפצע הם מסוגלים אפילו לבצע בהם ניתוחים מורכבים. חלקם יכולים להיות מעט קרים ומתנשאים, אך הרוב חברותי. הבית הזה לא מאמין בלקיחת השראה. הם מאמינים שכל אחד יכול להוות השראה לעצמו.
בית המשחק – יש להם כישרון למשחק וכולם יודעים את זה. הם יכולים לככב בהצגות, תיאטרונות, סרטים ותוכניות טלוויזיה וזה בא להם בקלות. קשה לדעת מתי הם אמיתיים ומתי לא, כי לפעמים, מה שהם עושים ואומרים זאת הצגה אחת גדולה. בית זה לוקחים את השראתם משחקנים, במאים ומפיקים ידועים.
בית הטכנולוגיה – אלופים בבניית דברים ובתיקונם. הם מבינים, כמעט כל כלי, איך הוא עובד ובקלות יכולים להעלות על בעיה גם אם היא לא נראית לעין. הם תמיד ישמחו לעזור אבל לפעמים הם אוהבים לקחת כסף על עבודתם. הם לוקחים השראה ממציאים מפורסמים.
הרשמה –
שם:
מין:
גיל: (8-18)
בית:
תפקידו בבית: מנהיג הבית או לא.
דמות להשראה:(לא חייב, רק אם בא לכם)
אופי:
מראה חיצוני:
רקע:
הערות/משהו להוסיף: _פה אתם יכולים לכתוב פרטים קטנים על הדמות. לדוגמא: מחלות. נטייה מינית. דברים שנואים במיוחד. דברים אהובים במיוחד וכדומה…)


תגובות (160)

תשמור לי דמות אכתוב לך עוד כמה דקות !

12/10/2015 17:14

אין בעיה!

12/10/2015 17:22

אני גם מכינה עכשיו דמות

12/10/2015 17:39

שם: לוקאס (לוק) פירס
גיל: 18
מין: מיותר לציין שהוא בן
בית: המנהיגים (ההנהגה למקרה שלא הבנת)
דמות להשראה: אלכסנדר מוקדון ( בתור ילד קטן הייתי מת על אלכסנדר מוקדון XD)
אופי: הוא דיי מעצבן, מעין 'קוץ בתחת', אוהב להציק לפעמים אך גם רגיש וחברותי, הוא לוקח השראה מאלכסנדר מוקדון ובכך תמיד חושב על כיצד הוא יכול להשתלט על המדינה ולכבוש אדמות, לפעמים הוא לא ריאלי למציאות וחושב תמיד שמשהו בממשלת ארה"ב לא בסדר (שיש חפרפרות ועוד)
הוא מוזר קצת אך עדיין בעל חשיבה חיונית. אוהב להנהיג אנשים אך לא רואה זאת כמשהו הכרחי (שוב, לא ריאלי)
מראה חיצוני: הוא בעל שיער כהה, בין חום כהה לגבול השחור, פניו מסורטטות ועיניו כחולות וקטנות, אם מביטים בהם בצורה טובה יותר ניתן לראות שיש גם שבבים ירקרקים, כמו אלכסנדר הוא הכריח את עצמו להתאמן בכל יום מילדותו במכון כושר בכדי שיהיה כובש כמוהו.
הוא שרירי בעל חזה מפותח, זרועותיו מנופחות ולא נראה שהוא בן שמונה עשרה אלא יותר בסביבות העשרים וחמש ומעלה.
יש לו מעט זיפים על הפנים.
רקע: הוריו היו עשירים ללא בעיות, כל דבר שהוא היה רוצה הוא היה מקבל בהנפת שטרות קטנה, הוא מכחיש את הקשר שלו למשפחה שלו וברגע שישאלו אותו מה שם המשפחה שלו הוא יתקוף באגרסיביות. את רוב ילדותו העביר בחדר כושר, לא היו לו חברים רבים מפני שרובם חשבו שהוא משוגע, כאשר פיתח שרירים הבנות יותר נמשכו אליו (מלבד העובדה שהיה עשיר) אך הוא דחה את כולם, הוא שנא בנות שטחיות והעדיף את הנחמדות שלא מחפשות רק יופי אלא אופי.
הוא היה בזוגיות במשך כמה שנים ולבסוף היא הסתיימה כשהיא עברה לברוקלין. הוא היה מעט מדוכא אך הוא נשאר בדרכו והאמין שיום אחד הוא יהיה גדול כמו אלכסנדר (הגדול)
משהו להוסיף: תתחיל ומקווה שהדמות תיכנס (אני חושב שזו הדמות הכי ארוכה שעשיתי עד היום XD XP

12/10/2015 17:44

שאלה- זה הולך להיות דרמה ריאליסטית או שיהיה בזה פאן של מד"ב/פנטזיה?

שם: ספנסר קונור
מין: זכר
גיל: (8-18) 15
בית: בית החכמה
דמות להשראה:(לא חייב, רק אם בא לכם) ספנסר ריד מ"מחשבות פליליות" 3>
אופי: ספנסר הוא גאון. יש לו זיכרון צילומי, וזה מתבטה בכך שהוא מסוגל לזכור כל מה שמישהו אי פעם אמר לו במדויק, לזכור כל דבר שקרא אי פעם ולזכור גם עובדות לא חשובות שמעניינות אותו. הוא די מופנם וצנוע, אך הוא פרפקציוניסט מדהים ולכן בכל פעם שמישהו עושה טעות, בין אם הוא אומר משהו לא נכון או עושה משהו לא נכון, הוא חייב לתקן אותו (לא בקטע רע, אלא בקטע בונה, שלצערו, מעצבן את הסובבים אותו). הוא אוהב לקרוא ספרים, בעיקר בנושאים פילוסופיים ואגדות פולקלור. כל הסובבים אותו חושבים שהוא מנותק מהמציאות, אבל האמת היא שהוא שומע הכל, גם אם לא שמים לב, ולכן הוא מסוגל לשמש כ"מרגל" מצויין. לפעמים קורה שהוא מלחיץ אנשים עם המבט וההתנהגות שלו, אבל זו אף פעם לא הכוונה שלו. הוא מעוניין רק בטוב, ולא סובל חוסר צדק.
מראה חיצוני: שיער חום קצר, שלפעמים הוא פרוע ולפעמים מסודר (תלוי מה ההרגשה שלו באותו זמן), עיניים בהירות ועור בהיר אך טיפה שזוף. הוא בדרך כלל לובש בגדים שנחשבים "חנוניים" (אפודות, בעיקר), והוא תמיד עונד טבעת זהב שקיבל מאמא שלו, והיא חשובה לו מאוד.
רקע: הוא בן לאם חד-הורית (כמו השלישייה, היי!) החולה בסכיזופרניה, ששלחה אותו לפנימייה לאחר שנאלצה להיכנס למוסד סגור. הוא נוהג להתכתב איתה תמיד ולספר לה מה קורה, והיא הדבר הכי חשוב לו בעולם, והוא הדבר הכי חשוב לה. בימי חופש הוא נוהג לבקר אותה במוסד. כבר מגיל צעיר הוא היה שונה בחברה והתנהג תמיד בבגרות ובחוכמה. הוא לא אהב לעשות שטויות ודברים מטופשים כמו בני גילו ולכן לא התיידד איתם, כי הוא העדיף לעשות את מה שמעניין אותו (לקרוא ולכתוב).
הערות/משהו להוסיף: יש לו הפרעה טורדנית כפייתית, זאת אומרת שהוא חולה סדר וניקיון בחפציו, והוא עלול לחזור על אותה פעולה שוב ושוב בהקשר למספר מסויים (נגיד שלוש, ארבע, או חמש פעמים. כדי שלא יהיה יותר מדי XD). יש לו שליטה עצמית מאוד גבוהה ולכן הוא מצליח איכשהו להסתיר את זה. אתה מוזמן להוסיף עם ההמשך שמופיעה אצלו עוד איזה הפרעה עקב טראומה כזאת או אחרת (יש לו נפש עדינה U.U)
אתה מוזמן להתפרע עם הנטיות המיניות שלו, זה לא משנה לי XD (אתה יכול גם לא) ואם לא הבנת משהו או אתה רוצה שאסביר/אוסיף, אתה מוזמן להגיד P:

12/10/2015 17:46

    הדמות להשראה זה כאילו הדמות שלו להשראה? XD זה היה ממש לא מובן.
    בכל מקרה, אם כן, אז… פרויד, אבי הפסיכואנליזה U^U.

    12/10/2015 17:48

שם: קטניס פיירסטון(fireston=אבן אש בעברית) גיל: 17 מין : נקבה בית: לוס אנג'לס דמות השראה: השחקנית שמשחקת את קטניס אוורדין במשחקי הרעב אופי: נחושה אמיצה יש לה פחד במה אבל מרגע שההצגה מתחילה היא פתאום בטוחה בעצמה חכמה עליזה ומתוקה אבל לפעמים היא יכולה להיות אדישה ולעקוץ בפוגעניות. מראה חיצוני: עיניים כחולות אפורות שיער חום כהה גלי רקע: אמא שלה מעצבת אופנה ידועה ואבא שלה שחקן. אף פעם אין להם זמן ולכן שלחו אותה ואת אחותה בת ה8 לפנימיה. חוץ מזה היו לה חיים טובים יחסית. היא לא יכולה למצוא סיבה להתלונן. דברים נוספים: היא בבית המשחק כמובן והיא ממש אוהבת את משחקי הרעב. את החיבה לספרים והסרטים ירשה מאמה שקראה לה קטניס על שם קטניס גיבורת הסיפור

12/10/2015 17:51

טוב אז אני אשמח מאוד להירשם יש לי כמה דמויות.
שם: היילי מלופוליס
מין: נקבה
גיל: 15
בית: אומנות
דמות להשראה: אין לי כל כך משהו בראש.
אופי: היילי ביישנית עדינה בקושי מדברת ואוהבת לצייר לרוב חתולים ואנימות. (או איך שלא יקראו לזה) הציור עוזר לה מאוד לבטא את הרגשות שלה, היא מדברת רק עם האח הגדול שלה שתמיד מבין אותה.
מראה חיצוני: גובה ממוצע שיער שטני ועיינים בצבע תכלת עדין.
רקע: היילי עברה התעללות בחייה זה התחיל בכך שאביה של היילי הכה את אמא של היילי וזה עבר לזה שהיילי הייתה בת עשר הוא התחיל להכות את היילי עצמה. לאחר שאחיה הגדול של היילי גילה זאת הוא נשבע לעצמו שזה לא הולך לקרות שוב ובגלל זה היילי לא מדברת הרבה. כשהיילי הייתה בת שלוש עשרה אביה נכנס לבית הכלא ואמא שלה גילתה את כישוריה של היילי ושלחה אותה ואת אחיה לפנימייה.
שם: מייק מלופוליס (אח של היילי)
מין: זכר
גיל: שש עשרה
בית: ספורט
דמות להשראה: מייק מאמין שהוא הדמות להשראה של עצמו.
אופי: מייק בטוח בעצמו ומקובל אך בו זמנית הוא יכול להיות אדם מאוד מבין ואוהב. הוא תמיד יגיד כל מה שהוא חושב. מייק ממש לא מאמין ברכילות. מאז שמייק גילה שאבא שלו מכה את אחותו הקטנה הוא נשבע שהוא הולך להגן עליה בכל מחיר.
מראה חיצוני: שיער שטני ועיינים כחולות עמוקות גבוה וטיפה שרירי.
רקע: כשמייק היה בן ארבע עשרה הוא גילה שאבא שלו מכה את אחותו הקטנה (היילי) והוא החליט להתלונן למשטרה, לאחר כמה חודשים אביו נכנס לכלא. מאז מייק שומר על אחותו כדי שלא יקרא שוב אותו מצב.

12/10/2015 18:08

יוטה ואמורה הדמויות נכנסו…
א.ק. קורן – כשאני כותב בית, היית צריכה לכתוב בית המשחק ולא לוס אנג'לס, כי הכוונה לבית שהם נמצאים בו בפנימייה…
אני לא יכול שהיא תיקרא קטניס ושהיא מעריצה את קטניס.
כי – הספר יצא לראשונה באנגלית ב2008, מה שאומר שאם היא בת 17, השנה היא 2025 וזה בעייתי… כרגע אני לא מקל את הדמות שלך.
אשמח אם תכתבי דמות חדשה ותנסי קצת יותר לדייק..
אמורה, כן, בדמות להשראה, הכוונה לדמות היסטורית כלשהי או עכשווית שהדמות שכתבת לוקחת ממנה השראה או מעריצה אותה.
אה ושכחתי להוסיף להרשמה אז אני אשאל אתכם.
האם אתם רוצים שהדמות שלכם תהיה מנהיגת הבית??
אני מוסיף את זה עכשיו להרשמה…

12/10/2015 18:12

    ייאי! ~
    אממ שלי לא, הוא לא אחד שמנהיג, הוא אחד שצופה ~.~

    12/10/2015 18:24

    והוו!!
    גאווה לאחווה! תקבל גם את תס ואת פומה ואת קטניס אוורדין במידה והם ירשמו ואז כול האחווה תתקבל. זה יהיה יפה.. XO

    12/10/2015 19:21

    ולשאלתך, אני מניח שכן אבל אף אחד לא יסכים איתו כי הוא קצת פסיכי (XD)

    12/10/2015 19:23

מלאכית, כרגע אני מקבל רק את היילי.
אם בהמשך זה יתאפשר אני אקבל גם את מייק.

12/10/2015 18:15

אוקיי.

12/10/2015 18:35

אני כותבת לך דמות עכשיו. רגע.

12/10/2015 19:16

שם: כריסטין מאלר| גיל: 14| בית: טכנולוגיה| תפקיד בבית: לא מנהיגה| מראה: כהה עור אבל לא מאוד. בעלת עיניים ירוקות כהות ושיער שחור מתולתל שמגיע לה מעט אחרי הכתפיים. בגובה ממוצע וטיפ טיפה מלאה.| אופי: היא פרפקציוניסטית. יכולה לשים לב להבדלים של מילימטרים ולראות את הפרטים הקטנים ביותר. מאוד מדוייקת וחדת הבחנה. יש לה חזון לעתיד לבנות בניין שכל העולם יכיר ולהיות אדריכלית מפורסמת. גאונה במחשבים. חוץ מזה היא מאוד חברותית וקל לה להתייעץ עם אנשים. היא מאוד אינטליגנטית וכל שיחה איתה היא עולם ומלואו. אך עם זאת, היא די ילדותית וממבט ראשון אפשר לחשוב שהיא צעירה יותר מגילה. קופצנית ואנרגטית ותשמח לעזור לכל אדם או חיה שיצטרכו זאת, נפשית לפחות, בשל הידע המועט שיש לה ברפואה. קל לה מאוד לקרוא אנשים אך מאוד קשה לאנשים לקרוא אותה. הרגשות שלה מתבטאים בצורות שרוב האנשים פשוט לא מצליחים להבין – פרוט מאוחר יותר – ולפעמים אפשר ממש להתעצבן מחוסר ההבנה. | רקע: אכתוב לך בהרחבה של הדמות מאוחר יותר, פשוט כרגע איי מהאפליקציה בדרך לרופא שיניים אז קצת קשה לי…| משהו להוסיף: שלא תעז להחליף את הסיפורים האחרים שלך בזה!!! ואני מקווה שתקבל אותה, כשתיהיה שלמה כמובן ^^

12/10/2015 19:36

וואו, זה כל כך לא מובן! כשאחזור הביתה אעתיק לך את זה בצורה מובנת יותר, מבטיחה >.<

12/10/2015 19:40

בלאק, שמור לי את המנהיגה של בית הספורט!
קטניס אוורדין, סוף.

12/10/2015 19:55

קטניסססססססס!!!!!!!
יאיי!!!
עכשיו רק צריך את תס!!!
שמור.
פומה, באמת לא הבנתי מה כתבת. אני אחכה שתחזרי הביתה.
קטניס, אהבתי את הפמניסטיות!!!

12/10/2015 19:58

חצי שעה קיבלת :)

12/10/2015 20:01

מרגיש כמו שילוב של טינקרבל והבתים בהארי פוטר XD
הייתי כותבת דמות, אבל אני גרועה בזה, (חבל, הייתי כותבת דמות לבית האומנות)
אבל זה נשמע מעניין, אז אני אשתדל לעקוב =)

12/10/2015 20:04

מתי אתה מתכנן להתחיל אותו? U^U

12/10/2015 20:20

האמת שהרעיון עלה לי מהארי פוטר ו39 רמזים…
בבקשה תכתבי דמות!!! לא חייב אומנות…
שמעתי מכמה כותבים פה שאת מאוד מוכשרת… מקסימום אני לא אקבל אותה אבל לפחות תנסי…
כשיהיו לי מספיק דמויות…

12/10/2015 20:24

בלאק, אני מזהירה מראש – יש מצב שהדמות הזאת תהיה קצרה יותר מכל שאר הדמויות שלי. וסליחה שלקח הרבה זמן, פשוט הייתי צריכה לעשות איזה משהו לפני שהתחלתי לכתוב את הדמות.

שם: קיירה ג׳ונס (מעדיפה את הכינוי קיי. סתם כי בא לי.)
מין: נקבה
גיל: 16
בית: ספורט
תפקיד: מנהיגה
דמות השראה: היא מתלהבת מכמעט כל שחקנית כדורגל נשים שהיא רואה בטלוויזיה, ויודעת הרכבים שלמים של כדורגל נשים (וגברים) בעל פה.
אופי: בלאק, עוד דמות קשוחה (בערך) מבית קטניס אוורדין בדרך אליך. קיירה היא אחת שמתעצבנת מהר, שואפת לניצחון כל הזמן (ורוב הזמן גם משיגה אותו) וקשה לה להתמודד עם הפסדים. היא מהפמיניסטיות האלו שכל השפלת נשים תיגע בהן וסביר להניח שתתפרץ בכעס על כל מקרה של אפליית נשים. היא לא אוהבת להיקלע לריבים, אבל יש לה נטייה לעשות את זה, בעיקר עם ריבים של אחרים. לא כדאי לריב איתה, כי רוב הסיכויים הם שהיא תנצח בריב, או פשוט תאבד שליטה על הידיים שלה ותרביץ.
היא מאוד תחרותית וכל ניצחון – גם הכי קטן – יעורר בה שמחה עילאית. היא אמיצה, אסרטיבית, לא מפחדת כמעט משום דבר, מנהיגה מלידה ואוהבת לקבל החלטות חשובות (וגם לא חשובות.) מיותר לציין שספורט הוא כל חייה. היא מרגישה כאילו זה הדבר היחיד שהיא באמת טובה בו. הרי היא לא מצטיינת בציור, משחק או בלימודים (ואפילו נוהגת להפריע למורים, לדבר בשיעור או לעשות כל תעלול אפשרי בשביל לקבל הרחקה מבית הספר.)
יש לה נטייה לביצוע תעלולים, ובכללי היא פשוט אוהבת לרדת על אחרים (רוב הזמן זה מתבטא בהערות סרקסטיות או בזריקת כדור פתאומית לצלעות של מישהו בכוונה להפתיע ולהפיל אותו.)
רציתי לעשות אותה קשוחה כמו שאר הדמויות שלי, אבל היא מנהיגה אז אני חייבת להוסיף שהיא ידידותית. היא בדרך כלל לא תתחיל שיחה עם מישהו שהיא לא ממש מכירה, אבל אם מישהו כזה ידבר איתה היא לא תתנגד, בתנאי שהוא מבית הספורט. יש לה די הרבה חברים, אבל כולם מהביתן שלה כי היא לא מוצאת טעם בשאר הביתנים, איתם היא לא ממש נוהגת לדבר. אין לה בעיה להיות עם הרבה מחבריה, אבל גם להיות לבד יהיה בסדר בעיניה.
שונאת אנשים מתחכמים ומתנשאים.
מראה: שיער שחור מדורג שמגיע לה עד מעט אחרי הכתפיים. היא נוהגת לשנות את צבע הקצוות שלו כל כמה זמן, ועברה כמעט על כל צבע אפשרי (חוץ מכל גווני הוורוד למיניהם, שמהם היא סולדת.) יש לה עיניים כחולות וכהות, עור בהיר שלא יישרף ולא יישתזף לא משנה כמה היא תבלה בשמש ומעט שרירים (לא כאלו שממש בולטים, פשוט כאלו שנוצרו משנים על שנים של משחק בענפי ספורט שונים.)
רקע: קיירה היא ילדה בכורה למשפחה מאוד עשירה וקפדנית, שתמיד ציפתה ממנה לנשיות, הישגים גבוהים ונימוסים – שלושה דברים שלא אפיינו אותה כלל וכלל. מאז ילדותה היא פשוט ידעה שהיא לא אחת מהאנשים האלו, אנשים חכמים ומנומסים שהיו ככה מיום היוולדם.
למרות זאת, היא הסכימה לשחק את הילדה שמצפים ממנה להיות מתור רצון לא לאכזב את משפחתה. למרות הניסיונות הרבים והשיעורים הפרטיים, היא לא הצליחה בלימודים ואפילו התגלו אצלה בעיות קשב וריכוז. המשפחה שלה החליטה להבליג על העניין מתוך רמונה שהיא תשתפר, וקיירה המשיכה בשיעוריה הפרטיים, שלא ממש תרמו לה משהו.
היא המשיכה במשחק הילדה הטובה עד גיל שבע, הגיל בו היא נפתחה לענף הכדורגל. באחד משיעורי הספורט שהיו בכיתתה, המורה החליט ללמד כדורגל. כמובן שכל הבנים התלהבו וכל הבנות נגעלו והחליטו מראש לוותר, אבל כשקיירה שיחקה לראשונה היא פשוט התאהבה במשחק הזה. היא קלטה את החוקים ואת סוגי הבעיטות מהר מאוד, והצליחה להרשים את המורה ואת שאר הילדים, שתפסו ממנה ילדה מפונקת ומנומסת שמעולם לא נגעה בכדור. היא אפילו נרשמה לקבוצת הכדורגל של בית הספר, מה שגרר אליה הרבה מבטים תוהים וגם הרבה העלבות מצד בנות הכיתה והשכבה שלה.
באותו היום, היא החליטה לספר למשפחתה על מה שהיא באמת חושבת על כל הרפים הגבוהים המוצבים לה. המשפחה שלה, כמובן, פשוט לא יכלה לקבל את המחשבה שהבת הבחורה שלהם תלך נגד כל מה שחינכו אותה, והתנגדה לרעיון הספורט בתוקף. כולם, חוץ מאחיה הקטן – שתמיד תמך בה ודי העריץ אותה. אחרי הרבה ריבים, שכנועים, צעקות ואפילו בריחה מהבית שנמשכה שבועיים – תהליך שנמשך כמעט שנה – שלחו אותה לבית הספורט בפנימייה.
גם בפנימייה הרבה מבטים נשלחו אליה והרבה ריכולים דוברו עליה, אבל מהר מאוד היא הוכיחה את עצמה כשווה ואף טובה יותר מבנים, ובגיל חמש עשרה הפכה למנהיגת הביתן הראשונה (זאת אומרת, אישה), עקב עזיבתו של המנהיג הנוכחי.
היא לא ממש אוהבת את המשפחה שלה, אבל היא ממש אוהבת ומחוברת אל אחיה הקטן בן התשע ונוהגת לבצע איתו הרבה שיחות טלפון, שבהן הוא מספר לה בעיקר על משחקי כדורגל שראה או השתתף בהם, משום שגם הוא ממש מתלהב מהענף הזה ושואף להיות שחקן.
דברים נוספים: היא אוהדת ברצלונה מושבעת. היא די טובה בכדורסל או כמעט כל ספורט אחר, אבל כדורגל זה המשחק האהוב עליה והיא בטוחה בכך שתפתח בו קריירה רצינית. אני מסכימה לסיפור אהבה עם מישהו (מישהו אחד! לא משולש אהבה), כל עוד זה לא פוגע באופי שלה. אני אפילו לא יודעת למה, אבל אני רוצה שיהיה לה צליאק (אלרגיה לקמח.)

אני כותבת דרך הפתקיות בפלאפון, ככה שאין לי מושג מה האורך של הדמות וסביר להניח שיש הרבה שגיאות מקלדת. מקווה שבכל זאת אהבת.
קטניס אוורדין, סוף.

12/10/2015 21:00

    אוקיי, קצת הגזמתי. ואני עוד חשבתי ששכחתי מלא דברים ויש חורים בדמות… הפקיות בפלאפון מקצרות הכל!
    קטניס אוורדין, סוף.

    12/10/2015 21:02

שם: כריסטין מאלר
גיל: 14
בית: טכנולוגיה
תפקיד בבית: לא מנהיגה
דמות להשראה: אבא שלי… בעצם, אנבת', מפרסי ג'קסון ^^
מראה: כהה עור אבל לא מאוד. בעלת עיניים ירוקות כהות ושיער שחור מתולתל שמגיע לה מעט אחרי הכתפיים. בגובה ממוצע וטיפ טיפה מלאה.
אופי: היא פרפקציוניסטית. יכולה לשים לב להבדלים של מילימטרים ולראות את הפרטים הקטנים ביותר. מאוד מדוייקת וחדת הבחנה. יש לה את היכולת לדמיין איך הדברים יראו במציאות כשהיא מסרטטת אותם במחברתה ומסמנת כל פרק חשוב שהיא מוצאת. יש לה חזון לעתיד לבנות בניין שכל העולם יכיר ולהיות אדריכלית מפורסמת. גאונה במחשבים. חוץ מזה היא מאוד חברותית וקל לה להתיידד עם אנשים. אוהבת להתייעץ עם חבריה ולדבר איתם על בעיותיה והם איתה. היא מאוד אינטליגנטית וכל שיחה איתה היא עולם ומלואו. אך עם זאת, היא די ילדותית וממבט ראשון אפשר לחשוב שהיא צעירה יותר מגילה. קופצנית ואנרגטית ותשמח לעזור לכל אדם או חיה שיצטרכו זאת, נפשית לפחות, בשל הידע המועט שיש לה ברפואה. קל לה מאוד לקרוא אנשים אך מאוד קשה לאנשים לקרוא אותה. הרגשות שלה מתבטאים בצורות שרוב האנשים פשוט לא מצליחים להבין. כשהיא שמחה, היא ילדותית וקופצנית, כמו שהיא ברוב הזמן. כשהיא כועסת, היא צינית ויכולה גם לפגוע באנשים בטעות. כשהיא בסרת רגשות, מכל סוג, מבפנים היא מאוד עצבנית ולחוצה, אך כלפי חוץ אנשים מפרשים את כאדישות מוחלטת. וכשהיא עצובה, היא בהתחלה צוחקת ואז אוטמת את עצמה לכמה ימים. שיחותיה הן ברובן עם בוגרים ממנה בכמה שנים או אפילו אנשים מבוגרים כמו מורים או אחרים, הרבה יותר קל לה להיפתח לפני אנשים שהיא מכירה אך שאין לה קרבה משפחתית, נפשית וכדומה מאשר לחבריה הקרובים או לבני משפחתה.
רקע: אביה פסל ואמה מעצבת פנים. משניהם היא ירשה את הדמיון והדיוק. מאביה ירשה את הפרפקציוניזם ומאמה את רוב החכמה. משפחתה היא משפחה עמידה, לא חסר להם כסף, אבל גם אין להם יותר מדי. היא בת יחידה והוריה מטפחים אותה בכל דרך אפשרית, לימודים, חפצים שהיא רוצה וגבולות. זוהי שנצתה הראשונה בפנימייה אחרי מסעי שיכנוע רבים שלה אל הוריה עד שהצליחה לגרום להם להסכים לשלוח אותה אליה. הוריה לא מרוצים מזה והיא עשתה איתם עסקה, היא תלך לפנימייה בתנאי שתתקשר אליהם כל ערב. טריק ישן, שתמיד עובד. כמו השלישה, גם היא שם ביומה הראשון והיא מצפה בקוצר רוח לתחילתו.
משהו להוסיף: יש לה בעיה קטנה, בכל פעם שהיא רואה ציור כלשהו, בכל מקום, בכל זמן, היא מיד תתחיל לבחון אותו לפרטי פרטית ולנסות למצוא בו פגם. יש בה גם צד מאוד ביקורטי, והיא מנסה לתת לאנשים ביקורות בונות ולא לפגוע בהם. מקווה שעכשיו הדמות מובנת יותר ושתקבל אותה :)

12/10/2015 21:12

אני שונאת את החיים-,- מקווה שיש עדיין עוד דמויות שאפשר לעשות…

12/10/2015 21:31

ברצינות קטניס?
קצרה???????????
אבל אני כל כך אוהב אותה! כבר יש לי רעיון!
פומה, כשאני אומר דמות להשראה, אני לא מתכוון מאיפה את לקחת את ההשראה לכתיבת הדמות אלא האם לדמות שכתבת יש דמות לחיקוי כלשהי???
בכל מקרה, הדמויות של שתיכן בפנים.
איפה תס???

12/10/2015 21:35

בגלל זה תיקנתי לאנבת' :)

12/10/2015 21:36

תס!תס!תס!תס!תס!תס!תס!תס!
כל כך כיף שאת פה!!!
כן! כן! יש עוד דמויות!!
את יכולה בעיקרון מכל בית אבל עדיף מבית המוזיקה והמחול או מבית המשחק.
שאף אחד לא יכתוב דמות מבית הרפואה! זה שלי!!!

12/10/2015 21:37

אבל אנבת' לא יכולה להיות דמות להשראה בשבילה…
זאת אומרת היא יכולה אבל אני מעדיף לא להסתבך עם דמויות מספרים בעיקר כי הם לא הדמויות שלי וזה מרגיש לי לא בסדר.

12/10/2015 21:39

אההה :(
טוב, אז הורדוס, או גלילאו גלילי -,-

12/10/2015 21:42

גלילאו גליליי!
מעולה!
תודה!

12/10/2015 21:45

תמיד שמחה לעזור ^^
אבל היא בסדר? מרגיש לי כאילו זו אחת הדמויות הפחות טובות שלי -.-

12/10/2015 21:47

אני ממש אהבתי אותה והיא מסתדרת לי מעולה אם משהו שתכננתי…

12/10/2015 21:49

ייאי התגעגעו אליי:) טוב לשמוע ממכם.
אין בעיה אני אעשה מחול ~ייאיייייי~ ואם אפשר אולי גם משחק.

12/10/2015 21:52

אין בעיה רק קחי בחשבון שהפעם לא בטוח שאני מקבל את שניהם.
אבל יש סיכוי שאני כן אקבל… אני קורא ואז מחליט…

12/10/2015 21:54

אם תצטרך עוד דמות אשמח לתת לך :)
אבל אם תס גם כותבת לא נראה לי שיחסרו לך ^-^

12/10/2015 21:55

טוב, בזמן שאני כותבת, מה קורה? אני מתה מעייפות~

12/10/2015 22:03

    גם אני~

    12/10/2015 22:31

למידע כללי – מחול זה ספורט וגם תיאטרון ביחד.

12/10/2015 22:05

אני מודע לכך.
אך בכוונה יצרתי הפרדה וציוותתי את המחול עם המוזיקה.

12/10/2015 22:14

אממ אוקיי

12/10/2015 22:14

בלאק..לקחת את השם סקוט מזאב צעיר? אל תגלה לי מה קורה כי אני רק בעונה השלישית באמצע והתחלתי בזכותך תודה! ואני לא ארשם אבל אשמח לקרוא את הסידרה

12/10/2015 22:19

יון8899!
כמה זמן לא שמעתי ממך!!
לא בדיוק… בעקיפין… ממש בעקיפין וזה ממש קשה להסביר.
אין בעד מה!
נכון זה מעולה?!?!?!?!
תהנה!!!

12/10/2015 22:27

תס?
את עוד שם?

12/10/2015 22:38

אם אני לא אפרוש למיטה – בטח.
פומהה~♥

12/10/2015 22:39

אל תעשי לי את זה!
תסיימי עכשיו!

12/10/2015 22:43

שם: אליסון (אלי) ריי אדמס
גיל: 16
מין: נקבה (מן הסתם)
בית: מחול!! ♥
דמות להשראה: זמר להקת רוק שהיא מעריצה.
מראה חיצוני: היא גבוהה ובעלת חזית מרשימה – גוף רזה, רגליים חזקות, בטן שטוחה, חזה עליון וצוואר חזק (עצמות בריח בולטות וכו'. יש לה שרירים שלא ממש נראים לעין וגוף גמיש מאוד (כולל רגליים, שכמות, גב תחתון, גב עליון וכו'). לאליסון יש שיער חלק-גלי בצבע חום כהה (צבע רגיל כזה), עיניים ירוקות-אפורות, אף סולד וחיוך צחור ומקסים^^
כשהיא לא רוקדת היא בד"כ תשים שרשר פשוטה על הצוואר או צ'וקר (אתה יודע מה זה, כן?) והשיער שלה יהיה פזור, לפעמים יכסה כמעט לגמרי את עינה השמאלית מכמות הפעמית שהיא תתעסק בו ותעביר בו יד.
אופי: אליסון היא בחורה מאוד עדינה וביישנית – היא קצת חוששת שאנשים חדשים לא יאהבו אותה וקשה לה להתחבר לאנשים חביבים מידי בטווח הארוך, תהיה חביבה אליהם וזהו. היא שותקת לרוב כי היא מעדיפה להקשיב לאנשים אחרים (גם אם זה משהו שהיא לא הייתה אמורה לשמוע) ולא קשה לה לזייף רגשות בכלל. היא קשובה מאוד ויש לה קליטה מאוד מהירה.
למרות הביישנות שלה, היא גם אדם מאוד פתוח וחביב, שתמיד יחכך לאנשים וישאל לשלומם. קל לה להיות פתוחה כשהיא בסביבה של אנשים שהיא מכירה או במקום שנורא נוח לה בו. היא מוקסמת מיכולות של אחרים, אוהבת לצחוק ולחייך ולתמוך באחרים. בפעמים שהיא מרגישה בשיא שלה, שיא גופני או נפשי או הצלחה (בעיקר במחול וכו') היא לא תפסיק לחייך (או לפחות להיות מאושרת עד סוף היום). היא לא מתביישת לעשות שטויות ולהיראות מטופשת, כי עדיף להיות מוזר מכמו כולם.
אליסון היא טיפוס ששומר הכל בבטן, ותפרוק את זה רק במוזיקה או תכחיש את הכאב. היא תספר הכל לבן אדם שאתו היא תתחבר, ולרוב תרגיש קצת לא בנוח לבכות ולשפוך כעסים וקשיים למישהו אחר.
היא מאוהבת במנגינות בלי קול, כי כולן כל כך עוצמתיות ויפות. למרות המראה העדין שלה היא אוהבת לשמוע שירים חזקים ורועשים, רוק בעיקר או שירים ישנים וטובים. היא תמיד תסתובב עם זוג אוזניות ותשים את השיר האהוב עליה ותרקוד במקום תנועות מוזרות ותשיר בלי באמת לצעוק את זה. היא הייתה רוצה לדעת לשיר אבל היא לא יודעת לשיר כל כך. למרות האהבה העצומה שלה למוזיקת רוק ומוזיקה שאף אחד לא שומע (וכל הדברים האלה) היא אוהבת גם מוזיקה קלאסית. היא רוקדת בלט, היפ הופ, מודרני, ג'אז ויוצרת כוריאוגרפיה משל עצמה.
רקע: היא תמיד אהבה לרקוד, מגיל צעיר, אבל ההורים שלה חשבו שזה מטופש ולא חשוב – ולכן היה לה מאוד חשוב להוכיח להם מה היא מסוגלת. היא זכתה בכל מיני פרסים במהלך השנים, וככל שגדלה והתבגרה הקשר עם ההורים שלה קטן – רק הרצון להוכיח נשאר. אביה היה בחור אלים יותר ואמא שלה הייתה קרה ולא נחמדה, ובגיל 15 ההורים שלה התגרשו והחליטו שבמקום לשלב אותה בכל מה שקורה פשוט לשלוח אותה לפנימייה, לפחות שייצא ממנה משהו. הם אף פעם לא האמינו בה ועד היום היא שולחת מכתבים כדי לדעת מה קורה, אבל אף פעם לא מקבלת תשובה. היו לה הרבה חברים ישנים שנטשו אותה וקשה לה מאוד לחשוף את הקשיים שלה.
אליסון מרגישה שבסוף אין לה בית לחזור אליה, שכל הזמן היא רדפה אחר משהו רק בשביל שלהורים שלה תמיד סיבה לגרש אותה. היא פוחדת שאבא שלה יפגע מאביה, אבל מצד שני כל הזמן אומרת לעצמה שלא אכפת לה. היא רוקדת כי היא אוהבת את זה, וזה הדבר היחיד שמשמח אותה. אין לה חברים בבית הספר (כרגע).
משהו להוסיף: אני רוצה שהיא תתאהב! בא לי שהיא תשמח קצת מהחיים כי מגיע לה~
אני לא ממש מרוצה מהרקע אבל לא משנה… רצית מהר..

12/10/2015 22:57

אני איטית בדמויות!!!
היא התקבלה? אני מקווה שתענה מהר כי אני רק לזה אחכה עכשיו~

12/10/2015 22:57

מעולה!!!
האם היא מנהיגת הבית?(אני מניח שמיותר לשאול, כי לפי האופי זה לא מתאים, אבל בכל זאת…)
אכפת לך שהזמר שהיא מעריצה יהיה אדם לוין? הסולן של מארון 5…
מה זה צ'וקר?

12/10/2015 23:05

אוף, הדמות שלי הכי צעירה -,-
בעצם, למה 'אוף'? הכי כיף להיות קטנים! חבל שאני לא כזאת…
תס, גם את שומעת מוזיקה שאף אחד לא מכיר או שזה הקטע של אליסון? כי אני כן, חוץ מהרגילים, בגלל זה רוב האנשים לא מבינים מה אני רוצה מהם כשמדברים על מוזיקה…

12/10/2015 23:07

כן. אני מתה עלזה.
אתמול הייתה לי שיחה על מוזיקה עם איזה ידיד – מוזיקאי שלי, ופשוט יש לנו אותו טעם! אותו יוצר, אותו מלחין – זה היה מדהים.
מה את שומעת?
לבלאק, שיר של הלהקה (אני לא יודעת מה אתה אוהב, אז הוא רגוע יחסית) https://www.youtube.com/watch?v=Cvm2OYF2p7E

12/10/2015 23:12

לא התלהבתי..
תודה, אבל אני אשאר אם אדם לוין…
אז… למישהו יש חשק לכתוב את הדמות לבית המשחק???

12/10/2015 23:16

מה שאתה רוצה. זה לא לכולם השירים.

12/10/2015 23:20

וואו כולם פה כשרונים בהמצאת דמויות. אבל מה הרעיון שהסופר לא ממציא את הדמויות שלו?
זה לא שאני מזלזלת אני פשוט תוהה איפה כל העניין פה נכנס ביצירתיות של הכותב?
בכל אופן דמויות מעניינות…
ואם משהו יוכל לכתוב תקציר מה זה חברי האחווה אני אודה לו, זה כמה "המשפחה"?
והכותב, איך קוראים לך? הסיפור שלך נשמע מעניין מקווה לעקוב.
יוקי

13/10/2015 01:49

    מבין אותך חלקית בעניין הזה, כי בעצמי לא עשיתי הרשמות בסיפורי עד לפני חודש בערך.
    אבל… אם אנשים עושים דמויות מגוונות אז זה אם כבר מראה כמה הסופר טוב ב-לאתגר את עצמו לעשות עלילה שהוא רצה בנוסף לדמויות שהוא מקבל ושישתלבו בסיפור

    13/10/2015 15:02

ככה זה הרבה יותר מאתגר.
אתה צריך לנסות להשתמש בדמויות שלא אתה כתבת ושאתה לא מכיר ולנסות לשלב אותם בסיפור.
חוץ מזה, אני לפחות אוהב מאוד לקרוא דמויות שאחרים כותבים לי ואני מאוד נהנה להכניס אותם לסיפור.
האחווה זה קבוצה של כותבים המורכבת מתס, אמורה, קטניס, פומה, יוטה ואני.
תקרא לי בלאק או בלאקווידו…

13/10/2015 06:47

אתם מדברים בזמן שאני ישנה, אנשים רעים… ותס, אני שומעת שירים של להקות יחסית ישנות כמו סינרגיה או בית הבובות בעברית. ו- ק

13/10/2015 09:58

קווין או – deep blue something באנגלית…

13/10/2015 09:59

יואו פספתי חפירה :<<<
טוב ככה זה כשאני לא מקבלת התראות על תגובות חדשות (למה אין מנגנון כזה באתר?? זה מעצבן..)
אז מישהו נמצא פה, או שאתם עדיין בבית ספר? U^U

13/10/2015 14:28

נשמע ממש מגניב :O
אנסה לעשות היום דמות אבל אם אני אשכח אז אל תחכה לי כי זה יכול לקרות איתי *~*

13/10/2015 14:29

    מניסיון ^

    13/10/2015 14:32

היי אמורה!
אני קצת חולה היום, אז לא יצאתי מהבית! ייאי! (או שלא…? טוב, כל מה שמרחיק אותי משיעורי ערבית הוא טוב.)
מה קורה?
קטניס אוורדין, סוף.

13/10/2015 14:43

    אויש, עדיין לומדת ערבית? משתתף בצערך
    יואו אני בבית, ובטייל ולא עצלן :O אולי אני לא אדחה לעשות דמות פעם ראשונה בחודש האחרון?

    13/10/2015 14:59

    מה, אתה לא? לומדים את זה עד י'ב בעיר שלי! אני רוצה ללמוד איפה שאתה לומד.
    קטניס אוורדין, סוף.

    13/10/2015 15:14

    אולי באמת? זה יהיה נהדר :O חחח סתם סתם U^U אבל הכי כיף לא להיות עצלן כי אז אתה מתקדם בדברים.
    קטניס, ברור שזה ייאי! כבר עברתי על זה עם פומה, כל מה שמשאיר אותך בבית זה ייאי!

    13/10/2015 15:14

    בעיקר אם היה היום שיעור ערבית! החיים מחייכים אליי היום.
    קטניס אוורדין, סוף.

    13/10/2015 15:22

    אני ספציפית למדתי רק שנתיים ערבית ~
    תקנאי ~

    13/10/2015 15:29

    מה?! איך? אני לומדת את זה עוד מהיסודי (ואני עדיין גרועה בזה.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    13/10/2015 15:33

    אצלי זה ז'-ט' ואני י' עכשיו אז וול, סיימתי XD אבל בהצלחה לך
    אני יודע!!! איזה כיף זה לא להיות עצלן אבל זה מקרה מיוחד כנראה אצלי *_*

    13/10/2015 15:37

    למה. החיים. שלכם. כל. כך. טובים? אתה למדת רק בחטיבה, אמורה רק שנתיים ואני מהיסודי! החיים אומנם מחייכים אליי היום, אבל זה רק בגלל שהם אימללו אותי בשיעורי ערבית כל שאר הזמן.
    — מעברון של שינוי נושא —
    בלאק, אמורה, תס או שינה – האם תועילו בטובכם להעלות פרק של משהו היום בשביל אדם חולה?
    קטניס אוורדין, סוף.

    13/10/2015 15:41

    קטניס, אשמח אם תקראי גם אחד מהסיפורים שלי (לא חובה) פשוט אני רוצה ביקורת בכדי שאשתפר (במיוחד מכותבת כמוך.)
    ~אעדיף שתקראי את ואן הלסינג, מלחמת העולמות כתוב פחות טוב לצערי..

    13/10/2015 15:49

    אני די שוקלת את זה, כי אתמול הצלחתי לסיים שני פרקים ^^
    אני כרגע עובדת על עוד פרק ב"מבוך האשליות" ומצאתי עוד ממלללאאא תמונות השראה ~ ייאי ~ אז יש לי כיוון טוב, ובקשר ל"מצוד האגדות", אני עדיין תוהה איך להמשיך מכאן XD
    הייתי עושה גם בגרות בזה, אבל לא היו לי מגמות מדעיות אז הייתי צריכה לעשות בגרות של יחידה אחת בביולוגיה. איזה שווה זה ^^
    טוב, גם אני הייתי גרועה. הציון הכי טוב שקיבלתי זה 88, וזה היה נדיק כי התאמנתי, וזו גם הייתה הפעם היחידה XD לא קיבלתי נכשל רק כי המורה הרגישה נחמדה XD

    13/10/2015 15:49

    וגם את אמורה. לא ידעתי שאת עדיין פה XP

    13/10/2015 15:50

    יוטה תתבייש אני תמיד פה :ם
    ואתה מוזמן לקרוא את שלי ~
    טוב, האמת שאני די אגואיסטית, אני לא קוראת סיפורים שלא נרשמתי אליהם (כי אני פשוט מרגישה שאין לי למה לצפות XP), זה לא אישי, אני לא עושה את זה עם כולם באותה מידה U^U

    13/10/2015 15:53

    אני קורא את מצוד האגדות
    ~יש גם את מבוך האשליות נכון U.U
    אני אתחיל לקרוא אותו ביום שישי – שבת – אין לי זמן לקרוא 30 פרקים של 9 דקות (וגם אין כוח כל כך)
    זה נשמע מגניב :)

    13/10/2015 16:00

    וואלה? כל פרק 9 דקות? :ם
    נראה לי רק הפרק הראשון 9 דקות והשאר בין חמש לשבע (אני לא ממש בודקת XD אל תתפוס אותי במילה)
    תודה רבה ^^
    (אני מרגישה כזאת אגואיסטית לפעמים שקוראים דברים שלי אבל אני לא קוראת של אחרים :ם ומה שאני כן קוראת בקושי מעלים אחמאחמבלאקאחמאחמ)

    13/10/2015 16:05

שאלה – האם אפשר שהוא יתאים לשני בתים באופי ויבחר רק באחד הבתים?

13/10/2015 15:03

יוטה, סתם שתדע – אני כן קוראת את ואן הלסינג. אני פשוט בפרק שש כרגע, אז… אני אנסה להדביק את הקצב. אני חושבת שאם אהיה פחות עצלניתאני כבר אוכל להגיב על הפרק שהעלית היום. זה סיפור שחבל לפפס.
אמורה, בבקשה! אני עדיין מצפה לקטע של נואה ואלי (לפחות תגלי לי אם יש קטע כזה!)
קטניס אוורדין, סוף.

13/10/2015 15:59

    הו וואו זה ממש מחמיא לי ^^
    ראית את הסרט?

    13/10/2015 16:01

    חחח כן, יש, פשוט עכשיו אני צריכה שיקרו עוד כמה דברים עד שהם יופיעו שוב (כי הם לא עושים שום דבר מיוחד עד שמגיע הקטע של הנשף! ~ איזה מעצבנים הם לפעמים… תעשו משהו, ריבונו!)

    13/10/2015 16:06

    איזה סרט? משחקי הרעב? יאפ.
    קטניס אוורדין, סוף.

    13/10/2015 16:07

    חחח נראה לי שהוא התכוון לסרט ואן הלסינג XD
    משחקי הרעב סביר להניח שראית, קטניס אוורדין.

    13/10/2015 16:08

    ראיתי משחקי הרעב אז באתייייי
    מה לעשות אמורה, האנגרים מקשרים הכל למשחקי הרעב ^_^

    13/10/2015 16:11

    לא בסדר U.U יש מלא דברים חוץ ממשחקי הרעב. כמו ואן הלסינג.

    13/10/2015 16:12

    ואן הלסינג = ואן = וואן = דיסטקריט (כאילו מחוז) וואן = 12 המחוזות = משחקי הרעב.
    מה אמרת על זה שיש עוד דברים ממשחקי הרעב? |NOPE|

    13/10/2015 16:22

או כמו מגנס צ'ייס…
האווטאר, אין בעיה שתכתוב דמות שמתאימה באופיה לשני בתים.
עדיף שהבית שבו היא תבחר זה בית המשחק כי לא כתבו לי דמות לשם.
אני חוזר ואומר, לא לכתוב דמות ששייכת לבית הרפואה.
אני קיבלתי 100 בערבית!!! יאיי!!!

13/10/2015 16:23

    בית המשחק? אממ.. אולי אני אעשה 2 דמויות ואחת מהן תהיה בבית המשחק, כי זאת ששאלתי עליה לא כזה מתאים לה משחק *_*
    איך לעזאזל אף אחד לא כתב מישהו תיאטרוניסט? תיאטרון לנצחחחח

    13/10/2015 16:27

משחקי הרעב= משחקים= משחקי חשיבה= חשיבה = למידה = שיעורים= שיעור ספרות= ספרות= ספרים= ספרי פנטזיה= סופרי פנטזיה= סופרי מיתולוגיה= סופרי מיתולוגיה נורדית = ריק ריירדן= מגנס צ'ייס= מגנס צ'ייס וחרב הקיץ;האלים של אוסגרד(ארגגג זה מטריף אותי!).
כולם יכולים! העולם לא סובב סביב משחקי הרעב!
הוא סובב סביב עצמו וסביב השמש!!!

13/10/2015 16:28

    הא, לא.

    13/10/2015 16:29

    פפטט יופי, פנטזיה באמצע
    אפשר ככה להגיד במקום – משחקי הרעב = פנטזיה = מיתולוגיה = מגנוס צ'ייס

    13/10/2015 16:32

    זה לא נכון, משחקי הרעב זה מדע בדיוני (ואל תגידו לי שלא! אין שם חדי קרן, אין שם פנטזיה.)

    13/10/2015 16:34

    יש עורבני חקיין. זה לא יצור קיים
    ואם כבר לא פנטזיה אז ממש לא מדע בדיוני, כאילו משחקי הרעב בחלל

    13/10/2015 16:39

    מדע בדיוני זה לא רק בחלל. קפטן אמריקה זה לא בחלל וזה מדע בדיוני, כמו איירון מן והענק הירוק.
    ה"עורבני חקיין" לא ממש נחשב יצור פנטסטי כי הוא שילוב של שני ציפורים, וזה משהו שיכול להיות הגיוני. (סוס עם כנפיים זה כבר פחות הגיוני)

    13/10/2015 16:44

אוקיי תכתוב שתי דמויות.

13/10/2015 16:28

למה כוונתך?

13/10/2015 16:30

למקרה שתהית – כשכתבתי "עולם" התכוונתי לכד"א.

13/10/2015 16:31

אמג סיימתי את הפרק במבוך האשליות :ם
איזה כיף, כבר יש לי 3 פרקים מוכנים ^^
עכשיו לנסות להמשיך לכתוב פרק שלישי למצוד האגדות? אוף אני לי מושג לאן אני הולכת עם זה עכשיו XO
(איזה לא מתאים זה לדבר על הסיפור שלי בסיפור של מישהו אחר :ם אבל עכשיו חופרים כאן, אז… U.U)

13/10/2015 16:33

משחקי הרעב הוא ספר הרפתקאות…
האווטאר, אתה כותב???

13/10/2015 16:39

    יש בו מדע שלא קיים, הוא נחשב מדע בדיוני. אני לא ממש חושבת שז'אנר ההרפתקאות ממש מתאר את משחקי הרעב, כי לא באמת קורים שם דברים שנחשבים ל"הרפתקה", בדרך כלל הרפתקאות עוברות ממקומות למקומות שונים והגיבורים מתייצבים מול כמה וכמה מכשולים (פיזיים), שם זה פחות קורה (זה יותר דרמה)

    13/10/2015 16:41

    אנסה בכל זאת לעשות את הדמות שהתכוונתי בבית המשחק. אבל אולי אני אעשה בכל זאת עוד דמות, סתם אם תרצה עוד אחת לסיפור :> אני מתחיל לעבוד על הדמות

    13/10/2015 16:52

מקווה שעוד אפשר להירשם :)
שם: קיילה
מין: נקבה
גיל :17 (21 לפי התעודת זהות המזוייפת)
בית: הרפואה
תפקידה בבית: מנהיגת הבית וספקית תרופות.
דמות להשראה : תומאס יאנג (רופא ופיזיקאי אנגלי)
אופי: קיילה היא בחורה מיוחדת, כי מי שהכיר אותה ידע זאת, היא לבבית, מצחיקה, חכמה, ומתוקה אמיתית, בערך. יותר מבחורה מתוקה, קיילה אולי הילדה הכי משכילה שתכירו- היא יודעת מושגים, תאריכים, מפשטים ואישים מפורסמים, ובעיקרון, כל דבר שתרצו לדעת, קיילה יודעת. למה היא לא בבית החכמה ? טוב,זה נוגע עמוק מאוד בעברה, כשהיא הייתה רק בת שבע, אמא שלה הייתה רופאה מצויינת, אהודה ןחכמה, ויותר מהכל, היא רצתה שקיילה תלך בעקבותייה, קיילה באותו הזמן ידעה לבטח שהיא תהיה אסטרונאוטית או טייסת, כשאמא שלה נפטרה ממחלת הסרטן (לוקימיה, שלב 4) קיילה החליטה להתייצב בשורות הרופאים, בהחלטה משלה- היא תמצא תרופה. כי היא חייבת את זה לאימא שלה, והיא חייבת את זה לאבא שלה, ששנתיים לאחר מכן שלח אותה לפנימייה לבקשתה של קיילה. קיילה אהודה בקרב הרבה אנשים- היא מנהיגה אמיתית. היא חברותית לכולם, אבל אין אחד שהצליח ולו פעם אחד להתחבר איתה באמת.
היא בחורה רגישה, מאוד אפילו. נושאי הדיבור שלה עם רוב חברי הבית זה- רפואה, לימודים ובחורים. וזהו. עמוק בפנים קיילה סוחבת קושי אמיתי לסמוך על אנשים, ובטח שלא להיפתח אליהם, מה שמביא אותנו לעוד עובדה עלייה, היא שקרנית מעולה, היא יודעת לאלתר, והיא משחקת מעולה, ורוב הזמן, כולם גם מאמינים למשחק שלה, כולם מאמינים שהיא, הילדה המתוקה, החרשנית והנחמדה חסרת הדאגות. אבל קיילה הרבה יותר מזה, היא קשוחה, היא עקרונית, היא חריפה.
והיא בעיקר שונאת לאכזב אנשים. שלא תחשוב לא נכון- היא ממש לא ניתנת להטעייה. היא יודעת טוב מאוד מתי מנצלים אותה, והיא תמיד שני צעדים לפני הרוב. היא נאמנה מאוד לחברות שלה, מאוד מאוד מאוד.
היא שונאת שקרים, ובגידות, מה שמזכיר לי: קיילה אהודה מאוד בעיני בנים- היא הבחורה המושלמת. היא יפייפיה, היא מתחשבת, מתוקה מצחיקה, וכל מה שנאמר לעיל. היו לה כבר שני חברים, (דרך אגב, אני אשמח אם יהיה לה קשר רומנטי כנה במהלך הסיפור). היא יודעת הכל על רפואה- וזה אומר ה-כ-ל. היא חכמה מאוד.
מראה חיצוני: שיער גלי וחום, עם גווני שמש. עיניים חומות דבש (עיניים חומות לשלטון) יש לה חיוך ענקי שבדרך כלל גורם לאנשים לחייך איתה, אפילו בלי סיבה, וגומות מתוקות. היא גבוהה ורזה.בכללי, היא בחורה יפייפיה.
רקע והערות: אחרי מות אימא, אביה, טיפה התנכר לה, היא הייתה בודדה ורבה איתו ריבים רבים וחסרי משמעות, אבא שלה רשם אותה לפנימייה מבלי שהיא ידעה יום אחד אחרי ריב ענקי שלהם. מידי פעם היא חווה התקפי פאניקה (התחילה לקבל אותם אחרי מות אימה) חבריה מהפנימייה לא יודעים על כך, בנוסף, היא לא בוכה בפומבי. אף פעם לא ראו אותה בוכה, מאז ההלוויה של אימה.

13/10/2015 16:39

ביקשתי במפורש לא לכתוב דמות מבית הרפואה..
מתנצל אך הדמות לא נכנסת.

13/10/2015 16:45

אז ככה –
לכל מי שמעוניין לכתוב דמות – יש עכשיו רק אפשרות אחת!!!
המנהיג/ה(עדיף מנהיג) לבית הטכנולוגיה.
האווטאר, אל תדאג, ההודעה מופנית אל כולם חוץ ממך…

13/10/2015 16:57

עשיתי דמות מבית הטכנולוגיה, שהיא לא מנהיגה. אפשר לכתוב גם את המנהיגה?

13/10/2015 17:14

אז שיהיה מנהיג בבקשה.
If i lay here, if I just lay here, would you lie with me and just forget the world?
~להתעלם מהמוזרות~

13/10/2015 17:17

נעלמתי לחצי שעה וכל מה שכתבתם היה שלוש תגובות? :ם
אני מאוכזבת מכם U.U

13/10/2015 17:26

שם: מייק וולף
מין: זכר
גיל: 16 (או אולי 16.5 או 17? לא משנה לי. פשוט כמה שיותר גדול יותר נראה לי הגיוני יותר שיהיה מנהיג הבית. מה שנוח לך, סיפור שלך בכל זאת)
בית: בית המשחק
תפקידו בבית: מנהיג הבית
דמות להשראה: X
אופי: יצירתי ומנסה לאתגר את עצמו כל הזמן – כתבתי ביחד בעיקר בגלל שהוא כל הזמן מנסה לאתגר את עצמו והיצירתיות שלו כדי לשפר את המשחק שלו.
סוג של 'מנהיגותיות' – נכון שהוא לא בבית ההנהגה אבל הוא די כריזמטי, בגלל זה אף פעם לא היה לו גם פחד במה. יש לו נוכחות (הוא יכול לרכז את כולם).
הוא מנהיג אחראי ודואג\קשוח כזה – קצת רציני עם הבית שלו אבל מאוד דואג להם. קצת כמו מינהו מהרץ במבוך, או קטאדי מ"מלחמת העולמות" של יוטה.
כמובן שהוא מאוד תומך והכל וגם די מוזר בעצמו, אבל עם הבית שלו הוא יותר רציני. מה שיוצא די מוזר לאנשים מהבית שלו לראות אותו די שטותי עם אנשים מבתים אחרים (יש להם קשר עם בתים אחרים? אם לא אז אל תתייחס לקטע עם הבתים אחרים).
אז כבר אמרתי שטותי ומוזר, יש לו גם חוש הומור.
כושר החלטה טוב (?) – כלומר שאם הוא קיבל החלטה אז רוב הסיכויים שאחרי הרבה שיקולים הוא הגיע אליה מהסיבות שלו והסיכויים שישתנו קטנים (קשור לחלק של בית ההנהגה ברקע). הוא חברותי וסה"כ די נחמד, למרות שהוא יכול להיות עוקצני כשצריך (כנ"ל, בית ההנהגה ברקע).
לא הייתי אומר ביישן, אבל קורה שלמרות אחרי פעמים ששיחק הוא בכל זאת מתרגש ושמח כשמוחאים כפיים ואוהבים מה שהוא עושה במין ביישנות\חוסר ביטחון עצמי (ממש מעט).
לוקחים אותו די ברצינות אבל בפנימייה למרות שהוא שטותי והכל. לא רציני מדי, כי בכל זאת תיאטרון. סליחה שאני כל הזמן כותב הפכים באופי, תצטרך להתמודד עם זה בסיפור בלאק XD
מראה חיצוני: עיניים כחולות (די כהות), בערך 1.80, שיער כהה (סוג של חום-שחור) נוטה הצידה ולמעלה (הרוב הצידה, השערות שקרובות יותר למצח חצי לצד חצי למעלה. הבנת? XD)
פנים ארוכות קצת (בצורה נורמלית. אני מרגיש שאני צריך להסביר כל פעם שאני אומר ארוכות כאילו יחשבו שזה ארוך בצורה לא טבעית XD), אף ישר עם קפיצה קטנה באף, ממש לא בולטת מדי. מקווה שתבין.
העור שלו בצבע שזוף בצורה טבעית, יש לו קעקוע של עוגן על הכתף – תמיד הוא אהב את פופאי אז הוא עשה משהו בסגנון.
רקע:
מייק חי חיים לא מאוד מיוחדים. שני הורים, אח שקטן ממנו בשנתיים. הוא לא ראה את אביו הרבה כי היה הרבה בעולם התעשייה – שחקן וכד'.
עד שהגיע לחטיבה, מייק לא הצטיין מאוד באזור החברתי – חבר אחד בכל בית הספר. הוא הגיע לחוג משחק, שבהתחלה מאוד התנגד להיכנס אליו, ובכל זאת נרשם בגלל חברו שהכריח אותו. הוא התנגד בגלל אבא שלו כי בגלל שלא ראה אותו הרבה הוא לא חשב שמשחק הוא דבר כזה טוב.
אבל מה לעשות, למייק יש את הגנים של אביו – ומשחק פשוט התאים לו.
הייתה לו דרך לבטא את כל הרגשות, המוזרות שלו, כל הדמויות המצחיקות והמבטאים והבדיחות החצי שנונות חצי מתחכמות שישבו במוחו.
מהר מאוד הוא הרים וכתב הצגה שהוצגה בבית הספר. המורה שלו לתיאטרון המליץ לו לעבור לפנימייה מיוחדת ולהתקבל למשחק.
אביו בהתחלה התנגד, הוא היה בעולם התעשייה ולא רצה שבנו "יעקוב" אחריו בעיקר בשביל להגן עליו. כמובן שלא אהב את המחשבה של להשאיר את אשתו וילדו לבד בבית ללא מייק.
מייק ניסה בכל זאת וכמובן התקבל לבית המשחק, מהר מאוד גם עלה להנהגת הבית.
מהר מאוד גם כמה אנשים מבית ההנהגה ניסו 'לחטוף' את מייק אליהם בערמומיות (אני לא נותן שמות מסוימים כי אתה יכול להחליט לבד אם כבר תכננת משם אנשים), אך מייק לא הסכים ונשאר בבית המשחק. תמיד תהיה לו ולבית ההנהגה מין תיעוב מסוים.
הערות\משהו להוסיף: הייתי בטוח שהטופס יצא לי ממש קצר ויצא ענקקקק, סליחה XDD מקווה שתבין למה התכוונתי בכללי בטופס, כי אני נורא מבולגן וקשה לי להסביר דברים כשאני כותב דמויות

13/10/2015 17:39

אני לא בטוחה שהבנתי את המשפט ~גרועהבאנגלית~
שיהיה מנהיג, אני אוהבת לכתוב גם בנים – משום מה רו הדמויות שאני כותבת הן בנים בגלל שיש יותר מדי בנות –
שם: מיקל נור
גיל: 17
בית: טכנולוגיה
תפקיד בבית: המנהיג
דמות להשראה: הוא כל הזמן מנסה לחשוב על אחת כזאת אבל לא מוצא. הוא מנסה לחשוב שהוא ההשראה לעצמו, אבל תמיד מגיע למסקנה שהוא לוקח השראה מאנשים רבים מכל הסוגים.
מראה: גבוה, מוצק ובכללי בעל מראה די מרשים. בעל שיער שחור שתמיד מסורק ומסודר למשעי ועיניים חומות כהות ונעימות. יש לו משקפיים והוא בין האנשים שזה הופך אותם ליותר בוגרים ומרשימים ממה שהם באמת.
אופי: הוא גאון, בכל דבר הקשור למחשבים ותוכנות וטכנולוגיה בכללי. מתעניין מאוד בביוטכלונוגיה ובתת-נושא ביומימיקרי – חיקוי חיים – שקיים בה. בעל ביטחון עצמי מאוד גבוה, יודע לדבר מול קהל ולסחוף אחריו אנשים. זו אחת הסיבות שנבחר למנהיג הבית. נעים וחברותי, יודע לדרבן אנשים במצבי לחץ או מצב רוח ירוד. ויודע להוריד אנשים ממקומות גבוהים מדי שהגיעו אליהם בטעות. קיימת בו היכולת והביא אנשים למצב של 'היי' מטורף ובאותה מידה מסוגל להוריד אותם למצב של כמעט דיכאון. אבל הוא לא משתמש ביכולת הזו לעיתים קרובות, רק במקרים שהאדם באמת צריך את זה או במקרים שזה נוגע אליו בצורה אישית. נאמן לחביריו, שאין הרבה מהם, ולא יפקיר חבר בעת צרה. יכולה להביא את עצמו לרגיעה כמעט מוחלטת במצבי לחץ ולעודד את עצמו במצבים קשים, מה שיותר קשה לו. מעט אגואיסט וכן, הוא אחד מהתלמידים מבית הטכנולוגיה שלפעמים לוקחים כסף על עזרתם. מבין מאוד בכלי בנייה חשמליים ובעל ידע נרחב בביולוגיה, ביוכימיה וביומימיקרי. מראהו תמיד מסודר ומתוקתק ונראה כאילו עבד עליו שעות, למרות שזה 'בא לו בטבעי' כנאמר והוא לא צריך להתאמץ בשביל זה. חרוץ מאוד ומתמיד, ברגע שיקבע לעצמו מטרה, יעשה הכל כדי להביא למימושה. והוא אחד שמאמין במשפט 'המטרה מקדשת את האמצעים'.
משהו להוסיף: לא ידעתי אם אפשר לכתוב את זה באופי אז אכתוב את זה פה, הוא לא כל כך טוב בספורט, והתלמידים מבית הספורט אוהבם לצחוק עליו בגלל שהוא לא מתתף ברוב השיעורים עקב בעיות גב.
אני באמת מקווה שהוא בסדר :) ניסיתי לעשות את הדמות הקרובה ביותר למנהיג שאני יכולה, אני ממש לא כזאת אז היה לי מאוד קשה…
משהו להוסיף למשהו להוסיף: עכשיו שאני קוראת אותו שוב, נראה לי הגיוני שיהיה הומוסקסואל, אבל לא חייב, רק אם זה מתאים לך ^^

13/10/2015 17:43

    שכחתי לכתוב רקע! אני כל כך… לא יודע מה -,-
    שהיה, רקע:
    בן למשפחה שלא חסר לה כסף, אולי יש לה אפילו קצת יותר מדי. הוריו עבדים בעבודות ידיים – ציור, פיסול, צורפות וכו' – והם לא מצליחים להבין מאיפה הגיעו אליו גנים של 'טכנולוגיסט'. הוא לא מאלה ששונאים את העובדה שלא חסר להם כסף, אפילו אוהב אותה. יש לו כל מה שהוא רוצה, והוא כבר הפסיק לבקש דברים כי לא נשארו לו רעיונות. הוריו תמיד רצו לשלוח אותו לפנימייה הזו הטענה שהיא נחשבת ושיהיה לו קל למצוא שם חברים ולהעשיר את הידע שלו בטכנולוגיה ובדברים אחרים שאהב ואחרי נסיונות שיכנוע רבים מצידם הוא הסכים להירשם לתקופת ניסיון כשהיה בן ארבע עשרה. כבר בשבוע הראשון הבין שזהו המקום הטוב ביות בשבילו וקצת התבייש בעצמו כשנזכר כמה קשה היה להוריו לשכנע אותו ללכת לשם. בבית ספרו הקודם לא היו לא הרבה חברים, אמיתיים לפחות, בגלל שכולם ראו בו אחד מתנשא ויהיר, ולצערו הרב הוא באמת היה אחד כזה. היו לו כמה חברים בודדים שתמכו בו וכשעבר לפנימייה וניסה לשמור איתם על קשר הבין שגם הם לא היו אמיתיים. ביומו הראשון, הוא עדיין התנהג כמו נסיך יהיר שחושב שכל העולם בבעלותו וכולם התרחקו ממנו בכעס והוא שמע אותם כל הזמן ממלמלים הערות פוגעניות בסביבתו. כך זה נמשך כמה חודשים עד שהבין סוף סוף שכדי למצוא במקום הזה חברים, צריך להתנהג בצורה אחרת. הוא התחיל להוריד את עצמו לאמצע ההר שעמד עליו וזה היה לו מאוד קשה, הוא זרק ושרף המון פריטים שהוריו קנו לו בהון עתק רק לשם הניסיון להבין איך זה כשאין לך כל מה שאתה רוצה. הוא בכה וצרח וחתך את עצמו בגלל מעשיו וכמעט והחליט להפסיק עם הכל, להשאיר את התנהגותו כמו שהיא ומקסימום לסבול בריונות מצד תלמידים אחרים. אך תמיד דרבן את עצמו עם רצונו להוכיח לעצמו שהוא חזק, ומתמיד, ושיש בו את היכולת להשתנות לאדם טוב יותר. תקופה זו הייתה תקופה של בערך שנה וחצי, קשה ומייסרת בשבילו, עד שהצליח להוריד את עצמו לנקודה הנמוכה ביותר שידע שקיימת. הוא הפך למתבודד, מלא עצב וכעס עצמי. הוא החליט שהגיע לנקודת המוצא שלו, ומשם קבע לעצמו מטרה חדשה, להתרומם מהמצב הנורא בו נמצא ולהגיע לאמצע. גם הדרך לשם לא הייתה קלה, רוב הילדים והנערים שלמדו בפנימייה התרחקו ממנו, והלכו מיד אחרי שניסה להתחיל איתם שיחה. עד שמצא לעצמו את חברו הראשון, אחרי חצי שנה של נסיונות כושלים למצוא חבר לשיחה. הוא נפגש עם מנהיג בית הטכנולוגיה שהיה בזמנו, אך לא ידע שזה הוא. הוא ניסה להתחיל לדבר איתו, ולמרבה הפתעתו המנהיג הקשיב. הם שוחחו שעות על גבי שעות – זה היה כשכבר הסתיימו הלימודים – והוא גילה שיש עוד אנשים כמוהו, שעברו שינוי משמעותי וגדול בחייהם. הוא – המנהיג – היה החבר הראשון שלו, וגם האיש שהוביל אותו להצלחה. ההצלחה במציאת חברים, בהתנהגות נכונה ואפילו הצלחה יתרה בלימודים. לצערו הרב, שנה אחרי שהתחברו, לימודיו של המנהיג בפנימייה הסתיימו והוא עזב אותו. אך בטקס הסיום הוא דיבר איתו בפעם האחרונה וביקש ממנו להיות המנהיג החדש של בית הטכנולוגיה. מיקל הופתי מאוד ובהתחלה התנגד בתוקף בטענה שכולם שונאים אותו ושהוא לא יכול להנהיג בית שחבריו לא תומכים בו. אך המנהיג עמד על זה שהוא המתאים ביותר לתפקיד, משום שבתור אדם שעבר דרך כה ארוכה כדי להגיע למה שהוא היום, הוא האדם המושלם לתפקיד. אחד שיכול להרים אנשים ולהחזיר אותם למציאות באותה המידה. בסופו של דבר מיקל השתכנע והמנהיג הכריז זאת לפני כל תלמידי הפנימייה כשהגיע תורו לעלות לבמה.
    אני מניחה שזה רקע מאוד מבלבל, אז סליחה. פשוט דיי דוחקים בי פה להתחיל להכין שיעורי בית אז… מצטערת :(
    מקווה שזה בכל זאת בסדר :)

    13/10/2015 18:21

אם תרצה הסבר ל- מה זה ביומימיקרי, אשמח לענות לך על זה :) רק קח בחשבון שאני לא יודעת שאני לא המסבירה הטובה ביותר – בלשון המעטה – שיש…

13/10/2015 17:45

    ביומימיקרי זה לא שלוקחים דברים של חיות ומשתמשים בהם במכונות טכנולוגיות?
    אה אופס עניתי בשבילך XD

    13/10/2015 17:47

    הכי מגניב הומוסקסואל P: (לדמות שלי יש אופציה להיות, לא ממש אכפת לי. אחמאחמבלאקרמזלרעיוןאחמאחמ)
    לא ממש הבנתי מה זה הביומימקרי הזה :ם אפשר הסבר יותר ספציפי? U^U

    13/10/2015 17:54

    אוקיי עכשיו כשקראתי את הדמות יותר בקפידה (מודה באשמה >.<) הוא ממש מתאים להיות חבר טוב של ספנסר (בקטע של היכולת הזאת שלו).
    נ.ב- נזכרתי ושכחתי לכתוב, בלאק, שאולי תהיה לספנסר מין אובססיה (לא אובססיבית מדי אבל) לספר "ד"ר ג'קיל ומר הייד", בעיקר כי הנושא של הנפש מאוד מעניין אותו U^U

    13/10/2015 17:58

הדמויות של שניכם נכנסו!
ברצינות האווטאר, מה זאת הדמות המסובכת הזאת???

13/10/2015 18:01

    לול. אמרתי לך בהצלחה XD בסדררר ככל שהוא מסובך הוא עמוק יותר ואז אנשים יאהבו את מייק ויעשו לו שיפ. זה מה שחשוב OBVIOUSLY
    יאאאאאאאא הוא התקבל!

    13/10/2015 18:03

    חחחח צודק, שיפים זה הדבר הכי חשוב!

    13/10/2015 18:21

חפרתם בלעדיי, באסה. היה לי רוח לקרוא רק את כמה התגובות שבאו אחרי התגובה האחרונה שלי, אז… אני חשבתי שמדובר בשחקי הרעב בגלל שם המשתמש שלי! ובכלל לא ידעתי על הסרט הזה של ואן הלסינג…

סתם בלי קשר לכלום, עלה לי רעיון לסיפור ואני שוקלת לעשות הרשמה, מה דעתכם?
ועכשיו אני חייבת לקרוא את הדמויות של כולם.
קטניס אוורדין, סוף.

13/10/2015 18:45

    כן!!!
    אני לא קראתי דברים שכתבת אבל לפי הביקורות הבונות שלך אני בטוחה שאת כותבת ממש טוב!
    אגב ערבית, בדיוק סיימתי להכין שיעורי בית במקצוע הזה ^^ אני דווקא אוהבת אותו – כבר ציינתי את זה קודם, לא? – .
    בלאק, בבקשה תגיד לי מה דעתך על הרקע, הוא יצא באורך של הדמות בלעדיו 0_0 מפליא.
    והוא נכנס! יאיי!!!

    13/10/2015 18:54

כן!כן!כן!כן!כן!כן!
סוף סוף גם את תכתבי!!!
תעלי היום! פליז…
כל חברי האחווה מאחורייך.

13/10/2015 18:55

הרקע סבבה…
מה זה סבבה? הרקע מעולה!!!
תודה רבה לכולם!!! ההרשמה נ-ס-ג-ר-ה -!!!!

13/10/2015 18:57

בלאק ופומה, הרעיון עדיין בתהליכים (ואפילו לא התחלתי לכתוב אותו!), אז גם אני אחליט לעשות הרשמה, זה לא יקרה בשבוע הקרוב לדעתי. עדיין, אני ממש מעריכה את התגובות של שניכם.
ובלאק, מתי אתה מעלה פרק ראשון? ~העברת נושא~
קטניס אוורדין, סוף.

13/10/2015 19:09

פרק ראשון נכתב ברגעים אלו ממש.

13/10/2015 19:10

אז אני בונה על מחר, בלאק. :P
קטניס אוורדין, סוף.

13/10/2015 19:13

איזה מחר?!
אני בונה על היום בעוד שלוש שעות! ולא אסבול איחורים!!! כמו המורה של לאזרחות…
סתם צוחקת, אבל תסיים אותו כמה שיותר מהר!

13/10/2015 19:22

לעזאזל, כמעט את כל החפירות את מפספסת.
אני רק עכשיו יכולתי באמת להיכנס לאתר ולקרוא קצת. למזלי, קמתי מאוחר היום (תודה, רופא~) – וקטניס, לפספס לימודים זה מפחיד. אם אני מפספסת יום אחד אני מגלה שיש מבחן והחומר לבגרות וכו וכו וכו.
האמת שגם אני למדתי ז'-ט' ערבית. יש עדיין כאלה שלומדים אבל זה כבר מגמה – ולא רציתי~ ^^
קטניס – תכתבי!! בלאק – תסיים!! אמורה – תכתבי!! פומה – תכתבי!! האווטאר – תכתוב!! יוטה – כמה פרקים פספסתי?!

13/10/2015 19:33

    את ממש קראת הכל? שאפו.
    האמת שהרעיון עלה לי מהקליפ open your eyes של בי מילר. אני עדיין לא סגורה עליו… אולי מישהו יראה את הקליפ ויעזור לי להחליט? למרות שכבר יש לי איזה רעיון.
    קטניס אוורדין, סוף.

    13/10/2015 19:37

    אע אני באמת צריך להמשיך כבר את באר המשאלות *_* אנסה בקרוב להעלות פרק 3
    איזה איטי אני יחסית אליכם

    14/10/2015 07:53

אצלי אני פשוט מגלה שפספסתי שלושה עמודים שכתבנו בשיעורי הסטוריה – המורה. לא. מפסיקה. לכתוב. – הבעה וערבית. אבל ערבית והבעה זה קל, אז לא אכפת לי ובהסטוריה אנחנו לא מקבלים שיעורי בית -,-
ובקשר ל – תכתבי!! למזלך אני בהארת כתיבה למגרש השדים אז יכול להיות שהפרק יגיע מודם מהצפוי ^-7 ~לאבטעות~

13/10/2015 19:38

ראיתי עכשיו – קליפ נחמד. יש לי גם כל מיני רעיונות לזה – אני בטוחה שתצליחי^^

13/10/2015 19:42

קטניס. זה קליפ כל כך מגניב!
עלו לי מלא רעיונות ממנו!!!

13/10/2015 19:42

איך אני כל כך מתלהבת מזה ותס ברוגע שלה ובמתינות כותבת – קליפ נחמד' -_-

13/10/2015 19:44

אני לא מאמינה שאתם חופרים בדיוק ברגעים שאני לא נמצאת על המחשב :ם
בלאק, גם אני בונה על היום, אז תתחיל! לא אעזוב את המחשב עד שאראה פרק! (צוחקת, לצערי אני צריכה להתעורר מוקדם ואני לא יכולה להרשות לעצמי ללכת לישון מאוחר :ם אבל אם אתה מבטיח שתעלה היום אני אשאר מאוחר מבדרך כלל U^U)
בקשר ל-תכתבי! – אני כותבת! לשמחתי הצלחתי לכתוב היום עוד פרק למבוך האשליות (כמו שכבר אמרתי קודם) ואני עדיין תוהה מה לכתוב במצוד האגדות >.<
אתם עדיין מוזמנים לעזור לי ~ בתיאוריות והכל ~

13/10/2015 19:44

רק שלא יצא לנו אותו רעיון. PX
אתן רוצות שאשלח הקדמה לרעיון שלי או משהו?
קטניס אוורדין, סוף.

13/10/2015 19:46

חח הקליפ ממש חמוד! עזבי, אני בדיכאון. החיים מציקים לי ואני עייפה.
ייאי כולם שמו לב להודעה שלי! אני כרגע מנסה להשלים את כל מה שיוטה העלה~

13/10/2015 19:48

כן!
~אנייוצאתכלכךמתלהבתבכלההודעותהאלה~

13/10/2015 19:49

הכן מתייחס לקטניס…

13/10/2015 19:50

כן!
תעשי כמוני – רעיון לסיפור יעלה לך, תעשי הרשמה ואז תתקעי את הראש על מה תהיה העלילה עם הדמויות – זה עבד על עכשיו באתר^^
~צבעהדעת-סיפורבטעות~

13/10/2015 19:50

טוב, ההקדמה בתהליכי כתיבה. חכו עשר דקות, אולי פחות, ואני אשלח לכאן.
קטניס אוורדין, סוף.

13/10/2015 19:54

למה לא פשוט תשלחי כבר לסיפור? זה עדיף, לא?

13/10/2015 19:56

    טוב, בגלל שהתקציר יצא צולע וחייב המון שיפורים (בדחיפות!) אניאעלה אותו מחר, עם הרשמה. מקובל עליכם?
    קטניס אוורדין, סוף.

    13/10/2015 20:05

    בוודאי שלא!

    13/10/2015 20:13

<< מסכימה עם תס <<

13/10/2015 19:59

~מסכימה עם פומה ותס~

13/10/2015 20:05

לאלאלאלאלא מחר! אני לא אראה את זה עד שישי!!! :<

13/10/2015 20:06

אז אם ככה… יום שישי?
קטניס אוורדין, סוף.

13/10/2015 20:10

לא אני לא רוצה להרוס לכולם..
את יכולה לעלות מתי שאת רוצה, אני פשוט לא אתפנה עד שישי…

13/10/2015 20:11

היום!!!!

13/10/2015 20:14

אני בעד בסביבות השעה הקרובה U^U
בלי לחץ

13/10/2015 20:15

אני בעד הדקה הקרובה.
בלי לחץ.

13/10/2015 20:17

פרק ראשון עלה!

13/10/2015 20:21

הולכת לקרוא!! :O

13/10/2015 20:27

שם: סקיי סמית'
מין: נקבה
גיל: 16
בית: אומנות
תפקידו בבית: מנהיגה
דמות להשראה: היא לוקחת כהשראה את אחיה, ויל, שאומנם לא למד בפנימייה אך דיבר איתה בדואר אלקטרוני. הוא היה זמר ידוע, והיא מאז ומתמיד העריצה אותו ושמעה את שיריו בלהט. היא חלמה להיות זמרת נודעת כמוהו, אך גם התעניינה באומנות שעזרה לה להתבטא ולהרגיש חופשיה.
אופי: צינית, עקשנית, פרפקציוניסטית ותחרותית שדובקת במטרה עד הרגע האחרון, לא יודעת לשקר -אחיה נהג לומר לה שזה מפני שיש לה 'תווי פנים שקופים' ומאז היא דואגת להשפיל ראש לרוב-, שונאת אנשים מתנשאים, בדחנית, שונאת אנשים או סרטים קיטשיים, כול מעשיה הוא מתחיל במוטו 'עשה זאת בלי לחשוב' ורוב הפעמים היא גם משלמת על כך, לסקיי יש נטייה להתאהב באנשים רק לפי היבט ראשוני או שיחה יחידה ובכול פעם מחדש נשבר לה הלב, ידידותית מאוד לאנשים שיודעים להצחיק אותה, שונאת את מנהיגת ביתן המחול והאומנות -לדעתה של סקיי, היא מתנשאת וביצ'ית-, שונאת את עצמה.
מראה חיצוני: שיער שחור כעורב וחלק המגיע עד חצי הגב, עיניים כחולות כים שמאז ומתמיד היו גדולות מאוד ושיוו לה מראה מופתע, פה ואף קטנים שגורמים לה לרטון במראה כול פעם שהיא מביטה בהם ומשווה אותם לעיניה הגדולות, קצוות שיערה מתבהרים מעט לצבע חום, גוף דקיק.
רקע: גרה בבית ממוצע, עם הורים חמורי סבר שהחליטו לשלוח אותה לשיעורי נגינה. משום מה, הכלים שהביאו לה תמיד נשברו לאחר כמה ימים והיא דאגה לעצב אותם לפסלונים ולשמור בחדרה. בגיל 15, היא פגשה בבחור מעט יותר מבוגר ממנה שהציע לה לעבור לגור איתו. היא הסכימה בלהט, אך הוריה לא סירבו. בלי שידעו היא ברחה איתו, אך יום אחד שחזרה מוקדם יותר מבית הספר היא מצאה בביתו נערה בגילה שחיבקה אותו והתכוננה לצאת. היא לא הסכימה לחזור לגור עם הוריה, לכן גרה עם אחיה ויל שהתחתן כבר והיה אז עוד זמר מתחיל. הוא שימש לה כאב וכדוגמה ומופת, וכשהציע לה ללכת לפנימייה שתפתח את כישוריה היא סירבה. רק כעבור שנה, שנולד לויל בן קטן, היא הבינה ששהותה כעת תעיק עליהם והלכה לפנימייה.
משהו להוסיף: אפשר שהיא תהיה חברה טובה של אחד מהשלישייה? אני רוצה בשבילה את הטוב ביותר והם נראים ממש נחמדים^^

03/11/2015 16:55

*התכוונתי בגיל 14*

03/11/2015 16:58

היא הייתה עוד קטנה, אבל היא לא הבינה את זה אז והסכימה לעבור לגור עם חבר שלה (הוא היה רק בן 16, אבל ההורים שלו נהרגו כשהיה צעיר והוא גר לבד כ'ילד רחוב')

03/11/2015 16:59

דמות מעולה!
נכנסת לסיפור…
לא הבנתי דבר אחד – "שונאת את עצמה"?
היא שונאת את עצמה או שהתכוונת להגיד שהיא שונאת אותה(המנהיגה של בית המחול והמוזיקה)???

03/11/2015 17:03

התכוונתי לעצמה, לא ברמה ממש קשה אלא תלונות פה ושם "יש לי חצ'קונים", "אני מכוערת", "יש לי עיניים גדולות", "אני שמנה" וכו'.

03/11/2015 22:31
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך