אנונימית;)
זה הפעם הראשונה שאני מעלה.. אז אני ישמח אם תגיבו ותתנו להערות והארות;)

בלי לדעת כלום-הקדמה

אנונימית;) 27/09/2012 772 צפיות 3 תגובות
זה הפעם הראשונה שאני מעלה.. אז אני ישמח אם תגיבו ותתנו להערות והארות;)

הפעם הראשונה שראיתי אותו הייתה בבר, אני בדיוק ניכנסתי עם כמה חברות.
"אחי, זה לא יכול להיות ככה יותר, פשוט תבחר לך אחת*"
צעק לו החבר שעמד לידו.
הוא צחק, התקרב אליו ולחש לו משהו באוזן.
הם כבר לא היו בטווח ראייתי אך הבנתי שהם הולכים לספות.
"אם, זוכרת את הבחור החתיך הזה שאמרתי לך שראיתי פה לפני שבוע?.. שירי סובבה אותי ולקחה אותי אל הבר כשהיא מצביעה על מישהו, "..הוא!"
"שתקי!, את יודעת מי זה?"
איך שסיימתי את המשפט אלירן התקרב אלינו. "אם, מה קורה?, יש לך היום משמרת?"
"הי אלירן, מה קורה?"
לשירי כאילו יצא האוויר והיא התפנצרה.
"לא נכון, זה* אלירן?"
"האחד והיחיד. " החזרתי לה.
"בנות?, אני כאן ואני יכול לשמוע אתכן.." אלירן לחש לנו.
"ככן, אלירן זאתי שירי , שירי זה אלירן"
עשיתי בניהם היכרות מהירה ונכנסתי למחסן להחליף למדים של העבודה.
לבשתי את הסינר השחור מעל חולצה לבנה ובמקום להחליף לטייץ נישארתי עם הגינס.
"ממתי יש לך משמרת ביום רביעי בלילה?"
אלירן ניכנס עם כמה כוסות בירה שהרים מהבר. הסברתי לו את המצב בזמן ניקיון השיש.
"לילי לא יכלה לבוא היום אז היא ביקשה שהחליף אותה,"
"אז אולי לא יהיה לי כזה משעמם הערב.." אמר וחטף לי את המטלית, סובב אותה באוויר והתחיל לשיר כשהוא יוצא מן המטבח.
"חמור," צחקתי
"אמלי, יש כמה שולחנות שצריך לפנות." עידן צעק לי מקדימה, יצאתי אליו.
עידו היה הבן של בון ,בעל המקום, הוא אהב להיות פה, לראות את כל האנשים ולשמוע על כל חייהם האומללים כשהוא מוזג להם עוד ועוד משקאות.
"מהקורה? הוא הצביע אל הספות, "צריך לפנות שמה, אבל קחי איתך את אלי.."
"אויש עידן, אתה רואה הכל מפה אם יקרה משהו אתה תדע.."
לקחתי מטלית והלכתי לשם.
ובנוסף הוא התנהג אלינו כאילו היה גדול מאיתנו בכמה שנים טובות ויש לו נסיון בהכל, כשבעצם הוא היה רק בן 22. הוא חושב שהוא אחי הגדול..
לקח לי זמן להבין למה התעצבנתי כשכל פעם הוא קרא לי אחות..;/
הייתי מאוהבת בו כמה שנים.. כמה שנים מעיקות.
האזור היה הומה אדם,היה ממש קשה לזוז והייתי צריכה להדחף בן האנשים כדי לגיע לשולחן האמצעי. הבנים שראיתי כשנכנסתי בהתחלה ישבו בספות, פטפטו ובחנו את העוברים והשבים.
השולחן היה עמוס כוסות, אני ועוד מלצר ששמו אליהו העמסנו את כל הכוסות על המגש ובגלל שזה היה כבד מידי הוא הלך להרים אותו למטבח ואני נישארתי לנקות את הליכלוך.
"תגידי אבא שלך גנן? לא, כי את הפרח הכי יפה שראיתי.."
ערס עם חולצה ורודה התקרב אלי ,היה לו ריח של אלכוהול.
"אתה רציני?"
שאלתי אותו והרמתי גבה, לא,זה היה המשפט הכי מפגר ונדוש ששמעתי בחיים שלי!!
הוא התקרב עוד יותר ודחף אותי לקיר "לגמרי" לחש לי.
"תתרחק.." ניסיתי להדוף אותו ממני והוא צחק והרים את היד כדי ללטף אותי, אך הוא לא הספיק לעשות כלום כי מישהו דחף אותו מעלי והפיל אותו לריצפה.
"שמעת אותה-תתרחק!"
הבחור שראיתי כשנכנסתי עמד לידי והרחיק אותי מהערס השיכור.
"אחי, אתה מת!" הערס צעק,וניסה לקום ולהתנפל על הבחור שעזר לי. אך הבחור-שעזר-לי פשוט דחף אותו שוב לרצפה ואמר לו שישתוק כבר, בשאננות, כאילו הוא מפיל אחרים בזמנו הפניו.
הערס, שלא היה לי מושג איך קוראים לו, ניסה לקום שוב והפעם הוא הצליח. הבחור שעזר לי הסתובב כבר והתכוון לחזור לספות והוא לא ציפה שהערס ינסה משהו. אז כשהערס קרא לו הבחור הסובב וחטף אגרוף לפנים. זה היה ממש מוזר, כשהאגרוף היכה בו עבר לו בפרצוף מן רטט כזה והידיים שלו התכווצו לאגרופים. הוא התקרב לערס שניסה להראות כאילו הוא לא מפחד ממנו ותפס לו את היד במהירות שיא וסובב אותו. הערס התפתל בכאבים. יש לי אח גדול שלמד הישרדות, הוא לימד אותי קצת אז כשראיתי מה הוא הולך לעשות לו צעקתי לו שיפסיק.
הוא הסתובב אלי והרים גבה, "אל תשבור לו את היד," ביקשתי. הייתי פעם באימון של אחי, עשו למישהו בריח- בדיוק כמו שהבחור עשה לערס. כשעשו לאותו אחד את הבריח והוא לא נכנע, שברו לו את היד. אני בחיים לא ישכח את צליל הפיצוח.
"רון- שחרר.. בחור עם שער ארוך ועניים חומות נגע בכתף של רון והרחיק אותו מהערס ששכב על הרצפה והתפתל בכאבים.
"צא החוצה" אמר לו.
רון העיף עלי מבט קר כאילו הוא כועס עלי שבגללי הוא היה צריך לקום מהמקום שלו, ויצא.
הבחור עם העניים החומות הסתכל עלי ונהנן פעם אחת לפני שיצא גם.
**


תגובות (3)

איזה יפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
המשך מידדדדדדדדדד :))))

28/09/2012 08:19

תודה ;)

29/09/2012 10:47

חח.. אהבתי!
מסכן הערס.. גם אח שלי יודע לעשות בריח (אחמ..) ואני ממש לא מקנאה בערס.. זה נראה כואב..

19/11/2012 09:50
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך