lizza.nort
אוי ווי. ליזה, לא רושמים פרק באחד וחצי בלילה ואז מעלים.

גינת הצללים, פרק 10-יום האישיות ההפוכה

lizza.nort 18/05/2014 1226 צפיות 14 תגובות
אוי ווי. ליזה, לא רושמים פרק באחד וחצי בלילה ואז מעלים.

בשיעור צרפתית, אוליבר עשה משהו מוזר. מוזר מאוד.
הוא נרדם.
אף אחד לא שם לב בכלל, אבל כשהוא לא קם להפסקה בצלצול אנני קלטה. "תתעורר" היא אמרה ונגעה בראשו.
"ממ?" הוא הרים עיניים עייפות אליה, והחזיר את ראשו. "לא רעב, עייף, לישון"
אנני משכה בכתפה. "אוקיי, אבל אל תשכח ללכת לשיעור" היא אמרה, הוא ענה לה בנחירה קטנה.

"היי אנני" אמר ברנדון כשהם נפגשו מחוץ לכיתת צרפתית.
"היי ברנדון" היא חייכה אליו. כמה בנות העיפו בהם מבטים.
"את יכולה לקצר את זה, את יודעת. ברנד, ברנדי, היי בחור ג'ינג'י תכין לי שיעורים…" הוא גיחך.
"האמת שהשלישי ארוך יותר מברנדון"
"אסור לצחוק איתך!" הוא אמר בחיוך. "אבל את מוכרחה להודות שהוא קליט יותר מברנדון"
"לא ממש, הוא ארוך מדי בשביל להיות קליט. עכשיו, בוא, אני רעבה."
"מה? לאן? לקפיטריה?" הוא עיקם את אפו בגועל. הייתה לו סיבה, כמובן. הקפיטריה של בית הספר הגישה את האוכל הכי מגעיל שאותו בן אנוש היה יכול להעלות על דעתו ותמיד היה שם ריח של משהו רקוב או מת. די מוציא את התיאבון, אז ילדות שרוצות להוריד במשקל הן היחידות שבאמת הולכות לשם.
"איכס, מה פתאום לקפיטריה, יש לי מקום נוח יותר לאכול בו" היא הרגישה מבטים ננעצים בהם מכל כיוון. "בוא!" היא קראה ורצה לעבר המדרגות.
"חכי לי!" הוא קרא אליה, רק אחריה. למזלו, ברנדון היה גבוה יחסית, אז היו לו רגליים ארוכות ושום בעיה להשיג אותה. "אנחנו בגג" הוא אמר כשהם הגיעו.
"כן, ממש גג העולם כאן" חייכה אנני והתיישבה ליד המעקה.
"וואו, את ממש… חייה על הקצה" הוא אמר בצחוק קל.
"אם היו לנו משקפי שמש היינו שמים אותם עכשיו, נכון?" היא שאלה, גורמת לחיוך של ברנדון להתרחב.
"לא ידעתי שאת רואה סדרות כאלה" הוא הודה.
"מדי פעם" היא משכה בכתפה והוציאה אוכל מהתיק. "חמאת בוטנים וג'לי?"
"חשבתי שאוכלים חמאת בוטנים עם ריבה, או עם שוקולד. איך דוחפים ג'לי לתוך כריך בכל אופן?"
"אין בזה חוקים, יש את סודות המקצוע." היא חתכה חלק קטן. "קח, תנסה."
הוא לקח את החתיכה הקטנה וטעם. "למען האמת זה ממש טעים. לא הייתי מאמין."
"ברצינות?"
"כן, לא ידעתי שלחם מלא יכול להיות טעים כמו לחם לבן. כלומר, כמעט."
"גזען" צחקה אנני, והוא צחק יחד איתה.
"אני יודע, אבל תוכלי ללמד אותי איך דוחסים ג'לי לכריך?"
"כמו שאמרתי, זה סוד." היא אמרה ואכלה.
"אז את באמת אוכלת כריך מלחם מלא, עם חמאת בוטנים וג'לי, על קצה הגג עם בחור שעלול לכפות עלייך את רצונותיו המיניים בכל רגע?" הוא שאל, מביט למטה.
"מה הכוונה?"
"את רואה, בגלל המיקום הגיאוגרפי של בית הספר הם בנו קירות מאוד עבים. ואת שלוש קומות מעל האדמה, ושם האנשים היחידים שעלולים לשמוע אותך. אם אני ארצה פתאום לגעת בך? מי יעזור לך?" הוא שאל, מרים אליה מבט.
"אני אעזור לעצמי."
"את לא יכולה לעזור לעצמך בהנחה שאני מצמיד אותך לרצפה," הוא אמר. "תפסיקי לחשוב שאת היחידה שעוזרת לעצמך."
"מי עוד עוזר לי?" היא שאלה.
"אוליבר? אני? ההורים שלך? את לא לבד." הוא אמר. "ואת מתנהגת ככה. הרי, אם היית מתבודדת כל כך כמו שאת מנסה להציג את עצמך, למה את מתחברת ככה עם אוליבר? איתי?"
"כי…" למה, באמת? למה היא התחברה איתם?
"ואם אני רוצה לגעת בך עכשיו, את תעצרי אותי?"
"א-אני…" היא החלה לגמגם.
"ואם אוליבר יגע בך, תתנגדי?"
"א-אני לא ז-" היא החלה לומר, אך נקטעה.
"את רוצה את האהבה שלנו. את רוצה להיות איתנו. את בן אדם, גם את זקוקה לאהבה. אנחנו הראשונים שמספקים לך אותה?"
היא ישבה בדממה, לא בטוחה מה לענות.
"ככה חשבתי," הוא אמר לבסוף והוציא חתיכת שוקולד מכיסו. "קחי, מצטער שהשיחה הזאת הייתה כמו שהיא הייתה."
"זה בסדר" היא מצאה את עצמה בוהה ברצפה.
"אל תכעסי. זה פשוט עלה לי לראש." הוא אמר.
"אתה חסר טאקט" היא ציינה.
"כן, אני די חסר טאקט, כך שמעתי."
"ואתה באמת היית רוצה לגעת בי?" היא שאלה.
"את נראת טוב, בעניין הזה אני לא אשקר."
"הא" היא פלטה בשקט. "מאיפה המחשבה הזאת הגיעה בכלל?"
"לא יודע. זה היה אקראי." הוא סיים לאכול. "יש לי שיעור בבניין השני, בצד הרחוק. אני חייב ללכת. נתראה" הוא קם והלך משם.


תגובות (14)

ליזה ליזה (אנחה מעוררת חמלה)
מה אני יעשה איתך?
עשית בלאגן שלם מהסיפור, נסי לעבור עליו בשעה נורמלית ותראי שיש בו קטעים מבלבלים.
וכל הסיפור עם ברנדון נחמד אבל היה חסר לי משהו בתיאורים
בקיצור, אני מחכה בקוצר רוח לשכתוב של הפרק.

18/05/2014 02:18

    גם אני. אבל שעה נורמלית זה לא שעה מסויימת אלא יותר בכיוון של אחרי מספר לא מבוטל של שעות שינה.
    זה אומר… אמ… בחופש הגדול, אולי?

    18/05/2014 02:30

    חחח.
    אבל מה שכן, אהבתי את ההתחלה, עם המוזר והמוזר מאוד.

    18/05/2014 03:29

    ויוקי……..
    אעשה! אותיות אית"ן! לא שמתי לב בלילה.

    18/05/2014 07:59

ליזה אל תכתבי באחד וחצי בלילה
ברנדון היה ג'נטלמן ונחמד,עכשיו הוא חצי ערס…..

18/05/2014 06:40

    אל תעזי לומר דבר כזה. הוא העלה שאלה פילוסופית כאן, הוא לא נגע בה והכל היה היפוטתי.
    חוץ מזה שהפרק לא יהיה ככה בכלל בסוף. זאת רק העלאה ראשונית שתעבור עריכה כי אני בן אדם כזה.

    18/05/2014 07:11

    את עדיין הרסת אותו.
    הוא היה כזה נחמד,ולא מישהו שמפחיד נערה מסכנה שאין לה חברים חוץ מבובות!

    18/05/2014 07:52

    א. תחשבי מנקודת המבט שלו, הוא באמת יודע על עניין הבובות?
    ב. בסך הכל, הקורא לא מכיר את ברנדון כמעט בכלל. יכול להיות שזו האישיות האמיתית שלו? אחרי הכל, מתי כבר הקורא הספיק להכיר אותו? כשהם היו אצלו בבית והוא בקושי התייחס לאנני? כשהם חיכו לאוטובוס במקום שבו האוטובוס באמת יכול לבוא בכל רגע או שמישהו יבוא לתחנה? לא ראינו אותם לבד עדיין, ויכול להיות שכל מה שהוא עשה בפרק הנ"ל זו האישיות האמיתית שלו, כשהוא נמצא לבד עם מישהו? זה כל הקטע של דמויות. הן מתפתחות.

    18/05/2014 07:57

    בכלל שאת השיחה הזאת דווקא כן תכננתי בשעות ערות. תכננתי שהיא תצא ככה. פשוט שהניסוח, בגלל המוח הישנוני שלי, יצא חרא.

    18/05/2014 08:40

הפרק הזה, עשה לי צרות!

18/05/2014 07:57

    *מבולבלת* אמ…… מחמאה או לא? אני לא רוצה לומר תודה עדיין. תודה שקראת, לפחות.

    18/05/2014 07:58

ללאא!
למה הוא שואל את זה? זה ממש לא נחמד (חחחחחחח)
באלי לטעום את הכריך שלה. הוא נשמע ממש טעים.
ועוד דבר אחרון, ששווקקוווללדד ♥

16/06/2014 01:45

חחח נהניתי מהפרק

22/09/2014 21:39
סיפורים נוספים שיעניינו אותך