בעקבות הזאב פרק 7

אושרת963 14/12/2013 603 צפיות אין תגובות

פרק 7:-החיפוש אחר אורית:
"מצאתם אותה?" אמרה קארה במכשיר הקשר של המשטרה לדיביסון.
"לא" אמר דיביסון.
אורית הציצה מהעצים וראתה את אימה מדברת במכשיר קשר בצהרים!!!,היא יצאה משם לכיוון המנהרה אבל היא שברה ענף,ושמעו את זה, כולם התקרבו לעבר אורית,החל המרדף: אורית ניסתה בכל כוחה לברוח אבל היא הגיעה למבוי סתום היא הסתובבה ומיד בלי שום סיבה היא הפכה לזאב,קארה הגיעה למבוי הסתום וראתה את הזאב היא כיוונה עליו את הרובה,אבל המנהיג הזאבים התנפל על קארה ואורית נעלמה,ושהיא נעלמה כך גם המנהיג וקארה התעלפה.
"מה?" אמרה דבורה לטליה.
"אני לא יודעת תקראי בעצמך" אמרה טליה.
דבורה חטפה לטליה את הפתק וקארה שהגיעה לקטע:" אני סולחת לה,ואני מאד חברה שלה,כל הזמן הזה לא הספקתי להגיד לך שאני רוצה לברך אותך שאת בת אדם נורמאלי" פיה היה סתום מרוב הלם,היא לא הזיזה אפילו אגודל אחד מסכן. דבורה וטליה החליטו לצאת ליער לבדם בבוקר ולחפש אותה,הן ידעו שהיא לא תהרוג אותם מרוב החברות. הם עמדו ליד הנהר פאטן וזאב בקצה השני הן התלבטו עם זו אורית או לא,הן חיכו כמה דקות והזאב נעלם הם הסתובבו מיד מרוב הקולות של זאבים, זאבים התנפלו עליהן וסחבו אותם בפיהם.
"תוריד אותי!" אמרה טליה שהיא מתנגדת.
"אין לך טעם לברוח!" בין העצים הקול נשמע טליה ודבורה התקפלו מרוב פחד,הקול התקרב והתקרב ומולם הם רואים את… מקרש.
"הזאב השחור" אמרה דבורה.
"איך ידעת?"
"למדנו את זה לפני שבוע." אמרה דבורה
"מי זה?" אמרה טליה.
"מישהו שאורית צריכה להרוג" אמרה דבורה.
"מי זו אורית?" אמר מרקש.
"מישהי שתהרוג אותך" אמרה טליה.
"יופי נעשה עסקת חילופין." אמר מרקש.
"אבל הוא לא דומה לזאב" אמרה טליה.
"את לא אמורה להגיד את זה" אמרה דבורה בלחשוש.
מרקש הרים את טליה גבוה עם ידיו האנושיות ואמר:"את עוד תיראי" וזרק אותה,וטליה נתקלה בעץ והתעלפה.
"לא!!!" צעקה דבורה והמשיכה:
"מה עשית?!"
"שלא תעז לקלל אותי!!!" אמר מרקש.
הלילה הגיע כול הזאבים הפכו לבני אדם, משרתיו של מרקש שחררו את דבורה וטליה לחופשי סביב כלוב של זאבים(אבל לא היה בו כלום) דבורה רצה לטליה והרימה אותה על כתפייה היא כל כך התעצבה וידעה שאורית לא תוכל להציל אותה כי היא לא יודעת שהן כלואות אצל מרקש.
"את רוצה אותן בואי לנהר פאטן, קראה אורית את המכתב שמרקש הביא לה,היא ישבה על סלע והרגישה כאובדת עצות…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך