time machine123
עוד חלק בתוך פרק 1

בלונים אדומים של אהבה- פרק 1 – חלק 4

time machine123 15/02/2016 655 צפיות אין תגובות
עוד חלק בתוך פרק 1

" התערבתי עם אביטל ומשאלה שאם אני אזמין את לפיד והיא תסכים לצאת איתי, אז אני אארגן מסיבת " במבה אדומה" בשביל שתיהן , יש לי רעיון נוסף אני אקח את לפיד לפיצה. ואז נראה אם אפשר להתקדם משם. זאת אומרת, אם לא הבנת , התכוונתי באמת להזמין אותה לפיצה. ואז אני אציע לה להיות החברה שלי." אמר אוריאל וחייך אליה.
" מסיבת " במבה אדומה"? גם אתה מאוהבי הממתק ההרסני הזה! אני חייבת להגיד לך משהו, שמע לקול ההיגיון ואז אתה תראה שזה יקל עלייך יותר." גיחכה מפל.
" גם את? חשבתי שאת תתעודדי אותי להתקרב למלכת השכבה , את אומרת לי שעליי לוותר? עד שאני התערבתי עם אביטל ומשאלה. אה- פתאום יש לי רעיון נוסף – אולי אני אכתוב לה שיר אהבה. מה את אומרת?" שאל אותה אוריאל בחשש.
" עם חרוזים והכול? אל תשכח שהיא כבר ייבשה אותך בעבר, היא עלולה לעשות את זה שוב." חזרה מפל על דבריה בפעם השנייה.
" מה הבעיה? אני אומר לך , יש לי סיכוי טוב להיכנס לאליטה החברתית ואז לפיד תהיה החברה שלי." השיב לה אוריאל בביטחון.
" יש לך סיכוי טוב שהיא תייבש אותך בפני כל החברים שלה, ואז אתה תלמד לקח רק אחריי שהיא תשבור לך את הלב אתה תבין כמה צדקתי. אני לא סתם אומרת את זה." קראה מפל בדאגה ובחיבה כלפיי אוריאל.
מפל קמה ממקומה , ופשוט הלכה משם. כאשר תמה המסיבה , אוריאל , אביטל ומשאלה חזרו באוטובוס לבתיהם.
בביתה , אביטל חשבה על מה שאמר לה אוריאל בנוגע להתערבות, תן לו ללמוד לקח כדי שהוא יבין עד כמה שהוא טעה. היא הלכה לישון מבלי לאכול ארוחת ערב. עבר לה החשק מפני מה שקרה במסיבה ועוד הרהרה על מראהו החדש של אוריאל. למה הוא שינה את צבע שערו לבלונד? היא אהבה את צבע השיער הקודם שהיה לו…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך