מקווה שאהבתם
תגיבו ותאמרו את דעתכם

נ.ב סורי שלא העליתי הרבה זמן פרק פשות היו לי 4 מבחנים השבוע .

בית ספר למרגלים פרק 6

03/01/2014 798 צפיות 9 תגובות
מקווה שאהבתם
תגיבו ותאמרו את דעתכם

נ.ב סורי שלא העליתי הרבה זמן פרק פשות היו לי 4 מבחנים השבוע .

איך שאמרתי את זה ראינו את ג'ני ועוד איזה בחור אייתה מתחילים לרוץ לעברנו …
ג'ני קפצה עלי והעפתי אותה ממני, היא נפלה לרצפה ומיד קמה, והתחילה לבעוט בי או לפחות ניסתה כי על הניסיון הראשון תפסתי את רגלה סובבתי את רגלה והיא נפלה לרצפה. גררתי אותה לכיוון עץ שהיה לידינו וקשרתי אותה סביב העץ כך שלא תוכל לזוז בכלל. ראיתי שעמית והבחור השני עדין נלחמים אחד בשני .
באתי אל הבחור השני מאחורה ובעטתי ברגלו מה שגרם לו לאבד שיווי משקל לשנייה ועמית ניצל את זה והעיף לו אגרוף לפרצוף . עמית גרר אותו וקשר אותו גם כן סביב עץ אבל לא אותו עץ שקשרתי את ג'ני.
"תודה " אמר עמית מחיוך, אוף איזה חיוך הורס, על מה לעזאזל אני חושבת הוא לא שווה את זה.
"בבקשה. עכשיו נשארו עכשיו רק שלושה זוגות אז בו נימצא אותם ונכסח גם אותם " אמרתי.
"סבבה " אמר.
תפסנו עוד זוג ,זאת אומרת שנשארו עוד 2 זוגות שזוג אחד מהם זה קייט ואורי. קייט חברה טובה שלי והכל אבל זה די קשה שהבחור שאת דלוקה עליו קשות מאוהב בכלל בחברתך הטובה.
"פסס לינוי" אמר עמית וקטע אותי ממחשבותיי .
" מה..מה" אמרתי מבוהלת.
"תראי" אמר והצביע, הסתכלתי לאיפה שהוא הצביע ראיתי את קורל ועוד איזה משהי אייתה קשורות.
"אם הם קשורות ,זאת אומרת שתפסו אותם וזה אומר שרק" אמר.
"קייט ואורי נשארו " המשכתי אותו.
"כן " אמר ובדיוק באותה שנייה ראיתי את אורי וקייט מזווית עיניי.
נגעתי בכתפו של עמית והראתי לו אותם ,ואמרתי "עמית אתה על אורי אני על קייט".
"אוקי " אמר ורצנו לכיוונם..
הם ראו אותנו…
ישר באתי לקייט והעפתי לה אגרוף ,היא כמעט נפלה וניסתה לבעוט בי אבל התכופפתי ובעטתי לה ברגליים והיא נפלה לרצפה היא ניסתה לקום אבל עצרתי אותה וגררתי אותה לכיוון העץ וקשרתי אותה ראיתי שעמית כבר קשר את אורי…
איזה כיף ניצחנו ,טוב זה הייתה תוכנית אימונים ואנחנו עשינו אותה הכי טוב. תמיד נותנים למי שהצליח הכי הרבה בתוכנית האימונים להוביל את המשימה יחד עם המיומנים כמובן אבל זה עדין גדול. אני ועמית הולכים להובילך את המשימה וזה יהיה מעולהה!!!……

עשו לנו מלא תוכניות אימון שונות במשך כל אותו היום, ואני ועמית תמיד עשינו אותם הכי טוב, אני לא מאמינה שאני אומרת את זה אבל ממש כיף לעבוד איתו.

למחרת קראו לכל 10 המתלמדים שניצחו בתחרות ועברו איתנו על תוכניות המשימה הגדולה שהולכת להיות עוד יומים.

הלכתי לחדרי ושכבתי על המיתה חושבת על המשימה חושבת על אורי חושבת על עמית …..
"הי לינוי " אמר עמית וניכנס לחדרי בלי הזמנה ושכב לצידי במיתה .
"הי" אמרתי בחזרה. הייתה דממה למשך כמה דקות.
"רוצה לעשות משהו " שאל עמית ושבר את השתיקה.
"כן בטח מה"שאלתי.
" את זה " אמר ונישק אותי בהתחלה לא זרמתי אם הנשיקה אבל אחרי כמה שניות כן זרמתי עם זה.
"רציתי לעשות את זה כבר מאתמול" אמר שהתנתקנו .
"על תתלהב יותר מידי, זאת הייתה הנשיקה הראשונה והאחרונה שלנו ביחד" אמרתי.
כן אני יודעת שאני כלבה ,למרות שהוא חתיך והכל ויש לו חיוך הורס אבל אני לא חושבת שאני מוכנה לזה אני מבולבלת מידי….
"עוד ניראה לגבי זה " אמר מחיוך, והוסיף "ביי יפיפיה" אמר ויצא מהחדר…


תגובות (9)

4 מבחנים. בשבוע אחד?!
אוקי…. המשך!

03/01/2014 04:29

תמשיכי זה ממש יפה!!

03/01/2014 04:53

ממש יפה! תמשיכי!
נ.ב. 4 מבחנים?!?!?!?!?!

03/01/2014 04:59

תמשיכי!

03/01/2014 05:07

שמחה שאהבתם אני ימשיך:)……….. וכן 4 מבחנים :(

03/01/2014 05:58

תמשיכיייייייייייייייי

03/01/2014 06:01

4 מבחנים בשבוע אחד?!? מסכנה.
תמשיכי!!!!!!!!!!!

03/01/2014 06:38

אני ימשיך….

03/01/2014 07:19

תמשיכיייייייייי

03/01/2014 11:41
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך