זה לא סיפור ראשון שלי...
האמת שזה כן..אבל פה!!
קריאה מהנה..מחכה לתגובות! :)

בת אלמוות-פרק 1

23/11/2012 1100 צפיות 13 תגובות
זה לא סיפור ראשון שלי...
האמת שזה כן..אבל פה!!
קריאה מהנה..מחכה לתגובות! :)

7 שנים קודם לכן..
"תפסיק לצחוק עליי!!" צעקתי על אדי-אחי הגדול… "זה לא אשמתי שהחלום הזה שלך ממש מטופש.." אמר לי בצחוק "זה החלום שלי,אם יש לך בעיה אז…" התחלתי לומר.. לא ידעתי איך להמשיך את המשפט,לא היה לי איך לאיים עליו. "אז מה? את תרביצי לי?! לכי תהיי עם הסוסים שלך ותעזבי אותי בשקט!" אמר "לא רוצה! תגיד סליחה" אמרתי לו "עלמה, עזבי אותי בשקט!!" צעק עליי, יצאתי כעוסה מחדרו… אני אף פעם לא צחקתי עליו שהוא סיפר לי על חלומותיו… אז החלום שלי קצת מוזר,אז מה!
'לטוס מעל העננים,ולצנוח על ענן…' זה החלום שלי… והוא לא ישתנה אף פעם!!
הלכתי אל סלון הבית וישבתי על הספה פתחתי את הערוץ האהוב עליי בטלוויזיה, זה ערוץ שמראים בו אנשים צונחים… סתם בשביל הכיף שלהם! אני רוצה לצנוח גם בשביל הכיף אבל לילדה בת 10 לא יתנו סתם ככה לצנוח אפילו אם אני אבקש את זה ליום הולדת שלי… ההורים שלי אף פעם לא יתנו לי את זה!!
שמעתי פתאום את צחוקו של אדי,אבל הוא לא היה בסלון ולא לידי.. יכול להיות שהוא עוד פעם צוחק עליי עם החברים שלו בפלאפון…. האידיוט הזה!
"כן…. אני יודע זה גדול! ממש לצנוח על עננים..מפגרת שכזו!" שמעתי אותו אומר מבעד לדלת חדרו הסגורה,כל כך התעצבנתי עליו!! אבל עצבנית של ממש!! 'תהרגי אותו' עברה לי מחשבה בראש 'תהרגי אותו,זה יחסוך לך את כל הירידות שלו!!' המחשבה עברה שוב. רגליי החלו ללכת אל המטבח בלי פקודה מהמוח שלי..סתם ככה! הלכתי אל מגירה אחת במטבח והוצאתי משם סכין שף גדולה שאבא שלי חותך איתה את הצלעות והבשר שאנחנו עושים 'על האש' ודברים כאלה… החבאתי אותה מאחורי גבי והלכתי אל חדרו של אדי… פתחתי את הדלת ונכנסתי לשם הוא דיבר בפלאפון עם אחד החברים שלו.. "..רק רגע,מה את רוצה עלמה?" שאל,לא עניתי רק התקרבתי אליו יותר "עלמה מה את רוצה?!" שאל שוב רק קולו התגבר יותר… נזכרתי שיש סכין מאוחרי גבי. לאט לאט הראתי לו אותה "עלמה,מזה! תפסיקי את זה תחזירי את זה למקום!!!" צעק "תפסיק לצחוק עליי!" אמרתי לו "אני אפסיק רק תחזירי את זה למקום!" צעק "לא!…" אמרתי וקירבתי את חוד הסכין לחזהו "עלמה בבקשה..אני מצטער" אמר "לא!!!" צעקתי עליו ודקרתי אותו בחזהו.. הוא הסתכל עליי המום ודם יצא מפיו,הוצאתי את הסכין מחזהו וזרקתי אותה על הרצפה הייתי המומה מעצמי… כל כך הרבה דם ירד ואני רק הסתכלתי עליו בלי לעשות כלום!!
"אדי,אדי!!" צעקתי וניערתי אותו אבל שום דבר לא עזר בדקתי אם הוא נושם…ולא שום דבר!! ליבו לא פעם..לא ידעתי מה לעשות אז פשוט ישבתי בחדרו וחיכיתי שההורים יבואו…

"היי עלמה חזרנו!!" שמעתי את קול אימי אחרי שעתיים שיבתי בחדרו של אדי שכבר מזמן מת.. "עלמה איפה את?" שאלה אמא "אני…פה!" אמרתי לה בשקט אבל היא שמעה אותי,והרגשתי את נעלי העקב שלה צועדות אל החדר שבו הייתי "קניתי לך..את המברשת לליידי…ורודה כזאת ו.." אמרה תוך כדי שהיא פותחת את הדלת.. ואז קטעה את משפטה כי ראתה את אדי או יותר נכון את גופתו ואותי, "אדי!!!" צעקה "עלמה מזה?..מה קרה לאדי?" שאל אותי בהיסטריה תוך כדי בכי "אני..אהממ.." התחלתי לומר "מה קרה?" שמעתי את אבי אומר "בוא לחדר שלי אדי!!" צעקה אמי שמעתי אותו רץ לחדר "אדי!!" צעק והסתכל עליי "עלמה,מה קרה? מי עשה את זה?!" שאל "אני.." אמרתי "מה!" שמעתי את שניהם אומרים "הוא צחק עליי!" אמרתי בשקט "עופי מפה!!" צעק עליי אבא "אבל.." התחלתי לומר "עופי מפה ואל תחזרי!!" צעק ולא נתן לי לסיים את המשפט קמתי מהרצפה ובגדיי היו מוכתמים בדם.. לא בכיתי..שיצעק עליי! זה לא משנה כבר…יצאתי מהבית אבל לא הלכתי לשום מקום…ישבתי על כיסא במרפסת וחיכיתי שאחד מהם יצא…
"צריך לשים אותה איפשהו.." שמעתי את אימי אומרת.. תמיד השמיעה שלי הייתה חזקה משל כולם… "איפה כבר נוכל לשים אותה!" אמר אבא שלי "יש מקום אחד.." אמרה אמא שלי "בבית המשוגעים?" שאל אותה "כן.." אמרה "מתי?" שאל נשמע כאילו הוא רוצה בזה.. "עכשיו!! היא רצחה את אחיה בגלל שצחק עליה.." אמרה "יש לך את המספר שלהם?" שאל אותה "זה תמיד אצלי..חשדתי בעלמה תמיד" אמרה… משהו עבר בי..שלא יכולתי להסביר.. מה באמת אמא שלי חשבה כל הזמן הזה שיש מצב שאני משוגעת..שצריכים לכלוא אותי במקום הזה…
"עלמה!?" שמעתי את אמי קוראת לי לא עניתי לה שתבוא הנה בעצמה "עלמה…" קראה שוב ופתחה את דלת הבית ומצאה אותי יושבת במרפסת… "אנחנו צריכים לדבר.." אמרה… כבר ידעתי מה היא רוצה לומר…. קמתי מהכיסא והלכתי לקראתה היא לקחה ממני מרחק אבל עדיין הייתה לידי…
נכנסו לבית ואבא שלי דיבר בטלפון בשקט במטבח…. "עלמה….אנחנו אל מבינים למה עשית את זה לאדי.." אמרה אמא "הוא צחק עליי!" אמרתי "אז הוא צחק לא צריך לרצוח אותו.." אמרה אמא ודמעות היה בעיניה "אנחנו נצטרך לקחת אותך למוסד…" אמרה "ואז?" שאלתי "את תשארי שם..עד ש…תתאפסי על עצמך" אמרה "בסדר… רק שליידי תבוא איתי" אמרתי "לליידי אין מקום שם!" צעקה עליי "אז שימצאו מקום" צעקתי בחזרה.. היא לקחה ממני מרחק… "הם באים עכשיו.." שמעתי את אבא שלי אומר הוא הסתכל עליי בשנאה ושתק "אני רוצה שליידי תבוא איתי!!" צעקתי ליידי זו הסוסה שלי,היא החברה הכי טובה שלי… כי אף אחד מעולם לא היה חבר שלי…
"שליידי תבוא איתך..ותרקב שם איתך!" צעק עליי אבא שלי, כמובן שהוא כעס עליי ושנא אותי יותר מאחרים. אדי היה הילד האהוב עליו כי לאדי לא היו חלומות שרצה להגשים כמו שלי!!
מכונית נשמעה בחוץ וצפירה חזקה נשמעה "אנחנו ניקח את הדברים שלך..ונביא את ליידי לשם..עכשיו תצאי החוצה.." אמרה אמא. יצאתי בלי ויכוח ושני אנשים עמדו בסף הדלת וקשרו את ידיי בחבלים חזקים וקורעי בשר "זה הכל?" שאל את ההורים שלי "כן..תיקחו אותה מפה!" אמר אבא שלי "אני רוצה את ליידי!!" צעקתי בקול הכי חזק שלי… קול ממש חזק עד שנאלצו להרביץ לי עד ששתקתי הכניסו לתא קטן בתוך המכונית והתחילו לנסוע….הבית שלי התרחק לי מהעיניים וכך גם כל החיים שהיו לי…
ונעלמו……….


תגובות (13)

לא ידעתי שאת כותבת כאלו… לייק :)

עוד פירוט יעזור……… זה רץ הר מידי… P= אבל בכללי.. מאוד מעניין… :)

23/11/2012 12:21

תחשבי שוב :) אבל תפרטי שאת אומרת…כאלו!
מה חשבת שאני כותבת רק על ערפדים??! אני כותבת על כל דבר!?

שמחה שאהבת…המשך מחר!

23/11/2012 12:23

כאלו…. סיפורים בסגנון הזה.. P= בכל מיקרה…..
לייק :)

23/11/2012 12:31

אני ארצח אותך אם לא תמשיכי!!
0כמובן שזה בצחוק)

23/11/2012 13:05

חחחחח….
אני אמשיך מחר…. שמחה שאהבת!

23/11/2012 13:10

אהבתי, תמשיכי דחוף!!!

23/11/2012 13:11

אלינור.. חח.. למה לא תגזימי!! תבואי אלייה עם סכין ותדקרי אותה בלב……….. ואז תשבי לידה שעתיים XD
סתם לא.. :)

23/11/2012 13:27

תמשיכיייי ומהר אחרת אני יעזור לאלינור לרצוח אותך חחיחיח

23/11/2012 22:19

אם מלא רוצות לרצוח אותי כדאי שאני אפסיק ועכשיו!!!
אימההלללההההההההה!!
חחח…. בצחוק אני כותבת עכשיו פרק ונראה מתי יאשרו לי אותו :)
שמחה שאהבתן

23/11/2012 22:32

תמשיכי !!
– נראה לי עשית לי טראומות לכל החיים …

24/11/2012 00:54

חחחחח…
כתבתי פרק בבוקר ואני מחכה שיאשרו אותו…
נדמה לי בערב יפרסמו אותו…
שמחה שאהבת! ;)

24/11/2012 02:45

היי ליאן :)
אז.. קראתי את הפרק ואני חייבת להגיד שהכתיבה שלך ממש טובה, את יודעת לתאר טוב מצבים ולהכניס את הקורא לתוך העלילה שאגב נשמעת מבטיחה מאוד, אהבתי את השתלשלות העניינים, זה מותח ומסתורי… כל מיני שאלות כמו "למה ילדה בת עשר מחליטה יום אחד לקום ולרצוח את אחיה?" מתרוצצות לי בראש,
אבל יש לי כמה הערות:
קודם כל, שמתי לב שאת משתמשת הרבה מידי בסימני קריאה כדי להדגיש דברים מסוימים שנראים לך חשובים. זה לפעמים יותר מידי וזה מעיק… אני מציעה לך לתאר את טון הדיבור במקום לעשות !!.
לדוגמא, במקום: "ההורים שלי אף פעם לא יתנו לי את זה!!" את יכולה לכתוב:
"ההורים שלי אף פעם לא יתנו לי את זה. חשבתי בתסכול." ההוספה הזאת והבחירה של המילים והרגשות הנלוות כמובן, נתונים לשיקולך :)
דבר שני, בקשר לעלילה. אז, עלמה רוצחת את אחיה ואז הוריה מגיעים ואמה היא הראשונה להיכנס ולראות את גופתו של אדי נכון?
עכשיו, בסיטואציה כזאת, סביר יותר להניח שהאימא תהיה בהלם, יותר מאשר תתחיל לתחקר את ביתה למה היא עשתה את זה או מה עכשיו היא תעשה איתה…
אני חושבת שבמקום כל הדו שיח הזה בין ההורים שלה לעלמה היית צריכה לתאר את ההלם שלהם, את האימא אולי מכסה את פיה בידה, רוכנת מעל הגופה, בוכה, דברים כאלו… עם עלמה הם יכולים להתמודד מאוחר יותר, או פשוט לצעוק עליה כמו שאביה עשה ולעזוב עד רגע סביר יותר לעימות. כי אחרי הכל הבן שלהם נרצח…

טוב נראלי חפרתי יותר מידי XD
בסך הכל, נראה שזה הולך להיות סיפור מדהים ויש לי להשלים הרבה פערים,
מקווה שיהיה לי זמן לקרוא הכל בהמשכים…חחחח
אז, תמשיכי לכתוב! ממה שראיתי יש לך כישרון לזה בהחלט!
3> נעמי

13/12/2012 06:50

אז ככה,
הבנתי את מה שכתבת והבנתי את ההערות, אני אשתדל בפעמים הבאות להפחית עם הסימני קריאה.
מכיוון שכבר הפרק הזה פורסם והרבה קראו אותו,זה כבר לא משנה לתקן את זה… זה נכון מה שאמרת אבל זה כבר לא רלוונטי!
קיבלתי את הביקורת בכיף ואני יודעת שיש דברים לשפר (בכל זאת..אני לא ג'יי קי רולינג!-הארי פוטר ואני בטוחה שידעת את זה!) חח..
תודה על הדברים שאמרת ואני מקווה שתקראי את הכל (אני קראתי את שלך..הוקסמתי!..חח..!)
בכל מקרה..תודה רבה! :)

13/12/2012 09:09
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך