ג'יני ובן פרק 6

gabi22 11/02/2015 1042 צפיות אין תגובות

כבר עברו שבועיים מתחילת הלימודים, וגם כבר שבועיים שאני ובן חברים ואני מאושרת. עבר גם שבוע מהריב הגדול עם אווה, לא דיברנו איתה אבל אני לא ממש מרגישה בחסרונה. זה מוזר אבל גם לא מוזר. אני לא ממש יודעת להסביר את ההרגשה הזאת.

זה היה יום שבת. נשארתי במיטה עד אחד עשרה וכשירדתי למטבח חיכו לי המון פנקייקים, זה היה מושלם! עכשיו היה לי גם זמן לדבר קצת עם אחי סם. הוא באוניברסיטה ואנחנו כבר לא ממש מתראים וגם בבית אנחנו עסוקים בדברים שלנו. "היי פיצית" הוא קרא בשמחה "לא רואים אותך יותר, מה עם החבר שלך… הגולש?" הוא חייך והרים והוריד את גבותיו. חייכתי ועניתי "הכל בסדר איתו, ומה עם חברה שלך ה… רקדנית?" ועשיתי את אותה המחווה עם הגבות. "מעולה" הוא קרץ. צחקנו ו'השלמנו פערים' זה היה כל כך נחמד סוף כל סוף.

זה היה בוקר מושלם. אבל התגעגעתי לבן, הוא הדבר היחיד שחסר לי בבוקר הזה אז חשבתי לעשות לו ביקור פתע, כל השבועיים האלו הוא היה תמיד אצלי ולא הייתי אצלו. התארגנתי ויצאתי לכיוון הבית שלו, הבית שלו לא מאוד רחוק. סימסתי לו "היי 3> התגעגעתי אז אני בדרך אליך, אני שם עוד חמש דקות :-*" חיכיתי שהוא יגיב אבל זה לא קרה. המשכתי ללכת וכשהגעתי צלצלתי בפעמון. הכניסה של הבית שלו הייתה ממש יפה. המון ירוק ופרחים והכל מטופח ונקי. צלצלתי בפעמון, ואחת מהתאומות הקטנות פתחה לי את הדלת. "כן…?" היא שאלה עם מבט מופתע. "היי, אני ג'יני באתי לבן." אמרתי בחיוך. "אה את החברה שלו…." היא חייכה והפנתה לי את גבה "בבבבבבןןןןןןןןןןןן יש כאן מישהי בשבילך" היא צעקה חייכה אליי שוב פעם והלכה.
"הוא ירד וראיתי את המבט המופתע בעיניו היה בו גם משהו טיפה לחוץ, "מה את עושה כאן?" הוא חייך ונישק אותי. "שלחתי לך הודעה ולא ענית… סתם רציתי לבוא לבקר" התנשקנו עוד פעם. "את מוזמנת להכנס" הוא חייך. הוא עשה לי סיור בבית והכיר לי את אמו, גלוריה. "היי, אני אמא של בן, שמעתי עלייך המון ברוכה הבאה" היא חייכה חיוך גדול וחם. "נעים מאוד" חייכתי בנימוס. "טוב בואי נעלה לחדר" הוא הצמיד אותי אליו ואז פנה אל אמו "נרד בזמן לארוחת צהריים". זה היה קצת תקיף לדעתי אבל התעלמתי כי חשבת שזו רק אני….
עלינו לחדר שלו וכשנכנסנו ציפיתי לראות חדר מבולגן אבל הוא היה מסודר למופת. הקירות היו כחולים, המיטה מסודרת והכל היה במקום. היו לו המון ספרים, טלוויזיה מול המיטה והמון גביעים של גלישה וגלשנים, ישנים וחדשים גם היו לו תמונות שלו ישנות וגם מעכשיו. "וואו" חייכתי "החדר שלך ממש יפה, ומי ידע שאתה כזה מסודר?" קרצתי אליו. התיישבנו על המיטה. הוא חיבק אותי "אולי תסביר לי קצת על הגביעים שלך?" התלהבתי, "זה באמת מעניין אותך?" הוא אמר עם עיניים נוצצות. הנהנתי "אוקיי" הוא אמר בהתרגשות "אז זה מכיתה א' התחרות הראשונה שלי, זכיתי ב'משתתף המתמיד' " התחלנו לצחוק "או, זה אחד טוב, כיתה ה' תחרות אזורית מקום ראשון" מחאתי כפיים והוא המשיך "זה משנה שעברה, תחרות בינלאומית, מקום שני. אמא שלי הייתה כל כך גאה!" "אולי גם אני אבוא לתחרויות האלה, אם תרצה" הצעתי, "בטח זה יהיה מדהים!" הוא התיישב לידי.
הוא הדליק טלוויזיה, והתחלנו להתחבק ולהתנשק. חשבתי שאני אהיה מובכת במצב כזה, שאני לא אדע מה לעשות, שאני אפסיק אולי באמצע, אבל זה היה.. נעים, זה הרגיש לי נכון. זה היה עדין ונעים והוא לא לחץ עליי בכלל. "אני רוצה שנתקדם בקצב שמתאים לשנינו" הוא פתאום אמר באמצע, "גם אני" חייכתי והמשכנו ככה, פשוט היינו מחובקים והתנשקנו עד שפתאום אמו צעקה לנו מהמטבח "האוכל מוכן!!!"
שנינו נבהלנו וקפצנו, היינו ממש שקועים בתוך זה. צחקנו כל כך וירדנו למטה. התיישבנו, בן כרך את ידו סביבי ואמא שלו התחילה 'לתחקר אותי'. "אז מה ההורים עושים?" "אה.." הסתכלתי על בן במבוכה "אבא בהייטק ואמא מדענית." "אה.. איזה יופי" היא אמרה בהתרשמות, "ואחיך? בן כמה הוא?" "הוא באוניברסיטה, אחרי צבא, בן 23". "ומה הוא לומד?" "אמא תעזבי אותה כבר" הפציר בה בן. "טוב, טוב.. את יודעת שלבן הייתה פעם חברה.." "טוב זה מספיק" בן קטע אותה באמצע לקח את ידי ויצאנו מהבית.
הייתי מופתעת והוא פשוט המשיך לקחת אותי עד הפארק.

"הכל בסדר?" שאלתי וחיבקתי אותו. "כן. כן, אני מצטער פשוט אין לאישה הזאת גבולות" "דיי בן" נישקתי אותו, "זה בסדר היא בסך הכל דואגת לך."
"לא, את לא מבינה, זה היה ככה גם עם החברה הקודמת שלי סינדי, אמא שלי תחקרה אותה וגרמה לה לא להרגיש בנוח שהיא עזבה. עליה הייתי מוכן לוותר אבל לא עלייך!" הוא אמר הסתכל עליי וחיבק אותי חזק. "אבל למה שתוותר עליי" שאלתי בתדהמה כשאני נשענת על חזהו. "כי היא משגעת אנשים, היא לא מוכנה לוותר עליי אני חושב". "דיי, אל תדאג אני לא זו שאעזוב אותך, אוקיי? זה מה שרציתי בערך מהרגע הראשון שפגשתי אותך" אמרתי תוך כדי צחוק "אם כבר אתה תעזוב אותי". "אני בחיים לא אעזוב אותך, בחיים" הוא אמר לי ונישק אותי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך