ג'ינג'ית בהכחשה- פרק 4

סיסי13531 08/04/2013 775 צפיות תגובה אחת

התעוררתי בתשע בבוקר, אמא לא העירה אותי. קמתי מהמיטה וירדתי למטה לאכול ארוחת בוקר.
לא היה קורנפלקס, פתחתי את המקפיא ולקחתי קופסת גלידה, אמרתי לעצמי, אל תאכלי את כל הקופסה תוכלי מעט. לא התאפקתי אכלתי את כל הקופסה. הרגשתי רע עם עצמי, הלכתי לשרותים, פתחתי את האסלה, הכנסתי את אצבעי עמוק לתוך הגרון והקאתי את נשמתי לתוך האסלה.
היה לי טעם מגעיל בפה, צחצחתי שניים, שתיתי הרבה מים ונכנסתי למיטה, לישון.
בארבע אמא חזרה הביתה, היא האירה אותי ואמרה לי לצאת החוצה, אז נעלתי נעלי ספורט, התלבשתי ואספתי את השער שלי לקוקו גבוהה.
יצאתי החוצה והתחלתי לרוץ, לאחר רבע שעה של ריצה פגשתי את ליאם (לא קשור לוואן דירקשן) הוא סימן לי לעצור, הוא חצה את הכביש ושאל:"לאן את?"
עניתי:"אני סתם רצה"
הוא שאל:"אפשר להצטרף?"
צחקתי ועניתי:"כמובן"
התחלנו לרוץ ואחרי כמה זמן הוא אמר לי:"את לא נראית ממש טוב"
עניתי:"זה לא דבר יפה להגיד לנערה"
והוא אמר:"זה לא מה שהתכוונתי, התכוונתי שאת נראית טיפה חולה… את רוצה שנעצור?"
עניתי:"ת'אמת שכן"
התחלנו לדבר וגיליתי תוך כדי שהוא לא מזמן נפרד מחברה שלו ויש לו הורים *מאוד* עשירים.
חזרנו הביתה בהליכה. כשעמדנו להיפרד החלפנו טלפונים ואז הוא אמר לי:"את הנערה הכי נחמדה שפגשתי בזמן האחרון" ואז נפרדנו.
היה לי מאוד כיף לשמוע את זה חזרתי בהרגשה ממש טובה הביתה על ש…..


תגובות (1)

מה עד ש….
תמשיכייי

08/04/2013 12:31
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך