אני.
אולי זה לא נראה ככה, אבל לקח לי המון זמן לחשוב על הפרק הזה.
מצד אחד, אני לא רוצה שהסיפור ייגמר כל כך מהר. מצד שני, מתישהו הוא כן ייצטרך להיגמר, מה שיקרה לפי איך שאני משערת בפרק 17-20 .
בכל מקרה, אני מקווה שאהבתם! שוב- אני אשמח לתגובות ודעות.
וחג שמח!

בלי משחקים- פרק 12

אני. 18/09/2013 989 צפיות 7 תגובות
אולי זה לא נראה ככה, אבל לקח לי המון זמן לחשוב על הפרק הזה.
מצד אחד, אני לא רוצה שהסיפור ייגמר כל כך מהר. מצד שני, מתישהו הוא כן ייצטרך להיגמר, מה שיקרה לפי איך שאני משערת בפרק 17-20 .
בכל מקרה, אני מקווה שאהבתם! שוב- אני אשמח לתגובות ודעות.
וחג שמח!

פרק 12- מה שנכון

״רציתי להזכיר לכם על הנסיעה השכבתית לאיטליה בעוד ארבעה ימים, אל תשכחו.״ אמרה המורה להיסטוריה לשאר הכיתה. הראש שלי היה על השולחן, אבל הרגשתי כאילו היה כרגע במקום אחר. הייתי עייפה כל כך. מאז מה שקרה אתמול, לא הצלחתי להתרכז במה שקורה סביבי. לא הצלחתי להאמין שהפעם אני זאת שבתפקיד של מאט. זאת שהולכת למישהו אחר בזמן שיש לה כבר מישהו שאוהב אותה.

צלצול נשמע, וקמתי לעזוב במהרה.
״אני מקווה שאת באה. אחרי הכל, זה טיול בית ספרי. ואת בטח שלא רוצה לעבור מכאן ליפן.״ שמעתי מאחורי. הסתובבתי וראיתי את ג׳ורדן עם חיוך מרוח על פניו. אז מאט סיפר לו על התנאי שלי, עם הנסיעה ליפן. זה היה ברור, הרי הם חברים.
״ג׳ורדן, מה הבעיה שלך?״ שאלתי, שמה לב שהכיתה התרוקנה.
״שום בעיה. אני רק מקווה שהפנמת את השיחה שהייתה לנו אתמול.״ הוא אמר וצחק לעצמו.
״אני לא חייבת לך כלום.״ אמרתי בתוקפנות והסתובבתי ללכת.
״אז אולי לא אכפת לך אם אני אגלה לטום על הנשיקה שלך עם מאט.״
ברגע הזה הסתובבתי אליו חזרה. הרגשתי איך המילים שלו הכעיסו אותי ברגע.
״אתה לא תעשה את זה.״ אמרתי לו.
״איך את יכולה להיות בטוחה?״ הוא שאל.
״אמילי, את באה? תכף מתחיל השיעור״ שמעתי את טום מאחוריי. הסתובבתי אליו, רואה אותו עומד בדלת ומחכה לי.
הסתכלתי על ג׳ורדן, ששלח לעברי מבט רצחני. ״כן, אני באה.״ אמרתי לטום ויצאתי לעברו.

אסור היה לי לתת לטום לדעת על הנשיקה. לא אחרי שמאט עשה לי בעבר בדיוק את אותו הדבר. חשבתי על מאט. הוא בטח כועס עליי עכשיו.
״אז, מה את אומרת על איטליה?״ טום שאל אותי בזמן שהלכנו במסדרון.
״נשמע מעולה״ אמרתי בחיוך, אבל בעצם שקועה במחשבות אחרות.
״תחשבי שנהיה שם מייגן, מאט, זואי, ג׳ורדן, את ואני.״ הוא אמר ואני צחקתי, לא באמת מקשיבה.
רק כשראיתי משהו שלא יכולתי לפספס, המציאות הכתה בי.
״וואו, הם ממש ביחד עכשיו, מה?״ טום שאל אותי בזמן שנעצרתי והוא לידי.
שנינו הסתכלנו על מאט ומייגן, מושכים את תשומת ליבם של הסובבים.
ברגע זה היה ברור שמאט כועס עליי.
ראיתי איך מייגן מסתכלת עליי, איך חייכה אליי כששמה לב אל ההבעה המופתעת שלי.
״מצטערת טום, אבל אני צריכה ללכת.״ אמרתי והלכתי לפני שהספיק להגיב.

״הם סוחטים אותי אלכס, הם עומדים לגלות לטום על הנשיקה שלי ושל מאט.״ אמרתי לו אחרי שסיפרתי לו על כל הבלאגן בו אני נמצאת.
״אני לא יודע מה איתך, אבל אם תבריזי ככה מהלימודים עוד הרבה, בקצב הזה לא תשארי פה להרבה זמן.״ הוא צחק.
״אלכס! זה רציני!״ צעקתי לו.
הוא הסתכל עליי, והנהן בהסכמה. ראיתי איך הפנים שלו עוברות מציניות לרצינות.

״אני חושב שאת צריכה להפרד מטום.״
״השתגעת?!״ צעקתי.
״אמילי, שנינו יודעים שיש לך עוד רגשות למאט. את לא יכולה לשכנע את טום שאת אוהבת אותו בזמן שאת הולכת ומסתובבת עם מישהו אחר!״ צעק לי חזרה. ״ומה אם ג׳ורדן בסוף כן יספר עליכם? מה אז?״ שאל בטון רגוע יותר.
השאלות האלו הדהדו לי בראש.
שתקתי. היה משהו בדברים של אלכס. אני לא יכולה לפגוע בטום ככה. אני לא רוצה שיגלה עליי ועל מאט בהפתעה, ככה פתאום.
״אלכס, אתה חושב שאני עושה נכון?״ שאלתי אותו, אבל לא יודעת אם בעצם השאלה הזאת הייתה מופנית לעצמי.
״אני חושב שכל מה שתעשי יהיה נכון.״


תגובות (7)

17 או 20?
למה?!
אוףףף
בכל מקרה.. הכתיבה הייתה ממש טובה, אני לא יכולתי להפסיק לקרוא! (אפילו כשאמרו לי שהאוכל מוכן- כבוד!)
תמשיכי!

18/09/2013 06:04

חחחחחח צחקתי בקול על האוכל XD
תודה רבה !
ובקשר לפרק סיום, אני מתכוונת להתחיל סיפור חדש(:

18/09/2013 06:06

יופי T^T!
;-)

18/09/2013 06:23

תמשיכי מהר ..
אני לא מאמינה שזה ייגמר !

18/09/2013 07:27

אני אנסה להמשיך מהר
וזה לא כזה נורא – כי אני אתחיל סיפור חדש D:

18/09/2013 07:37

תהיו שמחים/ות כי יש עוד 8 או 5 פרקים וזה דיי הרבה שקט כולם סיפור מושלם וגם אני בטוחה שהסיפור החדש היה מהמם ^-^

19/09/2013 05:46

תודה (:

19/09/2013 06:18
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך