אז.. פרק ראשון! אני אבין אם הוא לא כתוב בצורה הכי טובה אבל אני אשמח לשמוע ביקורות והערות. תודה לכל מי שכתב דמות. ההרשמה סגורה! קריאה מהנה!

בית ספר לחיים – פרק הבכורה – "חדשים."

13/10/2015 985 צפיות 29 תגובות
אז.. פרק ראשון! אני אבין אם הוא לא כתוב בצורה הכי טובה אבל אני אשמח לשמוע ביקורות והערות. תודה לכל מי שכתב דמות. ההרשמה סגורה! קריאה מהנה!

"אז מה?" הקול שבא מאחורי בלה גרם לה לקפוץ בבהלה, "חדשים פה?"
היא הסתובבה, וכמוה גם אחיה שהסתקרנו למשמע הקול. מולם עמדה נערה יפה וגבוהה, בערך בגילם.
עורה היה בהיר ושיערה הגלי היה בצבע חום – כהה וכיסה את עינה השמאלית. עיניה הירוקות – אפרפרות קרנו וחיוך רחב נראה על פניה. היא לבשה חולצת בטן בגוון ורוד יפה שחשפה בטן שטוחה. על צווארה היא ענדה שרשרת פשוטה אך יפה שמצאה חן בעיני בלה.
"כן," אמרה בלה בחיוך, "ואת?"
"שנה שנייה שלי." ענתה לה הנערה כשהיא מסדרת את השיער בסמוך לעינה השמאלית.
"דרך אגב, אני אליסון, אבל כמעט כולם קוראים לי אלי."
"אני בלה." השיבה לה בלה. לאחר כמה שניות של שקט מצדם של ליאו וסקוט, היא אמרה, "ואלו האחים שלי, ליאו וסקוט."
"הם תאומים?" שאלה אלי בסקרנות.
"כולנו תאומים." אמרה בלה בגאווה ועיניה הירוקות נצצו. "ליאו הגדול, סקוט האמצעי ואני הקטנה."
"בסדר טינקרבל." אמר ליאו בגיחוך, "היא לא ביקשה את קורות חייך."
בלה מצמצה בבלבול ואלי מיהרה לשאול, "אז אתם יודעים כבר לאיזה בית אתם נבחנים?"
"מה הכוונה לאיזה בית?" שאל סקוט וגירד את את שיערו הכהה.
"אתם לא יודעים?" שאלה אלי.
"מה אנחנו אמורים לדעת?" שאל ליאו בעצבנות.
"הפנימייה מחולקת לבתים. מעין קבוצות. לכל קבוצה יש את התחום שהיא חזקה בו." אמרה אלי במהירות, "אני למשל שייכת לבית המוזיקה והמחול."
"את שרה?" שאלה בלה בחיוך.
"יותר בכיוון של רוקדת." ענתה לה אלי.
"איך נדע לאן אנחנו שייכים?" שאל ליאו, באותו קול עצבני ורוטן שתמיד היה לו.
אלי בחנה אותו במשך כמה שניות. עיניו הכהות, הגוף הגבוה והרזה, העור הבהיר והשיער השחור עם הפסים האדומים, כולם שיוו לו מראה… אדיב? בכל מקרה מנימת הקול שלו נשמע שהוא רוצה להרביץ לה. היא לא אהבה טיפוסים כאלה, השתדלה לשמור מרחק מהם, אבל אולי היא שופטת אותו מהר מדי. אולי.
"כל בית עושה מבחנים מיוחדים." אמרה אלי וידיה התוו תנועות באוויר, כאילו מציגות לו את דבריה, "בהתאם למידת ההצלחה שלך במבחנים, הבתים שמעוניינם בך מציעים עליך מועמדות ואז, מגיע תורך לבחור לאיזה בית תלך."
"מה אם אף בית לא רוצה אותי?" שאל ליאו בלגיטימיות האופיינית לו.
"תמיד יהיה בית שירצה אותך," היא מיהרה להגיד, "ואם לא, אתה בוחר."
"אז מתי המבחנים מתחילים?" שאלה בלה בהתרגשות.
"מבחן ראשון שלכם, עוד חמש דקות, שם." היא הצביעה על מקום מרוחק ומוצל.
"תודה רבה!" אמרה בלה.
"בהצלחה!" אמרה אלי אך השלושה כבר התחילו בריצה מהירה לעבר המקום שהציגה להם.

"ברוך הבא למבחן של בית הספורט!" הם עמדו מול זירת התאבקות וסביבה מספר קטן יחסית של נערים, חלקם מפוחדים וחלקם נחושים להצליח. במרכז זירת ההתאבקות עמדה נערה בהירת – עור, עם שיער שחור מדורג שקצוותיו נצבעו בצבע כחול כהה ועיניים כחולות וכהות כצבע קצוות שיערה. סקוט הצליח להבחין במעט שרירים לא בולטים לעין, כאלה מהסוג שנוצרים אצל אנשים שמתאמנים בקביעות בספורט.
"בכל שנה אנחנו מבצעים מבחן מענף ספורט אחר. השנה, זה יהיה התאבקות."
היא עצרה כדי לקחת אוויר והמשיכה, "אני קיירה, או קיי, מה שיותר נוח לכם ואני מנהיגת בית הספורט."
מלמולים אחדים ומבטי השתאות עברו בין הנערים. "סלחי לי שאני שואל," אמר ליאו, "אבל זה לא אמור להיות תפקיד של בנים?"
פניה של קיירה נהפכו אדומות מכעס והיא קראה בקול, "בוא תהיה ראשון. נראה מי מתאים יותר להנהיג את הבית הזה."
הוא עלה לבמה במהירות ובנחישות ונעמד בעמידה קרבית.
"והתחלנו!" קראה קיירה בקול.
ליאו רץ סביב הזירה, מנסה להחליט מאיפה כדי לתקוף, אך האגרוף של קיירה תקף אותו מהר מדי. הוא נפל על הרצפה וברגע שניסה לעמוד היא ריתקה אותו בחזרה לרצפה.
כעבור עשר שניות קיירה הכריזה, "ריתוק!"
היא עזבה אותו והוא התרומם שחיוך מסופק על פניו, "טעיתי. אין טובה ממך להנהיג את הבית הזה."
"אני לא אתווכח איתך." אמרה והוא ירד מהזירה.
אחרי שהיא ניצחה את כל השאר, הגיע תורם של בלה וסקוט.
"הבאה בתור, את!" אמרה והצביעה לעבר בלה.
בלה עלתה לזירה בחשש ומטרה אחת עברה בראשה, תגני על הפנים ותתקפי.
אבל היא לא הגנה על הפנים טובים וקיירה ניצלה זאת והכתה בפניה. מעוצמת המכה בלה הושלכה אחורה אך מהר היא חזרה ליציבות מלאה. היא ניסתה להכות בקיירה אך זאת רק התחמקה מהמכה בקלילות ובלה קיבלה אגרוף לפנים. היא הרגישה את הדם מתחיל לנזול במורד אפה אך היא לא נתנה לזה להשפיע עליה. היא רצה במהירות ונתנה בעיטה מדויקת לחזה של קירה. קירה נפלה בחוזקה ובלה מלמלה, "מצטערת."
קיירה עמדה במהירות על רגליה ובאותה מהירות רצה למאחורי בלה וחנקה את צווארה עם ידה.
בלה התחילה להחוויר וניסתה לסלק את ידיה של קירה מצווארה, אך ללא הצלחה.
"את חונקת אותה!" צעק סקוט. "תעזבי אותה!"
"תילחם במלחמות שלך!" צעקה לעברו קיירה בכעס.
בלה נפלה על ברכיה, ידיה מנסות לסלק את ידיה של קיירה, אך היא פשוט הייתה חזקה מדי.
היד של קיירה לפתה את צווארה בחוזקה כזאת שלא איפשרה לבלה לנשום.
דמעות החלו לעלות בעיניה של בלה. התרחישים הגרועים ביותר כבר עברו במוחה.
ואז סקוט הגיע וחילץ אותה מאחיזתה החזקה של קיירה. "צאי! עכשיו!" הוא ציווה עליה והיא צייתה.
"חכמה על חלשים ממך," שאל סקוט בעצבנות את קיירה. "אה?"
"אתה מזלזל בחברה שלך.." אמרה קיירה בחיוך ונכנסה לעמידת קרב.
"מה?" שאל סקוט בבלבול וגם הוא נכנס לעמידת קרב, "היא אחותי!"
"אה אופס…" אמרה קיירה בגיחוך, "סליחה!"
"על מה?" שאל סקוט וכיווץ את גבותיו בתמיהה.
"על זה!" קיירה ענתה ושלחה אגרוף למהיר לפניו. אך הוא חסם את ידה והשליך אותה אחורה.
היא נפלה על הזירה והוא ניצל זאת כדי לדחוף אותה עוד פעם ואז לעלות עליה ולרתק אותה.
אחרי עשר שניות של ריתוק, קיירה הכריזה בכעס, "ריתוק!"
הוא עזב אותה וירד מהזירה היישר אל החיבוק הרחב של אחותו.
"המבחנים נגמרו." היא סיננה דרך שיניים חשוקות. "המבחן הבא שלכם, שם." היא הצביעה על רחבה גדולה כמה מטרים מהזירה.

"אני רוז, מנהיגת בית החכמה, נעים להכיר!" אמרה נערה בהירת שיער ובהירת עור עם עיניים בצבע חום דבש.
היא הייתה רזה ומשקפיים עם מסגרות כהות נחו על פניה. למרות שגובהה היה ממוצע, משהו בחזותה היה נראה בוגר יחסית לגילה.
"אני ג'ו,מנהיגת בית הרפואה, כל עוד אתם לא בבית שלי אני לא מעוניינת להכיר." אמרה הנערה כהת השיער שעמדה בסמוך לרוז.
היה לה מן מבט קר ומתנשא טיפה, אך עם זאת גם קצת ידידותי. עיניה היו בגוון כחול כהה וידיה החזיקו בערימה גדולה של דפים.
"המבחן שלנו הוא כזה," אמרה ג'ו. "כל אחד מקבל טופס ובו שאלות בנושאים מתמטיקה, ידע כללי וביולוגיה."
"לרשותכם רבע שעה," אמרה רוז, "בהצלחה!"
בלי דיבורים מיותרים, הם חילקו את הדפים לכולם. "המבחן מתחיל עכשיו!" אמרה ג'ו.
סקוט הסתכל על המבחן בבלבול מוחלט. לא היה לו מושג לתשובה של שום שאלה.
לעומתו, אחותו בלה מיהרה להגיש את המבחן לאחר חמש דקות בלבד.
אחרי שכולם סיימו להגיש את הטפסים וסקוט עוד לא ענה על שאלה אחת, ג'ו הכריזה, "נגמר המבחן!" ולקחה לו את המבחן מידיו.

המבחן הבא שלהם היה של בית המוזיקה והמחול.
הם נדרשו לשיר קטע משיר, לנגן בכלי נגינה ולרקוד.
למורת רוחם, השלישייה לא צלחה אף אחד מהמשימות.
למזלם, היו כמה ילדים שהביצועים שלהם היו אפילו יותר גרועים.
אחרי המבחן בלה פנתה לאחיה, "כמה בתים יש פה?"
"לא יודע. אבל כרגע אני לא מרגיש שייך לאף אחד." אמר ליאו.


תגובות (29)

ייאי, קיי! עשית אותה כל כך טוב. לאזיהיתי שום טעויות (אולי כי כל הפרק הייתי בהיי על זה שקיירה מופיעה בו PX סתם, סתם.)
איך אתה כזה מהיר? לי ייקח שנהעד שאני אעלה את הפרק הראשון.
מחכה להמשך!
קטניס אוורדין, סוף.

13/10/2015 20:32

איך אתה כותב כל כך מהר?! אתה ויוטה זה פשוט מכונות כתיבה!
הפרק היה ממש חמוד, והיה כיף לראות שהצלחת להכניס כל כך הרבה בפרק. היו חסרים לי כמה דברים שינומקו למטה..
תמשיך!
*חולצת בטן זה לא אליסון-,- חח פשוט לא ידעת איך לתאר את זה שיש לה גוף חזקXD ~הערתכותבתדמותמשמעותיתבמיוחד!~
*היה חסר לי תיאורים של מקום, של רגשות… הכי נהניתי מהקטע עם קיי (שאפו לקטניס על הדמות)

13/10/2015 20:32

    שאפו לי! חחח…
    בא לכם שאני אעלה את ההרשמה עכשיו? משעמם לי.
    קטניס אוורדין, סוף.

    13/10/2015 20:39

    דא ~

    13/10/2015 20:41

זה היה פרק נחמד ביותר DDD: לא יודעת למה, אבל סצנות "יומיומיות" הכי מעניינות אותי, אין יותר מדי מתח ובדרך כלל זה ממש מבדר חחח
אהבתי <: לפעמים היו חסרים תיאורים, ולפעמים הניסוח של התיאורים היה לא נוח (אם תחזור על המשפטים יכול להיות שתשים לב, קורה שאתה חושב וכותב ולא שם לב שעשית איזה טעות או שזה לא נשמע טוב). היה קטע שכתבת "טובים" במקום "טוב" (בקטע של האיגרוף).
חוץ מזה ממש אהבתי, ואני מצפה להמשך כבר מחר! רצינית!
נ.ב- ספנסר ~~~

13/10/2015 20:39

יוטה זאת מכונת כתיבה.
אני, יותר כמו מדפסת שצריך לתת לה כמה מכות כדי שהיא תתחיל להדפיס.
ידעתי! ידעתי שאני לא צריך להלביש אותה עם חולצת בטן!!!
אבל פשוט לא ידעתי איך לתאר את הגוף שלה!
יש מצב שאת עוזרת לי עם זה?
שמח שכולכם אהבתם את הקטע עם קיי!
אני הייתי בטוח שדווקא הגזמתי….
תודה רבה!!!

13/10/2015 20:46

    דיי הגזמת, היא מעצבנת אותי ~
    מתי הפרק הבא??
    נעשה עסקה כזאת- מחר אני מעלה פרק לשני הסיפורים ובתמורה אתה תעלה פרק U^U

    13/10/2015 20:50

    אמורה, לא לרדת על דמויות שלי בסביבתי, אני כל כך רגישה אליהן!
    אני אוהבת עסקאות מהסוג הזה.
    תסכים בלאק, תסכים.
    קטניס אוורדין, סוף.

    13/10/2015 20:53

אתה יודע שאתה לא צריך לפרט הכל כל הזמן – לא פרטים קטנים כל כך. אני כתבתי אותם כי היא רקדנית במשך הרבה שנים והיא עברה הרבה אימונים של כוח ובטן, אז הייתי חייבת לכתוב, אתה יכול פשוט לתאר שמישהו פוגש אותה ישר אחרי אימון או משהו, ואז הדברים הקטנים מתגלים.
אני מדמיינת אותה ככזאת שלובשת בגדים לא ממש צמודים (חוץ מג'ינס, טייץ וכזה) והיא אוהבת חולצות טריקו, גופיות מגניבות וכאלה דברים.

13/10/2015 20:52

מי מעצבנת??
קיי? אלי?
אה, מישהו מתחיל לחבב את אחד מהשלישייה???

13/10/2015 20:52

    זאת שהרביצה להם XD
    אני מתחילה לחבב את בלה, אבל כנראה רק בגלל שיש סיכוי שהיא תהיה בבית החוכמה.

    13/10/2015 21:10

תודה!!!!!

13/10/2015 20:53

לא יכול להבטיח שום דבר…
אם אני אספיק אני אעלה, אם לא, לא.

13/10/2015 20:53

    אז תספיק. צא מהאתר ותמשיך לכתוב U^U

    13/10/2015 21:14

אני כל כך מקנאה בך עכשיו -,- איך? איך אתה כותב פרק כל כך מהר? ועוד של אחת עשרה דקות!!!
קצת התבאסתי שכריסטין או מיקל לא הופיעו, אבל אני בטוחה שזה יקרה בפרקים הבאים – אני לא טועה, נכון? – ובסך הכל, אין לי הערות על הפרק.
קיירה מצחיקה אותי – סליחה קטניס – היא כל כך קשוחה ואנשים קשוחים תמיד מצחיקים אותי.
גם ליאו מצחיק אותי, הוא כל כך דומה לי שזה מפחיד 0-0
וסקוט מעצבן אותי, סתם כי הוא מעצבן…
ובלה חמודה, ממש חמודה! ^^
אגב, בני כמה הם בכלל?
אני מהמרת שליאו ילך לבית הטכנולוגיה – כי הדמויות שלי נמצאות שם – .
אוף, עכשיו אני מרגישה רע כי כתבתי שתי דמויות וכל השאר כתבו רק אחת -_-
ואחרי כל החפירה הזאת שאין לי מושג אם בכלל יהיה לך כוח לקרוא, פרק מעולה! מצחיק ומעניין ומלא בדברים חדשים :) גם אני, כמו אמורה, אוהבת את מהלך ה -'יומיום' בסיפורים.
אני גם רוצה לעשות איתך עסקה! בוא נסכים שמחר אני עובדת כל היום על הפרק של מגרש השדים ומשתדלת ככל יכולתי לסיים ולהעלות אותו, ואתה מביא לי עוד פרק של זה. איך זה בשבילך?
תמשיך!!!

13/10/2015 21:06

גילוי נאות –
התחלתי ב18:00…
או טוב שאת פה! רציתי לשאול אותך משהו!
קוראים לו מיקל או מייקל?
אני לא יכול לגלות שום דבר…
אל תרגישי רע! את עזרת לי!
אמרתי כבר שאני לא עושה עסקאות בינתיים!

13/10/2015 21:19

    אתה בטוח שאתה לא רוצה לעשות עסקה???
    טוב, בכל זאת, "לכל קסם יש מחיר" ;)

    13/10/2015 21:21

    לשאלתך, קוראים לו מיקל עם 'י' אחת.
    לאמירתך, אפילו לא בני כמה הם???
    להצהרתך, עדיין, זה מהיר! לי לוקח לפחות שבוע וגם אז, לא מדהים -,-
    עזרתי לך במה? אה רגע, אמרת שאתה לא מגלה שום דבר.
    וחבל! פספסת הזדמנות גדולה!

    13/10/2015 21:25

(בכוונה בשגיאת כתיב כי ראמפל מושך את הפרייס וזה נשמע ככה…)All magic !!!comes with a praaice

13/10/2015 21:25

    חחח והוא גם מעלה את הקול שלו תוך כדי XD אני אוהבת איך שהוא מדבר כשהוא עוץ לי גוץ לי, אבל גם בתור גולד הוא מדבר מגניב.
    טוב, בלאק, תמשיך לכתוב U^U

    13/10/2015 21:29

נכון!
והוא גם מרים את האצבע שלו למעלה ועם היד השנייה הוא עושה כזאת תנועה של "מה קרה?"
אני וחבר שלי מריצים על זה בדיחות כל הזמן.
ואני לא יכול לצאת מהאתר כדי לכתוב, כי אני כותב את הסיפורים בתוך האתר.
אני לא מכין אותם לפני על דף..

13/10/2015 21:33

    למה? :ם
    זה הכי טוב לכתוב אותם בוורד קודם, כי אז אתה יכול לכתוב כמה שיותר בלי לפחד שהם יאבדו לך וכאלה, וזה הרבה יותר בטוח ונוח ^^
    חחח נכון, אני ממש אוהבת שהוא עושה את זה. רוברט קרלייל הוא שחקן ממש טוב. די מעצבן אותי שהוא עדיין ישן… אני מקווה שהוא יתעורר בפרקים הקרובים!

    13/10/2015 21:40

    למה אתה לא כותב בוורד?

    13/10/2015 21:41

    וורד שליטטעעעע (גם אני נותנת לסלנג להשפיע על הכתיבה שלי :םם)

    13/10/2015 21:43

היתה לי תגובה, אבל זה היה כל כך משעשע לקרוא את התגובות כן שקצת שכחתי אותה XP
בכל מקרה, זה אחלה פרק בשביל פרק ראשון, באמת. יש לך כתיבה מעולה (טוב נו, לא קראתי הרבה סיפורים שלך אבל היי, זה לא אומר שאני לא יכולה לשפוט על פי פרק והקדמה!) שאפו ליוצרי הדמויות! הן נשמעות מעיינות, וגם הצגת אותן בצורה מעולה.
מחכה להמשך =)

13/10/2015 22:37

היי! איזה כיף שאת קוראת את מה שאני כותב!
לא הייתי אומר כתיבה מעולה אבל תודה רבה!!!

13/10/2015 22:38

אתה מאוד מכונת כתיבה בלאק פפט
פרק טוב! קיירה קצת הלחיצה אותי אז כל הכבוד קטניס כתבת אותה טוב :>
קצת תיאורים למרות כל הלחץ של מעבר מבית לבית לא יזיקו לסיפור, בכל זאת סיפור על מחנה שלא יודעים איך הוא נראה בכלליות.
תמשיך!

14/10/2015 08:02

ממש לא!
תודה רבה!

14/10/2015 16:32

ראיתי שהוזכרתי בתגובות כמכונת כתיבה ( לקחת את זה כמחמאה? ) ○.○ בכל מקרה פרק נחמד מאוד. רעיון דווקא דיי מגניב. הלכתי לקרוא את הפרק השני ^^

14/10/2015 19:18
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך