lizza.nort
אוקיי, רגש זה קשה. קשה איי טל יא. אני מצטערת בפני כולם? אבל כעיקרון, הסיפור האמיתי מתחיל כאן. [הקדמה של 20 פרקים] אני חושבת שלא ניצלתי את כל הפוטנציאל של הפרק הזה, ואני אהיה בספק אם קיבלתם רגש כלשהו. בכל מקרה אני מקווה שאולי זה קצת יותר טוב ממה שאני חושבת? אני מצטערת אם התאכזבתם. אני יודעת שאני התאכזבתי.

גינת הצללים, פרק 21-נשמות מסכנות וחסרות מזל

lizza.nort 10/08/2014 1055 צפיות 33 תגובות
אוקיי, רגש זה קשה. קשה איי טל יא. אני מצטערת בפני כולם? אבל כעיקרון, הסיפור האמיתי מתחיל כאן. [הקדמה של 20 פרקים] אני חושבת שלא ניצלתי את כל הפוטנציאל של הפרק הזה, ואני אהיה בספק אם קיבלתם רגש כלשהו. בכל מקרה אני מקווה שאולי זה קצת יותר טוב ממה שאני חושבת? אני מצטערת אם התאכזבתם. אני יודעת שאני התאכזבתי.

אנני וברנדון רצו במסדונות החשוכים בעקבות לוקיאנו, אור ירח עדין מאיר מעט את דרכם דרך החלונות הגדולים.
"לוקיאנו, מה קרה?" שאל ברנדון תוך כדי ריצה, נעלי הסטפס שלו משמיעות רעש בכל צעד שלו.
"שום דבר, תחזרו לאולם ואל תצאו משם!" הוא צעק חזרה, רץ במסדון בלי להעיף בהם מבט. הוא עצר מדי פעם ופתח דלת אקראית, הביט פנימה וטרק אותה בחוזקה.
"משהו קרה לאוליבר?" שאלה אנני, לוקיאנו עצר בפתאומיות והסתובב להסתכל עליהם.
"כן." הוא אמר, מתנשף. "וזה מסוכן. אז אתם צריכים ללכת."
"לא, הוא אחי הקטן ואם משהו קורה לו זו אחריותי." קבע ברנדון בטון חד משמעי שלא הותיר מקום לוויכוח.
"איך לעזור?" שאלה אנני בדאגה.
לוקיאנו נאנח ביאוש. "אנחנו צריכים למצוא אותו בתור התחלה."
"אני חושבת שהוא על הגג." אמרה קלארה לג'ק מאחוריהם. ברנדון הסתובב בהפתעה.
"מה אתם עושים כאן?! לכו!" הוא קרא מייד.
"ברנדון, אל מי אתה מדבר?" אנני לקחה צעד אחורה, מנסה לראות עם מי ברנדון מדבר.
"שניהם! הילדה עם הצעיף האדום? הילד עם הקוצים בשיער? הם עומדים מולך!"
"ברנדון…" החל לוקיאנו לומר. "אין שם אף אחד."
"אתם עיוורים או משהו?"
"בני אדם לא יכולים לראות אותנו!" אמרה קלארה בייאוש לבסוף.
"אבל… אתם אנושיים… לא?"
"לא, ברנדון, אנחנו לא אנושיים. הייתי מסביר לך אם היה לנו זמן, אבל אין לנו זמן." ג'ק לקח צעד לכיוונו. "אוליבר נמצא על הגג."
ברנדון הסתובב חזרה אל שני חבריו המבולבלים. "אוליבר נמצא על הגג."
"איך אתה יודע?" שאל לוקיאנו, מבטו מבולבל ומעט מפוחד.
"זה באמת משנה עכשיו?" ברנדון שאל והחל לרוץ אל עבר הגג.
"אנני, תחזרי לנשף. תרגיעי אותם שם." אמר לוקיאנו במהירות.
"אין סיכוי." היא אמרה והחלה לרוץ, מושכת אותו אחריה וגורמת גם לו לרוץ.
הם הגיעו לגג במהירות, מתנשפים ומתנשמים. אוליבר היה מעולף עם פניו לרצפה, בתוך שלולית של חומר שחור צמיגי.
"אוליבר!" צעק ברנדון וניסה להתקרב, אך משהו כמו שדה כוח בלתי נראה חסם אותו.
"תוותר ילד, הוא שלי." חייך בחור עם שיער מעט ארוך, עיניו אדומות כדם.
"אתה יודע שאני אעצור אותך, נכון?" שאל בחור שני, שיערו קצר ועיניו לבנות עם אישון בהיר ומבטו מופנה לכיוון לא ברור.
"אני מוכן." הראשון חייך חיוך קר מלא בביטחון עצמי.
"מקס! בבקשה, אני לא רוצה לריב איתך, אתה יודע מה עומד לקרות."
"אז תפקח עיניים! לא רוצה לריב איתי? תצטרף אלי!"
"תשכח מזה!" צעק השני, עיניו לא זזות.
"כבר כמעט סיימתי, אין לך מה לעשות יותר."
"אני אשחרר אותו."
"נראה אותך." הבחור הראשון, מקס, נעלם.
לוקיאנו צרח בכעס. הוא היה הראשון להגיע לגופו השביר של אוליבר. "אולי…" הוא מלמל.
הבחור השני נותר לעמוד שם, ראשו הופנה לרצפה. "מקס, אתה כזה… אידיוט."
"מי אתה?!" שאל ברנדון והתקרב אל הבחור באיום.
"ברנדון, אל מי אתה מדבר?!" שאל לוקיאנו בצעקה גם הוא.
"אתה אחד מהם? שהם לא מסוגלים לראות?!"
"אתה מדבר אלי?" שאל הבחור בהפתעה.
"הוא רואה אותנו." קלארה הופיעה לצד אנני, שעדיין עמדה צמוד לכניסה בפחד.
"איך?" הוא גמגם, לוקח צעד אחורה בפחד. "ז-זה לא הגיוני…"
"אני יודעת." היא הביטה סביב. "איפה ג'ק?"
"מישהו מוכן להסביר לי מה לעזאזל קורא כאן?!" צעק ברנדון. הוא השתיק את כולם.
"נשמות מסכנות וחסרות מזל." מלמל הבחור ונעלם.
"את! עם הצעיף האדום! מה לעזאזל קורא כאן?!"
קלארה נאנחה ולקחה צעד קדימה. "מה תרצה לדעת?"
"הכל. למה אני רואה אתכם והם לא, מה קרה לאחי הקטן, מי היו השניים האלה, הכל!"
"אני לא יודעת למה אתה רואה אותנו. אתה רק בן אנוש." היא השפילה מבט. "ומה שקרה כאן יכול להיות תחילת האפוקליפסה."
"מה הכוונה?"
אנני הספיקה לעבור לצד לוקיאנו, שניהם מנסים לטפל באוליבר בפחד ודמעות. שניהם לא שמו לב אל ברנדון עוד.
"אתה מבין, במציאות… לא כל בני האדם שווים, או רגילים. נניח וזה… משחק ווידאו, אז יש דמויות חזקות יותר ופחות." היא הסבירה. "ואוליבר הוא בין הדמויות החזקות. שני הבחורים שראית, הם כמוני וכמו ג'ק. אחד יונה, שזה כמו מלאך שומר, ואחד עטלף, כמו שד מנחה. רק שהם לא יושבים לך על הכתפיים ועוזרים לך לקבל החלטות, הם מקדישים את חייהם לנסות לגרור אותך לצד שלהם."
"ואלו… היו של אוליבר?"
היא הנהנה.
"ומי ניצח?"
"בינתיים…" היא נשמה עמוקות. "כרגע הוא נתון לחסדיו של העטלף. עכשיו יש לנו בעיות."
"והנוזל השחור?"
"חיים." היא הביטה בשניים הבוכים מעל גופתו הרפויה של אוליבר. "הוא מת עכשיו."
"אבל… הוא רק בן שש עשרה." הוא אמר בקול קטנטן, משוכנע שאולי העובדה הזו תשנה משהו. הוא הרגיש דמעות עומדות בגרונו, חונקות אותו.
"אני מצטערת." היא אמרה בקול שקט.
ברנדון נשבר ורץ אל עבר חבריו, מחבק עכשיו גם הוא את הגופה חסרת החיים של מי שהיה בעבר אחיו הקטן. "הוא לא יכול למות…" הוא מלמל.
"הוא… מת?" שאלה אנני, בקול שבקושי נשמע.
ברנדון ולוקיאנו לא ענו. הם רק חיבקו את אוליבר.
"זה לא יכול להיות…" היא מלמלה, בכיה מתגבר.
השלושה בכו בקול, נותרים שם עד אור הבוקר. הם קפאו, והתעייפו, ורעבו, אבל כל זה לא מנע מהם מלהישאר שם. לחלוק כבוד אחרון לאוליבר.
גם קלארה נשארה שם, שולחת להם מחשבות חיוביות, בידיעה שזה עוזר רק קצת.
בערך לקראת השעה ארבע בבוקר השלישיה היו מותשים מבכי. הם פשוט ישבו יחד על הגג, רועדים וחולקים את כאבם יחד, בלי מילים.
"אם לא היינו מתעכבים… היינו מספיקים להציל אותו?" שאלה אנני לבסוף. קולה היה צרוד ושקט מחוסר שימוש.
ברנדון שלח מבט בקלארה, שהנידה בראשה.
"לא." אמר לוקיאנו. "זה גורל, לא היינו מצליחים לשנות אותו."
"איך אתה יודע?" שאלה אותו אנני.
"אני אספר לכם מחר. אני לא מצליח לחשוב עכשיו."
אנני התכרבלה בתוך עצמה. ברנדון ראה שעיניו של אוליבר נותרו פקוחות.
"לך לישון." הוא חיוך חיוך שבור וסגר אותן ביד עדינה.
אם המצב לא היה כמו שהוא היה, הם היו צופים יחד בזריחה. אבל כעת, הם לא רצו אפילו זריחה.
הם לא רצו שעוד יום יגיע. העולם לא אמור להמשיך בלי אוליבר.
"איך כדור הארץ יכול להמשיך להסתובב כאילו כלום לא קרה." לוקיאנו דיבר בקול חסר טון. הוא היה ריקני ואטום. עם זאת, הוא נראה טראגי.
"אלו חוקי הטבע."
השלג החל להתחדש לאיטו, הסימן שלהם ללכת הביתה.
והם הלכו.


תגובות (33)

התאכזבתי?
כן! איך אולייבר יכול להיותתת מתתת?! עד שהשלמתי עם זה שלוקי ואליבר יכולים להיות יחד. את הורגת אותו.
תקולליי לךךךך.
דרך אגב-
התחלתי סיפור חדש.
אני חסרת קוראיםםםם
תציצי.
אם באלך.
טטוב חפרתי:<
ואוליבררררררררררררררררר:(

10/08/2014 00:17

    בקטע של האכזבה די דיברתי על החוסר ממוש פוטנציאל, אבל אני מניחה שגם זה מאכזב.
    סורי?
    ממ, אני אקרא~

    10/08/2014 00:19

אני אבוא לך עם פטיש בלילה.
למה? מדוע?
למה הרשע הזה? :'(

10/08/2014 00:22

קורא = קורה
ליזה, מה קורה לך??
ופאק! על מה ולמה???
ואפוקליפסיה~~~

10/08/2014 00:56

    מחסור בשעות שינה, זה מה קורה לי.
    הכל יתברר בהמשך.
    אפוקליפסה~~~

    10/08/2014 00:57

אני פשוט מחכה למה שאני רוצה. יש לי השפעה חזקה מידי מהשרשורים שלך ושל סנה.
אני מקווה שמה שאת מתכננת להמשך עם 'את יודעת מי' אז את לא תכתבי את ההמשך בלילה. למרות שאני לא זוכרת אותו לבד.
ואת בכוח מראה לי את הציור וגורמת לי להרגיש חרא? אני לא יכולה לצייר בגדים כאלו עם עיפרון!!

10/08/2014 01:02

    בגדים זה הדבר היחיד שאני יודעת לצייר, עזבי אותי בשקט אישה!
    אני לא כותבת שום המשך הלילה. בימים הקרובים או משהו.

    10/08/2014 01:04

שמעתי בעבר [עוד לפני היום] את כל הדמויות שהרגת. גאד. עוד אחת?!
יאאא אני כבר מתחילה לאהוב את זה יותר מרגע לרגע!
אני כל כך אוהבת שיש מוות לדמויות בסיפורים. חוחוחו זה הופך את זה לטרגי קצת, וממש מעניין. אני -מתה- על הרג.
המשך!

10/08/2014 01:17

    בקרוב ^^
    סוף סוף מישהו שמח מהעניין הזה .-.

    10/08/2014 01:19

חתיכת פרק, אבל אני חייבת להודות שלא הבנתי כלום. (אופס?)
הפרק עצמו יפה, גם הכתיבה.
מדרגת חמש(:

10/08/2014 01:59

    את לא אמורה להבין, כל הסיפור נשאר מבולבל עד הסוף, זה חלק מאווירת המתח והמסתורין
    תודה~

    10/08/2014 02:03

למה ? אוליבר!!!
לא באלי להמשיך לקרוא בלי אוליבר :'(
אבל אני מכורהה !
תמשיכי U_U

10/08/2014 19:49

    אוליבר סוגשל חוזר לסיפור~~~
    הוא יופיע באפילוג בכל מקרה. :P
    אני אמשיךךךךךךךךךךךךךךךך בקרוב. אולי הלילה, נראה.

    10/08/2014 21:48

    חסר לך שלא הלילה.
    מוחעחעחע XS

    10/08/2014 22:37

    אל תדאגי, יהיה בסדר.

    10/08/2014 22:39

    זה נראה שאת חושבת שאני לא בסדר!
    אבל זה לא נכוןןןן!
    אני בסדר (מתחרפנת בשקט)
    אני לגמרי בסדר!

    10/08/2014 22:41

    there there… *מלטפת אותך בשקט*

    10/08/2014 22:43

חחחחחחח XD
אבללל אני באמת בסדרר!
(מתייפחת לך על הכתף)

10/08/2014 22:44

    תפסיקי להספים לי את התגובות

    10/08/2014 22:45

    אסור לי?!
    (שואלת בתמימות…)

    10/08/2014 22:47

    אסור. זה עושה לי אימיילים ובאלגן במספר

    10/08/2014 22:49

אבל, אבל…
טוב! (אומרת-בלי-רצון)

10/08/2014 22:51

    *תיקוןמספרתגובות*

    10/08/2014 22:52

    מה?
    (אומרת עם הבעה בלתי מפוענחת)

    10/08/2014 22:55

    אני שונאת שיש מספר א זוגי של תגובות. אז די.

    10/08/2014 22:56

~עושה לך מספר אי זוגי בתגובות~
והרסת לי.. שאמרת שאוליבר סוג של יחזור >< היה מעניין לתהות אם תחזירי אותו..
אז אממ היי, קוראת *לא* חדשה, סתם מישהי שלא ידעת על קיומה.
תעלי עוד פרקים :)

11/08/2014 01:06

    ווהו~ אל תדאגי, אמשיך בקרוב~

    11/08/2014 17:33

פרק מהמם. אוליבר מת!!!! ממש אכזרי מצידך. אבל ישנו בין זוגו היפיפה. וגם איזה עלילה מגניבה. מדרגת חמש

12/08/2014 00:58

    איזו* [עלילה היא נקבה. אפילו שהעלילה שלי פה זה חתיכת גבר גבר! ביטוי שוביניסטי~]
    שמחה שאהבת [?]

    12/08/2014 00:59

1) אני קוראת חדשה
2) לא להמשיך יהיה אכזרי מידי
3) הסיפור מושלם רק לא ממש הבנתי מה קרה ואיך הפיצוץ קשור לאוליבר ולמה היה אסור לו למות

21/08/2014 23:25

    1. ברוכה הבאה, אני שמחה לעוד קוראים~
    2. אני אמשיך, אבל הזמן האחרון היה לי עמוס להחריד וגם היומיים הבאים לא עומדים להיות קלים יותר, על כן סליחה כי ההמשך כבר היה אמור להיות די מזמן אבל זמן .-.
    3. כל הקטע זה שהוא מבלבל מאוד, הסיפור עובר בבלבול עם חלק מהידע של חלק מהדמויות ואז ככל שהסיפור עובר הכל מתגלה.

    22/08/2014 10:55

^-^

22/08/2014 13:41
סיפורים נוספים שיעניינו אותך