סיסי13531
למי שלא קרא את הפרקים הקודמים אז הברתי אז שלשם ליאם אין שום קשר לוואן דיירקשן ואני מקווה שנהניתם לקרוא :)

ג'ינג'ית בהכשה- פרק 5

סיסי13531 08/03/2014 601 צפיות 3 תגובות
למי שלא קרא את הפרקים הקודמים אז הברתי אז שלשם ליאם אין שום קשר לוואן דיירקשן ואני מקווה שנהניתם לקרוא :)

עד שכשחזרתי הביתה מיוזעת מהריצה ראיתי את אחי הקטן דילן מתנשק עם מישהי בסלון כאילו, הוא בכיתה ח' מהוא מחפש בבנות? זה לא יאמן, אחי הקטן מצליח יותר ממני במציאת אהבה. אם לא הייתי מדוכאת עד עכשיו אני סופר מדוכאת.
אז כרגיל כמו הפתרון שלי לשאר הבעיות בחיים עליתי למעלה התקלחתי, החלפתי את בגדי הריצה בפיג'מה נכנסתי למיטה שמתי אזניות, הדלקתי מוזיקה, הגברתי את הווליום והלכתי לישון.
למחרת התעוררתי בארבע, התחלתי את הטקס הרגיל שלי של כיסוי נמשים בעזרת שכבות מסחריות של מייקאפ, עשיתי את כל סידורי הבוקר, עד שהייתי מוכנה לבית הספר בחמש אז ירדתי למטה. מזגתי קורנפלקס וחלב לצלחת, התיישבתי מול הטלוויזיה ואכלתי. אמא התעוררה בשש, היא ירדה למטה, נשקה לי על הלחי והלכה לעבוד. בשבע היא הלכה להעיר את דילן, ובשמונה אני ודילן חיכינו בחוץ להסעה. דילן ניסה להסביר לי מה קרה אתמול אבל אמרתי לו שלא ינסה אפילו אז חיכינו בשקט להסעה שתגיע. כשהגעתי לבית הספר ראיתי את כריס (כריסטופר) אז חיבקתי אותו והתחלנו להסתובב, לפתע פגשנו את ליאם, הוא חילק לנו הזמנות למסיבה שהוא עורך היום בתשע הוא אמר שההורים שלו יהיו מחוץ לעיר.
שאר היום עבר בשעמום מוחלט רק חיכיתי להגיע הביתה ולהתחיל להתכונן. עד שסוף סוף נגמר יום הלימודים ועליתי להסעה ומיהרתי הביתה.
כשהגעתי הביתה פתחתי את הארון, הוצאתי שמלת מיני שחורה עם מחשוף קטן מקדימה וגב פתוח. הלכתי להתקלח ואז חזרתי לחדר נקייה, והתחלתי להתארגן:
התחלתי באיפור (כדי לא ללכלך אתת השמלה),שמתי איפור נורא כבד העניים שלי היו כמעט שחורות לגמרי, לבשתי את השמלה, נעלתי נעלי עקב לא גבהות מידי כדי שאני לא יהיה יותר מידי גבוה אבל מספיק כדי שיתאימו לשמלה שלי ולבסוף אחרי שהשער שלי התייבש החלקתי את השער הארוך והג'ינג'י שלי בעזרת מחליק והייתי מוכנה לצאת. הבעיה היחידה זה שהשעה 7 וחסרים עוד שעתיים עד המסיבה אז התיישבתי מול הטלוויזיה וראיתי סרט עד עשרה לתשע. צלצלתי לכריס וביקשתי שיבוא לאסוף אותי למסיבה. כריס צפצף מבחוץ כשהוא הגיע . כשיצאתי הוא שרק לי בצחוק והוא אמר שאני נראית ממש טוב.
נסענו ביחד עד שהגענו לכתובת של ליאם, כשהגענו החנייה ברחוב הייתה מפוצצת כמעט כל השכבה הגיעה.
פתחנו את דלת הכניסה של הבית ואז…


תגובות (3)

תמשיכיייייייייי

08/03/2014 23:24

תמשיכי כבר הרבה זמן לא העלת פרק‎:'(‎

18/03/2014 13:37

תודה ואני לא מעלה הרבה זמן פרקים בגלל שאין לי זמן :(((

23/03/2014 22:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך