אני.
לא יודעת למה, אבל התחשק לי לעלות עוד פרק (:
לא חשבתי שאני אגיע לפרק 7- בסיפור הקודם שלי עצרתי בפרק 5 או 6 כי ראיתי שאין תגובות וצפיות- שאני כותבת סתם לעצמי את הסיפור. אני מקווה שזה לא יקרה לי כאן :/
אז - שנה טובה שוב !
אוהבת ❤

בלי משחקים- פרק 7

אני. 04/09/2013 918 צפיות 13 תגובות
לא יודעת למה, אבל התחשק לי לעלות עוד פרק (:
לא חשבתי שאני אגיע לפרק 7- בסיפור הקודם שלי עצרתי בפרק 5 או 6 כי ראיתי שאין תגובות וצפיות- שאני כותבת סתם לעצמי את הסיפור. אני מקווה שזה לא יקרה לי כאן :/
אז - שנה טובה שוב !
אוהבת ❤

פרק 7- הוא יודע

עמדנו במסדרון צמודים זה לזה, מתנשקים ואוחזים אחד בשני בחוזקה.
אסור לי לעשות את זה.
אסור לי לתת לזה לקרות.
״מה נראה לך שאתה עושה?!״ שאלתי מתנתקת מהאחיזה החזקה שלו, יכול להיות שהכאבתי לו.
ראיתי הפתעה על פניו, אך מיד ההפתעה השתנת לפרצוף השחצן שלו. הוא היה גאה בעצמו.
בלי לדעת מה אני עושה, רצתי משם, לאורך כל המסדרון.

״מצטערת שאיחרתי״ אמרתי כשנכנסתי למעבדה, לשיעור ביולוגיה.
סללתי את דרכי לשולחן שלי, שהיה בקצה הכיתה. אותו השולחן אמור להיות גם השולחן של מאט, שהיה השותף שלי לשיעור. אבל הפעם, השולחן היה ריק.

התיישבתי במקומי. נראה שהתלמידים היו באמצע ניסוי. רק אני ישבתי שם, נסערת, תקועה עמוק במחשבות, מנסה לעקל את מה שהיה במסדרון.

״אמילי וודסון,״ שמעתי את קולו של המורה. הרמתי את ראשי מהשולחן. ״גם מאחרת וגם לא עובדת בזמן שכולם כן?״ הוא שאל בהתנשאות.
״אני מצטערת פשוט-״
״הצטערת כבר מקודם, פשוט צאי מהכיתה.״ הוא הצביע על הדלת. בלי להתווכח, קמתי ולקחתי את התיק שלי איתי.
הלכתי לכיוון שירותי הבנות, מוציאה את הפלאפון מהכיס.
התיישבתי על אחד הכיורים, מסתכלת על הפלאפון שלי. הייתי צריכה לפרוק. הייתי צריכה לדבר. עברתי בין אנשי הקשר שלי, עוצרת על זואי. זכרתי שבימי ראשון כמו היום היא לא איתי באותו שיעור ביולוגיה, אלה באיזה אירגון בבית ספר אליו נרשמה. התקשרתי אליה.
״הלו?״ שמעתי אותה עונה.
״זואי! אני חייבת לדבר! זוכרת שסיפרתי לך השבוע עליי ועל מאט?״
״אממ, כן..״ היא רמזה לי להמשיך.
״אז התנשקנו! עכשיו. באמצע ה-״ היה צפצוף שהגיע מהפלאפון שלי. ״חכי רגע זואי. יש לי ממתינה.״
הסתכלתי על הצג, ראיתי את המספר של מאט שעוד היה שמור לי מלפני שנה או יותר. רציתי לשמוע מה יש לו להגיד.
״נו, אז איך היה?״ שמעתי אותו מצד השני של הקו.
״תסתום מאט. תחשוב שזה לא קרה.״ אמרתי לו, ניסיתי להסתיר עד כמה הייתי מופתעת שהתקשר. כל מה ששמעתי ממנו היה צחוק.
״עכשיו חכה, כי יש לי ממתינה.״ אמרתי והעברתי לשיחה שלי עם זואי. ״זואי! מי שהיה בממתינה היה מאט!״ קראתי ״מה להגיד לו?״
״שאת חושבת שהוא מגעיל, נסי להעליב אותו, תראי לו שאת לא בעניין.״ העברתי לשיחה עם מאט.
״רק שתדע, שאתה באמת מגעיל!״ צעקתי לפלאפון. ״אוי נו באמת אמילי, תחסכי לי את ה-״ הוא התחיל לאמר בזלזול אבל העברתי מיד לשיחה עם זואי, מתחמקת מלשמוע את מה שיש לו להגיד לי.
״מה עכשיו, זואי?״
״תגידי לו שמבחינתך לא היה כלום.״ היא אמרה. ״אוקיי, תודה זואי!״ הייתי לחוצה. העברתי לשיחה עם מאט.
״תקשיב מאט, מבחינתי לא-״ עצרתי את המשפט באמצע.
״מבחינתך לא מה?״ הוא שאל, שמעתי חיוך בקולו. עיצבן אותי שאני הייתי לחוצה כל כך והוא רק צחק מכל הסיטואציה. לחצתי על המעבר שיחות.
״זואי! אני לא יכולה להגיד לו את זה! אני חושבת שבאמת אהבתי את הנשיקה הזאת! אני חושבת שבאמת נהניתי ממנה! היא הייתה חזקה, משמעותית ו-״
״ידעתי!״ שמעתי את מאט מהקו השני.
״מאט?!״ הייתי בשוק. כנראה שהכפתור למעבר השיחה לא נלחץ לי. הוא שמע את כל זה! בלי לחשוב פעמיים, העברתי לשיחה שלי עם זואי, הפעם רציתי לוודאת שהשיחה באמת עברה, לכן ניתקתי את השיחה של מאט. נשארתי רק אני וזואי.
״נו, אז מה הוא אמר?״ היא שאלה.
״זואי, כל השיחות האלו! מאט שמע שאמרתי, שנראה לי שאהבתי את הנשיקה הזאת..״ הייתי לא בטוחה. ״פלאפון מטומטם.״ לחשתי לעצמי. ״אמילי, הייתי שמחה מאוד לעזור לך עכשיו עם כל הבלאגן הזה, אבל אני חייבת ללכת. מסתבר שצריכים אותי כאן למשהו״ היא נשמעה עסוקה.
״בסדר זואי, אני לא אפריע לך ואערב אותך בכל הבלאגן הזה שאני נמצאת בו.״ אמרתי לה.
״ביי אמילי, בהצלחה עם מאט. תזכרי שאת יכולה להראות לו שאת יותר חזקה ממנו! תוכיחי לו שאת מסתדרת יפה מאוד בלעדיו!״ היא אמרה לי וניתקה.
נשארתי עם הפלאפון ליד האוזן, חושבת על המילים שלה. ׳להראות לו שאני יותר חזקה ממנו. להוכיח לו שאני מסתדרת יפה בלעדיו…׳ זה בדיוק מה שהייתי צריכה לעשות.


תגובות (13)

יואו איזה כיף חשבתי שתעלי אותו אחרי הרבה זמן כמו תמיד ^~^
Like

04/09/2013 04:14

חחחח כן D; ותודה !

04/09/2013 04:27

סיפור יפה מאוד

04/09/2013 04:51

איך אני מעלה תמונת פרופיל???

04/09/2013 04:51

איך אני מעלה תמונת פרופיל???

04/09/2013 04:51

תודה רבה. וכדי להחליף תמונת פרופיל את צריכה לגשת לעריכת הפרופיל שלך ושם תהיה לך אפשרות

04/09/2013 05:01

….תמשיכי!

04/09/2013 05:44

זה הפרק הראשון שאני קורא של הסיפור הזה אבל כנראה שאני יתחיל לעקוב מעכשיו ..
מאוד מעניין מה יהיה עם מאט ואמילי :)
תמשיכיייי מהר !! ושנה טובה <3

04/09/2013 05:53

תודה רבה ! שנה טובה [:
מקווה שאספיק לעלות את ההמשך כבר מחר

04/09/2013 05:57

אלוואי אמן שמחר ^-^
(בנתיים אני אקרא שיר המעלות בתקווה D:)

04/09/2013 05:59

ייאאאא :)
כבר מחכה למחר ;) ;)

04/09/2013 06:02

חחחחחח 3>

04/09/2013 06:03

ואוו זה פעם ראשונה שאני קורא אבל נשמע מרתק!!!!!

15/09/2013 13:35
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך