Wings
אוקיי, אז אני יודעת שזה לא בדיוק תקציר ושהוא ממש מבולגן, אבל אני חושבת שזה מסכם בערך מה קרה ואפילו יש בונוסים קטנים שלא היו בסיפור עצמו אבל יעזרו לכם להבין אותו יותר טוב. אגב אין לי בעיה עם תגובות קטלניות, זה בטח יעזור לי להשתפר, לא? כמו כן, אם משהו לא מובן תשאלו ואני אנסה לענות על השאלות שלכם!

בפרקים הקודמים של עד הרכבת הבאה

Wings 13/04/2017 545 צפיות תגובה אחת
אוקיי, אז אני יודעת שזה לא בדיוק תקציר ושהוא ממש מבולגן, אבל אני חושבת שזה מסכם בערך מה קרה ואפילו יש בונוסים קטנים שלא היו בסיפור עצמו אבל יעזרו לכם להבין אותו יותר טוב. אגב אין לי בעיה עם תגובות קטלניות, זה בטח יעזור לי להשתפר, לא? כמו כן, אם משהו לא מובן תשאלו ואני אנסה לענות על השאלות שלכם!

דמויות ושטויות שחשובות לעלילה:
אלכסנדר וולקר
אלכס הוא נער כבן 18, עיניים כחולות ושיער שחור. עבר לעיר לפני כשנה עם אימא שלו, יש לו מערכת יחסים הרסנית עם אבא שלו, אלכס לא מוכן אפילו להיות באותו חדר איתו. אמא של אלכס קיבלה משמרת מלאה עליו באופן רשמי כחצי שנה לפני שהם עברו לעיר, זאת לאחר תאונה שכמעט הרגה את אלכס ונתנה לו את כוחותיו. יש לו מערכת יחסים מסובכת עם ניק, החלק המסובך הוא שיש להם אחת למרות שהיא מתה. הו כן, אלכס נהג להיות גיבור על שכונה הזיקית, זאת משום שבין כוחותיו הייתה גם היכולת לשנות צורה. למרות שאלכס לא איבד את כוחותיו הוא נטש את מעמדו כגיבור על לאחר ניק מתה. יש לו היסטוריה של דיכאון והתקפי חרדה, אבל עם חיים כמו שלו מי בכלל יכול להישאר שפוי לחלוטין?
ניקולט הורגן
מעדיפה שיקראו לה ניק, אבל אלכס קורה לה הנסיכה הלוחמת שלו. בעלת עיניים אפורות ושיער בלונדיני בהיר. ניק אומצה בגיל שש למשפחה כמעט מושלמת, זאת עד שאח שלה, מארק, מת בתאונת דרכים והמשפחה התפרקה. ניק בילתה את רוב הזמן מאז לבדה, עד שאלכס הגיע.
היא לא ידעה שאלכס הוא הזיקית כמעט עד מותה, אך באחד הביקורים שלו כזיקית הוא סיפר בדיחה אישית שלה ושל אלכס ומאז היא לא יכלה להפסיק לחשוב עליהם כעל אחד. ניק היא הייתה ציירת מוכשרת והפרויקט האחרון שלה היה גרפיטי של שני הצדדים של אלכס במקום הראשון בו הם נפגשו. ניק נפצעה בתאונת דרכים שלא בדיוק הייתה תאונה ומתה בבית החולים לאחר התאונה כתוצאה מהרעלה. היא ממשיכה לבקר את אלכס גם אחרי מותה, דבר שמשחק עם מוחו הלא בדיוק שפוי גם ככה.
לילי-אן וילסון
לילי בת 17 בעלת שיער חום ארוך ועיניים זבוהות/ הייזל, 1.49 אבל זה לא עוצר אותה לעולם.
לילי חייה בבית אחד עם אימא שלה, ששקעה בדיכאון קשה לאחר הפלה , אבא שלה, שמאיים לאשפז את אימא שלה לפחות פעם אחת ביום ואחותה הגדולה שמחזיקה את הבית פחות או יותר שלם ואת אימא שלה בבית. לילי קיבלה את הכוחות שלה בירושה, הם היו פעם של אימא אך ברגע של פחד וחרדה החליטה להעביר את הכוחות לביתה הצעירה בתקווה שתדע להישתמש בהם כמו שצריך. לילי לא יודעת מה הם הכוחות שלה או כיצד להישתמש בהם משום שאימא מעולם לא דיברה על כך לפני כן. היא הצטרפה למסע המטורף של אלכס בשביל לגלות מה בדיוק קרה לניק בעיקר מתוך סקרנות. היא פנתה אליו לראשונה משום שחשבה שהוא נמצא באותה סירה כמוה ולמרות שהיא לא ביקשה ממנו עזרה עדיין היא קיוותה שהוא יוכל לעזור לה להשתמש בכוחות שלה.
אמה וולקר
אימא של אלכס, בעלת עיניים כחולות ואותו שיער כהה כמו בנה. נולדה לעוני ועשתה ככל יכולתה בשביל לבנות לעצמה חיים טובים יותר. נכנסה להריון לא מתוכנן בגיל 19, אך החליטה לשמור את התינוק ובשביל להבטיח לשניהם חיים טובים יותר היא זרקה את אביו של אלכס בגלל שהיא חשבה שהוא לא בשל להיות אבא טוב. היא עובדת במשך רוב שעות היממה כך שאלכס היה יכול להסתובב כגיבור על בלי יותר מידי בעיות. היא פחדה שבן שלה מעורב בדברים מסוכנים והיא רק התחילה לדאוג יותר לאחר מותה של ניק, כאשר אלכס התחיל להיסגר בפניה כמו שהוא לא עשה מעולם. היא התלבטה רבות לפני שהיא קרא לאביו של אלכס במיוחד אחרי התאונה, אבל היא עייפה מכדי להיתמודד איתו לבדה, היא זקוקה לעזרה.
היא לא ציפתה שאלכס יגיב כמו שהוא הגיב למראה אביו, והיא מתחרטת על ההחלטה שלה לקרוא לו כאשר היא מבינה שאלכס החליט לברוח.
גבריאל רוס
אביו של אלכס, אדם גבוה בעל עיניים כהות ושיער בגוון חול. לא ראה את בנו הרבה במהלך חייו, בהתחלה משום שאמה האמינה שהוא לא כשיר להתפקד כהורה ולאחר מכן משום שהיה בצבא. לאחר שהוא השתחרר מהצבא הוא ביקש שאלכס יעבור לגור איתו בתענה שהוא רוצה להיות חלק מחייו, ובסופו של דבר אמה נכנעה ונתנה לו לבלות זמן עם בנה. גבריאל אשם בתאונה שקרתה לאלכס ומשום כך אלכס לא מוכן לראות אותו יותר.
מלקום פאוול
יודע יותר כמק, בחור כבן 19, גבוה בעל שיער חום ועיניים בהירות. מכיר את לילי מאז היסודי, ובדרך כלל הוא בחור נעים ושמח, זאת לפחות כל עוד לא דוחפים את האף למקום בו הוא אינו צריך להיות. אין לו כוחות מיוחדים אבל העל טבעי תמיד עניין אותו וחוסר כוחות משלו הוא פנה לקסמים אפלים אשר דורשים הקרבה רבה בשביל להיכנע לאנשים רגילים. מהרגע בו הוא קיבל את הכוחות שהוא רצה הוא לא מוכן לאבד אתם, הוא יעשה ככל יכולתו לשמור אותם אפילו אם זה ידרוש ממנו לרצוח, הוא מעדיף למות ולא לחיות כאדם רגיל שוב.
אמילי הנרי
כבת 21, בעלת תלתלים בגוון שוקולד, עור בצבע זית ועיניים ירוקות. הייתה בעבר ארוסתו של מארק, אך למרות יחסיה הטובים עם משפחתו היא לא שמרה איתם על קשר לאחר מותו. ניק ראתה אותה בפעם הראשונה זה הרבה זמן בבית החולים בו אושפזה לאחר התאונה. יש חשד שהיא הייתה זו שגרמה בסופו של דבר למותה של ניק, אך המשטרה לא מצליחה למצוא אותה בשום מקום וזה כמעט כאילו היא התאדתה באוויר. במהלך החקירה התגלה שהזהות שלה הייתה בדויה ושהיא לא הייתה אמילי הנרי האמיתית, אשר היא נרצחה הרבה לפני פגישתה של המתחזה עם מארק.


תגובות (1)

יאי תודה רבה!

13/04/2017 15:41
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך