מקווה שאהבתם.
ותגיבו ותגידו את דעתכם.

נ.ב סורי שהפרק קצר לא היה לי כוח להמשיך להקליד.

בית ספר למרגלים פרק 3

21/12/2013 624 צפיות 5 תגובות
מקווה שאהבתם.
ותגיבו ותגידו את דעתכם.

נ.ב סורי שהפרק קצר לא היה לי כוח להמשיך להקליד.

"אני אני מאוהב ב..טוב זה לא בדיוק מאוהב ,זה יותר בכיוון של יש לי רגשות אליה"אמר אורי.
"נו כלפי מי יש לך רגשות?" שאלתי בקוצר רוח, לומר את האמת רציתי שהוא יגיד שיש לו רגשות כלפי..
"בקייט, וואי אני לא מאמין שאמרתי את זה בקול, תוכלי לדבר איתה בשמי"אמר לי מחויך.
"בקייט!?!?!"צעקתי ,והדמעות רצו לפרוץ מעיניי אבל לא נתתי להם, הוא הרי לא אשם ,הוא לא יודע מה אני מרגישה כלפיו, הוא לא יכול לנחש.
"כן, למה?"שאל מבולבל.
"לא כלום אני צריכה ללכת" אמרתי.
"אוקי,רק תדברי איתה" אמר אורי
"סבבה" אמרתי ,והלכתי משם .
הלכתי לחדר שלי ,וראיתי את השק האיגרוף שלי, שמתי את כפפות האיגרוף שלי,ופשות פיצצתי את הצורה לשק האיגרוף עד שהתעייפתי ,שכבתי על המיתה שלי ,ואז הרחתי את ריח הזעה שלי והלכתי להתקלח……
"את מתכוונת לצאת מהמקלחת"צעקה אליס שהגיע אל החדר(זה 3 בנות בחדר)
"עכשיו אני יוצאת "צעקתי לה בחזרה,התלבשתי ויצאתי מהמקלחת עם מגבת על ראשי.
"הי ,למה את עצבנית"שאלה אותי אליס כשראתה אותי, היא אחת שבלי להגיד לה כלום היא תדע מה את חושבת.
"סתם"אמרתי.
"נו לינוי, אם לא תגידי לי אני יחבק אותך, ואני עדין לא התקלחתי"אמרה, סיפרתי לה הכל.
"מה את בשוק?"שאלתי אותה שראיתי את הבעת פניה.
"מזה שהית מתחתחילה דלוקה על אורי, כיאילו בלי להעליב אותו אבל הוא פאקינג חננה"אמרה
"טוב מה זה משנה עכשיו" אמרתי.
"רק שתדעי לא ניראלי שקייט תרצה אותו"אמרה , והוסיפה "רוצה לכת לירות על חתולים אם רובה אוויר?"שאלה, כן צער בעלי החיים וכל זה אבל זה מרגיע, וגם זה לא מזיק לחתולים.
"כן, כמו בימים הטובים -איך התגעגתי לזה,אבל קודם כל תלכי להתקלח כי את מסריחה"אמרתי לה צוחקת.
"אני יכנס"אמרה, ונכנסה למקלחת….
הלכנו לירות על חתולים עם רובה אוויר זה הרגיע אותי, והשכחתי הכל, וגם זה היה ממש כיף.


תגובות (5)

המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

21/12/2013 07:55

תמשיכיייייייייייי

21/12/2013 10:22

תמשיכייייייייייי

21/12/2013 10:32

המשךךךךך

21/12/2013 11:39

תמשיכי!!! את כותבת ממש טוב!

22/12/2013 05:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך