אנונימית;)
ניראה לי שאני יחליף משתמש.. זה לא מראה את הסיפורים..

בלי לדעת כלום- 4

אנונימית;) 06/10/2012 776 צפיות 4 תגובות
ניראה לי שאני יחליף משתמש.. זה לא מראה את הסיפורים..

הסתכלתי על הארון הזכוכית הגדול ועצמתי עניים באנחה.
ארון הכוסות שמתחת לבר השתקף בארון המשקאות, הרגשתי כל כך קטנה באותו רגע, רק לפני שניה רציתי לגרום לו* להרגיש קטן וחסר ביטחון על ידי שאמרתי לו שטיפלתי בעניינים יותר חשובים ממנו.
"אני לא יספר לאף אחד, " לחש לי והחיוך שלו הכאיב לי באוזן, ככ שחצן ובטוח בעצמו.
הסתובבתי אלי במהירות, טעות חמורה, הוא היה כל כך קרוב שיכולתי להרגיש את הבל פיו על פני.
הוא הרים גבה "מתכוונת להכות אותי או מה?" שאל מבלי למצמץ, כתגובה למבט הרצחני שנעצתי בו.
ניסיתי גם להיראות בטוחה ובוגרת, "אל תיתן לי עוד סיבה, "
"להכות אותי?, אני יכול לוותר לך כי אני חתיכת גלטלמן, אני יכול לתת לך את היד שלי כדי שתעשי לי נו-נו" ראיתי את שפתיו מתעקלות שוב לחיוך שובב.
לפני שהספקתי לענות לו מישהו צעק את שמו ורון הסתובב לכיוון הקול והלך מבלי להעיף בי מבט.
"חוצפן…" מילמלתי וחזרתי לנקות את הבר שהיה כבר מצוחצח.
"את מגרדת לי את השיש" עידן לקח לי את המטלית, "מי זה?" שאל והרים את סנטרו לכיוון שרון הלך אליו.
"סתם בחור שחושב שהוא מי יודע מה, " מילמלתי יותר לעצמי מאשר לעידן.
"והמי יודע מה הזה מעצבן אותך?" שאל ללא הקול המגונן שהוא בדרך כלל דיבר בו.
הרמתי גבה "אתה* מעצבן אותי עכשיו…" אמרתי.
הוא הסתכל עלי, "כי התעניינתי בחיי האהבה שלך?" הוא התקרב אלי וזרועותיו שהיו כל כך קרובות אלי העבירו בי זרמים נעימים ועם זאת מעקצצים קצת.
"הוא ממש לא קשור לחיי האהבה שלי ," אמרתי ולא התכוונתי להפסיק לנעוץ בו מבט ראשונה.
"אממ, אז מי הוא?, הייתם ממש קרובים." ציין ונשך את השפה התחתונה שלו. התנועה הקטנה הזאת זרמה לי לרצות אותו קרוב יותר.
"הוא שאל על ארון המשקאות, על כמה שהוא נקי.
הוא סתם בחור." שיקרתי חלקית ותפסתי חזק בבר שהיה צמוד לשניינו.
"סתם בחור… חזר אחרי, "אנחנו עדיין מדברים עליו?" שאל.
"תגיד לי אתה, הוא אמור להיות סתם בחור?" עידן העביר יד בשערו ולקח את המטלית לפני שענה- "בהחלט" והלך במהירות משם.


תגובות (4)

סיפור מאד מאד יפה מקווה שתמשיכי בקרוב ואני לא מבינה למה הכוונה כי זה לא מראה את הסיפורים לדעתי הוא מראה את כל מה שאת כותבת אך אולי אני טועה!

שבת שלום מכל הלב ממני בקי ♥

12/10/2012 05:30

איך לא ראיתי את הפרק??!
נוראי!!!
אבל עכשיו ראיתי.
וקראתי.
ואני מתה על זה!!!
את חייבת חייבת חייבת חייבת ח י י ב ת להמשיך!!!
את כותבת ממש יפה!:)
והי, מז'תומרת שאת לא רואה את הסיפורים שלך?
אהה ניראה לי הבנתי. זה לא מראה לך אותם ב'סיפורים אחרונים' ?
כי גם לי זה קרה עם פרק אחד שלי וקצת התחרפנתי מזה אבל בדבר הבא שהעלתי זה כן הראה לי..
אני לא ראיתי רק את הפרק הזה ועוד אחד בלבד, ניראה לי..
אם זה ימשיך ככה את יכולה לפנות אליהם במייל (למערכת) :)
חח סורי שחפרתי קצת..
אז ייאלה תמשיכי!! שבת שלום 3> :)

12/10/2012 11:42

חמוד מינוס

30/01/2013 02:53

תודה?!

10/02/2013 07:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך