אני לא יכול לדעת אבל אני חושב שיצא פרק קצר.. בכל מקרה, אני אשמח לשמוע ביקורות והערות. תהנו!!! שבת שלום!!

בית ספר לחיים – פרק 3- "אתגר." ~מוקדש לחברי האחווה~

16/10/2015 1065 צפיות 98 תגובות
אני לא יכול לדעת אבל אני חושב שיצא פרק קצר.. בכל מקרה, אני אשמח לשמוע ביקורות והערות. תהנו!!! שבת שלום!!

"נו?" לחשה בלה בשקט לאחיה. "מתי זה מתחיל?"
הם עמדו בחדר גדול בעל קירות לבנים. בחדר היו תשעה שולחנות ארוכים במיוחד. שמונה מהם היו לאורך החדר וסביב כל שולחן ישב בית. השולחן התשיעי ניצב לרוחב החדר וסביבו ישבו סגל הפנימייה המכובד. ליד כל שולחן שניצב לאורך התנוסס דגל בצבע שונה. השולחנות היו עמוסים בכל טוב אך בכל זאת, אף אחד לא נגע באוכל.
אחת המורות, בגיל ארבעים לחייה, עם שיער שחור שהיה אסוף לפקעת צמודה, עיניים צהבהבות חודרות, עמידה זקופה ואף מעט נשרי התרוממה מכיסאה. היא לבשה מעיל ארוך ועגילים כבדים משכו את תנוכי אוזניה.
"שקט בבקשה." היא אמרה וקולה נשמע בכל האולם. "אנחנו מתחילים בטקס."
לקח לליאו קצת זמן להבין שמה שהיא עושה זה טקס. לא היה בדבר משהו טקסי כלל. היא קראה לאחד מהתלמידים החדשים, הציגה בפניו את האפשרויות ואחרי שבחר הוא מיהר לשולחן הבית שבחר. לליאו זה הזכיר הקראת שמות. ואלוהים יודע כמה ליאו שונא הקראת שמות.
כל מורה שלימד את ליאו, לא יכל שלא לגחך למראה שלושת שמות המשפחה הזהים, שמוקראים בזה אחר זה. פעם בלה הייתה נעלבת. פעם. אבל היא כבר למדה להתרגל לכך. אבל ליאו? הוא כעס על המורה כל פעם מחדש. הוא שנא את הגיחוך שלו ולאחריו את קולות הצחוק של התלמידים האחרים בכיתה. ומכיוון שלליאו היה מזג – חם, הוא לא יכל להתאפק וצחק חזרה על המורה, כדי להבהיר לו שאיתו לו צוחקים.
הוא היה כל כך עסוק במחשבות, שהוא לא שם לב שכבר הרבה ילדים עשו את בחירותיהם ועכשיו הגיע תורה של בלה.
אם היא לא הייתה נתקעת ברגל שלו ונופלת על הרצפה, סביר להניח שהוא לא היה שם לב לשום דבר אחר.
היא מיהרה לקום, מסמיקה מבושה ומיהרה אל שולחן המורים.
"בלה לייקווד," אמרה המורה לבושת המעיל, שמסתבר ששמה היה אלן, "את נבחרת על ידי בית החכמה, בית הרפואה ובית האומנות. באיזה בית את בוחרת?"
התשובה יצאה מפיה כמעט מיד, "בית החכמה."
מחיאות כפיים סוערות נשמעו משולחן בית החכמה ובלה מיהרה לשם. היא התיישבה ליד נער שנראה צעיר ממנה, בעל שיער חום מפוזר וקצר, עיניים בהירות ועור בהיר עם גוון קצת שזוף.
הוא לבש חולצה כחולה משובצת ומכנסיים קצרים וכהים. על האצבע ביד ימין שלו הוא ענד טבעת זהב שנצצה מעט. הוא לחץ את ידה והציג את עצמו כספנסר. ספנסר קונור.
"ליאו לייקווד." קראה אלן בקול רם.
ליאו צעד לעבר השולחן בנחישות וקול צעדיו הדהדו באולם השקט.
"נבחרת על ידי בית ההנהגה ובית הטכנולוגיה. במי אתה בוחר?"
ליאו עצר להרהר. שני הבתים נשמעו לו מעניינים במיוחד ומסקרנים. הוא לא ידע איך לבחור.
ואז הוא חשב על נפוליאון. הוא העריץ את הבן אדם עד כד כך שכשהיה קטן, לא ענה לשום שם מלבד, "המצביא הגדול נפוליאון."
הוא ידע בוודאות לאן הוא צריך ללכת. "בית ההנהגה." אמר ומיהר להתיישב סביב שולחן בית ההנהגה. לידו ישב נער שרירי שזיפים מעטים כיסו את פניו המסורטטות. שערו היה כהה ועיניו כחולות וקטנות, אך גם מעט שבבים ירוקים נראו בהם. הוא טפח על גבו של ליאו והציג את עצמו כלוקאס פירס. ליאו לא הצליח להבין למה, אבל הוא כבר חיבב אותו.
אחריו עלה אחיו סקוט שהייתה לו רק אפשרות בחירה אחת, בית הספורט.
הוא צעד לשולחן בית הספורט בצעדים שקטים והתיישב ליד קיי.
"ברוך הבא." היא אמרה לו בחיוך, "ורק שיהיה ברור, נתתי לך לנצח אותי."
"כן," אמר סקוט בחיוך, "מה שתגידי."
אחר כך עלתה כריסטין מאלר, הילדה החכמה ממבחן בית הטכנולוגיה.
כשהוצגו בפניה האפשרויות, ויכוח גדול התלהט בין בית בחכמה לבית הטכנולוגיה, ששניהם תבעו עליה בעלות. הויכוח נפסק כשהיא הכריזה, "בית הטכנולוגיה." ומבטי אכזבה נפרשו על פניהם של חברי בית החכמה.
אחרי כריסטין עלה ילד שבחר בבית המוזיקה והמחול, ילדה שבחרה בבית האומנות ועוד ילדה שבחרה בבית המשחק.
אחרי שכולם בחרו את הבתים שלהם, התחילה הארוחה.
ליאו העמיס על הצלחת מכל הבא לעין וכבר התחיל להתחבר עם הילדים השונים, חבריו לבית.
"האתגר הראשון שלכם," אמרה אלן, "מחר בעשר." ואז היא חזרה לשבת סביב השולחן.
אתגר? חשב ליאו. למה היא מתכוונת?


תגובות (98)

כן, הוא באמת דיי קצר…
אבל, קורה בו משהו חשוב כך שלי זה לא כל כך משנה.
חבל, למרות שידעתי שהוא יהייה בבית ההנהגה רציתי שילך לטכנולוגיה. לפחות כריסטין שם! זה גם משהו :)
תמשיך!!!

16/10/2015 17:56

    אליסון שלי לבד במחול-,-

    16/10/2015 18:02

    תודה רבה!!!
    לפי האופי שלו, בית ההנהגה הרבה יותר מתאים לו…

    17/10/2015 18:56

    אליסון ממש לא לבד במחול!
    וזה מביא אותי לשאול אותך – בא לך שהיא תהיה דחויה חברתית???

    17/10/2015 18:57

אכן קצר : הוא גם היה פחות מעניין כי לא קרה בו הרבה, לצערי >.>>
– הוא טפח *על גבו של ליאו
היו חסרים לי טיפה תיאורים (לא בהתחלה, שם היה מספיק, אלא קצת באמצע ובסוף)
יואו, שלחת את ההודעה בדיוק כשהייתי בדרך החוצה :םםם אני לא יודעת אם יש לי מזל או לך יש מזל U^U

16/10/2015 17:56

    (אוקיי, משום מה זה מחק לי את הקטע הזה)
    אבל אני הייתי חייבת להגיב: מכנסיים קצרים?? :םםםם אף בן לא נראה טוב עם מכנסיים קצרים :ם
    אהבתי :> הוא גם היה פחות מעניין כי לא קרה בו הרבה, לצערי >.

    16/10/2015 17:58

    לשנינו יש מזל XD
    מאיפה המצאת את זה?
    בנים יכולים להיראות טוב גם במכנסיים קצרים.
    תודה רבה!!!

    17/10/2015 18:59

הפרק היה כזה קצר:< עדיין יפהXP
ממש נהניתי לקרוא אותו, למרות שאני לא ממש מחבבת פרקי מעבר~ הלוואי שהפרק הבא יעלה בקרוב! אחרי הפרק הזה בטח יתחילו כל העניינים.
תמשיך!

16/10/2015 17:57

    תודה רבה רבה!!
    וראית מה שאלתי אותך לגבי אליסון?
    אני צריך תשובה…

    17/10/2015 18:59

*לא
אני שמחה שסקוט נבחר לבית הספור למרות הכעס של קיי והכל. (: (בא לי שהיא תנצח אותו בכדורגל או משהו, זה הולך להיות גדול. ובתור פמיניסטית אני ארגיש כל כך טוב עם עצמי שכתבתי אותה XD)
שכחתי לכתוב את זה בשני הפרקים הקודמים, אבל אני חייבת להגיד שראיתי סרט ממש דומה לסיפור לא מזמן. רק שבמקום ספורט, חוכמה וכ'ו היו ארבעה בתים עם שמות קצת מורים כמו "קאפה" ו"דלתא." זה עבד בדיוק על אותו קונספט של בחינות ואז בחירת בתים. יש מצב שלקחת מהסרט השראה?
ודרך אגב, הפרק השני גדל לאורך של עשרים וחמש דקות. ~מפחיד~
מחכה להמשך!
קטניס אוורדין, סוף.

16/10/2015 18:04

    עכשיו נזכרתי איך קראו לסרט! "מלחמת אחוות." (לא יודעת למה זה היה כזה חשוב לי לכתוב את זה PX)
    קטניס אוורדין, סוף.

    16/10/2015 19:08

    גם אני ראיתי את הסרט הזה, אבל לא את כולו. קוראים לו "מלחמת בנות הקולג'" אם אני לא טועה, לא "מלחמת אחוות". וזה באמת טיפה דומה.

    16/10/2015 22:21

    לא.
    לא מכיר את הסרט…
    אם את שואלת, ההשראה לסיפור באה לי מהארי פוטר ו39 רמזים.
    תודה רבה!!!

    17/10/2015 19:01

אני דרך האפליקציה אז סלח לי. פרק נחמד, יש שיפור מהפרק השני בעניין התיאורים. אני מתחיל לחבב את סקוט. ^^ תמשיך

17/10/2015 09:53

לא רוצה לנצ

17/10/2015 21:04

לא רוצה להלחיץ אבל אני מחכה לנפש חיה ~סלח לי אני דרך אפליקציה

17/10/2015 21:05

כן! כן!
אני גם כבר מחכה להעלות את הפרק הבא של פרק חיה!
למה, אתה שואל? כי זה הולך להיות הפרק הראשון שכתבתי שאני מוסיף לו מוזיקה…
מקווה שזה יצליח לי(תחזיקו אצבעות, השיר כל כך מגניב!)

17/10/2015 21:33

קצר, אבל יפה :)
תמשיך (אין לי עוד מה להוסיף אחרי שאמרו הכל)

17/10/2015 23:43

כתבתי לך תגובה בקטע של נפש חיה ^^

18/10/2015 06:24

הכתיבה ממש מדהימה. למה יש לי הרגשה שקיי וסקוט צריכים להיות ביחד? הם נראים כל כך מתאימים. אני אוהבת זוגות שבהתחלה היו אויבים ואחר כך התחברוXD

31/10/2015 17:53

יש לי עדיין הזדמנות להירשם?

31/10/2015 17:54

מדהימה? – מסמיק –
גם קטניס חשבה ככה, אבל לי זה נראה צפוי מדי ומוזר(מדי?).
כן. אני צריך מנהיג של אחד הבתים.(אבל לא של בית הרפואה, ולא של בית הטכנולוגיה ולא של בית הספורט, לא של בית ההנהגה, לא של בית החכמה)
אם את יכולה, עדיף שזאת תהיה המנהיגה של בית המוזיקה והמחול. ואם את אכן כותבת אותה, אז שתהיה "מלכת הכיתה", מפונקת וביצ'ית.
אם לא, תעשי את המנהיג/ה של בית האומנות. תודה!

31/10/2015 20:10

אני אהיה המנהיגה של האומנות, כי אני לא ממש מתחברת לצד המפונק (כלומר לכתוב לכתוב את האופי שלהם וכו'). סליחה מראש, זה בסדר שאני אכתוב את האופי בערב? יש לי מבחן חשוב שאני צריכה להתכונן עליו.

02/11/2015 16:54

אוקיי…
תכתבי לי את הדמות בהרשמה בבקשה, ככה גם תראי את הקריטריונים לכתיבת הדמות…
אין בעיה, ערב זה מעולה!

02/11/2015 17:07

לא יצא לי בערב, אני מצטערת… שלחתי לך עכשיו, אני צריכה להוסיף עוד משהו או שהכול בסדר?

03/11/2015 16:57

מתי עולה עוד פרק?

06/11/2015 18:20

כרגע יש לי פרק אחד מוכן.
אני אסיים את הפרק שאחריו, ואז אעלה.

07/11/2015 20:35

    אבל… אבל זה לא פייר! תעלה אותו עכשיו!
    קטניס אוורדין, סוף.

    07/11/2015 20:38

    בבקשה, בלאק!!
    אגב, מה עם שאר הסיפורים שלך!
    נ.ב. אני מעלה שיר עכשיו יאיי^^

    07/11/2015 20:41

    היי אין לכם מושג כמה זה עדיף לסיים שני פרקים ואז להעלות מאשר לסיים אחד ולהעלות :ם כי לכו תדעו אם פתאום יגיע איזה מחסום כתיבה נחמד >.<

    07/11/2015 20:56

מילא אם אמורה או יוטה היו אומרים לי להעלות, אבל קטניס ותס?
קטניס את מחלקת את הפרקים שלך לחלקים ואז מעלה אותם רק פעם בשלושה ימים, והפסקת את הפרקים של התליון ותס, אין לי מושג אם את בכלל ממשיכה את צבע הדעת.
פייר?
כשהפרק שאחריו יהיה מוכן אני אעלה.
אמורה תודה על התמיכה ^^
תס, נפש חיה, אותו דבר כמו בית ספר לחיים.
כוחות הטבע, אני כותב את הסוף. כשכל הסיפור יהיה מוכן אני אעלה.

07/11/2015 21:33

    אווץ'
    אני מעלה פרקים בחלקים רק אחרי שאני גומרת את שני החלקים לגמרי, סתם שתדע. אני מעלה אותם בחלקים כי אני יודעת שיש הרבה באתר שלא ממש יהנו לקרוא חצי שעה (בסדר, עשרים ותשע דקות!) רצוף.
    לא פייר!
    טוב, בוא נעסה עסקה (אני מרגישה כמו ראמפל ^^) – אם אני אסיים את הפרק של התליון עד מחר בשעה תשע אני אעלה אותו ואתה תעלה את הפרק שלך.
    פייר?
    קטניס אוורדין, סוף.

    07/11/2015 21:38

    בכיף. תמיד.
    איך תסיימו עד מחר בשעה תשע אם יש בית ספר? 0-0 או שיש חופש ואני לא מודעת לזה?
    נו קטניס פרקים בחלקים זה כמו פרקים קצרים U^U

    07/11/2015 21:40

    תשע בערב, אמורה…
    פרקים קצרים באורך של רבע שעה?
    קטניס אוורדין, סוף.

    07/11/2015 21:43

    אהההה XDDDD
    אוף די זאת השעה |לאזהלא|

    07/11/2015 21:57

אני לא עושה עסקאות(-הריסתהרגעשלראמפל-) מי ששם לב אפשר לקרוא את זה גם הריסת הר געש לראמפל – וזה ממש לא מה שהתכוונתי.
בכל מקרה אם אני אספיק אני אעלה היום, ולא, מחר.

07/11/2015 21:46

    כן, בטעות קראתי את זה הריסת הר געש, ואז נפל לי האסימון XD
    אני עדיין מרגישה כמו ראמפל, גם לו היו עסקאות שלא הסכימו להן (למרות שני ממש ציפיתי שתגיד כן.)
    להיום יש עדיפות U^U (הסמיילי הזה נראה חסר סבלנות, לא? לי ולאמורה היו כמה שיחות עליו.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    07/11/2015 21:51

    רק שאצלו אם לא הסכימו הוא גרם להם להסכים *~* קטניס את גרועה בתור ראפמל

    07/11/2015 21:59

    אני לא יכולה להרוג את בלאק וירטואלית, אמורה -,-
    קטניס אוורדין, סוף.

    07/11/2015 22:03

    את צריכה לחשוב יצירתי

    07/11/2015 22:07

    אז להרוג את בלאק וירטאלית (?)
    קטניס אוורדין, סוף.

    07/11/2015 22:09

    אפשרי. אפשרי. אבל בואי נחשוב על משהו יותר ריאלי.

    07/11/2015 22:17

וקטניס, אני מסכים לעסקה בתנאי ש –
תעלי עד מחר בתשע גם את הפרק של התליון וגם את הפרק(או החצי פרק) של אברמור.
פייר?

07/11/2015 21:50

    יש לך יותר מדי דרישות, בלאק.
    לא פייר.
    מה גם, שכבר לרשמת שתפרסם את הפרק היום או מחר, אז…
    קטניס אוורדין, סוף.

    07/11/2015 21:52

    באמת קטניס, אני היום כתבתי פרק פלוס למבוך האשליות (פלוס כי עדיין לא סיימתי את השני ~ אם אסיים אותו היום יהיו לי שמונה פרקים מוכנים DDD: איזה כיף זה להצליח לכתוב מלא ואז אין לחץ *.*)

    07/11/2015 22:01

    אני אגיד לך מה שאמרתי ליוטה:
    לא כולם מכונות כתיבה כמוך.
    קטניס אוורדין, סוף.

    07/11/2015 22:05

    מו-חע-חע

    07/11/2015 22:06

    -,-
    זה באמת מעורר קנאה.
    קטניס אוורדין, סוף.

    07/11/2015 22:10

    חע-חע.

    07/11/2015 22:18

קטניס, אני רק אגיד לך, שבפרק הקרוב, סטייסי יוצאת אכזרית, אבל ממש אכזרית(יכול להיות שהגזמתי יותר מדי ושהלכתי רחוק מדי, אבל ממש רחוק, שזה גורם לי לשנוא את סטייסי ולבכות ולרחם על אליסון) וגם קיי מופיעה(זה הרמז היחיד שאני אתן לך למה שהלך שם, שיכול להיות שגם עם זה הלכתי רחוק), והיא כל כך מגניבה!!!

07/11/2015 22:25

    וב'פרק הקרוב' אתה מתכוון לפרק הגמור או זה שאתה כותב עכשיו?
    סטייסי נכתבה כאכזרית, כל דבר שיציג אותה אחרת יהיה לא מקצועי מצידך. קיי תמיד מגניבה!
    בלאק, רק תגיד לי: הן הולכות לריב? כי אני רוצה דם! (תתמודדו עם החינניות השופעת שלי, אנשים.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    07/11/2015 22:31

אוף אני לא יודע מה לעשות!
האכזריות הזאת עוברת את הגבול, אבל היא נחוצה בשביל להדגיש את האכזריות של סטייסי ובשביל הקטע עם קיי!
עזרה, מישהו?
אני אובד עצות!

07/11/2015 22:29

    אממ… אתה יכול לפרסם פה בתגובה את הקטע ואני יכולה לעזור.
    ~ניסיוןמעפןלקבלהצצהלפרק~
    קטניס אוורדין, סוף.

    07/11/2015 22:32

לפרק הגמור.
קטניס, אלה רמות קיצוניות של אכזריות.
אני לא מגלה שום דבר.(טוב נו, אני חייב – יש דם^^ התרגשות!)

07/11/2015 22:33

אני אשאל שאלה אחרת –
מה לפי דעתך הרמה הכי קיצונית של התעללות ואכזריות?

07/11/2015 22:34

    בקטע שאתה הורג את הדמות הכי טובה בצורה ממש מעפנה (כמו שבוואנס הרגו את קרואלה! או שהעלימו את אורסולה אחרי ארבע פרקים בלבד! מה קרה?? חשבתי שהן מלכות הרוע!)

    07/11/2015 22:46

נו כבר קטניס!
איפה את???

07/11/2015 22:39

    חחחח גם אני הייתי ממש אכזרית בפרקים האחרונים שכתבתי בלאק XD
    ממש לא היה לי נעים האכזריות שיצאה ממני (וממש ניסיתי לכתוב את ג'ולס הכי מטורף שיכולתי, זה היה קשה, למרות שאני יודעת לכתוב דמויות מטורפות).
    בקיצור, תתכוננו לאכזריות.

    07/11/2015 22:45

מה עשית לאליסון הקטנה שלי?! היא כה מאמי!!
האמת, בלאק, אני כן ממשיכה את צבע הדעת, למרות שבתכלס לא יצא לי ממש לכתוב משהו. יש לי תכניות לעוד כמה פרקים ואני מעדיפה לכתוב היום הכל מסודר.
לא היה לי ממש זמן כי סוף סוף מצאנו שם לטרילוגיית-פרוייקט אחר! (והייתי מרוכזת בו) ווהו!!~

07/11/2015 22:45

אף אחד לא עזר לי!
איפה קטניס שצריך אותה?????

07/11/2015 22:48

    אתה אומר שיש פעמים שלא צריכים אותי? תמיד חייב מוח קרימינלי בסביבה, בלאק!
    קטניס אוורדין, סוף.

    07/11/2015 22:50

כשאתה אומר 'יש דם' אתה מתכוון לדם אמיתי או סתם מכות? (דם! דם! דם!)
החינניות שלי רק מתגברת, שמתם לב? ^^
הרמה הכי קיצונית של התעללות ואכזריות היא עשיית שיעורי בית המתמטיקה תוך כדי ריצת אלפיים בשיעור ספורט (הו, האימה!)
ברצינות, אין לי מושג איך חשבתי על דבר כה מרושע.
תס, להמשיך את צבע הדעת בדחיפות!
קטניס אוורדין, סוף.

07/11/2015 22:48

    :םםםםםםם
    זה באמת דבר ממש מרושע!
    אבל לא כמו המוות של קרואלה.. באמת, החלק השני של העונה הרביעית היה ממש מעפן..

    07/11/2015 22:51

    אל תשכחי את סגירת אנשים בחדר מול חינוכית!

    07/11/2015 23:00

בעצם, אם מישהי יכולה לעזור לי פה זאת פומה.
היא אלופה בכל מה שקשור בסדיסטיות בסיפור.
הבעיה היחידה היא שזה לא ממש סדיסטיות, זה סדיסטיות מהסוג ההתעללויות שיש בבית ספר, ובשביל זה אני צריך את קטניס!!!

07/11/2015 22:50

    אהמ, אהמ, בלאק.
    תראה מה היא הרמה הכי קיצונית של סדיסטיות בתגובה למעלה.
    קטניס אוורדין, סוף.

    07/11/2015 22:51

מה הכוונה בדם אמיתי? ^^
מישהו מתכוון לעזור לי, אבל באמת?
קטניס זה אכזרי מדי!

07/11/2015 22:51

    אה אז למה לא אמרת? *-*
    אתה יודע על כמה סדיסטיות של בית ספר אני מסוגלת לחשוב?

    07/11/2015 22:52

    הכוונה בדם אמתי היא דם שנוזל מאיברים, בלאק. ממש דם.
    לא עזרתי באמת? אבל- אבל- אבל זאת סדיסטיות לשמה! (יותר סדיסטי מזה אפילו פומה לא תמצא.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    07/11/2015 22:53

אני מודיע הודעה –
עד שמישהו לא עונה לי תשובה נורמאלית – אתם – לא – תקבלו – פרק -!
וככה נראית סדיסטיות!

07/11/2015 22:52

    :םםםםםםםםםםםםםם
    אם אתה לא מעלה פרק אני לא אעלה פרק U.U
    וזה סדיסטיות! כי אלה שני סיפורים! ויש את הפרקים מוכנים!

    07/11/2015 22:53

    במה אתה רוצה שנעזור עוד, בלאק? שאלת – עניתי.
    קטניס אוורדין, סוף.

    07/11/2015 22:54

טוב נו –
עשיית שיעורי בית במתמטיקה תוך כדי ריצת אלפיים זה באמת יותר סדיסטי מקשירת אנשים בחבלים בוערים והריגת פיות. אין להתווכח.
אז כן, יש דם אמיתי.

07/11/2015 22:54

    היי, אני רואה מחשבות פליליות. בסדיסטיות אני ספץ.

    07/11/2015 22:57

אני גם טובה בסדיסטיות! ~יוזהנשמעכלכךלאבסדר~ אני פה לעזור!
אגב, קטניס, תעני לי במייל! בא לי לעזור ולקבל ספויילריםXD

07/11/2015 22:54

    שלחת לי הודעה? מתי? אני לא רואה את זה עכשיו… הו, שיט, זה בטח בקטגורית 'ספאם', לשם כל ההודעות שבאות מהאתר מגיעות.
    קטניס אוורדין, סוף.

    07/11/2015 22:57

    חח יופי קטניסXDD

    07/11/2015 23:00

לתת לי סדיסטיות מהסוג שביקשתי.
אמורה, לא הייתי ברור מספיק?
התכוונתי לכל שלושת הסיפורים שלי – כשבכולם יש לי לפחות פרק אחד מוכן.
מי סדיסטי עכשיו??? -סמיילישטןסגולצוחקעםצלמאייםמעליו-

07/11/2015 22:56

    עדיין אני, כי אתה עדיין לא בשלב המותח *-* טוב, לפחות לא ב"בית ספר לחיים".

    07/11/2015 22:58

מתמטיקה וריצת אלפיים ביחד?! האימה~

07/11/2015 22:56

אבל סדיסטיות באיזה הקשר? :ם

07/11/2015 22:58

חח בלאק איזה סוג של סדיסטיות? אני כבר לא עוקבת

07/11/2015 23:01

    גם אני לא! בלאק, תנסח לרגע תגובה נורמאלית עם מה שאתה רוצה שנעזור בו כדי לקבל פרק.
    קטניס אוורדין, סוף.

    07/11/2015 23:02

נכון יש את ההתעללויות שקורות בבית ספר לפעמים?
ש"מלכת הכיתה" עושה לילדים שנמוכים בסולם החברתי.(אני ממציא מושגים עכשיו?)
אז כאלה.
מה הרמה הכי קיצונית של התעללויות סדיסטיות כאלה?

07/11/2015 23:12

    לכלוא אותם בשירותים. לשים להם חומר משלשל במשקה. לצלם סרטון מביך ולשלוח לכולם. להפיץ שמועה מגעילה. לעשות חרם. להביך בפומבי.

    07/11/2015 23:14

    ברמה של דם וכאלה?

    07/11/2015 23:14

    הממ… תשמע, הפעם האחרונה שהייתי עדה לדבר כזה הייתה בכיתה ג'. אני חושבת שהרמה הכי קיצונית היא קצת מכות ומשיכות בשיער. כמובן שגם כל מני התעללויות והפצות שמועות ברשתות חברתיות יכול להכלל. (סך הכל מלכת הכיתה וחבורתה, בכל זאת. לא רוצחות שכירות.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    07/11/2015 23:15

בבקשה תענו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

07/11/2015 23:14

אני חושבת שברמה של סיפור שגורם לקורא באמת להרגיש רע עניין של בריונות במילים (כן הבנתי שאתה רוצה להתעלל באליסון שלי. וואי אולי היא תהפוך לבולימית בגלל זה!? זה גאוני.)
אני הייתי ממש מרגישה רע כקוראת שהדמות מותקפת פיזית, שמקיפים אותה, צורחים עליה דברים עד שמפילים אותה לקרקע, ובועטים בה – אם אתה רוצה דם, עד שהיא ממש נפצעת קשה \ לדמויות מיוחד – תקיא דם. ואז יש את הרעה הזאת שמביטה בה במבט קר ומסופק, שאומרת לה: "נתראה בשיעור אלגברה."

07/11/2015 23:17

    הקאת דם?
    תס, ברוכה הבאה למועדון הסדיסטיות!
    קטניס אוורדין, סוף.

    07/11/2015 23:19

אז אני לא בטוח עם הגזמתי…
כי זה כן הייתה הבכה בפומבי ולא הבתי אם זה הגבול שאסור לחצות או שזה הגבול שאסור בכלל להגיע אליו.

07/11/2015 23:24

אז כנראה שהגזמתי… U^U

07/11/2015 23:25

אוקיי החלטתי.
תודה לעוזרים!
ותס – הבולימיה זה לא רעיון טוב. סורי…

07/11/2015 23:49

כן.
אני פשוט רוצה לעבור על הפרק ולראות אם אני יכול להוסיף קצת יותר תיאורים…

08/11/2015 16:58

חח בלאק סיימת? אנחנו מחכים~

08/11/2015 17:13
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך