טליה .
שלוום (:
אז אחרי תקופה ארוכה שלא כתבתי כלום - חזרתי לאתר ואני מתחילה לפרסם את הסיפור החדש שלי
* גורל * (-:
מקווה שתאהבו ותגיבו המווון ,
טלל D:

גורל – סיפור חדש ! פרק 1 (:

טליה . 18/12/2011 760 צפיות 10 תגובות
שלוום (:
אז אחרי תקופה ארוכה שלא כתבתי כלום - חזרתי לאתר ואני מתחילה לפרסם את הסיפור החדש שלי
* גורל * (-:
מקווה שתאהבו ותגיבו המווון ,
טלל D:

:אני לא מאמינה שעלו עלי .
רצתי כמו שלא רצתי כל חיי . הרגלים היחפות שלי קפאו מהשלג , אבל זה לא היה חשוב עכשיו
עכשיו חשוב לברוח מהם , שלא יתפסו אותי . שלא יגלו עלי .
רצתי אל היער הסבוך והתחבאתי מאחורי קבוצת עצים צפופה , בעודי מסדירה את הנשימה הרגשתי שמישהו נוגע בגבי .
הבטתי סביב , וניסיתי להתגונן ואפילו לברוח .. אבל …
לא היה לי לאן . הייתי מוקפת באנשים .
הרמתי ידיים בהכנעה והם לקחו אותי איתם .
_____________________________________
פקחתי את עיני , ונזכרתי בכל מה שקרה אתמול . איבדתי כל תחושת זמן – אבל ברור לי שישנתי הרבה .
מיטה רכה , סדינים ריחניים , חדר מואר וקטן .
" זה בהחלט לא החדר הקטן שלי בבית הנטוש" אמרתי לעצמי בגיחוך , קמתי מהמיטה בזהירות וניגשתי לפתוח את הדלת , אבל היא הייתה נעולה .
"בוקר טוב לך , מייגן רטורג "
הסתובבתי , מאחורי ישב על כיסא קטן מעץ איש זקן , זקן מאוד . ביד אחת הוא החזיק מקל הליכה ישן ומוזר ובידו השנייה את התליון שלי , הדבר היחיד ששיך באמת לי .
" תחזיר לי את זה !! " צעקתי ורצתי לכיוונו , שלחתי את ידי לשרשרת , אבל היא נעלמה .
היא כבר לא הייתה ביד שלו
" תחזיר לי אותה , או שאני מפרקת אותך לחתיכות ! " צעקתי עליו והתקרבתי עוד אליו , הוא הסתכל עלי וחייך חיוך שובב , חיוך שעיצבן אותי יותר ויותר , שלחתי את ידי לכיס האחורי של הג'ינס ..
הוא היה ריק .
" מחפשת את זה ? " הזקן אמר והוציא מכיסו את האולר שלי , שוב ניסיתי לתפוס אותו – אבל הוא נעלם " יש לך 2 אופציות , או שאת מפרקת אותי לחתיכות – ואז בחיים לא תדעי מי אני , איפה הדברים שלך , ולמה את כאן . או שאת יושבת על המיטה בדממה ונותנת לי לדבר "
נו באמת , הייתה לי ברירה ?!

הזקן נשם עמוק ונשען על משענת הכיסא , התיישבתי מולו על המיטה והוא התחיל לדבר כעבור 5 דקות של שקט מוחלט .
" פנימיית דארטן היא פנימייה מיוחדת , לילדים מיוחדים "
" ו ? … " אמרתי , חסרת סבלנות לחלוטין
" זהו . זה כל מה שאת צריכה לדעת ! "
" תגיד לי אתה רציני ?! גררתם אותי לפה כי אני 'ילדה מיוחדת'?! מה בדיוק מיוחד בי ?! "
קמתי מהמיטה בעצבים ובעטתי בשידה שהייתה לידה מתסכול , מה הם רוצים ממני ?
" תגיד את האמת " אמרתי לו והבטתי עמוק בתוך עיניו " זאת פנימייה לעבריינים ! "
הוא צחק וקם מהכיסא באיטיות " לא , זאת לא . רוב הילדים פה שומרי חוק . פה לא שופטים ילדים על פי המעשים שלהם , אלא ע"פ מה שיש להם עמוק בלב . בהצלחה ! "
ואז הוא נעלם , כאילו הוא לא היה מעולם .
ישבתי על המיטה , כועסת וחסרת סבלנות יותר מתמיד . חצי מהחדר כבר היה הרוס ושבור , אבל לי לא היה אכפת
הפנימייה הזאת יכולה לקפוץ לי , בהזדמנות הראשונה שלי אני בורחת מפה !
פתאום הדלת נפתחה , ולתוך החדר נכנסה אישה גבוהה ורזה , שנראתה קשוחה במיוחד , כאילו היא מעולם לא חייכה … בדיוק כמוני .
" בוקר טוב מייגן " היא אמרה והגישה לי ערמת בגדים בצבעים שחור-לבן וספר עבה " אלו הן מדי הפנימייה , יש ללבוש אותם כל יום , כל היום . את מדי הפיג'מה אני אביא לך בערב . בספר הזה כתובים חוקי הפנימייה . וכעת , מהרי – ארוחת הבוקר שלך מתקררת ! "
הבגדים נפלו לי על הרצפה , הייתי בהלם ממנה . היא באמת רצינית ?! מדים ?!
גם אם היא תשלם לי הרבה אני לא הולכת ללבוש אותם ! מצידי , שיעיפו אותי !
התכוונתי לומר לה את כל זה , אבל המבט האחרון שלה הבהיר לי שאסור לי להתעסק *איתה*
אין בעיה , ממנה אני לא אברח . אבל מהזקן המוזר כן !

לבשתי את המדים המגוחכים האלה – חולצה מכופתרת לבנה , חצאית שחורה ומעיל שחור ארוך . גרביון מסורבל ומעצבן ונעלי בובה בוהקות בצבע לבן .
הבטתי בעצמי במראה ולא זיהיתי את עצמי – הפנים שלי היו נקיות , והשיער שלי היה חלק ובוהק
לבשתי בגדים נקיים .. ושלמים . העיניים הכחולות-ירוקות שלי נצצו באופן משונה .
רגע , משהו לא הגיוני פה …
התליון שלי תלוי על הצוואר .


תגובות (10)

וואוו טלכו!!
נשמע ממש יפה.. תמשיכי!!

סופסוף חזרת לכתוב!!!

18/12/2011 08:57

מאוד מאוד מסקרן. אהבתי את הרעיון, ובכלל את אווירת המסתורין.
אבל מה שמפריע לי, זה שקשה לקרוא את הסיפור כשיש רווח בין המילים לסימני הפיסוק. לא צריך רווח בין מילה, משפט וכן הלאה לבין פסיק, נקודה או מרכאות. אחרת קשה לקרוא.

תמשיכי ככה! אני מקווה שתמשיכי!
ממני, ליסה.

18/12/2011 09:15

תמשיכי מהר!!!! D:

18/12/2011 10:50

טלוו יא מדהימה אחת ,את כשרונית ברמות מטורפות ,כל הכבוד על ההחלטה הנבונה לחזור לכתוב !
תמשיכי ומהר ( ;

18/12/2011 11:17

אעאאעאעאעאאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאאעאעאא
העלת סופסוף אעאעאאעא עשית לי ת׳יום !!
תמשייכי ;)

18/12/2011 11:50

ממש יפה, מדהים!! תמשיכי ובהצלחה עם הסיפור!! :)

18/12/2011 11:55

יש לי בכלל משהו להגיד חוץ מתמשיכי ענק?! אז תמשיכי!!!

18/12/2011 12:01

חחחח ממש ממש תודה לכולן ( :
ליסה – אני פשוט מכורה לזה חחח , את לא יודעת כמה ניסיתי להפסיק בן הרוחים האלה , זאת שריטה ישנה (:
מקווה שתהני מהסיפור בכל זאת , אנסה לשפר !!

18/12/2011 13:10

אני התמכרתי….

18/12/2011 13:16

נשמע מהמם !
אין לי מה להוסיף חוץ מ : תמשיכי !

22/12/2011 12:56
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך