בעקבות הזאב פרק 10

אושרת963 14/12/2013 528 צפיות אין תגובות

פרק 10-הניסיון שנכשל:
"הביאו אותה אלי!" ציווה מרקש בנוקשות.
השעה הייתה בין הערביים. יללות זאבים נשמעו בין האוהלים החשוכים שהטילו צללים כואבים על האדמה הקשה. הסלעים והאבנים סרטו את רגליה והשומרים גררו אותה בנוקשות שכן-סירבה ללכת. הירח החל להחליף את מקומה של השמש וגופה שחל אורית החל להשתנות אט אט.
זרועותיה שוטטות דם ופניה פצועות קשה, הם קשרו את ידיה. מרקש החל להתקרב לאט מאוד,אורית התייאשה מאוד היא התביישה בלהסתכל על פניו מרוב בושה,אבל מרקש החזיק את פניה אורית ניסתה להתחמק אבל לא הצליחה.
השמש שקעה הזאב טפס את מקומו,מרקש חייך חיוך מרושע וזז הצידה,הזאב ראה מולו את סינדי מחייכת ומתלחששת עם מרקש ולכן אמר:
"מה אתה רוצה ממני?"
מרקש הסתכל עליו והבין שהזאב מחכה לתשובה ולכן ניגש אליו ואמר:
"אני?" והמשיך:
"מה אתה רוצה ממני?"
"שתשחרר אותי!" אמר הזאב שבתוך אורית.
"לעולם לא"
באמצע הלילה בשעה 5 בבוקר שאפלה שוררת בחוץ קולותיהם של הזאבים נשמעים,כולם יושנים,אוויר חלק ושקט כלובה של אורית נפתח מישהו נגע בכתפיה של אורית ואמר:
"פסס,היי קומי"
"מה?" אמרה אורית שהיא מסתובבת באיטיות ושראתה את הכלוב פתוח היא קפצה ואמרה:
"מי אתה?" אמרה אורית שהיא ראתה את האיש לבוש בבגדי שוטר ובידיו יש כפפות ומסביבו מלא אנשים.
אורית בהתחלה חשבה שזה תרמית אבל שראתה מישהו מאחורה שדומה לאביו, היא יצאה מהכלוב.
"אבא!" צעקה אורית שהיא רצה אל אביה במהירות ושהיא אומרת בדרך שהיא רצה.
מרקש עשה את זה בכוונה שתוכל לראות את אביה מת,וכך תחשוב שהיא לבד.
בדיוק שאורית ואביה וקבוצתו רצו ללכת הביתה ולצאת מהיער לפני שמרקש יראה אותה והלכו ומתי שהבוקר הופיע והשמש הופיע בשמים וקולות הציפורים חזרו, מיד חייליו של מרקש הקיפו סביב הקבוצה\(אורית אביה וקבוצתו).
"יפה יפה" אמר מרקש שהוא יוצא לכיוונם מהיער,אורית הסתכלה עליו בעצבנות וכעס,חייליו לקחו את חייליו של אביה של אורית בעצמת עיניים למערת המוות(שם כל האסירים של מרקש נלקחים ומתים,וחייליו כמו אורית בבוקר בן אדם ובלילה זאב). כך שרק אביה ואורית נשארו.
אורית חזרה לכלובה הישן ואביה קשור בין שני עצים ומתחתיו המדורה.
"בוקר טוב אורית!" אמר מרקש לאורית אחרי שהיא נמנמה קצת מהסם שהזריקו לה.
"מה?" אמרה אורית ושהיא פותחת את עיניה והיא רואה אותה בכלוב הישן שהייתה בו.
"אורית!" צעק אביה.
אורית שמעה את זה מיד קפצה היא לא ראתה אותו מרקש הסתיר אותו,ושהוא זז ואורית ראתה אותו היא צעקה:
"אבא!אני אוהבת אותך"
ואופ החבל נקרא ואביה נפל לתוך המדורה.
אורית ראתה שמרקש מתנקם בה במשהו אבל עדין לא הבינה מה…..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך