תאמינו או לא, זה אחד הפרקים שיותר נהניתי לכתוב. ועל כן אני מקדיש את הפרק, לכותבות האחווה המדהימות, אמורה, תס - שכתבה את הדמות החמודה והמסכנה אליסון וקטניס - שכתבה את קיי הסופר מגניבה ואת סטייסי, שבלעדיה לא היה את הפרק הזה. המון המון תודה!!! כל ביקורת, הערה, הארה או פשוט תגובה יתקבלו בברכה! מקווה שתהנו!!! אם מעט הגזמתי, ידעו אותי, רק קחו בחשבון שזה אחרי קיצוץ של קטע יותר מוגזם.

בית ספר לחיים – פרק 4 – "דם." מוקדש ל – ברציתי להוסיף…

08/11/2015 843 צפיות 24 תגובות
תאמינו או לא, זה אחד הפרקים שיותר נהניתי לכתוב. ועל כן אני מקדיש את הפרק, לכותבות האחווה המדהימות, אמורה, תס - שכתבה את הדמות החמודה והמסכנה אליסון וקטניס - שכתבה את קיי הסופר מגניבה ואת סטייסי, שבלעדיה לא היה את הפרק הזה. המון המון תודה!!! כל ביקורת, הערה, הארה או פשוט תגובה יתקבלו בברכה! מקווה שתהנו!!! אם מעט הגזמתי, ידעו אותי, רק קחו בחשבון שזה אחרי קיצוץ של קטע יותר מוגזם.

"אתגר," אמר לוק לליאו כשהוא הוא שוכב על הספה האדומה וידיו משמשים לראשו משענת, "היא משימה כלשהי שהפנימייה נותנת לכל הבתים השונים. המשימה מורכבת מכמה חלקים, שמותאמים לתכונות הבולטות של הבתים השונים. אבל המשימה הראשונה, היא בדרך כלל משימה כללית שלא נוגעת באופן ספציפי לבתים."
"יש מנצחים?" שאל ליאו בסקרנות גלויה.
"ברור." אמר לוק בחיוך והחל לתופף עם רגליו על הספה, "בינתיים, לבית הספורט יש את הניקוד הכי גבוה."
"ניקוד?" ליאו כיווץ את פניו בבלבול והתקרב מעט ללוק, "חשבתי שדיברנו על ניצחון."
"אחרי שהאתגר נגמר, מדרגים את הבתים לפי ההצלחה שלהם. הבית עם הכי הרבה נקודות הוא הבית המנצח והוא מקבל את הפרסים הכי שווים. כל ניצחון מזכה אותך בשש עשרה נקודות. בסוף השנה סופרים את כל הנקודות שכל בית קיבל ואז הבית המנצח מקבל פרס שווה באמת."
"אני חושב שהבנתי." אמר ליאו והתיישב ליד לוק על הספה האדומה, "מי ניצח בשנה שעברה?"
"אנחנו." ענה לוק בגאווה ועבר למצב ישיבה. כשמדברים על ניצחון בבית ההנהגה, זה כמו לדבר על ניתוחים מורכבים בבית הרפואה, כולם ממהרים לגלות עניין. "וגם בשנה שלפניה."
"מגניב!" אמר ליאו בהתלהבות, "מתי מתחילים?"
"עוד עשר דקות," אמר לוק בציפייה והשבבים הירקרקים בעיניו הכחולות נצצו, "ועוד משהו אחד, אפשר גם לכרות בריתות עם בתים אחרים."
"יש העדפות?"
"אנחנו כמעט תמיד בברית עם בית המשחק ובית הטכנולוגיה, אבל כבר יצא שבחרנו בתים אחרים."
"בלי לזלזל," אמר ליאו והעביר יד בשיערו השחור עם הפסים האדומים, "למה דווקא בית המשחק?"
"חכה ותראה." אמר לוק בחיוך רחב שחשף שיניים צחורות.

בלה בחנה את האזור בו עמדה. זה היה יער ירוק ושופע חיים, שבלה לא ראתה את סופו.
היא ניסתה לחשוב מה יהיה האתגר אך, קולה של אלן קטע אותה.
"בתים ותלמידים יקרים, ברוך הבא לאתגר הראשון שלכם השנה!"
מחיאות כפיים סוערות נשמעו ואלן ניסתה להתגבר עליהם בקולה.
"האתגר הראשון השנה הוא די פשוט." היא אמרה וכולם השתתקו והאזינו, "אתם משחקים תפוס את הדגל. תתחלקו לשתי קבוצות של ארבעה בתים ונתחיל."
המולה גדולה התחילה כשהבתים חשבו על בעלי הברית שלהם, אבל ההחלטה נעשתה די מהר.
"אז," אמרה אלן בעניין כשראתה את הסתדרות הבתים, "בתי ההנהגה, המשחק, הטכנולוגיה והספורט – אתם קבוצה אחת."
היא בלעה רוק והמשיכה, "בתי המוזיקה והמחול, החכמה, הרפואה והאומנות – קבוצה שנייה."
"חוקים?" נשמע קול הססני וחלש ממקום כלשהו בקהל.
"כל קבוצה צריכה להחביא את הדגל שלה ולשים סביבו מקסימום ארבעה שומרים. המטרה היא לקחת את דגל היריב, ולחצות איתו את הקו המפריד בין שני החצאים." היא הצביעה על הקו הארוך שחצה את היער לשניים. "מי שייתפס בחצי של היריב, מחוץ למשחק. אסור להטיל מום, אבל חוץ מזה מותר הכל. בהצלחה!"
היא סיימה את דבריה ואז היא הלכה הצידה כדי לדבר עם אחד המורים האחרים.
ההחלטה נעשתה מהר מדי ובלה לא הצליחה לשמוע הכל. אבל היא כן הצליחה להבין שבית האומנות אחראי על ההגנה, בית המוזיקה והמחול על ההתקפה, ובתי הרפואה והחכמה, הבית שלה, משמשים גם כהגנה וגם כהתקפה.
"הבית שלי, אחריי." היא שמעה קול קורא לידה, לפי קבוצת הנערים והנערות שהלכה לאחר מכן, היא הסיקה שזהו בית המוזיקה והמחול.
היא ראתה נערה בעלת שיער חלק בצבע חום בהיר, עם גוונים טבעיים של בלונד, גוף רזה ואתלטי, עור די בהיר, ועיניים שגם מהמרחק בין שתיהן, בלה יכלה לראות את הניצוץ הירוק שקרן מהם, והפנט אותה.
סביבה הלכו חבורה של נערות אחרות, כמו עדר.
היא שמה לב לאליסון, הולכת שפופה כשגבה קמור מעט, ואז היא הבחינה ברגל של הנערה בעלת העיניים הירוקות המהפנטות, מושטת בכוונה ברורה להכשיל.
דבר אחד היה ברור, אליסון לא ראתה. לפני שבלה הספיקה לצעוק צעקת אזהרה כלשהי, אליסון נתקעה ברגל ונפלה כשהיא צועקת בהפתעה, היישר אל תוך שלולית בוץ, עלים ושברי ענפים. כמה גיחוכים נשמעו, והרבה צחקו בכל רם.
אליסון ניסתה לקום, בעזרת ידיה, אך הנערה בעלת העיניים הירוקות לא סיימה.
היא שמה את רגלה על גבה של אליסון, מקרבת אותה לבוץ ומונעת ממנה לקום.
הגיחוכים גברו, ואליהם נוספו כמה קריאות משפילות ומגעילות.
יותר ויותר נערים התאספו, ויצרו מעין טבעת סביב המאורע.
אם בלה חשבה שזה השיא, היא טעתה. הנערה תפסה בשיערה של אליסון ומשכה אותו, ובכך בעצם הרימה את ראשה של אליסון מהבוץ.
היא הניחה את הרגל השנייה שלה, שעליה היה מגף ארוך וחום מתחת לראשה ואמרה בחיוך זדוני, "תנשקי לי את הרגל, רפש."
אליסון ירקה על המגף, כשמבט של שנאה יוקדת על פניה.
הנערה האכזרית, העלתה על פניה ארשת כועסת ועזבה את שערותיה של אליסון, מה שגרם לראשה להיחבט שוב בבוץ.
"בפעם הבאה – " היא התחילה להגיד אך נקטעה כשקיי צצה, כאילו משום מקום ונתנה לה אגרוף, היישר באף.
דם זלג מאפה, אך החיוך הזדוני על פניה נשמר. היא צקצקה מעט בלשונה, כאילו שהיא מוכיחה אותה על טעות ואמרה, "לא יפה. בנים לא מרביצים לבנות."
היה ניתן לראות, שקיי משתמשת בכל כח הרצון שלה כדי למנוע מעצמה להתנפל עליה.
ליאו ניצל את ההפוגה, ניגש אל אליסון ועזר לה לקום.
היא חייכה אליו בהכרת תודה אמיתית.
היא באה להגיד משהו, אך פניה התעוותו. גם אם ליאו קלט מה הולך לקרות, לא היה לו זמן להגיב. בשניות ספורות, שכאילו עברו בהילוך איטי, היא הקיאה על הבגדים שלו, איבדה שיווי משקל והתעלפה.
בלה הסתכלה על ליאו, על הבגדים שלו, בהבעת גועל והפתעה מסוימת.
אבל אז היא הסתכלה על הקיא וקלטה, זה לא היה קיא. זה היה –
"דם!" היא שמעה צעקה ולאחר מכן אחת הנערות, שבלה זיהתה כג'ו, מנהיגת בית הרפואה רצה לאליסון ורכנה לעזור לה. שיערה השחור רקד סביבה כשהיא רצה וגם אם היא הרגישה משהו באותם רגעים, עיניה הכחולות הקרות לא הסגירו דבר.
"זה דם." בלה וליאו מלמלו בהבנה.
"כולכם," אלן צצה כאילו משום מקום בפנים חמורות סבר והצביעה על טבעת הנערים שעמדו קרוב ביותר לאליסון, "למשרד המנהל. עכשיו!"
לקח לבלה כמה שניות להבין, שהיא התכוונה גם אליה.


תגובות (24)

גאד, בלאק, ראיתי את הפרק החדש שיוטה העלה ואת של ליאנה בעמור הראשי ולא ידעתי למה להיכנס. בסוף בחרתי בפרק שלך (זה לא פייר שמעמידים אותי בסיטואציה הזאת!)
ועכשיו אני אתחיל לקרוא.
קטניס אוורדין, סוף.

08/11/2015 20:59

אני מבוקש!!! ובחרת בי קודם!!!
הידד לי!!!

08/11/2015 20:59

הייי הגיע הזמן שיהיה פרק חדש :>
כתיבה טובה כרגיל, פרק ארוך זה טוב :>>
מפתיע קצת שבית המשחק משתף פעולה עם בית ההנהגה אבל מנחש שאין לו ברירה *_*
תמשיך!!

08/11/2015 20:59

היי האווטאר!!!
לא שמעתי ממך המון זמן!
אני עדיין כועס עליך לגבי באר המשאלות!
יש סיבה למה הם משתפים פעולה… תבין אח"כ… (רמז – עניינים אישיים)
תודה רבה!

08/11/2015 21:02

לעזאזל, מה אני שומעת לכל הרוחות?!?! ~טמטוםאישי~
קטע, בדיוק כשהגעתי לקטע עם הדם התחיל שיר שקוראים לו "דם" בפלייליסט שאני שומעת עכשיו *~*
וואו, כמה שאני שונאת עכשיו את סטייסי U^U
בבקשה תגיד לי שלא הרגת את אליסון, דווקא אהבתי אותה.
ליאו כזה אצילי ^^
ומה עם מיקל? וכריסטין? בעצם מיקל יותר חשוב ^~^
גם אני לא הבנתי מה הקשר בין בית המשחק וההנהגה, אבל יש לי כמה השערות…
תמשיך!!! וגם את נפש חיה! ואת כוחות הטבע!

08/11/2015 21:10

    לאיזה מן שיר קוראים דם(/blood)?
    כולם שונאים את סטייסי.
    אני אפילו לא אנסה למתוח אותך – היא לא תמות. לפחות לא עכשיו.(מוחעחעחע)
    מיקל וכריסטין… בפרק הבא. אתם חושבים שבלה היא היחידה בטבעת הפנימית?
    אשמח לשמוע השערות. בניגוד למישהי פה, בלי להזכיר שמות(אהמ אמורה אהמ) אני גם מוכן להגיד שזה נכון אם וכשההשערה שלך נכונה.
    נפש חיה – יש לי פרק אחד מוכן, אני רוצה לכתוב את הפרק הבא אחריו ואז אני אעלה.
    כוחות הטבע – כבר אמרתי שזה בסוף – אבל אני לא אעלה עד שיהיה לי את הכל.
    ומכיוון שיש לי עכשיו תקופה די לחוצה אני לא יודע מתי אני אעלה את זה.
    תודה רבה!!!!

    08/11/2015 21:51

ברגע שקראתי את המילים "תפוס את הדגל" הייתי כזה "פרסי ג'קסון! אהעהעהעהע!" ואז גם כשרשמת שאסור להטיל מום, בכלל היה לי רגע של התפנגירלות.
אליסון המסכנה! אני ממש מרחמת עליה.
בסוף לקחת את הרעיון של הקאת הדם? אתם כל כך סדיסטיים!
אני חושבת שסטייסי באמת יצאה קצת מוגזמת (ושלא תטעו, אין לי שום דבר נגד דמויות אלימות, זה פשוט היה קת מוגזם.)
אה, כן, ובקטע של "נשקי לי את הנעליים" ראמפל ישר קפץ לי לראש.
אז בלה מסתבכת? יאי ^^ (זה יכול להיות מעניין.)
מחכה להמשך!
קטניס אוורדין, סוף.

08/11/2015 21:13

    מאיפה את חושבת לקחתי את הרעיון???
    סטייסי בכללי אכזרית מאוד.
    לא לקחתי השראה מראמפל, אבל עכשיו כשחושבים על זה…
    לא רק בלה…
    תודה רבה!!!

    08/11/2015 21:53

אני עצבני כל כך
קראתי את הפרק, התכוונתי להגיב לך על הפרק וברגע שלחצתי שלח
בום
נפל האינטרנט, הצלחתי לסדר אותו אחרי כמה זמן והנה אני עצבני ומרוגז אך מגיב לך ^^
המשחק הזכיר לי את פרסי ג'קסון! (טוב, את הסרט. הרי לא קראתי את הספר) ~כןכן, אני יודע, חור בהשכלה.
מסכנה אליסון!
פרק ממש טוב, תיאורים יפים :)
מצפה להמשך
וגם לנפש חיה אחמ מחכה כבר הרבה זמן אחמ !!

08/11/2015 21:36

    קרה לי בדיוק אותו דבר היום!!!
    בהחלט חור בהשכלה. רוץ מהר לקרוא!
    תודה רבה!!!
    נפש חיה, תראה בתגובה לפומה…
    תודה רבה!!!

    08/11/2015 21:54

ייאיי~~
סטייסי הזאת (ככה קוראים לה, מסתבר) ממש מגעילה :ם לא אוהבת אותה :ם והתפלאתי איך שקיי הייתה האדם הנורמלי היחידי שבאמת עשה משהו בנוגע לזה כשהשאר צחקו (לפחות שיהיה בהלם או משהו, אבל לצחוק על דבר כזה? 0-0 זה כואב 0-0)
ואיפה ספנסר?? הוא בקושי הופיע ;.; הוא כזה מסכן ;.;
והקאת הדם אכן היה די סדיסטי ~0~

08/11/2015 21:42

מישהו אוהב אותה?
סטייסי היא כמו רודנית. אז אף אחד לא רצה להסתבך איתה.
קיי, לא שמה עליה וחוץ מזה הם כבר ככה מסוכסכות…
ולגבי הצחוק – שוב עניין הרודנית…
ספנסר, בפרק הבא.
ספנסר מסכן??? ברצינות???
בתור צופה האנטומיה של גריי, אני יכול לומר לכם שהקאת דם לא חייבת לקרות מדברים מסוכנים כל כך. מה קרה לאליסון? תראו בפרק הבא..
תודה רבה!!!

08/11/2015 21:59

    האנטומיה של גריי היא לא ממש מקור אמין. חברות שלי שלמדו מדעי הרפואה אומרות שלפעמים הם אומרים דברים שבכלל לא קשורים. (טלוויזיה, שום דבר לא הגיוני במאה אחוז. רק אומרת.)
    ספנסר מסכן בהילה שלו, אבל בתכל'ס אף אחד לא רוצה להתעסק איתו *-*

    08/11/2015 22:05

תאמיני לי שכן.
יוצרי הסדרה והבמאים מתייעצים עם רופאים לאורך הסדרה וחוץ מזה – כל מקרה רפואי בסדרה, הוא מקרה שקרה באמת.

08/11/2015 22:09

    זה עדיין לא אומר שמה שהם אומרים הוא בהכרח מדויק *-*
    בגלל זה אני מעדיפה פנטזיה. אף אחד לא מתעסק בדקויות, כי אין.

    08/11/2015 22:21

אתה בטוח שאתה רוצה לשמוע *ממני* השערות?

08/11/2015 22:13

יותר מאשמח.

08/11/2015 22:15

אני גם בד"כ מעדיף פנטזיה אבל האנטומיה זה כל כך מגניב!!!
מעניין אם יש פה באתר עוד כמה שצופים באנטומיה…

08/11/2015 22:24

אוו אתה כזה חמוד~ גירל פאוור! (חח בתכלס מוקדש לכולם חוץ מיוטה)
אליסון המסכנה שלי… בסוף הקשבת לכל מה שהצעתי לך… אני כזאת פסיכיתXP
תמשיך!!

08/11/2015 22:30

תס, ככה את שוכחת את פומה???

08/11/2015 22:48

ותודה רבה!!!

08/11/2015 22:48

אה.. קראתי את הרציתי להוסיף, אבל ה"מוקדש לכותבות של האחווה" כנראה בלבל אותיXD
סליחה, פומה!

08/11/2015 23:23

אני בדיוק באמצע הקריאה, אבל היה חשוב לי להגיד שזה דומה לפרסי ג'קסוןXD תפוס את הדגל וכריתת ברית עם בתים אחרים…

13/11/2015 19:25

מתי עולה עוד פרק?

03/12/2015 22:19
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך