ג'יני ובן פרק 10

gabi22 20/02/2015 816 צפיות אין תגובות

הגענו לבית הספר ביחד וכשהגענו לכניסה ראינו שלט ענקי וורוד, תלוי על הכניסה לבית הספר ועליו כתובות באותיות נוצצות ואדומות 'נשף החורף קרב!!!'

נפרדנו בנשיקה וכל אחד הלך לכיתה שלו. התיישבתי ליד אנני. "היי אנני. מה קורה?" אמרתי בעייפות. "כבר לא אנני" היא חייכה חיוך ענקי והראתה לי את תעודת הזהות "קלטי! שיניתי את השם לאוזי" "וואו! מזל טוב" חייכתי. זה היה מוזר קצת אבל גם מצחיק. היא הייתה ממש שמחה ועם אנרגיות טובות. "אז.. את הולכת עם הגולש שלך לנשף?" היא ציחקקה. "אמ.. אני לא יודעת" אמרתי באי ידיעה. באמת היה לי קצת מוזר שבן לא אמר כלום בבוקר כשראה את השלט.
הגענו לארוחת הצהריים. אני ואוזי (אנני בשבילי) התיישבנו בשולחן מרוחק בצל. בזמן שישבנו ואכלנו ראינו המון הזמנות מקוריות של בנים לבנות כדי שיבואו איתם לנשף כמו ריסוס גרפיטי של 'התצאי איתי לנשף קלואי?' על לוקר של מישהי, בחור שמחופש לגורילה ומושיט לבחורה בננה שעליה כתוב 'תהיי הדייט שלי בנשף?" ועוד.
הסתכלתי ולא האמנתי על עצמי אבל.. קנאתי באותן בנות. ממש השקיעו וחשבו עליהן ורק אצלי בן לא עשה כלום. הוא לא דיבר איתי כל היום כשחושבים על זה. אולי הוא לא רוצה לצאת איתי לנשף?
פתאום הסתדרה שורה של בנים ליד השולחן שלנו ויצרה מעין שביל. הם הסתכלו עליי והתחילו לעשות קולות רקע נעימים. לא הבנתי מה קורה אבל ידעתי שכל בית הספר מסתכל עליי ברגע הזה. הבנים שרו והתנועעו מצד לצד ופתאום באמצע השביל שיצרו נכנס בן עם הגיטרה שלו ושר בקול צלול ונעים 'הו ג'יין, לך אני מנגן התצאי איתי לנשף אהובה? הו ג'יין רק עלייך אני חולם בואי איתי לנשף בבקשה', כרע ברך והושיט לי ורד. השתהיתי לרגע, הייתי המומה ולא ידעתי מה לעשות. הבנים התחילו לשיר ברגע 'תגידי לו כן, תגידי לו כן ג'יין' ומחאו כפיים וכל בית הספר הצטרף ושר איתם. צחקתי, הסמקתי ואמרתי "כן בן, אני אצא איתך לנשף" הוא חיבק והרים אותי. כל בית הספר צהל ומחא לנו כפיים. איזו טיפשה אני שזלזלתי ככה בבן. הצעת הנשף שלו הייתה הכי רומנטית ומקורית ואת זה שמעתי מכמה בנות שהתלחשו בשירותים.
בשיעור האחרון עוד פעם ישבתי ליד אוזי והיא כל השיעור דיברה על כמה שההצעה הייתה מקסימה ושאנחנו זוג נהדר ושבחתונה שלנו היא ורק היא תהיה הDJ. צחקתי והסכמתי איתה.

בסוף היום כשחזרתי הביתה פתאום זואי ולילי תפסו אותי. "וואו, איזו הצעה לנשף הביא הגולש" זואי צחקקה. "כן זה היה ממש כמו בסרט, מו-שלם!" חייכה לילי. "תגידי ג'יני למה את לא מדברת איתנו בימים האחרונים?" "אני?… אמ… סתם חשבתי פשוט…. להגדיל קצת את… מעגל החברים" אמרתי וחשבתי לעצמי איזה תירוץ עלוב זה. "אז אולי נלך יחד לנשף? גם לנו יש דייטים.." אמרו זואי ולילי ביחד. "האמת היא שאני הולכת עם אנני, סליחה אוזי, כבר.. מצטערת" "מה יש לך מהמוזרה הזאת? את יודעת שזה ממש לא קול להסתובב איתה" אמרה לילי. "וואו, את לילי? עלייך לא הייתי מאמינה.. אחרי מה שאווה עשתה לך והרגשת נורא, איך את יכולה להגיד את זה?!" "תכלס צודקת" אמרה זואי בנימת הסכמה "אבל זה באמת לא עושה לך טוב למוניטין כשאת עם ה'פריקית'." "אויש פשוט תעזבו אותי." הלכתי בכעס. ממש הופתעתי מהן, ההתנהגות הזו מתאימה לאווה לא להן. החלטתי לעזוב את כל זה וללכת לקנות שמלה ונעליים לנשף עם אוזי.

"היי אוזי" חייכתי "מוכנה לכבוש את הקניון" צחקנו, "יותר מוכנה ממני אין! נולדתי מוכנה" אוזי ציחקקה. בילינו כמה שעות טובות בקניון, אכלנו, צחקנו ואפילו קנינו שמלות ונעליים ועשינו מניקור ופדיקור. היה נחמד להרגיש חיונית וקשורה לשם שינוי.
כשחזרתי חזרה לבית של בן לא היה לי נעים אז לקחתי אותו לחדר והסברתי לו שאני לא אהיה הגורם שיעמוד בקשר בין אמא שלו ובינו ושהוא צריך לסדר איתה את העניינים. למזלי אחי חזר לחופשת חורף הביתה אז הייתה לי את האפשרות להיות בבית. הסברתי לו, בהתחלה בן התנגד אבל לבסוף הבין שאני צודקת וזה רק לטובה. "אני גרה חמש דקות ממך, תקפוץ אליי מתי שרק תרצה" אמרתי ונישקתי אותו. חזרתי הביתה ופתאום הרגשתי איזו מין תחושת הקלה. אני לא אצטרך לראות את אמא שלו! כל כך שמחתי. היה לי ערב כל כך נעים עם סם. לפני שהלכתי לישון הרגשתי קצת רע בשביל בן אז סימסתי לו "אתה יודע שזה רק לטובה :-\ לילה טוב :-* נתראה מחר <3 ההצעה שלך הייתה מדהימה היום! אין כמוך <3 <3 <3" אחרי דקה קיבלתי ממנו את ההודעה הבאה "אוהב אותך כל כך! שמח שהסכמת כי אז היו פדיחות ;-) לילה טוב <3 <3" ונרדמתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך