מקווה שאהבתם אני לא יודעת למה אבל הסיפור לא עלה לי בהתחלה

תגיבו ותומרו את דעתכם
חלק מהדמויות שרשמתם מופיעות כבר עכשיו ואלה שלא יופיעו בהמשך

בית ספר למרגלים פרק 1

20/12/2013 901 צפיות 9 תגובות
מקווה שאהבתם אני לא יודעת למה אבל הסיפור לא עלה לי בהתחלה

תגיבו ותומרו את דעתכם
חלק מהדמויות שרשמתם מופיעות כבר עכשיו ואלה שלא יופיעו בהמשך

יצאתי מהלימוזינה בשמלה אדומה כשרון מחזיק את ידי הלכנו ביחד לתוך אחוזה שבה תתקיים ערב ההתרמה המזויף .
"אני פוחדת שנפשל אם נפשל כולם ירדו עלינו"אמרתי בפחד.
"אנחנו לא נפשל תסמכי עלי וגם שאר הקבוצה שלנו בפנים את לא צריכה לפחד "אמר לי רון וחייך ,החיוך שלו תמיד מרגיע אותי.
—————-
"סוף סוף הגעתם" אמרה קייט ונראתה לחוצה.
"העיקר שהגענו, נו זיהיתם את המטרה" אמרתי לקייט.
"כן לינוי " אמרה והוסיפה "את רואה את האיש השמנמן שם ".
"זה שיש שתי שומרים לידו " שאלתי ועניתי לעצמי "אי אפשר לפספס אותו" .
"אז זה הוא עכשיו אני ורון נעסיק את השומרים שלו בזמן שאת תיקחי אתו אל החדר הצדדי ,עכשיו באו כבר נתחיל" אמרה והלכנו אחריה לכיוון האיש השמנמן והשומרים שלו,
השומרים שלו כמובן חסמו אותי ,ואז קייט התחילה להשתעל ואמרה בקול חנוק מזויף"אני לא יכולה לנשום " ונפלה ליד אחד השומרים תוך כדי שהיא ממשיכה להשתעל.
"תעשה משהו היא לא נושמת אתה איש ביטחון תעזור לה " אמר רון לאותו שומר
השומר עזר לקייט לקום,
ואז אורי אמר לי מבעד למכשיר הקשר הקטן שנמצה באוזני"עכשיו אליס באה" סימנתי לקייט את הסימן
והיא הוציאה מהכיס שלה מטפחת ששפוך בה סם הרדמה בלי שהשומר ישים לב.
תוך כדי אליס נכנסה לאחוזה בצרחות לבושה בבגדים קרועים כשיש לה דם מזויף על בידים וצועקת תעזרו לי כל האנשים הלכו לעברה והשומרים הוסחו והסתכלו על אליס ובבת אחת קייט הצמידה את המטפחת אל פיו והוא התחיל להאבק אבל תופתעו עד כמה קייט חזקה ,הוא נפל וקייט גררה אותו אל ארון המעילים.
השומר השני שם לב לזה ואמר "מה את עושה " והתקרב אליה ואז רון בא אליו מאחור והרדים אותו גם כן אם מטפחת וסם הרדמה וגם כן גורר אותו לאותו ארון המעילים.
ותוך כדי שרון עושה זאת אני מוציאה את אקדח הקטן שהיה לי בתוך החזיה מצמידה אותו אל הגב של האיש השמנמן "תתנהג יפה ולא תיגע" אמרתי לו "אוקי" אמר במבט מפוחד.
הובלתי אותו אל החדר הצדדי,אני פותחת את הדלת ומכניסה אותו לחדר מקריבה אותו לחלון וזורקת אותו אל מחוץ לחלון ,אני קופצת מחוץ לחלון אחריו ומצמידה את האקדח שוב אל גבו ,הובלתי אותו אל הרכב המשוריין אורי יצא לקרתי פתח את הדלת הגדולה של הרכב ועזר לי להכניס אותו אל הרכב,
הכנסנו את האיש לבפנים מור יצאה מהמושב הקידמי והזריקה לשמנמן את חומר ההרדמה שיש לו כמות כפולה ממה שסוכם
" מה את עושה אמורים בחצי מהכמות שהזרקת לו , כמות כזו של סם הרדמה זה יהרוג אותו"אמרתי
"הוא לא ימות מזה פשות לא ניראלי שהכמות הרגילה תשפיע עליו הוא יותר שמן ממה שאמרו "אמרה
והוסיפה "אמרו שהעיקר שנביא אותו לא משנה חי או מת".
"אוקי" אמרתי ורון קייט ואליס באו ונכנסו לרכב ןנסענו משם ,תאמינו או לא עשינו את כל זה בפחות מ5 דקות.
——
אולי כדי שהספר לכם קודם כל מי אני ומה קרה כאן….
טוב אז כמו שכבר הבנתם אני לינוי יש לי שיער שחור ארוך וחלק שאסוף בקוקו מתוח עיניים חומות אני בת 16 אני רזה גבוהה וחזקה מאוד אני מצחיקה, כריזמתית ,קצת אלימה ויש כאלה יואמר משוגעת מה שממש לא נכון ,אני תמיד נלחצת לפני משימות וחוששת אבל אני תמיד מצליחה להרגע ולקחת את עמצי בידים,אני נמצאת בבית ספר למרגלים שזה מין אירגון חשאי כזה אמא שלי היא המנהלת של כל האירגון הזה בעברה היא היתה גם כן מרגלת אחת הטובות (אם לא הכי טובה )והמנהלת הקודמת העבירה לה את הבית ספר הזה כי היא סמכה רק עליה וגם בגלל שהיא היתה הסוכנת הכי טובה שלה .
כמו שהבנתם אני בעצם גדלתי להיות מרגלת זה מה שלימדו אותי וחינכו אותי זה רק לזה ,אני זוכרת שהיתי קטנה תמיד היתי רואה את כל המרגלים כאן והייתי שואפת להיות אחת מהם אז עכשיו אני אחת מהם והאמתי שזה מרגש אך מלחיץ באותו זמן וזה התשוקה הכי גדולה שלי.

אלה שהיו איתי במשימה הם חברי הצוות שלי ,יש את אליס ג'קסון היא מצחיקה כזו בטבעי שלה יש לה שיער כחול (צבוע משטני בהיר מאוד מאוד מאוד), עיניים חומות מאוד מאוד מאוד כהותהיא בת 16 וחצי, רזה וגבוה היא מצחיקה רעשנית שובבה והיא החברה הכי טובה שלי היא שונאת להיות לבד והיא אף פעם לא מודה בזה, יש לה פחד מרוחות רפאים והיא מאמינה בערפדים(שזה די טיפשי אבל היא חברה שלי ואני מקבלת אותה כמו שהיא).
הוריה היו סוכנים , אז הכרנו לפני שנינו היינו משחקות בחדר קטן כשההורים שלנו היו יוצאים למשימות היא הגיעה לבית ספר למרגלים לא בגלל זה אלה כשהיא היתה בת 14 וחצי בערך היא הלכה לסלון ושמעה רעש, היא התחבאה וראתה מישהו רוצח את הוריה ובורח משם.
כעבור שנה בערך שבהם היא חייה עם דודתה (כשהיא הייתה בסביבות גיל 16)ואמא שלי לקחה אותה לבית ספר למרגלים כי הכירה את ההורים שלה ורצתה לעזור לה ומאז היא שם.

יש את קייט רין שהיא גם החברה הכי טובה שלי היא בת 16 והיא נחמדה, קצת מתבודדת,רוב הזמן צוחקת עם כולם אבל מדי פעם נמצאת בעולם שלה שבו יש לה חיים נורמאליים. יש לה שיער חום ארוך, עיניים אפורות והיא רזה היא הגיעה לבית ספר למרגלים כשהייתה בת שלוש-עשרה היא חזרה לבית שלה ושמעה ממנו יריות. כשנכנסה לבית היא ראתה את ההורים שלה מתים ושני אנשים ניסו לתפוס אותם.
ההורים שלה היו שוטרים אז היא חשמלה אותם והשוטרים לקחו אותם. היא חיה אצל חבר טוב שלה עד שלקחו אותה לבית הספר למרגלים.

ויש גם את אורי דג'ן הוא בן 16 והוא חנון לגמרי אבל במובן החמוד הוא קצת תמים, תמיד חושב לפני שהוא עושה משהו והוא מאוד חכם האמתי שאני קצת דלוקה עליו אני אף פעם לא סיפרתי לו כי קודם כל בגלל שהוא חנון והדבר השני הוא שני פוחדת מהתגובה שלו יש לו שיער שחור ועיניים אפרות מהפנטות .משפחות אומנה, בתי יתומים, גם בריונות ומכות, אבל הוא אף פעם לא חתך.
כשלקחו אותו לבית הספר למרגלים הוא היה לגמרי פראנואידי, אבל מהר מאוד הוא למד לבטוח במי ששם, קצת יותר מדי וכשאני אומרת את זה אני מתכוונת לכך שיש את אלה שמנצלים אותו וזה לגמרי מעצבן אותי.

יש את רון הוא חמוד חתיך שרירים קבויות יש לו הוא מאוד חזק והוא גם האקס שלי הוא ניפרד ממני אבל עכשיו אנחנו ידידים טובים הוא בן 16 וחצי ,יש לו שיער בלונדיני עיניים ירוקות הוא מצחיק הוא קונטרל פריק מה שמעוד מעצבן אבל באותו זמן נדיב ונחמד הוא הגיע לבית ספר למרגלים כש..אני יגיד את זה בעדינות אבא שלו רצח את אימא שלו כשגילה שהיא בוגדת בו והתאבד כשהוא היה בן 7 הוא היה בבית יתומים עד שהגיע לבית ספר למרגלים בגיל 12 אז אנחנו מכירים הרבה זמן שנינו הינו באירגון מגיל קטן לכן היה מה שהיה…

יש גם את מור היא בת 19 ,אבל היא לא חברת הצוות שלנו יש בצוות רק 5 אנשים היא הבוגרת , אז היא מצתרפת למשימות מידי פעם או בוגר אחר היא לא כל כך חשובה ולא כל כך מעניינת אותי אפשר לומר שאני שונאת אותה יש לה שיער חום עיניים כחולות והיא מעצבנת ואני לא יודעת מה הסיפור שלה…. וגם זה לא חשוב לי לדעת מה הסיפור שלה

כפי ששמתם לב כמעט כל מי שבבית ספר למרגלים עבר הרבה בחיים חוץ ממני ועוד כמה ילדים ,יש לנו חדרים ואנחנו ישנים שם בכל סוף שבוע אנחנו חוזרים לבתים למי שאין לאן לחזור שזה רוב אלה שנמצאים בבית ספר הזה נישאר כאן בסופי שבוע ,מפעמים גם אני נשארת בסופי שבוע כי אני אוהבת את המקום הזה ….

כל שבוע בבית ספר שלנו מקיימים תחרות בין הקבוצות של המתלמדים הקבוצה המנצחת הולכת למשימה אמתית אם אחד הבוגרים כמו מרגלים מקצועיים רגילים
הקבוצה שלי נצחה השבוע ואנחנו הלכנו למשימה וכפי שראיתם גם הצלחנו בה וכגדול היינו צריכים לתפוס פושע בנקיים ידוע שהוא גם רוצח אומנם הוא לא בעצמו ביצע את השודים המרובים אבל הוא בעצם היה זה שארגן אותם הוא היה מביא את האנשים שיבצעו את השוד אנשים שהיו צריכים כסף
הוא היה מנצל אותם ,והוא גם רצח משפחה שלמה .
הוא היה מארגן את המיקום את הנשקים והכל כמה מהאנשים שלו נתפסו והפלילו אותו תמורת פחות זמן בכלא .
הבנאדם הזה תמיד מצליח להתחמק עד עכשיו הוא תמיד מסתובב אם שתי שומרי ראש ורק אתמול מצאו ראיות ממשיות נגדו שיכולות לכלאו אותו אבל הוא הצליח להתחמק מהם ואנחנו תפסנו אותו הכנו תוכנית מושלמת אפילו ארגנו ערב התרמה מזוייף ותפסנו אותו פירסמנו את זה ככה שלו יחשוב שזה מזויף
אתם שואלים בטח למה הוא בא למקומות כאלה יש לו חולשה לדברים כאלה וכך תפסנו אותו

הבאנו את הפושע השמנמן שתפסנו לאירגון שלנו כולם שיבחו אותנו ואני הרגשתי הכי טוב בעולם…..


תגובות (9)

יששש סוף סוףףף עלה הפרקקקקקק ניסיתי מליון פעם לעלות אותו אבל הוא לא עלה. אלה שהוסיפו דמויות הם מופיעות עכשיו ואם הם לא מופיעות עכשיו אז הדמויות יופיעו בהמשך

20/12/2013 04:35

המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20/12/2013 04:36

אני דורשת המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

20/12/2013 04:40

תמשיכי! :)

20/12/2013 04:43

שמחה שאהבתם

20/12/2013 04:49

תמשיכייייייייייי

20/12/2013 05:11

מי שרוצה להירשם לדמויות יכולה להירשם ואני ימשיך מחר

20/12/2013 06:19

שם: דניאל
גיל : מה שאת צריכה
אופי: הכי לא ביישנית שקיימת , חצופה , עושה צחוק מכל דבר , זורמת .. נגיד אם יגידו לה לעבור צד תמורת משהו שווה היא תעבור … לא כ'פת לה מכלום..
מראה: בלונדינית ~ חום בהיר , עיינים כחולות , דיי שזופה , 1.60 , רזה.
רקע : היה לה אפוטרופוס שאימן אותה כל השנים כדי שתהפוך לחזקה וככה בחרו אותה:)

תעשי אותה ביצ' לפעמיםםם , !! :)

20/12/2013 09:22

אני ישתמש בדמות הזאת ובאמת חסר לי משהי ביצ'ית בסיפור היא תתאים

20/12/2013 10:10
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך