בלתי נשכחים-דור העתיד:פרק 3

כותבתבליכותרת 31/10/2015 871 צפיות 2 תגובות

״איך היה היום הראשון?״שאלה ליה לאחר דקות שקטות בארוחה.
״היה״אמרה גלי בטון קר,מבטה עבר לעוז שנע באי נוחות על הכיסא כמו בכל פעם שישנה המתיחות הזו.
״את כועסת עלי?״שאלה ליה מביטה בגלי ומלטפת את כף ידה.
״לא״הניעה את כתפה לאחור גלי ״פשוט שכחת היום שזה תורך להחזיר אותי״.
ליה הניחה את המזלג בחוזקה על הצלחת
״אני לא מאמינה גלי״היא הניחה את ידיה על פניה,
״אני ממש ממש מצטערת,זה ממש ברח לי מהראש״.
״כמו תמיד״כחכחה את גרונה גלי ״אבל הכל בסדר,אמא״היא הדגישה את המילה אמא וקמה ממקומה עולה לחדרה.
עוז הביט בה מעט באכזבה,היה להם כלל ברזל במשפחה,לא קמים מהשולחן באוכל.
אבל גלי התבגרה וכללי הברזל נחשבו אצלה בגדר רשות ולא חובה.
״אני לא מאמינה עוזי״ליה אמרה בקול רועד ״אני עושה כל דבר כדי לדרדר את מערכת היחסים בינינו״.
״ליה,את נמצאת בלחץ אטומי בגלל תחילת שנה…״עוז ניסה לעודד אותה,מניח את כף ידו על כתפה.
״היא הבת שלי,היא לא צריכה לסבול בגלל שאני לקחתי על עצמי עבודה כזו״ליה אמרה והדמעות החלו לזרום על פניה.
״כולם הילדים שלך,אולי תקבעי איתה לזמן איכות?״הוא הציע לה.
״אתה צודק,אני אסע איתה לטייל ביום החופ שלי.אתה תתמודד עם הכל לבד?״שאלה.
״בטח״חייך עוז חיוך של ביטחון.
״אני אוהבת אותך נורא״היא אמרה קמה ממקומה ומתיישבת עליו,מביטה בתוך עיניו הקשוחות,שמזכירות לה את עוז הצעיר.עוז עבר שינוי,ניהיה איש משפחה רך ודואג. הוא באמת עמוד הביטחון,שמצליח לשמור על השפיות של שתי הנשים שלו,ובנוסף על כל שאר הילדים שלהם,ילדי הפנימיה.
״עוז״ליה אמרה לאחר שהתנשקו נשיקה קטנה.
״מה?״הוא הביט בה.
״אני חושבת שיש בין אסי לליה משהו…״היא אמרה.
עוז כיווץ את אגרופיו באינסטינקט,
״היא כבר ילדה גדולה״אמרה ליה כאילו קוראת את מחשבותיו הזעומות.
״לא מספיק גדולה״אמר עוז,מקים את ליה מעליו ויוצא מהבית לסיבוב רגיעה.
גלי קיבלה הודעה חברתה הטובה ביותר בפנימיה,ללי.
ללי היתה נערה תקיפה וקשוחה ביותר כשהגיעה לפנימיה,גלי הצליחה להתחבר אליה איך שהוא למרבה הפלא של כל צוות ההנהלה.
ליה ועוז תמיד אמרו שיש לה את היכולת להקסים את כולם ולגעת בליבם של כולם.
ללי אמרה לה שהם מתכננים לצאת לסרט כולם ואם היא רוצה להצטרף.
״אני במחזור,לא מרגישה הכי טוב…״היא השיבה לה.
היא לקחה בחשבון שאסי יהיה גם,היא ידעה שאם יהיה שם או שיצליח לרכך אותה ולדבר איתה כרגיל,או שיעשה לה סצטנות קנאה,ויתקרב לבנות אחרות.
אז העדיפה להישאר בבית.
ללי השיבה לה שהם יוצאים בעוד שעה ושאם היא מתחרטת היא מוזמנת.
גלי התעלמה מהסמס ונכנסה למיטה מתכרבלת בפוך,היא חשבה על השיחה עם אסי,הוא תמיד עושה לה את זה,
אומר לה שהם לא יכולים להיות ביחד,שהוא מסוכן בשבילה,אבל אז מתקרב אליה ומבקש חיבוק וממיס אותה,וגורם לה לחשוב עליו כל היום.
מעגל שלא נגמר,מעגל מיגע.
היא התלבשה בטיץ וטי שרט והחליטה לטייל בפנימיה לאחר שווידאה שהחברים יצאו לסרט,
״למה לא הלכת איתם?״היא שמעה את הקול שגורם לה לצמרמורת מאחוריה.
״לא התחשק לי״היא אמרה לא מסתובבת אליו.
״לי לא התחשק כי את לא הלכת״הוא אמר מתקרב אליה.
״חשבתי שאתה הולך להתרחק ממני״היא אמרה.
״את יודעת שאני לא מסוגל״אמר.
״אבל אתה גם לא מסוגל להתחייב אלי״היא אמרה.
״את יודעת שזה לא זה״הוא אמר״גלי בואי נודה באמת,אני ילד בסיכון,גדלתי בשכונת מצוקה,ההורים שלך הוציאו אותי מהחרא…ואת,את כזו…״הוא ניסה למצוא את המילים לתאר אותה.
״תפסיק עם זה״היא הפצירה בו ״שנינו באותו מקום,אתה לא שונה ממני.״
הוא גיחך גיחוך מריר ״אני מעשן…לפעמים גם לא רק סיגריות,אני לא מצליח לשמוע את המורה אומרת יותר משני משפטים,את מושלמת,את ילדה טובה,להורים מדהימים,את מוכשרת,יש לך את כל התכונות שאני רק יכול לאחל לעצמי. את באמת יכולה להגיד שאנחנו לא שונים?״
גלי נותרה מעט המומה,הוא מעולם לא אמר לה מה הוא חושב עליה,רק למה הוא לא טוב בשבילה,עכשיו הוא רק גרם לה לרצות אותו יותר.
היא סקרה את פניו היפות,שפתיים מעט מלאות,אף סולד,גבות עבות ושחורות,עיניים חומות דבש.
זרעותיו חסונות,ועל אחת מהם צלקת חרוכה,שלעולם לא הסכים לגלות לה מה היא.
״תפסיק עם זה בבקשה…״היא אמרה מורידה את מבטה ממנו.
הוא אחז בפניה מרים אותן כשהן מול שלו,נושך את שפתיו במבט קשוח.
״את כל כך…״הוא אמר ״כל כך גלי שלי״.
היא חיכה מסיטה את מבטה,הוא כל כך רכושני אליה,אוהב לעשות אותה שלו,למרות שאין ביניהם שום דבר מחייב.
״הבן אדם שיפגע בך,אני אדאג שהוא יסבול הרבה״הוא אמר.
גלי חשבה שהבן אדם היחיד שיפגע בה יהיה רק הוא.
״בואי נלך לטייל בישוב״הוא הפציר בה.
גלי הנהנה בראשה,חושבת על כמה תצטער על זה בוודאי בעוד יומיים.
הם יצאו מהפנימיה וצעדו לכיוון הגן שעשועים,
״הצפוני הזה שהיה באוטו המכוער,מי זה?״הוא שאל.
״מה נזכרת בו?״גיחכה גלי,הקנאות שלו שיעשעה אותה.
״הוא לא נראה לי,עם התלתלים האלו…״אסי אמר גורם לגלי לצחקק.
הם התישבו על ספספל,מדברים ומדברים,הם יכלו לדבר שעות על גבי שעות ותמיד למצוא עוד נושאים.
לפתע הם הבחינו בחבורת ילדים שמתנכלים לילד קטן.
אסי זינק באמצע השיחה אל חבורת הילדים,
״מה אתם עושים לו?״הוא צעק לעברם גורם להם להרתע אחורה.
״כוסאמו,האחד שיפגע בו אני יטפל בו מובן?״
גלי קמה ממקומה מביטה בילדים המפוחדים
״הוא לא יעשה לכם כלום,למה אתם מציקים לו?״.
היא החלה לדבר עם הילדים במסע שכנועים שזה לא בסדר להתעלל במישהו שנראה להם חלש מהם,שהיא מבחינה באסי מרים את הילד הקטן מדבר ומרגיע אותו.
בזמן שנפרדה מהילדים אסי התנדנד על הנדנדות עם הילד הקטן,משוחח איתו על קבוצות כדורגל.
״יאלה קטנצ׳יק נתראה אה?״הוא נתן כיף לקטן שרץ מהם.
״איך אני תמיד מתנהג כמו חיה ואת יודעת איך לדבר״הוא אמר.
״אתה כל כך לא חיה,אתה בן אדם מדהים אסי״היא אמרה.
אסי משך אותה כשהוא מושיב אותה עליו והם מתנדנדים,הוא הביט בעיניה דקות ארוכות ללא מילה,גורם לה להתסקרן על מה הוא חושב כשמביט בה כך.
הוא העביר את שיערה שגלש על פניה לאחור אוחז בו ומצמיד את פניה לנשיקה ארוכה וחושנית,ידיה עלו על עורפו,וידיו ליטפו את גבה.
היא הרגישה כל כך נעים בזרעותיו,וסוף סוף זכתה לנשיקה ממנו אחרי הרבה זמן שלא העניק לה שבטענה שזה עוד יותר מוסיף בלאגן לקשר בינהן.
ידיו כמעט וגלשו לישבנה,אך היא הרגישה איך הוא עוצר את עצמו.
היא הורידה אותם לשם מאשרת לו שזה בסדר מבחינתה.
הוא אחז בישבנה מעט אך לבסוף ניתק ממנו,
״זה לא טוב בשבילנו גלי,את יודעת לאן אנחנו מסוגלים להגיע״הוא אמר כשעיניו עברו למגלשה האדומה.
היא נזכרה בריב הענק שהיה להם,הוא מצא את גלי בבר עם אחד מהידידים שלה והחליט להתנקם בה במסיבה שהיתה בפנימיה,הם הלכו לדבר בגן השעשועים.
״אתה בן זונה!״גלי צעקה אליו דוחפת אותה עם אגרופיה.
״אני באמת בן זונה,שאני כל פעם נופל ברשת שלך!״הוא צעק.
״נמאס לי ממך,אני לא צריכה אותך יו…״ הוא קטע את דבריה מנשק אותה נשיקה סוערת ומרים אותה אל המגלשה האדומה,הוא נשכב מעליה מעביר יד על גופה,היא הורידה את חולצתו מלטפת את גבו החלק והשרירי,וידיו עלו מרימות איתן את שמלתה הקצרה,וגם אז עד שכמעט הגיעו לרגע הזה,הוא עצר את עצמו.
גלי גלגלה את עיניה״היינו אחרי ריב,אנחנו תמיד ככה אחרי ריב״.
״גם עכשיו אנחנו אחרי סוג של ריב,אני בסוף לא אשלוט בעצמי״הוא אמר לה.
הם צעדו לפנימיה,נעצרים בכניסה.
״אנחנו חייבים להחליט מה עושים״אמר אסי כשהוא מעשן את הסיגריה שלו.
״אתה חייב להחליט מה אתה עושה״גלי אמרה במבט נחוש.
הוא הצמיד אותה אליו מחבק אותה ונשימותיה על עורפו,ידיו גלשו על גופה,לרגע שחכו שהם נמצאים מטר מהפנימיה,כמו כל פעפ ששוכחים שיש עוד אנשים בעולם שלהם.
״אסי!״קול קשוח קטע את החיבוק המיני ביניהם,אסי התנתק ממנה במהירות.
״צריכים עזרה במטבח,הטבח הלך מוקדם.לך בבקשה תעזור״אמר עוז.
אסי נאנח,שונא לעזור במטבח,אבל הוא לא הפר את הפקודה של עוז,המילה שלו היתה כלל ברזל בקרב חניכי הפנימיה.
עוז התקרב אל גלי שנותרה סמוקה מכל העינין,
״אני מקווה שלא תאכזבי אותי,גלי״הוא אמר והלך.
גלי הרימה גבה,הוא לא קורא לה ״יפה שלי״כשממש כועס עליה.


תגובות (2)

אהבתי!! תמשיכי!

31/10/2015 23:39

אוף שיהיו ביחד כבר!! מושלם!! תמשיכי!!

01/11/2015 00:32
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך