פרק ראשון הסיפור הקודם לא היה משהו ולא היה לי כיף לכתוב אותו אם אהבתם את זה תגיבו 2 תגובות ויש המשך ...

בריונות ברשת (לא מעתיקה מהסרט ) – פרק 1

17/08/2013 767 צפיות 5 תגובות
פרק ראשון הסיפור הקודם לא היה משהו ולא היה לי כיף לכתוב אותו אם אהבתם את זה תגיבו 2 תגובות ויש המשך ...

שוב אותה שיגרה כמו בכל יום לקום מוקדם לכיתה ..
קמתי התארגנתי לקחתי כסף לקנות אוכל בקפיטריה לא היה באלי בזמן הזה אולי אחר כך בקפיטריה אני ירצה לאכול כי אני חייבת ויבוא לי !
נכנסתי לכיתה גסמין הייתה שם בדיוק התנשקה עם החבר שלה סקאי..
תמיד קינאתי בה שהיא מקובלת ואני סתם חנונה..
שהגעתי הביתה אחרי הלימודים נכנסתי לפייסבוק ובטעות שלחתי לגסמין בקשת חברות רציתי לבטל
אבל זה כבר היה מאוחר היא אישרה באתי לרשום לה שזה בטעות אבל עוד לפני שפתחתי את הצאט ראיתי סטטוס " החנונה שלחה לי בקשה חנפית על ארבע אישרתי את הכלבה "
אני בכיתי… תגובות התחילו לצוץ מכל הפייסבוק וכל החברות החנפניות של גסמין התחנפו ורשמו אחרייה
כן ידענו שהיא תשלח היא חנפנית…
אמרתי לכולם בתגובה חזרה " לא שלחתי בכוונה שלחתי בטעות רציתי לבטל אבל עוד לפני שבאתי לכתוב בטעות ולבטל היא כבר כתבה סטטוס .. כולם כתבו " בטח חנפנית מגעילה"
ואני רק התעצבנתי הלכתי לישון מחר יום שבת למחרת בבוקר קיבלתי בקשת חברות מאיזה בן ..
התחלנו להתכתב …
כל היום סיפרתי לו שיש עלי חרם ובנות צוחקות עלי ..
ולמחרת בבוקר הלכתי לבית ספר החברות צחקקו נכנסתי לשירותים של הבנות לא הבנתי מה משמעות הגיחוך שלהם ! אז לא התיחסתי ..
עד שנכנסתי לתא אחד שבחרתי משם .. עליתי על השירותים ונעלתי את הדלת ..
גסמין צחקקה אל חברתה גיייד ואמר לה נו ראית מה הילד הזה שמדבר עם אלן כתב בסטטוס שלה בקיר?
דייג: ברור איזה פאדיחה ידעתי שהיא תעשה את זה! היא רק בת 17 וככה לעשות ?
הם הלכנו הגיעה הזמן ללכת הביתה אחרי שייעור היסטוריה ..
הלכתי הביתה לקחתי את המחשב נייד שלי והלכתי למיטה ופתחתי את המחשב במהירות
נכסתי במהירות גם לפייסבוק ונדהמתי …


תגובות (5)

תמשיכי :) אהבתי

17/08/2013 12:05

תמשיכי

17/08/2013 12:06

תמשיכי

17/08/2013 12:14

תמשיכי O^O

17/08/2013 12:22

תמשיכי אני במתחחח

17/08/2013 12:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך