ג'ינג'ית בהכחשה

סיסי13531 01/02/2013 704 צפיות 3 תגובות

קיללתי בשקט, שוב נפלתי מהמיטה, השעה היא 4 לפנות בוקר, טוב אין טעם לחזור לישון….
קמתי מהרצפה התלבשתי, צחצחתי שניים, סירקתי את שערי הארוך ולבסוף התאפרתי, התחלתי מהמייק-אפ. לקחתי הרבה קרם ומרחתי אותו על פני אחר כך עברתי לפודרה וסיימתי רק כאשר ראיתי ששום נמש לא מציץ מתחת לאיפור, אחר כך עברתי לעניים שמתי עיפרון שחור ומסקרה ולסיום מרחתי אודם ורדרד בשפתיים. הסתכלתי במראה, הייתי מרוצה מהמראה שלי, בהשתקפות מולי ראיתי נערה גובהה, רזה, בעלת עניים חומות ושער ג'ינג'י בולט. חשבתי לעצמי רק עוד חודש אני צובעת את השער לבלונד…
השעה הייתה כבר רבע לחמש ירדתי למטה לאכול שמתי קורנפלקס בקערה ומזגתי חלב, התיישבתי מול הטלוויזיה ואכלתי באטיות.
בשש אמא התעוררה היא ירדה למטה, פרצופה היה טיפה מופתע אבל מיד אמרה " בוקר טוב נעומי" ונשקה לי על הלחי " אני הולכת לעבוד" אמרה והלכה למחשב ולא קמה ממנו עד 7
היא עלתה למעלה והעירה את אחי הקטן דילן.
בעשרה לשמונה דילן היה מוכן וירד למטה לאכול.
בשמונה אני ודילן כבר היינו בחוץ וחיכינו להסעה. האוטובוס של דילן כרגיל הגיע לפני האוטובוס שלי (למרות ששניהם אמורים להגיע בשמונה) אז נפרדתי מדילן וכעבור כמה דקות האוטובוס שלי הגיע.
עליתי לאוטובוס והנהג היה ממורמר כרגיל הראית לו את הכרטיס שלי והתיישבתי במקום הקבוע שלי יחד עם הבנות. הם כל כך התרגשו מאוד כי עוד חודשיים הם הולכות להופעה של וואן דירקשן, הם דיברו על זה שהם הולכות לקנות כרטיס V.I.P עוד שבועים כדי שיהיה להם את המקום הכי טוב ופתאום שמעתי שכרטיס V.I.P עולה 500 יורו ואז צעקתי עליהן "ואיי אתן באמת דפוקות אם אתן הולכות לשלם פאקינג 500 יורו על כרטיס מטומטם להופעה של להקת בנים שאין לה שום דבר לשיר עליו חוץ מעל בנות!"
כרגיל חברותי החלו להגן על 1D כאילו הן מקירות אותם אישית.
ולי נמאס מההסברים המטומטמים שלהם על זה שיש להם שירים מאוד עמוקים אז באיזשהו שלב הפסקתי להקשיב לבסוף הגענו לבבית הספר כעבור נסיעה שנראתה כמו נצח.
ירדתי מהאוטובוס, ואז פגשתי את….

להמשיך???????????


תגובות (3)

דחוף להמשיך!!!

01/02/2013 09:52

עם זה סיפור כל 1D שימי בז'אנר מפוררסמים

01/02/2013 11:03

לא זה לא על וואן די אבל תודה על העצה להבאה

01/02/2013 12:26
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך