פרק 7!! והו!!
מחכה לתגובות! ;)

בת אלמוות-פרק 7

08/12/2012 806 צפיות 7 תגובות
פרק 7!! והו!!
מחכה לתגובות! ;)

אני יושבת בחדר שלי ומחכה בקוצר רוח לאיאן,הוא נעלם כבר ליותר מחצי שעה ואני מתחילה לדאוג..
קמתי ממקומי והתחלתי להתהלך בחדר,סתם משעמום! אני עושה דברים מוזרים שאני משועממת!
"ישו ינקום בכם,חלאות!!" שמעתי צרחות הקול היה של גבר. הצרחות באו מהחלון הלכתי אליו והוצאתי את הראש לשי ממנו והסתכלתי למטה. שני שומרים החזיקו איזה איש לא מוכר והאיש הזה נאבק בהם, "כולכם תמותו!!" צעק האיש "תירגע!" צעק עליו אחד השומרים. המשכתי להסתכל על מה שקורה בסקרנות.. "הכל בסדר?" שמעתי את קולו של איאן פתאום "כן הכל טוב!" אמרתי אבל לא זזתי מהחלון "מה קרה?" שאל והלך אל החלום ועמד לידי. "מי זה האיש הזה?" שאלתי "אה..הוא.." אמר איאן ושתק "מה איתו?" שאלתי "הוא מאמין מטורף של ישו,הוא סגר חמישה אנשים בביתו כי הוא אמר שישו אמר לו לעשות את זה בחלומו.. בני משפחתו לא היססו בכלל ושלחו אותו לכאן.." אמר איאן "לא חשבתי שאמונה יכולה לשגע ככה" אמרתי "במי את מאמינה?" שאל "לא יודעת.. אני נוצרייה מה שבטוח.." אמרתי "חושבים שאתם מלכי העולם!! ישו יצלוב אותכם כמו שצלבו אותו!!" צרח האיש "הוא מטורף.." אמר איאן "מה השם שלו?" שאלתי "אני לא יודע.." אמר "במה אתה מאמין?" שאלתי "אני?!,בישו כמובן!" אמר התבוננתי באיאן ובאמת מצאתי שרשרת צלב העשויה מזהב אני חושבת נחה על חזהו,עולה ויורדת עם קצב נשימותיו..
הפנתי את מבטי ממנו והסתכלתי מחוץ לחלון האיש עדיין נאבק עם שני השומרים,נראה שהוא מנצח יחסית למבנה גופו הקטן והמצומק כאילו ישו אומר לו לעשות דיאטה! האיש הסתכל לכל הצדדים ואז פגש את מבטי "את!" צעק "אותך ישו רוצה!!" צעק שוב,לא עניתי לדבריו רק הסתכלתי עליו מופתעת "את הנבחרת,את תראי לחלאות האלו שכאן מי זה ישו האמתי!" אמר בחיוך "תחשמל אותו.." שמעתי שומר אחד אומר בשקט לשני,השומר השני הוציא מכיס מכנסו שוקר קטן והצמיד אותו לפני של האיש לחץ עליו וחישמל את האיש,האיש צרח כמה שיוכל "אתם תמותו!!" צעק פעם אחרונה אחרי שהתעלף,אני חושבת..
"בואי.." אמר איאן וניסה להזיז אותי מהחלון אבל אני בשוק! משני הדברים שקרו,שהאיש צעק שאני הנבחרת או משהו כזה,ושחשמלו אותו זה היה מלחיץ!
"עזבי את זה,יש לי חדשות טובות!" אמר איאן הפעם זזתי מהחלון והסתכלתי על איאן למשמע החדשות הטובות! "דיברתי עם המנהל,הוא עדיין שונא אותך ורוצה במותך.." התחיל לומר "אם זה החדשות הטובות אז תפסיק!" אמרתי "תיתני לי לסיים!" אמר בחיוך "אוקיי" אמרתי "אז! הוא נתן לך שעה וחצי להיות עם הסוסה שלך,ולא יותר ולא לצאת מכאן אלא להיות בשדה מאחור,ובליוי של שני שומרים" אמר "מה?! זה לא נחשב אני לא אוכל לרוץ איתה!" אמרתי "אלו התנאים!" אמר "שיהיה,בתנאי שאתה בא!" אמרתי "בסדר.." אמר כאילו עושה לי טובה "אז מתי?!" שאלתי "מתי שאת רוצה!" אמר "יאי! אז עכשיו" אמרתי "יאללה בואי" אמר והתחיל ללכת הלכתי אחריו,שמחה נתנו לי שעה וחצי וזה אפילו יותר מהזמן הרגיל!,שחשבתי על זה התחלתי לחשוד.. "רגע אחד.." אמרתי לאיאן ועצרתי "מה יש?" שאל "המנהל במיוחד שהוא שונא אותי ורוצה שאני אמות…למה הוא נותן לי חצי שעה יותר מהרגיל?" שאל "אהה..כי הוא אמר.."התחיל איאן לומר אבל אז שתק "מה הוא אמר?" שאלתי "הוא אמר כי גם ככה את תמותי בקרוב אז מגיע לך כמה שיותר זמן לבלות עם הדבר שאת אוהבת לעשות!" אמר "אהה.." אמרתי ומצב רוחי ירד שוב… אבל ממש!! "אל תתני לזה להפריע לך!" אמר "זהם גם מה שהתכוונת לומר ששני הטמבלים האלה באו להרוג אותי!" אמרתי בכעס "הכל יהיה בסדר, צאני מבטיח לך!" אמר נשמתי עמוק ורציתי לשכוח את כל מה שהוא אמר,והצלחתי! למזלי "בוא נלך עכשיו!" אמרתי "בסדר.." אמר בחיוך…
התחלנו ללכת,יאי! אני אראה את לייד היום!! אבל זה עדיין מוזר..למה האיש הזה התכוון??
שאמר שאני הנבחרת!……………………………


תגובות (7)

כי את חייבת להמשיך!

08/12/2012 00:44

תמשיכי!!!

08/12/2012 01:31

מחר !!
תודה על התגובות! ;)

08/12/2012 02:11

מעניין…. לייק!
מחכה למה שיקרה בהמשך.. ואיאן כזה חסר טאקט.. חח

08/12/2012 06:09

חחח….מה שתגידי!
למה איאן חסר טקט??!! תסבירי לי בבקשה!
אני אמשיך מחר… שמחה שאהבת! ;)

08/12/2012 07:49

היי ליאן 7 סיפורים מעניינים כבר כתבת ואשמח אם תמשיכי לכתוב – את נערה כל כך צעירה וכותבת מושלם בהצלחה ממני בקי ♥♥♥

08/12/2012 07:58

וואו! תודה אף פעם לא קיבלתי ביקורות כאלה על הסיפורים שלי
(אני כותבת עוד אחד במקום אחר..שהוא ממש מצליח אני חייבת להודות!)
המשך כרגיל יהיה מחר :)
שמחה שאהבת ותודה מקרב לב על התגובה הזאת..חממת אותי! (במיוחד שאני קופאת עכשיו!) ;)

08/12/2012 08:15
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך