gabi22
לא הייתי כאן מלא זמן! האמת שהתגעגעתי מקווה שאהבתם את הסיפור וההתפתחות בעלילה, רציתי קצת לפלפל את הסיפור והכל XD

ג'יני ובן פרק 16

gabi22 02/12/2015 782 צפיות אין תגובות
לא הייתי כאן מלא זמן! האמת שהתגעגעתי מקווה שאהבתם את הסיפור וההתפתחות בעלילה, רציתי קצת לפלפל את הסיפור והכל XD

היינו כבר כמה חודשים ביחד, הקשר שלנו היה חזק. אני באמת אוהבת אותו, אני רוצה שיכיר אותי יותר טוב. כל כך אהבתי אותו שרציתי לקחת את מערכת היחסים שלנו לשלב הבא, בגל זה הזמנתי אותו לערב הפתעה. היה לנו בית ריק כי סם היה באוניברסיטה.
הוא אמר שיגיע בשמונה בערב אז כל היום הכנתי את הבית. שמתי המון נרות ופרחים. התזתי בושם בכל הבית. הכנתי שני סרטים רומנטיים שנראה ביחד ולבשתי פיג'מה חמודה ונשים במיוחד.
כשבן הגיע הוא הבין מה קורה. התחלנו לראות את הסרט אבל מהר מאוד התחלתי לנשק אותו. הוא זרם איתי אבל אמר פתאום "את בטוחה?" "כן!" הפצרתי בו. הוא התחיל להוריד את החולצה שלו. היה לו גוף שרירי ומדהים כל כך!! הוא נישק אותי בצוואר, זה היה נעים כל כך. התחלמו להוריד את הבגדים הייתי רק עם תחתונים. "את כל כך יפה" הוא אמר פתאום.
עברנו אל החדר. התאורה הייתה עמומה וכבר היינו שנינו בלי בגדים, בכלל. היה לי נעים. הוא לא מיהר. נגענו והתנשקנו. זה היה כיף, משהו חדש וראשוני. הפעם הראשונה שלי ולא פחדתי, הרגשתי נוח. כבר רציתי את זה בערך מהחודש השלישי שלנו ביחד וזה סוף סוף קורה. התחיל להתחמם, כבר היה כיף. היו נגיעות גדולות ונעימות. נאנחנו התחבקנו. באמת עשינו אהבה אחד עם השני. לא סתם.לקחנו את הזמן להתענג. היה נעים, באמת נעים. הרגשתי איך שאנחנו מתחילים להגיע לשלב הגדול בכל התהליך.
עשינו את זה. אפילו שנינו הגענו לסיפוק. זה היה כיף. כשגמרנו פשוט שכבנו אחד ליד השני, חייכנו ונרדמנו מחובקים.

בבוקר כשהתעוררתי ראיתי שאני ישנה ליד בן ושכל זה היה אמיתי ולא חלום. כל כך שמחתי שנישקתי אותו ונכנסתי להתקלח.
כשהוא התעורר הוא התקלח ואחרי זה ישבנו לדבר. "אני ממש שמח שזה קרה, היה מדהים אתמול" הוא אמר מרוצה. "אני יודעת!" "אני הולך לגלוש, לנקות קצת את הראש, אוהב אותך" הוא נישק אותי נשיקה ארוכה וטובה. לא יכולתי להוריד את החיוך מהפנים. הסתכלתי על התמונה שלנו ביחד והבנתי כמה אני אוהבת את הבן אד הזה וכמה הוא עושה אותי מאושרת!
התקשרתי לאמא שלי וסיפרתי לה הכל. על הריב של בן עם אמא שלו על זה שאנחנו גרים ביחד וכן.. גם שעשינו את זה. להפתעתי אמא שלי שמחה ובכלל לא הטיפה לי על כמה מסוכן (למרות שהשתמשנו באמצעי מניעה).
שמחתי, מערכת היחסים שלי עם בן מתחזקת ואין מאושרת ממני. יצאתי לטיול קטןברחוב ופתאום פגשתי בלוגן. "היי! המ קורה?" הוא שאל. "הכל בסדר" חייכתי. "אז את וחבר שלך רציניים אה?" "מה זאת אומרת?!" שאלתי בבהלה. "ביום הזה על החוף שפשוט לא הפסקתם להתנשק…" הוא אמר. "אהההה, כן סליחה על זה" אמרתי. הייתי אליו קרירה בלי שום סיבה, אבל למרות זאת המשכתי ללכת איתו ואז הגענו לים.
ישר הלכתי אל בן. הוא הלך איתי. "למה אתה עוקב אחרי?" שאלתי בקרירות, "למה את מגעילה אליי?" הוא שאל בעוקצנות ופתאום בן הופיע.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך