גבר החלומות (1)

צללית12 09/11/2013 519 צפיות אין תגובות

שלום לכולם. בהמשך לתגובות מגניבות וכייפיות שקיבלתי לסיפור הקודם, עלה בי הצורך לפרסם עוד אחד. גם זה בהמשכים. מקווה שתהנו :-)

יעל הייתה בודדה. בגיל 25, אחרי כמה מערכות יחסים כושלות, מספר סטוצים קצרים ואינספור דייטים, היא הגיעה למסקנה הבלתי נמנעת – היא בחורה בודדה. נראה לה, כאשר התהלכה ברחוב, שכל העולם התחלק לו כבר מזמן לזוגות זוגות מאושרים, ורק היא נפלה בין הכיסאות ולא מצאה את החצי השני שלה. אולי הוא בכלל לא קיים?
על הנייר, לא היה ליעל על מה להתלונן. היא הייתה צעירה, בריאה, יפה (ויש שיגידו – אפילו כוסית), סטודנטית לפסיכולוגיה עם ציונים מרשימים וכתב יד כל כך ברור ומסודר, שכל המחלקה צילמה וחרשה על הסיכומים שלה. אז איך זה יכול להיות, חשבה לעצמה, לעתים די קרובות, שהעולם מלא בבנות פחות יפות ומוכשרות ממני, והנה הן מסתובבות להן יחד עם בחורים צמודים ונראות כל כך מאושרות בזוגיות שלהן.
יעל ניסתה. היא יצאה להמון דייטים, שתמיד נראו לה כמו אודישן לתפקיד בסרט – את לא יכולה להיות עצמך האמיתית, את צריכה תמיד ללבוש איזו מסיכה, לנסות לשווק את עצמך לבחור, שגם הוא עוטה מסיכה ולא מציג את עצמו האמיתי. כשנתנה צ'אנס, אף על פי שמעולם לא נקרה בדרכה אותו אחד שירטיט לה את הלב, היא תמיד התאכזבה. בעצם, היא הייתה מלאת אכזבה על כל המין הגברי באשר הוא. היא לא האמינה לחברות שלה, שסיפרו כי בן הזוג שלהן הוא גם "הידיד הכי טוב שלי". היא מעולם לא חשה את זה עם אף גבר.
וכך היא הגיעה אל התובנה שהיא בודדה. היא התיישבה על ספסל בתחנת האוטובוס, הרוח הקרירה פרעה את שיערה, ולראשונה בחייה חשה דיכאון חזק. אבל המציאות עומדת להשתנות עבור יעל, להשתנות מבלי היכר, בגלל שהנה מתיישבת לידה אישה, שעומדת לגלות לה את הפתרון לתעלומה הקשה ביותר – איך להשיג את גבר החלומות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך